maandag 2 november 2009

Overtuigend

De meeste klanten praten niet zoveel met je, behalve als ze hun interesses of problemen aan je uitleggen. Een uitzondering is als ze iets speciaals willen. Veel mannen voelen zich toch opgelaten over fetishes of perversies. Soms gaan ze dan helemaal uitleggen waarom ze het willen, en waar het verlangen vandaan komt. Ik denk dan: "Man, doe niet zo moeilijk, ik vind het prima"

Er is soms een man die me probeert te overtuigen. Dit was er weer zo één. Het was begonnen als een gewone afspraak. Binnenkomen, kennis maken, beetje babbelen, hij trekt zijn kleren uit, ik de mijne. We zitten wat te tasten, hij bevoeld me en ik trek aan zijn zaakje. Dan is het tijd voor het condoom, ik doe hem om en pijp hem. Hij wil neuken, dus we gaan ervoor liggen, en ik zie in de spiegel dat hij zijn condoom oprolt.

Zo zijn we niet getrouwd, ik doe alles met condoom. Daar ben ik heel duidelijk mee. Ik vertel het hem, maar wel lief. Ik voel me natuurlijk een beetje geïrriteerd, maar als ik zo'n man teleur moet stellen doe ik dat eerst vriendelijk, vanwege het voordeel van de twijfel. Hij bood zijn excuses aan, maar hij ging toen wel uitleggen dat hij wou neuken met het condoom alleen over zijn eikel.

Pardon, vroeg ik? Ja, dat wou hij. Hij had een heel verhaal over hoe het net zo veilig was. Ik weigerde natuurlijk. Ondertussen plaatste ik een nieuw condoom, want je kan ze niet vertrouwen als je klant eraan heeft gezeten. Hij ging gerust door met praten, en vertelde dat het condoom zo ook het sperma opvangt.

Ik zeg nog een keer dat me dat niet kan schelen, het condoom gaat helemaal om. Hij verteld me dan dat de kwetsbare huid van de eikel dan beschermd is, en dat ik dus geen geslachtsziektes kan krijgen. Ik was toch ook niet bang voor een vinger? Ik heb hem maar niet gezegd dat ik al niet blij ben als mannen me proberen te vingeren, omdat veel mannen je gewoon echt pijn doen.

Ik maakte toen wel streng duidelijk dat het met condoom helemaal om ging, of gewoon niet. Hij ging nog steeds in discussie, maar ik ging er gewoon niet op in. Daar ging hij over zitten mokken, omdat ik niet op zijn argumenten inging. Hij vond me onredelijk, en hij vond dat ik kortzichtig was.

Op het laatste heb ik hem de keuze gegeven, om te stoppen met dat gezeur en te neuken, of om weg te gaan. Hij stopte niet, dus heb ik hem de deur uitgezet. Hij kreeg het geld voor het tweede uur nog mee, dat vond ik nog heel erg netjes van mezelf. Ik heb zijn nummer geblokt in mijn telefoon, en ik voelde me weer opgelucht.

Ik snap het best, het lijkt logisch dat je alleen de eikel bedekt. Dat is andere huid dan op de rest van je lijf. Wat hij doet, is dat condoom over zijn eikel plaatsen. Daarmee is de binnenkant van zijn voorhuid niet bedekt. Dat is ook andere huid, en die is ook kwetsbaar. Ik snap best dat hij zo min mogelijk condoom wil, maar hij is kwetsbaarder dan hij denkt. Ook de schacht is niet 100% veilig, dus daarmee kan hij ook nog besmetten of besmet raken.

Als je het condoom alleen op de eikel hebt zitten, gaat hij er ook zo af. Daar ben ik ook niet gerust op. Straks komt hij klaar, en dan komt het condoom er natuurlijk af. Dat is het kwetsbaarste moment. Weer een reden om het niet te doen zoals hij wil. Dit zijn allemaal goede redenen.

Ik ben niet met hem in discussie gegaan. Ik kan soms niet op tegen goeie debaters. Ik heb best mijn mondje bij me, maar soms komen ze met "doortimmerde materiële argumenten" waar ik niet zomaar mee om kan gaan. Als ik er lang genoeg over nadenk wel, maar niet zo direct terwijl ik naakt onder hem lig. Ik moet het er niet van hebben dat ik hem overtuig.

Het is namelijk gewoon mijn plekje, en ik ben de baas! Ik hoef niet in discussie te gaan, mijn regeltjes gelden gewoon. Als een man in discussie wil gaan, is hij eigenlijk al te ver gegaan. Mijn regels gelden, en het is niet respectvol om daar zo mee om te gaan. Daarom probeer ik het niet eens, en ga ik niet praten, maar krijgt hij een waarschuwing en sodemieter daarna maar op.

Als hoer is het belangrijk om je grenzen precies te weten, en er heel hard bij op te treden. Er zijn genoeg mannen die gaan aftasten, of je zwakke plekken hebt. Dat vinden ze een overwinning, en dan vinden ze zichzelf stoer. Ik heb geleerd om van tevoren al mijn grenzen te weten, en dan zonder discussie gewoon vol te houden. Als je in discussie gaat, vertel je zo'n man daarmee eigenlijk, dat als die argumenten uit de weg zijn, dat hij dan wél over de grens mag. Dat is een signaal dat je niet wil afgeven. Ze zijn soms beter dan jij, en dan verlies je het debat. Wat doe je dan? Dan moet je alsnog hard zijn.

Als je met hem in discussie gaat, ben je al snel je standpunten aan het verdedigen. Je bent hem aan het vertellen waarom je het zo wil, en dat komt uit je eigen ideeën. Als een man daar handig mee is, ben jij het grootste werk aan het doen om hém te overtuigen, terwijl het er nou juist om ging dat hij jóu wou overtuigen. Dan word het belangrijk voor je dat hij het met je eens gaat zijn, en dat is niet nodig. Dan hou je er een rotgevoel aan over als je niet het met elkaar eens wordt. Als je gewoon niet in discussie gaat, blijft het van hem.

Je kan beter meteen hard zijn, en misschien vertellen waarom, als je dat wil. Het is een goede test van de klant, want een klant die het niet accepteerd, heeft geen respect voor je en moet je wegwerken. Zo weten we allebei dat het goed of fout zit, en dat werkt veel beter. Ik ben geen zeurpiet, en ik wil er ook niet zoëen als klant. Mijn regeltjes gelden, en er zijn genoeg meisjes waar je wel je zin kan krijgen. Laat mij dan ook met rust.

15 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Zondares!
Wát een verhaal zeg! Ik kan me er alles bij voorstellen bij de situatie, maar het is toch eigenlijk niet te geloven. Hartstikke goed dat je zo op je strepen kunt staan en je klanten lege briefjes hebben in te brengen. Hij zal zich onderweg naar huis nog wel even achter zijn oren hebben gekrabt ;-)

X Anoniem

Anoniem zei

Correct opgetreden!

Er geldt altijd nog de regel: Baas boven Baas!

Anoniem zei

neuken met alleen een condoom om de eikel, wat een eikel.

dat is dan al snel neuken en vissen.

Maargoed hij is weer leuk, post jij blogs op bepaalde dagen? Voor de luie man (ja, idd allemaal) wat makkelijker ;)

Groetjes,

J.K.

Anoniem zei

De luie man is toch maar op onderzoek gegaan, ma & do dus.

Groetjes

JK

MisSin zei

Wat een eikels!
Met condoom is gewoon met condoom, willen ze zonder dan zoeken ze maar een dame op die dat geen probleem vind.. Achterlijke lui!

Nu ben ik benieuwd wanneer je in een heftige discussie raakt met een klant die je er eigenlijk uit lult wat dan?
Ben je nooit bang?
Heb je weleens agressieve klanten?
Kan me voorstellen dat je, wanneer je voor jezelf werkt ipv in een club je jezelf uit benarde situaties moet kunnen redden. Er is dan niemand die op je let, in een club is er denk ik meer 'sociale controle' zegmaar? Ben benieuwd..

Anoniem zei

Leuke blog, leest makkelijke weg, complimenten.

Wat ik me wel afvraag wanneer je zelfstandig in de prostitutie actief bent is hoe jij je beveiliging regelt? Je hebt wel veel vaste klanten schrijf je, maar er komt ook veel onbekend volk. Hoe garandeer jij je eigen veiligheid? Heb je wel eens bedriegende situaties meegemaakt met klanten bijv. ? Misschien voor een volgende post wel interessant aangezien die sector toch wel een slecht imago heeft.

keep up the writing.

supersub zei

Wat een dwazen. Laat ze maar zelf de ziekte krijgen. Hun lichaam, hun keuze, jouw lichaam jouw keuze.

Ik sta er wel eens verbaasd van hoe lastig vouwen het woordje 'nee' blijven vinden. De seksuele revolutie is pas voorbij als dat woordje vrij gebruikt en geaccepteerd gaat worden.

Houdt voet bij stuk wat ik zie deze blogster graag gezond blijven.

Anoniem zei

Fantastische stukjes, allemaal maar je werkwoordsvervoeging verveelt me enorm soms. BevoelT in tegenwoordige tijd, regelmatige werkwoorden in de derde persoon in de tegenwoordige tijd eindigen ALTIJD op -t. Je maakt deze fout erg vaak. Ik voel me erg stom om een hoer te corrigeren op het gebied van werkwoordspelling, maar het is een soort tic. Mijn excuses.

zondaaropzoek zei

Zondares,

Respect en dat zou die loser ook moeten tonen. Discussiëren doe je bij squash of de bal wel goed was of niet ;-). Een condoom doe je helemaal om en niet half...je kan ook niet half neuken.

Anoniem zei

@ Zondaaropzoek...

Willen je avances al een beetje lukken? Je komt erg wanhopig over in je reacties namelijk.

Frank zei

Dat met die D en T is het meest idiote in de Nederlandse taal. Ik had vroeger een "tien voor taal" en ik maakte NOOIT fouten met D en T. Nu woon ik alweer 15 jaar niet in Nederland en tot mijn grote spijt kan ik het niet meer!

D & T is dus niet zoals fietsen, je vergeet het na een tijde omdat het zo onlogisch is neem ik aan.

zondaaropzoek zei

@Anoniem

Ben ik ook....
en jij?

Anoniem zei

Hallo zondares,
Ik ben schrijven van in de twintig en ben met toeval op je blog terechtgekomen en wat ik hier zoal lees interesseert mij.
Zelfs zoveel dat ik begonnen ben een boek over een dame van lichte zeden te gaan schrijven.
Nu vroeg ik me af of jij het misschien leuk zou vinden wat mail contact met mij te hebben, zodat ik wat meer achtergrond info heb over het leven van een femme fatale.
Mijn mail adres is p-a@casema.nl

Groetjes, p-a

PS: wil je dit bericht verwijderen wanneer je het gelezen hebt

Zondares zei

Ik schrijf mijn stukjes meestal op maandag en donderdag, dan heb ik er de tijd voor. Ik bereid ze soms wel van tevoren voor.

Ik heb maar heel afentoe klanten die moeilijk worden, het gebeurt natuurlijk wel. Ik zal maandag een stukje over mijn beveiliging schrijven.

Ik maak taalfouten, dat weet ik. Ik zou ze eruit kunnen halen, maar ik schrijf mijn stukjes in één keer op, en daarna kijk ik ze niet na. Als ik zou stoppen om mijn spelling te controleren, dan ben ik mijn verhaal kwijt. Ik ben te beroerd om achteraf mijn taalfouten eruit te gaan halen. Ik hoop dat je het niet erg vindt!

Unknown zei

Die taaalfouten makenn het jjuist leuk, sttelletje mmierenneukers.
Co.