donderdag 4 maart 2010

Gangster

Mijn vaste klanten zijn vooral blank, en saaie, nette mannen. Veel zijn getrouwd, en veel hebben kinderen. Ze hebben een goede baan meestal, waarvan ze mij kunnen betalen. Ik ben het spannende verzetje in hun leven. Ze zijn fijne klanten, ik heb er niets tegen. Maar ik hou wel van variatie, en er zijn mannen die ik meer inspirerend vind dan een nette blanke man. Ik hou ook wel van avontuur.

Natuurlijk heb ik ook andere klanten. Ik denk dat een kwart van mijn klanten niet blank is. Andere culturen en andere types in mijn nest zijn altijd welkom, ik vind dat hartstikke exotisch. Natuurlijk zijn de meeste gekleurde mannen ook gewone nette en toch saaie mannen, maar ik vind het mooi als een huid een kleurtje heeft, en niet gewoon saai blank is.

Ik heb ze niet vaak, maar soms heb ik een echte gangster-rapper als klant. Een mooi gespierde, zwarte man met die gangster-look. Die look spreekt me best wel aan. Ik heb altijd al wat gehad met kunstenaars, en met mensen die op de rand van de maatschappij leven. Bij de rappers heb je dan nog een goed verzorgd lichaam, juwelen, en goed verzorgde kleding. Dat vind ik wel opwindend. Het is niet zo heel stijlvol, maar soms vind ik dat gewoon niet erg.

Ik had deze klant bijna geweigerd. Hij kwam via de mail over alsof hij dronken was. Hij kon niet spellen, en hij gebruikte er Antilliaanse termen door die ik na moest vragen. Ik heb hem toch maar mijn nummer gegeven, omdat je op moet passen dat je niet gaat discrimineren. Over de telefoon klonk hij stoned, en dat was hij ook gewoon. Hij had een hele mooie stem, dus ik was toch wel nieuwsgierig. We maakten een afspraak.

Toen het tijd voor hem was, kwam hij niet. Het was toen zomer, dus ik vond het goed en ik ging lekker op mijn balkon liggen zonnen. Ik maakte me er niet druk om dat hij niet kwam, er komen veel klanten niet op hun afspraak. Daarna krijgen ze bij mij geen afspraak meer, behalve als ze netjes hebben afgezegd. Als hij me nog eens had gebeld hierna, was hij dus ook niet meer opgenomen, ik heb meer te doen.

Hij had hele erge mazzel, want ik lag lekker in de zon die middag en ik was dus in een hele goeie bui. Toen hij aanbelde, was ik net naar binnen gekomen omdat de zon onderging. Eigenlijk was het etenstijd, maar ik had niet zo'n honger. Ik deed snel wat aan, en ik ging de deur opendoen. Ik had wel gedacht dat hij het zou zijn, want in de Antilliaanse cultuur is het gewoon om later te komen als je afspreekt. Dat moet je dus niet negatief opnemen. Een beetje inleven in de cultuur van je klant is wel zo netjes.

Hij was jong, maar niet zo jong als ik had gedacht. Als je gangster rappers ziet op TV of op straat, zijn het altijd tieners en jonge twintigers. Deze was een echte man van minstens dertig. Ik liet hem snel binnen, want op zwarte mannen letten mensen meer dan op blanke mannen. Bovendien was hij nogal luidruchtig aan het praten toen ik hem verwelkomde.

Ik vond hem meteen al leuk, op het eerste gezicht. Mooie kleren, juwelen, en goed getraind, geen vet. Bovendien had hij zo'n hele diepe donkerbruine zwarte kleur, alsof hij gemaakt is van zwart glas. Hij was niet afstandelijk, en al meteen waren we heel ontspannen aan het praten. Hij maakte veel gebaren, met soepele bewegingen. Het totaalplaatje vond ik heel mooi.

Dat soort mannen komen altijd naar mij voor iets speciaals. Ze leven in een omgeving waar een snelle wip zo te krijgen is, dus daarvoor hoeven ze niet veel geld bij mij neer te komen leggen. Zo'n jongen kan elke meid krijgen die hij wil, dus hij hoeft het ook niet te doen om het type. Het gaat er vaak om dat ze iets willen wat ze niet willen dat uitkomt. Vaak gaat het dan om lieve seks, of misschien onderdanigheid.

Als een man iets speciaals wil, kan ik dat aan hem zien. Ik word nooit verrast, als een man binnenkomt kan ik zien aan hoe hij kijkt, dat hij wat wil. Als hij niet open is geweest, kan ik dat altijd zien. Ik kan niet zien wàt hij wil, maar het komt niet onverwacht. Hoe langer een klant wacht met vertellen, hoe meer ik verwacht dat het wel iets raars zal zijn.

Deze man wou niets bijzonders, en dat was wel nieuw. Een gangster-type, die gewone seks wil. Hij was heel open, en het uitkleden begon heel natuurlijk. Met een nieuwe klant is het moment van uitkleden meestal iets, dat je zelf moet beginnen, want het is een gevoelig moment. Veel klanten zijn de eerste keer een beetje verlegen. Deze man had daar helemaal geen last van. Het ging zo snel, dat hij alles al uit had vóór mij.

Hij hield zijn juwelen aan, dat vond ik wel mooi. Toen ik bewonderend naar hem keek, schrok ik omdat hij bij het uittrekken van zijn broek, een pistool eruit haalde, en naast de TV neerlegde. Ik was heel even bang dat hij me wat aan zou doen. Het was niet het eerste pistool dat ik bij een klant had gezien. Politie-agenten hebben zo'n ding soms bij zich als ze langskomen, en er is een Antwerpse Jood die hem altijd bij zich heeft. Deze man kende ik niet, en dus schrok ik even.

Toen ik over mijn schrik heen kwam, bedacht ik dat hij natuurlijk in een milieu zit waar je zo'n ding nodig hebt. Ik vroeg er luchtig over, en hij vertelde dat hij een pistool nodig heeft om te overleven. Voor mij is dat heel moeilijk te begrijpen, maar ik kom uit een andere wereld. Als ik het vergelijk, ben ik heel beschermd opgegroeid. Daar ben ik eigenlijk wel blij om. Zoveel agressie wil ik eigenlijk niet in mijn lijf hebben.

Hij betaalde me meteen, en van een dikke prop bankbiljetten die hij in zijn zak had. Hij overbetaalde me een beetje, maar hij maakte heel duidelijk dat hij dat graag deed. Hij probeerde me onder de indruk te maken, met zijn rijkdom. Ik heb het geld netjes weggelegd, en hem complimentjes gemaakt over zijn gulheid. Dat werkt beter dan gewoon bedanken, dat klinkt een beetje stom als je het doet. Ik was er ook wel een beetje van onder de indruk, als ik eerlijk moet zeggen. De gangsters hebben vaak niet zoveel geld, ze zijn meestal afhankelijk van een uitkering. Dit was een succesvolle man.

Hij werd niet zo makkelijk stijf, daar heb ik even aan moeten zitten. Misschien gebruikte hij teveel wiet, want daar worden mannen minder potent van. Toen hij stijf was, bleek hij een gewone maat voor een blanke te hebben, dus voor een zwarte man was hij aan de kleine kant. Toen hij stijf genoeg was voor een condoom, ging hij daar moeilijk over doen. Ik heb hem niet zo hard aangepakt als de gewone klanten, want dat kan je bij zo'n man niet doen. Dan voelt hij zich niet gerespecteerd.

Het is gelukt om hem in het condoom te krijgen, en ik heb me flink ingespannen om hem een goeie pijpbeurt te geven. Toen hij stijf genoeg was, gingen we neuken. Dat was een beetje vroeger dan ik wou, want als ik hem bekeek, dacht ik wel dat hij best snel kon komen. Bij het neuken liet hij mij niet bovenop, en we hebben het dus zo gedaan, dat hij het neukwerk deed. Hij was niet goed in naaien, en ik kon hem niet sturen. Hij luisterde gewoon niet, en ik voelde dat het hem irriteerde als ik hem hielp.

Ik onderbrak hem, want hij had voor anaal betaald, en als hij klaarkwam bij het neuken, zou hij zich opgelicht kunnen voelen. Dus ik bood hem aan, en hij probeerde in mijn kont te komen. Dat lukte niet goed, want hij was niet stijf genoeg. Hij schoot erlangs, in mijn doos, en hij had het niet door. Dan liet ik hem ook maar, want het is makkelijker. Als hij er toch van geniet, is het prima.

Hij had zichzelf al heel snel klaar, en toen hij eruit kwam wou hij dat ik hem schoonlikte. Ik legde hem uit dat ik daar niet aan kan beginnen vanwege SOA, maar toen werd hij wel geirriteerd. Bij het aankleden, begon hij erover dat hij het niet het geld waard vond, en dat hij geld terug wou. Hij hield daarbij de hele tijd het pistool in zijn hand. Hij dreigde er niet mee, maar ik vond het niet fijn. Hij ging best wel lang door, ik heb bijna mijn jongens van het poolcafé gebeld.

Ik heb hem de volgende keer korting beloofd, om maar van hem af te zijn. Ik hoopte dat hij het zou vergeten, en ik heb hem dan ook niet meer gezien. Dat is wel vaker zo met die gangster mannetjes. Ze komen meestal niet terug, want ze willen dat je onder de indruk bent, en de eerste keer is dat altijd makkelijk.

De gangster-look vind ik wild aantrekkelijk, en ik probeer ook altijd positief tegenover andere culturen te staan, maar ik knap altijd toch een beetje af. Ook op de blanke ghetto gangsters, hoor! Ik ben wel positief, en enthousiast, maar ze moeten toch wel een beetje leuke klant zijn om dat te laten werken. Ik zou het een onwijs leuke ervaring vinden om eens een gangster te hebben waar ik gewoon lekker kan genieten van het geile exotische, zonder dat ze toch vervelende kleinzerige mannetjes blijken te zijn. Ze hoeven alleen maar een goeie klant te zijn.

Saaie blanke mannetjes zijn misschien niet zo spannend en aantrekkelijk, maar ze zijn toch gewoon de fijnste klanten. Je weet wat je krijgt, en vervelende klanten zijn een uitzondering. Als we het over respect gaan hebben, zijn ze ook duidelijk de beste om je zaakjes mee te doen. Ik kan ze soms niet meer zien omdat er zoveel zijn, en het soms voelt alsof het telkens dezelfde ervaring is. Maar het is geen slechte ervaring. Ik moet de gewone klantjes wat meer waarderen, vind ik.

21 opmerkingen:

Anoniem zei

Jaja die saaie blanke mannen toch. Hebben geen pistool bij zich, betalen gewoon en ook al geen dikke gouden ketting om hun nek. Je zou er bijna een afkeer van krijgen. Komt er weer zo'n saaie man aan die alleen maar wil neuken. Nee, dan is zo'n niet performende wannabee gangster die met z'n wapen staat te zwaaien echt een heel stuk aantrekkelijker.

Anoniem zei

zo zie je maar weer...
Als het weg is, ga je het pas waarderen

DikkeWillem zei

Je laatste paragraaf is hartverwarmend. Weer een leuk stukje, ga zo door!

Juan zei

Hai Zon, ook ik lees met gretige aandacht je blogs. Blijf wel bij de les wat betreft je privacy hoor! Het moet leuk blijven toch? Soms geef ik af en toe ook teveel info af over mezelf bij een bezoekje, waar je je later dan weer kwetsbaar door voelt. Er lopen nou eenmaal rare frusties rond. Blijf schijnen Zon ;)

Anoniem zei

Interessant om je blog te lezen. Je schrijft dat je al kan zien dat deze man het niet lang vol zal houden en snel klaarkomt. Hoe zie je dat dan aan een man?

En komen er ook mannen bij je die last hebben van vroegtijdige zaadlozingen / premature ejaculaties?

Zoja, heb je een speciale behandeling voor hun? Lijkt me interessant daar eens iets over te lezen.

Anoniem zei

Wel grappig zoals jij vertelt dat zo'n stoere kerel toch niet altijd zo stoer is in bed, haha! Misschien compensatie of iets?

Oh, en wanneer zet je weer een nieuwe poll online? Ik vind het vaak ook leuk om te lezen wat mn medelezers vinden van bepaalde onderwerpen.

Blijf lekker schrijven!

X

Anoniem zei

Ben je nooit bang voor geweld met dit soort klanten? Of heb je al zoveel mensenkennis dat je hier goed mee om kunt gaan? Of kick je inmiddels zoveel op spanning en avontuur dat het er voor jou zelfs een beetje bijhoort?
Zelf ben ik een ongetrouwd, saai, blank burgermannetje. Ik neuk met prostituees omdat dat voor mij het gemakkelijkst is. En ook omdat ik het lekker vind om met een hoop verschillende vrouwen te neuken. Ik vind het plezierig en spannend om naar de hoeren te gaan, maar dat is een ander soort spanning dan jij beschrijft. Want dat zou voor mij niks zijn!
Overigens: interessante blog hoor. Ik ken de wereld van de hoeren en de hoerenlopers alleen maar als klant, het is super om ook eens te lezen hoe een vrouw uit het sekscircuit het allemaal zelf beleeft.

Anoniem zei

Hoi allemaal,

Ik haal even het item "huidskleur" naar boven in mijn reaktie op het schrijven van "Zondares", omdat dat onderwerp mij altijd zeer fasineert.

In Afrika kennen (veel) zwarten een gradatie naar aanleiding van de tint van hun huidskleur. Hoe lichter de huid hoe meer aanzien zij hebben.

Van Micheal Jackson is bekend dat hij zijn huid heeft laten bleken.

En als je als blanke vakantieganger in Azië na een dagje strand een produkt van Nivea koopt om je huid te onderhouden,dan moet je oppassen dat je niet een flacon koopt met de tekst "whitener" erop. Dat wordt daar namelijk volop verkocht en het zou je net verkregen kleurtje teniet kunnen doen. Veel Aziatische dames voldoen graag aan het daar heersende modebeeld. Voor de huid geldt daar: "Hoe witter hoe mooier".

De meeste blanken daar in tegen doen graag een kleurtje op in de zon. En ik ben het er mee eens dat je er dan als blanke beter en meer sexy uitziet.

Nu dacht ik dat ik als blond/bruin harige Nederlander (met alleen maar Nederlanders in mijn stamboom tot eeuwen terug) een man was met een echt blanke huid. Witter dan wit!

Maar laatst had ik (in mijn wintervacht) een "date" met een vrouw uit de Oekraïne waarbij dat onderwerp ter sprake kwam.

"Jij bent helemaal niet wit! Ik ben wit": wist zij mij te vertellen. "Jij bent rossig".

Ik protesteerde. "Kom maar mee naar het licht van de badkamer!": commandeerde zij.

Daar stonden we dan naakt naast elkaar met de armen tegen elkaar aan. En inderdaad ten op zichte van haar ben ik rossig en zij superwit. Witter dan wit!

Huidskleuren en al dat gedoe er om heen, het blijft me fasineren!

groet,

HL 69.

J. zei

Ben het eens met de eerste anonieme post!

Don zei

Hey Zon, ik kom binnenkort even bij je langs met mijn 'wapen' geen staal maar wel warm, hard en schietgraag. Mijn verwachtingen van je zijn hooggespannen, ik zal mn $ meenemen en je flink laten werken, want dat wil je toch? M'n huidskleur laat ik maar raden, ben geen Gangsta maar een Don. Geen vuile handen, maar wel een Dirty Mind (a joy forever). Weest niet bevreesd donna, ik ben geen lullo die loopt te ouwehoeren op hookers ofzo, ik ben bij leven even integer als daarna. Let op je privacy, je geeft veel info voor smarties. Ben benieuwd!

Anoniem zei

Nogal domme actie van je. Wat als die negert agressief was geworden en je je mannetjes had moeten bellen. Dan stonden die mannetjes tegenover een gewapende stonede aap. Denk niet dat dat nog een gezellig avondje zou zijn geworden.

krullie zei

Ongelooflijk dat je zo positief over een klootzak praat!

Anoniem zei

ongelooflijk dat je zo positief over een klootzak praat.

Anoniem zei

Ik kijk alweer uit naar je volgende stukjes, maandag dus weer regelmatig checken.

Ga vooral door met schrijven, ik zou het heel erg missen als je niet meer zou bloggen. Je kan echt goed schrijven, zeker als je beseft dat de stukjes uit de losse pols zijn geschreven en niet meer zijn nagekeken. Ik wou dat ik zo goed kon schrijven, maar ik heb maar een heel saai beroep.

Zondares zei

Niet zo op je teentjes getrapt jongens. Ik vind zoiets exotisch gewoon lekker, en dat hij een lulletje blijkt te zijn vind ik dan jammer.

En ik ontvang geen klanten die me via hier benaderen, vanwege de privacy.

Anoniem zei

Ik snap wat je bedoeld.
Ik ben zelf ook een prostituee en hoewel ik de 'gangstertypes' aantrekkelijker vind, heb ik toch liever de saaie, blanke man. ;-)

Ze zijn MEESTAL respectvol en gemakkelijk in de omgang tov de andere types die veelal weinig respect tonen en moeilijk doen over verschillende punten..

Zondares zei

Ja het gaat niet op voor alle mannen natuurlijk. Zwarte mannen kunnen netzogoed oersaai zijn.

Anoniem zei

Ik heb nog nooit betaald voor seks en ben dit ook niet van plan.. Ik heb me ook nooit bedacht hoe een hoer het ervaart om bepaalde klanten te ontvangen.. Des te mooi dat jij me weet te boeien met je blog. Vind het knap dat je hier zo open over schrijft en jezelf op deze manier bloot geeft.

Unknown zei

Beste Zondares,
Aangezien ik zo'n nette blanke man ben die jij saai vindt krijg ik gelijk een minderwaardigheidscomplex en ben
stikjaloers op gekleurde spierbundels en wens dat die in de grond zakken. Je bent wel eerlijk, dat is fijn.
Groetjes,
Co.

Anoniem zei

Beste zondares, de ervaringen die je doormaakt zijn herkenbaar voor mij
Het enige verschil is dat,ik er niet voor betaald krijg. Ik houd meer van de macht,en krijg daarmee alles voor elkaar.

Anoniem zei

Ik zou wel een klant van jou willen zijn zondares xxx

Ik ben ook een hiphopper en draag ook zulke kleding en kettingen maar ik ben wel het lieve type met respect voor de prostituee. Ik ben alleen niet gespierd maar wel fors en ik hou van rough sex.

Kusjes zondares respect voor jouw stukjes en wie weet zie ik je ooit