vrijdag 3 juli 2009

Warm weer

Het is heerlijk zo warm. Elke seconde dat ik over heb, lig ik op mijn balkon in de zon. Dit schrijf ik over van een notitieblok, want ik kan in de zon niets zien van het scherm van mijn macje. En ik ga niet binnenzitten met dit weer om mijn blog te schrijven.

Als het warm is, voel ik me heerlijk. Ik voel me levendig en lekkerder in mijn vel. Het gaat beter met mijn werk. Ik kom namelijk beter los. Dat merken mijn klanten ook wel, ik krijg er complimenten over. Daardoor voel ik me de hele dag weer fijn.

Het enige nadeel is het zweet. De klanten hebben het ook warm, en ze gaan erg zweten tijdens de wip. Dat smeren ze dan wel over mij uit. Ik moet telkens douchen tussen elke klant. Het ergste zijn de mannen die na de sport naar me toe komen. Als het voetballers of tenissers zijn is het niet zo erg, want die hebben dan wel gedoucht. Maar joggers zijn met dit weer echt te smerig! Soms laat ik ze op mijn tijd douchen, want anders is het niet leuk meer.

Het grootste nadeel van dit weer is kopkaas. Mannen maken meer smegma aan met warm weer, en sporters maken gek genoeg hun pik als enige niet goed schoon. Ik kan zo ruiken wie er van de voetbal komt. Mannen van Nederland, als je doucht na het sporten, maak dan ook je pik schoon! Niet alleen voor mij, maar voor alle vrouwen van Nederland.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

op de voetbal maken mannen hun pik niet schoon omdat ze kunnen denken dat je staat te rukken

Anoniem zei

Als ik me net gedouched heb en daarna een DVP bezoek dan was ik mijn pik en bilnaad altijd nog even bij haar aan de wasbak. Wellicht overbodig maar het geeft haar het gevoel dat je schoon bent en daarvoor krijg je betere sex terug. Verder heb ik standaard mondspray en deodorant in de auto liggen. Even spuiten voordat je uitstapt! Het is allemaal zo simpel...

Zondares zei

Ik vind het erg attent, maar deodorant kan erger zijn dan een beetje zweet.

Dirk zei

Airconditioning op de werkplek is zeker in de prostitutie geen overbodige luxe. Het ontbreken daarvan bevestigd slechts het armoedige imago van de prostitué.
Je maakt mij niet wijs dat voor Zondares, die wel een tweede apartementje in de randstad kan kopen er geen airco'tje af kan.
Professioneel prostitueren zou sowieso moeten betekenen dat ook de prostitué zich voor elke klant doucht. Voor een prostitué die zich laat voorstaan op haar profesionele werkhouding laat Zondares toch wat steken vallen, hier en daar...

Verder niets dan lof hoor, hiervanuit Frankrijk. Mijn vrouw en ik genieten met volle teugen van alle schrijfsels. Ik zou als ik Zondares was het hele zaakje bundelen en naar een uitgever stappen: een bestseller gegarandeerd: kan ze meteen er een maandje of 9 er tussen uit om zwanger te worden en te bevallen...

Unknown zei

Beste Zondares,
Doordat bij warm weer de vrouwen minder kleding dragen word ik daar geil van (alle mannen dus), het zou dan plotseling moeten storm lopen bij jou.
Groetjes,
Co.

Unknown zei

Beste Zondares,
Een doos over het beeldscherm van je laptop met de opening tot dicht bij je ogen heeft voldoende effect om in de zon te computeren.
Groetjes,
Co.