maandag 13 juli 2009

Condoom pasvorm

Op school leerde ik dat een condoom rekbaar is, en dat elke penis in een condoom past. Met mijn vriendjes klopte dat, maar met klanten zijn er gewoon zoveel soorten en maten dat je tegenkomt dat het niet past. Ik gebruik gewoonlijk alleen condooms van Glyder, en bij de meest mannen past dat precies goed.

Er zijn mannen voor wie die condooms echt te klein zijn. Grote pikken kom je met alle soorten mannen wel tegen, maar zwarte mannen zijn vaak toch groter. Een zwarte man is niet altijd groot, maar ze hebben de beste kans. Dat is heel lastig, want dan moet je moeilijk doen met het condoom. Het knapt dan makkelijker, en je krijgt het moeilijk bij hem om. Dan moet je een heel dun laagje glijmiddel over de blote pik smeren, en dan voorzichtig het condoom afrollen met je vingers in de rand van het condoom. Dan komt het condoom het best op zijn plek. Je moet het condoom helemaal afrollen, en dan even eraan trekken om het extra naar onderen te krijgen, zodat het niet terug rolt.

Bij gewone pikken moet je zorgen dat je zijn voorhuid helemaal terugtrekt voordat je het condoom opzet. Dan rol je het over de eikel, en dan trek je de huid om zijn pik helemaal glad, voordat je verder gaat met afrollen. Dan rol je het condoom af tot halfweg, en dan schuif je de huid juist helemaal naar voren. Dan hou je het condoom bij de achterkant van de eikel, en kan je de huid strak houden voor het afrollen van het laatste stuk. Zo komt het condoom precies met alle plooien mee. Als je het niet zo doet, dan glijd het af of scheurt het soms.

Het aller lastigste is mannen met pikken die te klein zijn voor het condoom. Het glijd dan altijd af, en je moet het de hele tijd vasthouden. Met die kleintjes kan je ook nog moeilijk voelen dat ze zonder condoom in je komen, dus het is extra oppassen. Ik heb wel kleinere condooms gekocht, de close fit, maar de mannen vinden dat niet prettig. Er word toch al moeilijk gedaan als ze zien dat er op het doosje staat dat ze kleiner zijn, en ze zeggen dat die kleintjes niet lekker zitten.

Ik heb op school geleerd dat het heel belangrijk is om het tuitje dicht te knijpen, maar daar heb ik niks van gemerkt. Ik knijp het nooit dicht, en dat gaat nooit mis. Het gaat mis als je het condoom niet goed afrolt, of als je pech hebt.

Ik heb weleens een geknapte, maar veel vaker een afgegleden condoom. Dan moet ik me laten testen. Dat doe ik toch wel, maar het is zo stom als het fout zou gaan. Sommige mensen zeggen dat ik met duurdere condooms minder risico loop, maar ik heb het zeker niet gemerkt.

Als een condoom knapt moet je meteen stoppen. Het is verkeerd om te denken dat het nou toch wel gebeurd is. Dan kan je wel doorgaan met een nieuw condoom. Als je meteen gaat wassen maak je het erger. Afspoelen is goed, maar als je zeep gebruikt of ergens mee wrijft maak je de huid daar gevoeliger, dus kan je makkelijker besmet raken.

Als je laat testen, dan moet je wel vertellen dat je extra risico loopt, anders testen ze niet zo uitgebreid. Je moet vragen, waar ze naar zullen zoeken. Je moet getest worden op chlamydia en gonorroe, maar ook op HIV/AIDS en op syfilis. Tegen hepatitis moet je gewoon vaccinatie hebben.

EDIT: Zoals ik het schreef klinkt het alsof ik die Close Fits even heb geprobeerd en toen links liet liggen omdat de klanten ze niet willen. Dat klopt natuurlijk niet, ik gebruik ze al jaren volop.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vind het lekkerder zonder condoom. Je loopt niet zoveel kans, en er zijn medicijnen voor alles hoor.

Zondares zei

Wat een domme uitspraak. Zoek eens wat op over soa's! Met een condoom maak je de kans op wratten, chlamidia, herpes, syfilis, hepatitis en HIV/AIDS veel kleiner!

Ik vind het ook lekkerder zonder condoom, maar ik wil niet ziek worden.

Unknown zei

Ik heb het één keer met huishoudfolie en elastiekje gedaan, 't was dat we allebei geil genoeg waren, maar een condoom gaat lekkerder.
Co.