maandag 20 juli 2009

Eerste keer

Mijn eerste keer voor geld was heel spannend. Ik had natuurlijk al heel lang gespeeld met de plannetjes, maar het bleef toch net te spannend. Op een dag las ik op zo'n advertentie-site, en ik dacht: ik doe het gewoon. Ik kopieerde een advertentie die er al stond, en ik veranderde de cupmaat en de haarkleur enz. Ik gebruikte toen nog gewoon mijn eigen e-mail, heel naief. Ik veranderde ook de prijs, want ik vond het veel te duur! Dat heb ik snel terug veranderd.

Ik had een vriendje, en daarvan had ik ontdekt dat hij naar de hoeren was geweest. Dat was nogal schokkend voor me, maar we hadden erover gepraat. Onze relatie was weer gewoon geworden. Ik had het idee gekregen dat als mijn vriendje naar de hoeren was gegaan, er wel meer gewone mannen naar de hoeren gingen. Ik had een paar wandelingen gemaakt door de Wallen. Daar zag ik ook niet hele enge dingen.

Ik heb het altijd heel spannend gevonden om na te denken over de prostitutie. Je bent een verleidster die mannen gek maakt, en ze betalen je voor seks met ze. Ik ben ook al zolang als ik weet bezig met seks. Ik vind seks niet eng of gevaarlijk, dat heb ik ook nooit gevonden. Ik was erg arm toen ik begon, dus de verdiensten waren extra leuk.

De eerste klant was een vrachtwagenchauffeur waarmee ik afsprak op een parkeerplaats bij de snelweg. Die cabines hebben een bedje, en op dat kleine plekje hebben we het gedaan. Ik pijpte toen nog zonder condoom. Hij was heel aardig, maar hij was wel elke seconde eruit aan het halen. Ik ben een half uur te lang gebleven omdat ik niet goed op de tijd lette.

Het was een heel bijzondere ervaring. De roes van seks had ik niet, ik was de hele tijd erbij. Dat was nieuw voor mij. Ik vond het seksueel erg lekker om te doen, ook al was hij niet bijzonder. Ik vond het fijn zoals hij met me was. Het was heel seksueel geladen, maar niet emotioneel geladen. Daar had ik eerst tegen op gekeken, maar het was eigenlijk heel leuk. We deden pijpen en twee standjes. Ik had erop gerekend dat we allemaal kamasoetra standjes zouden doen, maar dat bleek mee te vallen.

Toen ik wegliep met het geld, terug naar mijn auto, voelde ik me alsof ik de hele wereld aankon. Ik was verder gegaan dan ik ooit had gedacht, en het was gewoon fijn. Ik had goed verdiend, het hoogste uurloon dat ik ooit had. Opeens wist ik niet meer waar ik me nou zo druk over had gemaakt. Het was geweldig, en vanaf toen ben ik het steeds meer gaan doen. Binnen drie maanden was ik fulltime aan het werk. Ik ben nooit meer opgehouden!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey, nice story.
Heeft je eerste klant nog aan je gemerkt dat het je eerste keer voor geld was? Of heb je het hem verteld? En hoe oud was je?

Ik weet ook nog heel goed van mijn eerste keer naar de hoeren. Het was een dame die privé ontving. Ik was twintig, ik had geen vriendin en ik had zo'n zin in sex! Ik heb een paar maanden met het idee rond gelopen. Toen hield ik het niet meer en heb ik gebeld voor een afspraak. Het was een leuke meid, een paar jaar ouder dan ik. De sex was hartstikke lekker. Ik was zenuwachtig, maar zij stelde me op mijn gemak. Ze vroeg of het de eerste keer was dat ik bij een prostituee kwam. Ik zei eerlijk van ja. Daarna heeft ze me prima gepijpt. Ook bij het wippen ging alles zoals het moest. Ze deed erg haar best en ik vond haar lief en geil. We hebben goed geneukt, en ik ben heerlijk klaargekomen. Na afloop voelde ik me super. En ik begreep niet waarom ik zo lang had geaarzeld. Ik had zo'n brede smile dat ik dacht dat iedereen aan me kon zien waar ik was geweest!

In de weken daarna ben ik nog een paar keer bij haar teruggeweest. Later ging ik ook steeds vaker naar de Wallen. Daar ben ik een echte hoerenloper geworden. Ik vind het nog steed lekker om sex te hebben met prostituees. Het is spannend, en ze zijn jong en mooi en goed in sex. En ik heb er het geld voor, dus waarom zou ik het niet doen?

Achteraf is het maar goed dat mijn eerste keer naar de hoeren zo'n goede ervaring was. Anders had ik het misschien wel nooit meer gedaan. Nu ga ik regelmatig, zeker in de periode als ik geen vriendin heb. En als ik wel een vriendin heb ga ik soms ook. Want seks met prostituees is verslavend lekker.

Zondares zei

Ik heb hem verteld dat het voor mij de eerste keer was. Dat was voor hem niet te geloven, maar hij was wel lief. Ik was 22.

Kate22 zei

Hai Zondares,

Ik lees al een tijdje met veel plezier en bewondering op je blogje mee en ik heb hierdoor al een heel goed beeld van je ervaringen gekregen.
Ik zit zelf ook constant met het idee te spelen om thuisontvangst (gericht op het hogere segment) te doen in mijn appartementje, net als jij! Deze gedachtes spoken echt dagelijks door mijn hoofd, en ik wil nu de eerste stap gaan zetten. Maar hoe?

Ik wil graag advertenties zetten, maar ik wil niets illegaals doen. Kan je mij misschien wat tips en adviezen geven over welke stappen ik als eerste moet zetten?
Moet ik eerst toestemming vragen bij mijn gemeente en woningbouwvereniging? Hoe heb jij dit allemaal geregeld? Of heeft jou belasting-mannetje je gewoon met alles geholpen?

En hoe kom je aan een goed betrouwbaar belastingmannetje? Gewoon een willekeurig belastingkantoor bellen en vragen of ze me kunnen helpen/begeleiden?

Mijn excuses voor al mijn vragen! Maar jij hebt al zo veel ervaring hierin.. :) En er zijn zoveel regeltjes dat ik bang ben dat ik het straks helemaal verkeerd aanpak!

Liefs Kate

Kate22 zei

Nog iets: Ik las dat je je 2e huis als 'werkplek' gebruikt, dat lijkt me erg handig en fijn! Maar dat is voor mij nu nog niet financieel haalbaar.. Nu zal ik gewoon in mijn eigen woon-appartementje moeten ontvangen. Ik hoop niet dat ik daar problemen mee krijg (zoals jij vroeger)!
Maar voor in de toekomst is het in elk geval zeker een heel goed idee om ook een 2e huisje te nemen!

Ik hoop binnenkort van je te horen!

Kate

Unknown zei

Mijn eerste keer bij een prostituee trof ik een meisje die zich op mij uitleefde, ze ging op me zitten en ragde er ruw op los, een kwartier lang, daarna viel ze uitgeput opzij langs me neer en kon niets meer. Achteraf vind ik het de beste seksuele ervaring ooit, ondanks dat ik niet was klaargekomen. Ik heb haar niet terug kunnen vinden helaas.
Co.

Pieter zei

Mijn eerste keer neuken was ook met een hoertje,ik vertelde haar dat het voor mij de eerste keer was dat vond ze leuk,we moesten alletwee helemaal naakt zijn en zo liet ze mij alles zien en voelen.Mijn lul moest helemaal in dr kut en ik moest het condoom vol spuiten. Daarna ben ik met enige regelmaat naar de hoeren geweest,mijn vrouw is er achter gekomen na wat moeilijke gesprekken en wat overtuigingskracht van mij wilde mijn vrouw ook wel eens met een ander neuken, een vreemde lul in haar kut voelen glijden.We worden allebei geil als we elkaar vartellen hoe we met iemand hebben geneukt