dinsdag 14 juli 2009

Anale seks

Niet elke hoer doet anaal. Ik wel. Ik deed het voordat ik ging prostitueren al met mijn vriendje, en ik vond het toen heel bijzonder en kinky. Het was iets wat spannend en moeilijk was. Je moet je anus namelijk goed ontspannen. Anders is het een vervelende ervaring.

In de prostitutie wordt meer betaald voor anaal, dus is het aantrekkelijk om te doen. Mannen hebben er meer voor over. Ze zeggen dat het strakker is, maar ik denk dat er meer aan de hand is. Je bent in de anus altijd voorzichtiger, en er zit dus een stukje dominantie aan vast. Als hoer heb je de touwtjes in handen, en zo heeft de klant ook het gevoel dat hij macht heeft. Macht erotiseert.

Het liefst heb ik klanten met kleine penissen voor anaal. Het is niet dat ik helemaal niets wil voelen, maar ik wil geen pijn en geen bloed. Dat kan natuurlijk ook met een grote pik goedgaan, maar de meeste mannen kunnen er niks van! Ze doen je dan makkelijk zeer. Met een kleine pik valt het meestal wel mee.

Ik vind met klanten anale seks nooit lekker of geil. Met mijn vriendjes vroeger wel. Het gebeurt meer dat ik vaginale seks met klanten lekker of geil vind, maar ook haast nooit. Met een klant heb je geen band, dus hij moet erg goed zijn als het lekker is. De meeste mannen zijn daar veel te slecht voor in bed.

Tegenwoordig doe ik elke dag wel een keer anaal, dus elke ochtend maak ik mezelf schoon met een klysma, en doe ik vast glijmiddel in. Dat is nodig omdat anaal anders een viezig boeltje word. Natuurlijk moet je ook net voordat hij in je gaat wat glijmiddel aanbrengen, en zijn pik insmeren. Dat insmeren vinden veel mannen erg prettig. Helaas zorgt het ervoor dat ik niet lekker meer naar de WC ga, omdat ik elke morgen alles uitspoel. Dat voelt niet lekker als ik het doe, maar ook als ik het een poosje niet doe. Bovendien krijg ik een geirriteerde anus van al die pikken.

Ook een groot nadeel, dat je veel kwetsbaarder bent voor SOA. Je hebt nog een verdediging in je mond of vagina, maar je kont heeft dat niet. Je bent dus extra afhankelijk van het condoom. Anaal zonder condoom is nog dommer dan pijpen of neuken zonder condoom. Je raakt vanachter snel geirriteerd, en dan ben je nog eens extra kwetsbaar.

Het is onderdeel van mijn werk, daarom doe ik het. Maar voor mij is het niet zo prettig als de andere dingen die ik doe. Het levert goed geld op, en ik vind mezelf ook niet zielig hoor. Als ik niet wil dan doe ik het gewoon niet. Oraal en vaginaal vind ik gewoon fijner werk. Maar op een dag dat ik geen zin heb in seks, en ik vind het niet fijn om seksueel bezig te zijn, dan vind ik anaal juist het prettigste, omdat het het verste van mij af staat.

EDIT: Eigenlijk moet je je anus helemaal niet gewoon ontspannen. Je moet hem beheersen, daar gaat het eigenlijk om. Ontspannen is het verkeerde woord, dus ga daar niet vanuit dat het dan goedgaat!

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb geen vaste relatie, maar er is wel een vriendin met wie ik een paar keer per maand neuk. Just for fun, gewoon omdat sex toch wel erg lekker is. Niets mis mee toch?
Helaas houdt ze niet van anaal. Ik wel. Daarom ga ik voor anale sex naar de hoeren. De eerste keer dat ik een vrouw anaal heb geneukt was trouwens ook in een sexclub. En ik vond het al direct heel bijzonder.
Mijn fuckbuddy weet overigens dat ik voor anale sex naar prostituees ga. Dat vindt ze ook helemaal niet gek. Ze is leuk en ruimdenkend. En daarom is het extra jammer dat ze niet in is voor anaal.

Ik kan me trouwens wel voorstellen dat jij het niet altijd plezierig vindt. Maar voor de man is het nu eenmaal anders dan voor de vrouw. En dat het extra kost vind ik ook wel logisch.

Anoniem zei

Wat vind je zelf eigenlijk lekker met seks?

martijn zei

Ik heb nog nooit aan anale seks gedaan. Wat ik me afvroeg was of mannen daardoor sneller klaarkomen? Vaginaal heb ik daar namelijk wat meer moeite mee...

Anoniem zei

Anale seks is heel geil, vooral het langzaam penetreren. Als je eenmaal bezig bent, is het echt niet veel beter dan gewone vaginale seks. Bij vaginale seks voel je je hele penis, bij anale seks is het slechts een randje. Maar dat neemt niet weg dat het als onderdeel van een goed nummertje wel heel erg kinky aanvoelt.

Anoniem zei

Poepen is het lekkerste wat er is, dus ik zou dat niet opofferen aan je in je kont te laten naaien door vreemde kerels, hoeveel 't ook oplevert (waar ik trouwens ook niet goed bij kan).

Anoniem zei

Zwijg vrouw!

Anoniem zei

Ik denk dat ik wat dominante trekjes heb, maar in een vrouw haar kont zitten geeft me niet het gevoel dat ik haar meer de baas ben. Het is net zoiets als doggy. Leuk standje, maar ik ga het niet doen omdat je dominanter van voelt (niet een van mijn favorieten).
Dominantie is volgens mij als je een vrouw op de rand van een orgasme kan brengen en kan spelen met het moment wanneer je haar over die rand duwt.

Anoniem zei

Dat maakt voor mij dat ik prositutie toch wel weer een beetje een zielig beroep vind, dat je er permanente lichamelijke ongemakken aan over houdt. Vergelijkbaar met bijvoorbeeld fabrieksarbeiders die met giftige stoffen en te weinig bescherming werken. Ik zou daar toch een lijn trekken. Dat is dat beetje extra geld toch niet waard. Dan maar geen kaas op de spaghetti so to speak.

Unknown zei

Ik vind de kut veel vrouwelijker en daardoor aantrekkelijker. De kont doet me te veel aan homo's denken en ik ben geen homohater, maar het idee stoot me heel erg af. In verhalen wordt kontneuken alleen maar met pijn gecombineerd, dat werkt ook afstotend.
Co.

Anoniem zei

Kerels die zoiets doen, moet je eigenlijk zelf ook eens met een goede staaf van achteren penetreren. Weten ze direkt wat ze een ander aandoen. :)

Anoniem zei

Ik heb verschillende vrouwen anaal geneukt en ik vind t heerlijk. T geilste als je m er uit trekt en hij blijft zo mooi open staan. Ik heb nu een vriendin die t niet lekker vind dus ik maak stiekem sexafspraakjes voor geld met onbekende vrouwen. Ik vind een mooi glad kutje neuken ook zeker niet verkeerd maar het kontje heeft iets speciaals voor mij.