donderdag 21 april 2011

Beffen

Bijna elke klant denkt dat hij de koning van het beffen is. Ze scheppen er vaak over op, of ze vertellen me dat ze van beffen houden alsof dat iets bijzonders is. De meeste zijn er dan ook echt van overtuigd, dat ze beter zijn en liever willen dan de gemiddelde klant. En ik laat ze dat rustig geloven, want dat is goed voor hun zelfvertrouwen.

De waarheid is dat de meeste mannen houden van beffen. En de meeste mannen kunnen het ook best. En bij de meeste mannen vind ik het ook best prettig. Want beffen is niet alleen maar voor mij, maar ook voor hem. Dat wordt door de mannen nooit zo gezien, maar het is wel zo. Andersom geldt dat netzogoed, pijpen is ook iets voor de vrouw, net zoals het iets voor de man is.

Als ik een man pijp zonder rubbertje, kan ik hem voelen en ruiken en proeven, en dat werkt voor mij netzogoed als voor hem. Ik voel me er vrouwelijk door, en hij wordt er aantrekkelijker van. Behalve als er iets mis is met zijn hygiëne of zijn lijf, dan vind ik het juist een afknapper. Dat gaat heel diep, het heeft niet eens te maken met of ik de man aardig, of aantrekkelijk vind.

Bij mannen werkt het net zo, en misschien nog wel sterker. Sommige van die mannen gaan lauw naar onder, en komen dan heet weer naar boven. Dat werkt wel voor ze. Ik heb gelukkig sinds ik scheer, nog nooit een man gehad die afknapte op mij beffen. Het is weleens gebeurd dat ze het deden omdat ze vonden dat het aardig was of omdat ze dachten dat het moest, maar de meesten vreten me op.

Het grote voordeel aan beffen is dat de man het eigenlijk bijna niet verkeerd kan doen. Het is supermakkelijk, want goed likken en slecht likken voelt bijna hetzelfde. Je kan misschien bij een gevoelig jong meisje wat te ruw zijn, maar bij mij kan je het niet verkeerd doen. Likken is makkelijk. Je kan er meer een kunstwerk van maken, door je tanden te gebruiken, of je vingers erbij, maar dat is weer iets anders en dat heb ik liever alleen als je het echt kan. Gewoon likken is altijd wel goed.

Het windt de klant dus op, en het voelt altijd wel okee. Dus ik vind het fantastisch als het gebeurt, bij klanten. Er is maar één ding wat me dwarszit. En dat is, dat het gevaarlijk is voor SOA. Met beffen ben je niet honderd procent veilig. Je hebt altijd risico, omdat je ziektes kan krijgen die hij in zijn mond heeft.

Ik heb verschillende dingen gehoord, dus het is niet allemaal duidelijk, maar in ieder geval weet ik dat ik géén HIV/AIDS kan krijgen van beffen, maar wèl herpes, wratten, hepatitis, en ik weet zeker dat ik er een keer chlamydia van heb gekregen. Volgens de ene kan het dat wel zijn geweest, maar de andere dokter zegt weer van niet.

Je kan vragen om beflapjes, maar die willen de klanten niet, ze kunnen ze toch niet goed gebruiken, en het maakt het meer teleurstellend voor de klant dan gewoon zeggen dat je niet laat beffen. Ze zijn toch niet honderd procent veilig, omdat de klanten die dingen verkeerd gebruiken, en dan ben je ook niet veilig. Als ze dan nog willen, tenminste.

Wat ik doe is kijken naar zijn mond. Je kan proberen al aan zijn lippen te zien of hij herpes kan overdragen. Als hij veel aan zijn lippen zit, als er krabplekjes op zitten, of als hij vreemde plekjes heeft, dan haak ik meestal al af. Dan zit ik alleen maar op te letten, dat hij zich niet aan zijn lippen aanraakt en dan zijn hand naar mij brengt. Dan is er geen plezier meer aan, dan weiger ik die keer gewoon. Andere meiden doen dat niet, maar ik heb geen herpes en ik wil het ook niet! Helaas kan je nooit zeker zijn.

Wratten kan je zien zitten, maar daarvoor moet je ook echt in zijn mond kijken. Er zijn truukjes om dat te doen, en doe hebben vooral te maken met je vinger in zijn mond steken tijdens het seksspel. Dan kan je vaak best goed hem zo bespelen, dat hij zijn hele mond laat zien, zonder dat hij doorheeft dat je hem aan het uitchecken bent. Maar dan weet je alleen dat hij geen grote duidelijke heeft, want zonder lampje zie je de kleintjes echt niet, en je kan sommige soorten virus niet eens zien omdat ze geen wrat geven. Inenten dus, gelukkig ben ik daar al mee begonnen.

Als een man iets anders heeft, kan je het gewoon niet zien. Dat risico moet ik dan maar nemen, ook al ben ik er niet blij mee. Maar veel van die dingen zijn wel gewoon te fiksen met een paar pilletjes. Ik moet me dus wel gewoon laten testen, want ik loop gewoon risico!

Ik heb een haat-liefde relatie met beffen. Ik vind het goed met werk, en ik haat het ook vanwege het risico. Als ik een vriend heb, en we zijn getest, is dat geen probleem meer. Maar dan laat ik het ook maar gebeuren om hèm op te geilen, want ik vind het niet bijzonder lekker. Het is best leuk hoor, maar dat zachte gedoe gaat me na een paar tellen al vervelen. Dan wil ik er weer ruig tegenaan, ik ben geen maagdje meer.

En toch zijn er mannen die een half uur door kunnen beffen, en dan denken dat je het geweldig vindt. Natuurlijk geef ik ze hun zin, maar ik vind het eigenlijk saai. Die mannen moeten gewoon een onervaren huisvrouwtje zoeken, die gaan daar geil mee. Een vrouw als ik wil jou best even laten proeven, maar daarna wil ik wel pik hebben!

28 opmerkingen:

rilja zei

volgens mij komen de meeste van je lezers eigenlijk voor dit soort stukjes.
well done

Melek zei

Ik heb inderdaad dezelfde ervaring met beffen als jou, heerlijk gewoon. Elke man denkt weer opnieuw dat hij je helemaal kan veroveren met een befbeurt of de belofte deze te gaan geven. Hetzelfde als een kleuter en een ijsje ;)

Net zoals elke klant of scharrel ook weer denkt door te beffen zichzelf net iets meer speciaal of net iets extra gewenst te maken.

Toch zijn ze er nog, de mannen die het 'raar' en 'eng' vinden, kom je ze weleens tegen?

Eleonore zei

Ik herken me hier helemaal in! Ik heb een jaar achter de ramen gewerkt, en ik had ook heel veel beffers. Ik denk dat je die in de rustigere vormen, club en thuis, nog veel meer hebt. Dan hebben ze er tijd voor.

En ik vind het ook niet meer zo speciaal als voordat ik begon. Grappig om te lezen dat jij het ook zo ervaart.

Anoniem zei

Volgens de Viva en Flair en Sex and the City is beffen de ultieme genotsbelevenis van de moderne vrouw, en het bewijs dat jouw vriend echt van je houdt. Wist je dat niet Zondares?

En Melek, er zijn ook mannen die het niet ´raar´ of ´eng´ vinden, maar gewoon ´niet lekker´.

Anoniem zei

Ja, we hebben jarenlang gehoord dat beffen is waar je een goede minnaar door bent. Is dat nou niet zo?

Melek zei

Mijn God, als beffen werkelijk de ultieme genotsbelevenis dan ben ik een moderne vrouw ;)

Beffen vond ik helemaal geweldig, toen ik 15 was en nog übergevoelig van beneden. Ik vind het nog steeds wel lekker, maar het moet gewoon niet te lang duren. Als ik zelf niks te doen heb tussendoor, en ik lig op mijn rug op bed, dan zou ik in principe nog zo in slaap kunnen vallen ook. Het is meer ontspannend dan opwindend voor mij.

En dat houden van? Nou, dan houdt mijn man absoluut niet van me. En half Alkmaar daarentegen weer wel.

Mensen gooi die uitgemolken boekjes toch eens weg..

tara zei

beffen is saaaaaaaaai. af en toe wel lachen en lekker, maar langer dan 3 minuten hoeft van mij niet.

Henri Bik zei

Een prima en helder verhaal.

Zelf vind ik cunnilingus spannend en erotisch... haar opwinding maakt mij heet...
Zij geeft gelukkig heel duidelijk aan wanneer het genoeg is en ze gepenetreerd wil worden.

Uit jouw stuk maak ik op dat jij dat niet doet en dat verbaast mij van een ervarings deskundige...

Ik denk dat veel mannen het leuk vinden als de vrouw laat merken:
"Het voorgerecht is op, nu wil ik de hoofdschotel.!"

Met vriendelijke groeten, Henri Bik

Eleonore zei

Beffen is voor mij wel nodig als ik geen glijmiddel wil gebruiken, ik heb lange kleine schaamlippen die anders niet nat genoeg worden. Maar het is voor mij niet ultiem genieten. Na het neuken is het wel het lekkerste, maar het neemt echt de tweede plaats.

Anoniem zei

nu nog een stukje over baffen alsjeblieft.
Persoonlijk bef ik echt voor de vrouw en niet voor mn eigen genot en zou dit dan ook niet gauw bij een hoer doen.

Zondares zei

Leuke reactie, Melek. Het is alsof ze denken dat ze er een bonus van zullen krijgen ofzo!

Anoniem zei

ben ik nou de enige man, die neuken absoluut saai vind? na bijna een halve eeuw in dit leven kan ik zeggen dat ik op die manier nog nooit ben klaargekomen, omdat ik daar totaal geen gevoel bij heb.
orale sex daarentegen is helemaal mijn ding. ben vooral verslaafd aan beffen. zodra ik veel vaginaslijm proef kom ik al bijna klaar. de aanblik van een ver geopende slijmerige vagina vind ik persoonlijk het ultieme genot. kan daar werkelijk urenlang mee bezig zijn...

slimelover zei

per ongeluk plaatste ik de reactie hierboven anoniem...

Anoniem zei

Ik hou heel erg van beffen, en in dat opzicht pas ik volledig in het plaatje "het is soms evenveel voor de man als voor de vrouw". Ik vind het gewoonweg zalig om een vrouw te verwennen, te voelen genieten, en krijg dat gevoel veel meer als ik met m'n tong haar lipjes lik, dan als ik neuk.

Tijdens het beffen ben ik volledig geconcentreerd op haar, terwijl het bij het neuken toch meer voor mezelf is.

Ik zou van mezelf niet zeggen dat ik goed bef, wél dat ik graag bef... en misschien dat daar net het verschil in zit tussen een goede beffer en een slechte?

Anoniem zei

Vroeger was "kutlikker" de ergste belediging die er bestond op het schoolplein. Hoezo eigenlijk? Wordt de man die tot beffen bereid is gezien als onvolwaardig, omdat hij zich ondergeschikt maakt aan de vrouw door haar genot voorop te stellen?

En tegen de achtergrond van dat vooroordeel, zou dit de reden zijn dat de beffers zo buitengewoon trots op zichzelf zijn?

Ed en Willem Beffer

Henk zei

vreemd dat klanten willen beffen, ik zou mij zelf lekker laten verwennen daar betaal je toch voor ?

MSc Psychology zei

Daarom heb ik maar befles beschreven.. Misschien dat jij er nog iets aan toe te voegen hebt? Vind je het goed als ik je link in mijn blog? :)

http://elenapinna.blogspot.com/2012/01/cunnilingus.html

Zondares zei

Tuurlijk mag je mij linken.

MSc Psychology zei

Cool bij deze dan :)

Cootje zei

Ik vind beffen wel lekker maar dan meer als extraatje voor de smaak,want een kut smaakt bij iedereen toch weer anders!
Daarna gewoon heerlijk met de pik aan de gang,en het werk voor allebei lekker afmaken.

Unknown zei

Bij 4 prostituee's heb ik standje 69 gedaan en ze kwamen alle 4 snel klaar, daarna moest ik de deur uit. Ik geloof dat ze niet veinsden om mij weg te hebben.
Ik zoog op hun klit terwijl ik met mijn tong tegen hun klit wiebelde, nou ja meer snel wapperde. Jou hoor ik alleen maar "likken" zeggen en je hebt het niet over klaar komen. Is wat ik deed geen beffen? Ik deed het bij twee prostituee's uit een club en twee van de straat.
Co.

Anoniem zei

@ Co Jansen:

mijn god Co, waar ben jij nou in hemelsnaam mee bezig.

Das duidelijk niet beffen!

Anoniem zei

Ook van orale seks kun je HIV / AIDS krijgen... Het virus bevindt zich in vaginaal vocht, voorvocht en sperma. Ongelofelijk dat je schrijft dat dat niet mogelijk is. Als prostituee zou je beter moeten weten...

Anoniem zei

doe je het ook met tieners

Anoniem zei

Nou wie wil er nu gebeft worden?:p

fanmail zei

Als ik jou was zou ik alleen vaste klanten die bereid zijn een beflapje te leren gebruiken laten beffen. Ook al gaat het dan soms of zelfs vaak fout (dat er toch tong-kut-contact ontstaat), het is altijd nog veiliger dan altijd onbeschermd. Ik ben ook niet gek op condooms en een beflapje zal wel een vergelijkbaar ongemak zijn maar zal het graag een keer uitproberen.

Anoniem zei

Kut! ik dacht dat ik speciaal was, al die jaren in de maling genomen!

Anoniem zei

Jij bent echt een vies mannetje