donderdag 20 januari 2011

Nieuwsfilmpje

Op TV komt niet alléén onzin langs.


6 opmerkingen:

Jan zei

Zondares, wij wandelaars zijn het hier natuurlijk helemaal mee eens, we steunen jou en je collega's maar hebben helaas ook geen enkele invloed op de te nemen beslissingen. Dat bleek in het verleden, dat blijkt ook nu weer en zal zeker in de nabije toekomst ook niet veranderen.
Ik voel me machteloos en vraag soms mezelf wel eens af, ben ik nu zo naief dat ik iets over het hoofd zie of zijn al die moraalridders die blijkbaar een overgrote meerderheid vertegenwoordigen verkeerd bezig?

Anoniem zei

hij had toch best mooie liedjes,die Hazes.

http://www.youtube.com/watch?v=OfC_84W7cGY

Anoniem zei

Is dit een vrouw ? Lijkt me eerder een mislukte Amanda Lear of een vent met opgeblazen lippen ... bah, niet echt aantrekkelijk, eh, echt niet aantrekkelijk bedoel ik, maar dat gaat de boodschap en het doel voorbij, dus ... nee, wie zegt dat er alleen maar onzinnige dingen op tv komen ? Er zijn nog genoeg intelligente programma's en mensen die weten waar ze over praten.

Zondares zei

Je hoeft haar niet aantrekkelijk te vinden, gewoon naar haar luisteren. Zij begrijpt waar ze het over heeft.

Anoniem zei

@ zondares ... ja is inderdaad ook wel waar !

Unknown zei

Steeds maar weer na-apen van de nazie-methode, incompetente klootzakken.
Co.