maandag 6 juli 2020

Ik mis mijn klantjes

Officieel is op één juli de business weer opengegaan, maar ik hoor van meiden die weer gingen adverteren dat de politie nogsteeds keihard optreedt tegen meiden die niet voor vergunningmelkers werken. Het is nogsteeds heftiger dan voor de corona-crisis. En ik kan niet mijn vaste klantjes allemaal SMSjes gaan sturen, want de meeste zitten niet te wachten op een cold call van een sekswerker.

Sinds het begin van de corona-crisis heb ik al geen kontakt met mijn klanten. Dat is gewoon om mijn verantwoordelijkheid te nemen, want zelf ben ik niet in een gevarengroep. Ik probeer het maar uit te zingen met mijn spaargeld, al voel ik wel heel duidelijk in mijn portemonnee dat ik geen inkomsten meer heb, maarja, dat had ik zien aankomen en daar had ik me bij neergelegd.

Wat ik wel een béétje zag aankomen, was dat ik de seks zou gaan missen. Het is leuk werk, en ookal is even vakantie niet verkeerd, ik mis het werk wel. Maar dat het me zo seksueel gefrustreerd zou maken had ik eigenlijk niet verwacht. Ik ben gewoon de hele tijd chaggerijnig omdat ik pik mis.

Begrijp me niet verkeerd, dat is niet het enige wat ik aan mijn klanten mis. Ik mis het om met ze bezig te zijn, ik mis hun gezelschap, ik mis de waardering die ik van ze krijg, ik mis dat ik ze tochwel een beetje bijstuur en ontwikkel, ik mis de menselijkheid die we delen. Maar ja, ik mis dus ook hun pikken.

Meestal als ik even geen klanten heb en wel behoefte, kan ik een kennis of een ex bellen voor een booty call, maar dat kan met de social distancing dus ook niet. Ik sta dus helemaal droog, en met mijn dildo's heb ik intussen ook een haat-liefde-verhouding. Ik kan niet zonder ze, maar ze zijn echt niet wat ik nodigheb. Het is als honger, als je echt honger hebt kan je ook nergens anders meer aan denken en straalt het door in je hele leven.

Ik ben nurks, ik ben lichtgeraakt, ik ben chaggerijnig, mijn lijf is stijf en zwak, ik heb onrust van top tot teen, en zelfs de dromen die ik heb over seks zijn niet meer de simpele leuke dromen die ik normaal heb, maar gefrustreerde dromen waarin ik niet mijn zin krijg. Ik word ook dikker, ookal hou ik mijn calorieën bij en blijf ik sporten. Mijn lijf gaat gewoon in staking, en mijn geest heeft ook geen zin meer. Ik kom nu zelfs al tegen dat mijn libido begint in te zakken, en dan ben ik ècht ver heen.

Als ik een stukje zit te schrijven voor mijn blog, raak ik al gefrustreerd omdat het gaat over seks die ik niet kan hebben nu ik braaf moet zijn vanwege de corona. En dat terwijl allemaal andere beroepen die besmettingsgevaar opleveren wèl weer beetje bij beetje open mogen.

Dit moet niet te lang meer duren, want niet alleen mijn portemonnee kan er niet lang meer tegen om leeg te zijn.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Natuurlijk mis je je klantjes. En niet alleen om het geld, maar ook om het intermenselijk contact en om de seks zelf. Dat is heel herkenbaar.

Een schrale troost: je bent echt de enige niet. Mensen zonder vaste partner, datende jongeren, prostitutieklanten en allen die het van casual sex moeten hebben zitten (of zaten) in hetzelfde schuitje. Zelf heb ik maandenlang geen seks gehad en ik werd ook steeds prikkelbaarder.
Laten we eerlijk zijn, masturberen (met of zonder hulpmiddelen) helpt lang niet zo goed om de fysieke behoeften te bevredigen als een lekker nummertje met een partner van vlees en bloed.

Bij mij stond de datum 1 juli dan ook roodomcirkeld in mijn agenda. Meteen de eerste dag dat het weer kon, ben ik naar een raamdame geweest. Eindelijk weer echte seks, het voelde als een bevrijding. Ik was er ook zo aan toe!
Overigens, nog lang niet alle ramen waren bezet, maar er was gelukkig voldoende keus en de meeste meiden hadden het lekker druk.

Ik ga ervan uit zondares, dat in de komende periode ook steeds meer klanten van jou met je willen afspreken. Want een zekere voorzichtigheid is logisch, maar pure geilheid laat zich nu eenmaal niet makkelijk intomen.
Ik gun je gauw weer een paar heerlijke seksdates met mannen die weten hoe ze hun pik moeten gebruiken, zodat je zelf ook aan je gerief komt.
Have fun!

Anoniem zei

stel je niet aan zonnie, ik sta al dik 50 jaar droog en gebruik mijn piel tegenwoordig alleen nog als afwasborstel of usb stick. Nou ja, tussendoor heb ik enkele keren een hoer gehad maar dat is ook alweer een tijd geleden. Wees tevreden met wat je hebt. Wel snap ik het dat je je klanten en inkomsten mist. Mannen als ik vinden het ook best leuk om per email een geile opdracht te krijgen. Misschien is dat voor jou nog wel veiliger dan wanneer je als hoer werkt al zal het iets minder opleveren. Ik hunker ook vaak naar een charmante vrouw maar besef ook dat ik tevreden mag zijn met wat ik heb: een oude fiets, een laptop en drie paar sandalen die elk een maat te klein zijn. Ik heb ook nooit een auto gehad. Succes verder.

Anoniem zei

Pas een mooi boek gelezen heet huidhonger en heeft betrekking op het te kort hebben van aan raking en het verlangen ernaar dus ja huidhonger

R zei

Goh, wat grappig, dat je als prostituee in je privé leven kennelijk ook nog lekker geil bent …

oebrawips zei

Als ik het goed begrijp, adverteert u niet omdat u niet voor een vergunninghouder werkt, en wordt daarop nu streng gecontroleerd.

Konden hoeren een paar maanden geleden wel adverteren zonder gecontroleerd te worden?

Anoniem zei

aan 7 juli 2020 om 06:24 ja hoeren weten het blijkbaar zo te regelen dat ze onder werktijd zelden tot nooit klaarkomen al lijkt dat soms wel zo.

Het gaat wel eens mis ... kijk maar naar de film “Jeanne Dielman, 23 Quai de Commerce, 1080 Bruxelles”. Draaide onlangs in lantaarn het venster in rotterdam maar staat ook in zijn geheel op u-tube. Zorg voor voldoende popcorn en chips, haha en lees de wikipedia niet. Onderga hem gewoon .... [verwacht geen spektakel, eufemismistisch gezegd]

Andere vrij recente prostitutie films
- american honey
- katie says goodbye
- filles de joie - working girls ‘was ook onlangs in de bios]

KSP zei

Dielman? De zoveelste film waarin onconventionele sexualiteit leidt tot moord. Saai.

Anoniem zei

hey KSP, ik weet het ... Jean Dielman, er zit een anti-prostitutie reukje aan, het is old-school feministisch die zijn over het algemeen niet pro-prostitutie. Toch intrigeerde de film wel. Het is een soort van live-stream van drie dagen in drie en een half uur. En de prostitutie is meer een metafoor voor .... ja waarvoor eigenlijk .... voor een saai huwelijk vol met vaste structuren of misschien toch voor iets anders ..... ?

En om een deel van de kloe hier te vermelden dat vind ik toch een tikje kinderachtig en haatdragend.

Ik kijk alles dat verband houdt met prostitutie. Jij hebt deze toch blijkbaar ook gekeken. Geef anderen ook de kans om ervan te genieten of h’m te haten. Er zitten interessante aspecten in ... het life stream idee, de camera standpunten het lak hebben aan alle conventies in die tijd.

Anoniem zei

[[[ en nu we het toch over onconventionele sex hebben ... ik vind de film Ema en de film Climax ... ook erg mooi. De sex die je hier in ziet of de suggestie van de sex die je ziet .... heeft geregeld iets dierlijks. Vooral Ema vond ik een erg bijzondere film. Ik denk wel dat ze in de bioscoop beter tot hun recht komen. ]]]

Maar excuus het is hier geen plek om film reviews te doen. Maar de sex in dit soort film heeft een bepaalde vrijheid waar ik wat jaloers op ben ..... sex als lust, waar veel vaak religieuze mensen van zeggen dat het ‘koude sex’ is, niets is minder waar. En ja dit soort sex is ideaal om allerlei macabere verwikkelingen om heen te breien. Maar om te zeggen dat dit soort sex is ‘als masturberen in een vrouw’ .... nee dit soort films ..... scheppen wat dat betreft toch een heel ander mogelijk veel meer kloppend beeld.

Ema & Climax, 2 films met veel seksuele aspecten om eens naar te kijken in deze corona tijden als broodnodige afwisseling voor de ook interessante saaiheid van Jeanne Dielman ... [er staan ook wat interviews op u-tube met betrekking tot Jeanne Dielman, maar die zou ik eventueel kijken NA de film en niet ervoor.]