maandag 5 september 2011

Ongemakkelijk

De meeste van mijn klanten zijn hele gewone mannen. Ik weet het, ik zeg het te vaak, maar dit zal maar een stukje zijn dat als enige wordt gelezen door iemand die niets weet van de prostitutie, dan krijgt hij van de rest een heel verkeerd plaatje. Dus ik herhaal het maar. Als je wat wil leren, moet je het niet bij één stukje houden.

Vandaag schrijf ik over een vent bij wie ik me echt ongemakkelijk voelde. Ik ben normaal niet zo moeilijk, en ik leef me best makkelijk in mannen in, maar soms komt zo'n vent met iets dat ik niet kan verdragen. En soms is dat helemaal niet logisch. Soms kan ik het gewoon niet uitleggen, maar is het een gevoel. Deze keer merkte ik dat te laat.

Deze man was aleens eerder geweest. Het komt vaker voor dat een man bij zijn eerste bezoek nog niet laat zien waar hij eigenlijk opuit is. De eerste keer bezoeken, en zelfs de eerste keer ketsen, is een soort van kennismaken. Als je dat gehad hebt, is het veel makkelijker om contact te maken. Mensen vertrouwen iemand met wie ze geneukt hebben meer, dan andere mensen. Het is best raar ergens.

Toen hij eerder kwam, was er niets opmerkelijks aan hem. Hij is Surinamer, één van die prachtige mengbloeden die je daarvandaan hebt. Hij werkt bij een autobedrijf, maar daar heeft hij het niet graag over. Hij is een gewone man, met wat pondjes eraf zou hij best knap zijn. Hij heeft een lange, slanke penis met een puntig kopje. Het condoom floept er zo om, en blijft ook lekker zitten.

De eerste keer ging alles gewoon goed, en we gingen leuk met elkaar om. Ik dacht er verder niet over na, gewoon een klant. De tweede keer ging net zo, gewoon wat elke gemiddelde man wil. Ik zag wel aan hem dat hij verder nog verlangens had, maar als je weet hoeveel mannen wel "iets" hebben, dan valt dat ook niet meer op.

De derde keer kwam hij over de brug met dat hij wel wat anders wou. Hij had er al over geschreven in de mail, maar dat was een kort zinnetje geweest, en daaraan kon ik niet meteen al zien wat hij nou echt zocht. Een man met een speciale voorkeur wil vaak iets heel bepaalds, dus je moet wel lospeuteren wat dat is.

Bij zijn bezoekje heb ik het dus aangesneden. Hij kwam geiler dan normaal binnen, en hij leek een beetje geirriteerd dat ik niet al meteen met zijn fantasie bezig was. Dat komt vaker wel voor, dat is gewoon ongeduld. Het was even werken om hem aan de praat te krijgen, want hij was al in de fase van opwinding, dat een man alleen nog maar in korte zinnetjes kan praten.

Hij zei, netzoals in zijn mail, dat hij wou dat ik deed alsof ik een mongooltje was. Het komt vaak genoeg voor dat mannen een dom meisje zoeken, dat vinden ze vaak geil, maar dat was niet wat hij zocht. Hij wou dat ik echt zo realistisch mogelijk een mongooltje nadeed! Dat is wel vreemd, maar er zijn wel meer vreemde dingen die mensen lekker vinden.

Ik heb het geprobeerd, en het was iets waar ik maar niet gemakkelijk mee kon worden. Hij had er iets verkeerds mee. Het was duidelijk dat hij een soort van dominante kick van kreeg, dat hij iets deed of leek te doen, met iemand die niet kon begrijpen wat er gebeurde. Het voelde heel verkeerd, maar ik denk er nog steeds over na waarom nou.

Het is immers niet iets wat ik nooit heb gedaan. Ik doe zonder problemen alsof ik bewusteloos ben, of slaap. Ik vind doen alsof ik dom ben, of spelletjes waarbij ik verleid word of met een list in bed gelokt, allemaal niet erg. Soms is het zelfs best leuk, als de klant er leuk mee is. En ik doe genoeg dingen die mensen toch wel als vernederend kunnen zien. Dingen als gillen van de gespeelde pijn als een vent me in mijn kont neukt.

Dit zat me dwars. Ik heb het helemaal afgemaakt, maar ik doe het niet opnieuw. Het was precies wat hij wou, daar was hij heel duidelijk over. En achteraf voelde ik me, alsof ik iets verkeerds had gedaan. Ik voelde me alsof ìk degene was geweest, die had gespot met die mensen. Dat is denk ik een stukje ervan. Ik vond het niet leuk om zo die mensen als seksobject neer te zetten. En dat is raar, want ik vind het bijvoorbeeld prima om een schoolmeisje te spelen, en die horen ook geen seksobject te zijn.

Het zat me dwars, en ik doe het niet opnieuw. Dat is eigenlijk het enige dat telt. Ik moet me wel op mijn gemak voelen met mijn werk, en ik kan daar niet iets boven gaan stellen. Als ik dat zou doen, dan raak ik het gevoel kwijt dat ik de baas ben over mijn beroep, en dan voelt het meer alsof het beroep de baas is over mij.

20 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat lijkt me geen opwindende fantasie. Het zou best kunnen dat die fantasie ontstaan is in de realiteit. Misschien kent hij wel ergens een mongooltje en beeld hij zich in om daar misbruik van te maken, waardoor hij zich machtig voelt.

Anoniem zei

BBRRRR !! Als je er over nadenkt is dat best een akelige vent. Het is te hopen dat het bij dat fantasietje blijft. Waar zit zo een man nog mee in zijn hoofd ?

kualibotsaisiao zei

Nou ja, goed dat die vent met zijn fantasie naar een hoer gaat, hopen dat dat zo blijft.
Maar zon, die man moet je maar niet meer laten komen idd..
Ik snap denk ik wel waarom het anders is dan andere fantasieën, schoolmeisjes 'mogen' idd ook niet, maar als fantasie is dat veel acceptabeler omdat vrouwen soms ook wel een meisje willen zijn, en omdat er een grijs gebied is van meisjes die misschien wel 'kunnen' maar eigenlijk net geen 18 zijn. Mongooltjes zijn anders, niemand wil die zijn, niemand wil die nadoen en bijna niemand wil dat die nagedaan worden. Eigenlijk een soort taboe ook, maar ik denk dat het taboe een soort bescherming is hier.

Anoniem zei

de Spaanse film Y, Tambien is wel interessant over mongolen en seksualiteit. Maar daar is het hoofdpersonage een mannelijke mongool die het met een "normale" vrouw doet. Vraag me af of de film nog meer opschudding zou hebben gegeven als de vrouw een mongool was en de man normaal.

Zadkine zei

Ik kan mij voorstellen dat jij als prostituee wel meer te maken krijgt met mannen die een bepaalde fantasie hebben. Er zijn mannen die de fantasie hebben om seks te hebben met b.v. een verpleegster, een agente, een lerares. Dat komt omdat dit soort fantasieën vaak in seksfilms voorkomen.

Dit is wel een man met een zieke geest. Anders zou je deze fantasie - om seks te hebben met een mongooltje - niet hebben. Ik begrijp niet wat hij hier zo opwindend aan vind. Je doet er dan ook verstandig aan om dit nooit meer te doen.

Anoniem zei

Mensen met het syndroom van Down zijn geestelijk gehandicapt. Meestal hebben ze ook andere aandoeningen. Daarom is het ook ongemakkelijk.Het is gewoon heel verkeerd.

Anoniem zei

Ik denk dat het goed is dat je het niet meer doet als het naar of verkeerd voelt.

Wat wel een interessante vraag is, is of het goed/fout is dat mannen bepaalde "slechte" fantasieën bij een prostituee kunnen uitvoeren. Misschien kun je nog eens schrijven over jouw visie hierop.

Er zijn bepaalde fantasieën die door de meeste mensen (ook door mij) als slecht/afschuwelijk/etc./ gezien worden.

Dit voorbeeld van het Mongooltje dat niet begrijpt wat er gebeurt is er eentje van. Maar je zult er vast meer kennen omdat je aangeeft dat mannen na een aantal keren laten merken wat hun fantasie is. Denk aan verkrachtingsfantasieën, of minderjarigen, dat soort dingen.

Volgens mij kun je op verschillende manieren daar naar kijken. Je zou kunnen zeggen: doordat die mannen dit als fantasie kunnen beleven met een rollenspel, gaat de druk er wat van af en zullen ze zo hopelijk nooit "in het echt" zoiets doen.

Tegelijkertijd kun je misschien stellen dat je door het rollenspel die fantasie en gevoelens voedt. Dat je meewerkt om dat verder te ontwikkelen als iets dat 'uitgevoerd zou mogen worden'.

Ik vind het erg moeilijk om een keuze te maken. Misschien dat er wel psychologen zijn die er iets zinnigs over kunnen zeggen.
Maar ik ben ook benieuwd naar de mening van een prostituee in dit geval.

Anoniem zei

Ben ik toch benieuwd hoe je een mongooltje nadoet dan...

Anoniem zei

Ik weet niet waarom maar ik vond dit een heel mooi stukje. Echt super geschreven.

Heb je trouwens wel eens tijdens de seks dat je je er niet goed bijvoelt en gewoon middenin stopt ? Ik bedoel je bent wel een hoer/prostituee maar je hoeft niet alles te slikken jij bent baas over je eigen lichaam.

Martijn zei

Lijkt mij een aparte fantasie en als jij je daar niet prettig bij voelt moet je het zeker niet meer doen.

Ik vraag me wel af of dit een verstandig stukje was want deze fantasie was zeer specifiek, ben je niet bang dat hij zich in dit verhaal herkent of zijn er meedere mannen die dit willen en nog van surinaamse afkomst zijn ook.

Anoniem zei

Misschien is dit fantasie van m. Maar sommige mensen maken hun fantasie waar. Dan hebben we het over sexueel misbruik omdat mongooltjes ontoerekeningsvatbaar zijn.
Je zou denk ik ook geen kleuter na doen.

Daarom voelde jeje ongemakkelijk....

paula zei

Dit was Baas boven Baas!!!!

REBECCA zei

t verschil zit hierin: het (domme) blonde schoolmeisje zal, hoewel minderjarig (hopelijk) méér hersens en verstand hebben als een meisje met down syndroom, ik kreeg kriebels (slechte dus) toen ik dit verhaal las, die man is écht ziek, groot gelijk zondares volg je verstand en gevoel en weiger hem de volgende keer! x rebecca

Anoniem zei

show me the money. alls voor het geld

Richard zei

Of gewoon goed werk willen leveren als je dat overeengekomen bent. Iemand die overwerkt omdat het erg druk op het werk is op het moment doet dat toch ook niet alleen voor het geld? Dat je het niet doet zonder dat je er betaald voor krijgt en eigenlijk liever niet doet, wil niet meteen zeggen dat het alleen om geld gaat.

amateurpsycholoog zei

Wel, ik steun de Surinaam niet, maar of iemand nu fantaseert of hij een minderjarige, een dom blondje of een verstandelijk gehandicapte misbruikt... het blijft misbruik en het is ten slotte ook maar een gedachte.

Dat argument van Rebacca klopt niet echt, het is toch niet de mate van intelligentie maar het machtsmisbruik op zich dat als problematisch beschouwd kan worden.

Fantaseren op een mongooltje is freaky want dat vindt een normale mens niet aantrekkelijk.

Anoniem zei

Ik vind het the upside van Down! Lighten up, het is maar sport en spel.

Anoniem zei

Wow amateurpsycholoog. Ik ben een echte psycholoog en ik ben het met je eens.

Ik ben echt gek op zondares. Ik wacht met spanning op haar stukje vandaag!

Anoniem zei

het lijkt me echt zuur als je zulke fantasien hebt... Maar ik ben ook heel blij dat er vrouwen zoals jou zijn, ik werk veel met down syndroom kinderen en volwassen en wat als jij er niet was, zou die man zich dan hebben vergrepen aan 1 van "mijn" kids? Dus ... dankjewel!

Unknown zei

Ik ga me afvragen hoe mensen aan hun seksfantasiën komen.
Co.