maandag 15 november 2010

Dominant enzo

Gewone seks is gewoon twee mensen die samen elkaar verwennen. Dat is lekker, en makkelijk. Je geniet van elkaar, en je geeft en neemt. Je bent niet bezig met een spelletje, en niemand is de baas. De meeste seks is zo, vooral in een relatie. Mijn werk maakt het een klein beetje anders omdat ik altijd de touwtjes in handen moet hebben, maar je doet het toch wel vooral zo.

Dan heb je SM, of BDSM, of nog wel meer van die afkortingen. Dat is juist een spel, zo noemen ze het ook. Daarbij zijn er allemaal regeltjes, en ritueeltjes. Daar krijg ik in mijn werk wel mee te maken, maar ikzelf haak snel af als er regeltjes bijkomen. Ik krijg de slappe lach als iemand me meesteres noemt. Ik vind het moeilijk om te doen alsof ik het geil vind hem te commanderen om vrouwenondergoed aan te trekken. Ik vind het gewoon vreemd, en ik ben er niet gemakkelijk mee. Ik heb er al eens eerder over geschreven, in Egoisten.

Maar er is wel meer dan alleen maar dat. Je hebt namelijk wel gewoon de gevoelens die voor de SM gebruikt worden, maar dan zonder het spel, en daar kan je best veel mee. Dat doe ik ook juist graag, in mijn privésfeer maar ook op mijn werk. Dat is alleen veel meer psychologie, en het is ergens ook veel "enger."

Iedere mens heeft in bed wel iets met pijn. Dat betekent niet dat ze er geil van worden om erover te denken, maar als je de krassen in je rug hebt, is het een hele lekkere beurt geweest, ook als je geen onderdanig type bent. Het is namelijk zo, dat je tijdens goeie seks meer ongevoelig wordt voor pijn. Dat zweept je alleen maar op. Dat gaat op voor mannen èn vrouwen. Natuurlijk werkt het niet honderd procent, als je tever gaat dan is het opeens over met de seks. Als je er goed mee bent kan het heel sexy zijn. Je moet het leren, zoals alles met seks, en je moet niet te makkelijk schrikken. Als je het eens mis laat gaan, zijn er mensen die dan te schrikkerig zijn om het opnieuw te proberen.

Als je er genoeg mee hebt gedaan, dan is de pijn niet alleen maar nuttig om te gebruiken om het heftiger te maken tijdens de seks. Dan kan je het ook gebruiken om juist in de goeie bui te komen. In mijn seksleven voor mezelf kan ik heel lekker in de stemming komen door eens goed over de knie te gaan. In mijn werkleven natuurlijk niet, dan heb ik daar niet de bui voor!

Met de goeie bui is de top natuurlijk als het neuken zelf lekker zeerdoet. Als ik er klaar voor ben, dus lekker opgewarmd, en mijn partner kan hard gaan, zodat ik lekker rauw en beurs word, oei! En dan lekker het zoute sperma in de rauwe plekken, dat je het voelt branden. Ik krijg het nu al warm. De enige uitzondering is als er een lipje meegaat, want die pijn is zeurderig, en dan geil ik meteen helemaal af. Dat is anders, ik weet niet waarom.

Ik moet niet te hard aangepakt worden. Als je me een beetje teveel pijn doet, of ik voel me alsof ik echt een beetje gewond ga raken, dan vind ik het niet leuk meer en dan is het meteen voorbij. Ik ben een beetje kleinzerig als het om mijn hoofd gaat, en ik vind in mijn gezicht geslagen worden, ook heel zachtjes, of aan mijn haren trekken, niet leuk. Dat gaat niet gebeuren. Je mag mijn billen en benen slaan totdat ze rood zijn, maar alleen met je handen en niet met een riem ofzo.

Pijn ontvangen kan dus opwindend zijn, maar het kan ook heel leuk zijn om te geven. Daar hebben mensen verschillende redenen voor, want ik heb gezien dat er veel mensen zijn die het doen om een soort van af te reageren. Dat doe ik dus niet. Dat lijkt me ook helemaal niet sexy. Er zijn genoeg mensen die het doen om hun partner te plezieren, maar dat soort seks doe ik al teveel voor mijn werk.

Als ik zin heb om mijn partner zeer te doen, is dat gewoon een sadistisch pleziertje. Er zit niet echt een hele diepe gedachte bij, soms heb je daar gewoon zin in. Ik heb het netzogoed afgeleerd als andere mensen toen ik klein was. Ik heb wel geleerd, dat over wat leuk is met seks, je toch niet teveel moet nadenken. Seks komt uit je tenen, daar denk je niet teveel bij na. Ik vind het soms fijn om mijn partner te pesten, of een beetje af te straffen als ik daar zin in heb.

Ik had een vriend waarmee ik dat veel deed. Ik was toen al een hele tijd bezig met de prostitutie, en dat is ook waarom onze relatie kapotging. We hebben het maar een maand gehad. Hij was een hele zelfverzekerde man, een grote beer van een vent. Ik vond het daarom juist geil om hem in bed hardvochtig onder handen te nemen.

Het was niet alleen maar sadisme, ik vond het ook enorm opwindend om te zien hoeveel hij kon verdragen, en hoeveel hij verdroeg om mij onder de indruk te maken. Als ik kon zien dat hij véél pijn had, maar hij toch geen krimp gaf, vond ik hem superlekker. Ik zou hem nog eens op moeten zoeken, want ik heb nu ook wat meer truukjes geleerd om het nog heftiger te maken. Hij moet me toch nog maar een keertje neuken met een eikelring om.

Al die dingen doe ik niet met een spelletje. Tijdens een spelletje zijn er allemaal regeltjes, en dan is de man niet met mij bezig maar met het spelletje. Ik wil het menen, anders is er voor mij niets aan. Je verstopt je een beetje met zo'n spelletje, dan kan je doen alsof je dingen doet vanwege het spel in plaats van vanwege je eigen seksualiteit. Ik wil het juist heel confronterend doen. Dat zijn mensen niet gewend, want iedereen doet het juist andersom. Tijdens het werk is dat natuurlijk helemaal niet belangrijk. Dan kan het me ook niet schelen.

Er zijn echt heel veel mensen, vooral klanten natuurlijk, die fetish en SM mixen. Dat is iets waar ik zelf helemaal niets mee heb. Het lijkt wel alsof elke fetish klant er iets sado-maso mee heeft. De voetfetishisten, de leer en rubber fetishisten, de haarfetishisten, luierfetishisten, ze hebben allemaal iets SM ermee. De stofjesfetishisten zijn minder erg, en de kousenfetishisten ook. Maar die hebben het ook wel. Ik wou wel dat ik dat ook had, want het is een erg goed lopend stuk van het werk. Als je daar goed mee bent heb je veel werk, en goed betaald. Ik word er alleen echt niet warm van.

Bondage heb ik wel geprobeerd, maar ik vind het maar niets. Je mist zoveel als je niet allebei dingen kan doen. Bovendien, als je een onderdeel van de seks hebt dat er één niet mag bewegen, dan is het echt veel leuker als die niet geholpen wordt met touw. Dan verzin je gewoon één of andere spannende bestraffing, die wél geil is, maar níet leuk! Ik heb dan wel gebruikt, dat elke keer als mijn partner bewoog, hij één minuut minder mocht neuken aan het eind. Op het laatst weet hij dat hij dan nog maar twee minuten heeft, en dat is extra oppassen, want straks is het er nog maar één.

De spelletjes die mijn klanten willen zijn vaak heel erg vaste patronen. Ze hebben er duidelijke verwachtingen mee. De martelingen kunnen heel heftig worden, maar omdat ze zich erop voorbereid hebben, kunnen ze ervan genieten. Er zit een soort van dominantie aan vast die je ze moet geven, maar die is voor mij heel onnatuurlijk. Je moet ze precies geven wat ze zoeken, en daarbij moet je ze vernederen, maar je moet erg oppassen. De vernederingen moeten wel vreemd genoeg, ver genoeg weg blijven. Het moet in het spel blijven, dat is heel belangrijk. Zo maak je het wel erg ver van je weg, en dan ben ik het snel kwijt. Dat vind ik niet een soort van contact waar ik mee om kan gaan.

Het is niet zo dat ik nooit spèlletjes leuk kan vinden. Ik kan heel leuk spelen dat ik het slavenmeisje ben en hij de slaveneigenaar, of andersom. Of dat hij de leerling is die na moet blijven, en ik de juf. Dat is allemaal erg leuk, als ik voor mezelf bezig ben. Met een klant doe ik het eigenlijk tóch al, dus dan maakt het niet zo uit. De spelletjes zijn eigenlijk meer over dominantie, en dat hou ik toch best apart van de pijn. Tijdens een spelletje met dominantie kan ik best leuk met ook een beetje pijn aan de slag, maar dan gaat het niet om de pijn. Dan gaat het om de dominantie.

Spelletjes geven je de mogelijkheid, om even lekker los te laten. Je hoeft niet rekening te houden met hoe je hem behandeld, want buiten bed verandert het niks. Je houdt alles in het spelletje. Je speelt op een andere manier met elkaar dan gewoon. Je legt vantevoren je verwachtingen al vast. Soms vind je het prettig als er regels zijn, die het een hele andere ervaring maken. Je kan eventjes je inleven in een fantasie, en dat is fijn. Je relatie met een partner is toch best ingewikkeld, en met zo'n spelletje maak je het eventjes makkelijk. Als je het bed uitstapt, ben laat je het spel achter.

Je kan een rol aannemen, die je anders niet zou doen. Lekker slavenmeisje spelen, of doen alsof je zijn dochter bent, of een net meisje zijn dat hard verkracht word. Met een spelletje is dat snel en makkelijk gedaan, maar toch deed ik die steeds minder. Als je het vaak genoeg zo doet met je partner, ga je het steeds minder nodig hebben. Je gaat die dingen ook gewoon samen kunnen doen, zonder het spel, omdat je er gewoon comfortabeler mee wordt. Een spel is dus wel een goeie manier, om je partner te leren over een bepaalde soort van seks.

Een spel is soms een excuus om je op een bepaalde manier te gedragen. Je zou het niet doen, als je het spel niet aan het spelen was. Dat is iets wat veel mensen zo doen. En dat excuus, dat vind ik altijd zo flauw. Mensen die een excuus nodig hebben, die vind ik een beetje bekrompen, en niet erg volwassen. Ik weet dat het zo werkt, want zo was ik vroeger zelf ook!

Ik ben bijvoorbeeld gek op een dominante man in bed. Als ik een vriendje heb, moet hij lekker dominant en mannelijk zijn. Veel initiatief, en lekker ruw met me. Als ik het idee heb dat hij lekker voor zichzelf gaat en mij pakt zoals hij wil, dan heb ik er zin in. Een man met een onderdanige insteek, die vind ik gewoon níet geil. Dominante mannen zijn netzogoed bezig om je lekker naar de zevende hemel te verwennen, maar ik wil niet voor een man hoeven zorgen tijdens de seks, hij moet nemen wat hij wil. Mijn vriendinnen vinden dat ouderwets en zwak van me, maar dat is echt niet zo.

En juist met die dominante mannen vind ik het lekker om eens goed dominant te zijn in een spelletje, of ze eens lekker zeer te doen. Als ik dan kan zien hoe hij zich moet inhouden omdat ik door het spelletje de baas ben, dan vind ik het leuk. Dat spelletje is helemaal saai als ik het doe met iemand die van zichzelf er precies inpast. Een dominante stier van een kerel die me doggystyle neukt, en die ik dan verontwaardigd hoor snuiven als ik hem plagerig net te hard in zijn ballen knijp, zodat hij me hard in de kussens drukt, zalig.

Soms doe ik een spelletje weleens niet om het spelletje zelf, maar juist om wat erna komt. Als ik hem eerst een uurtje tease, en hij moet zich telkens maar nederig houden, terwijl ik hem pest en uitdaag, dan weet je wel wat er gebeurt als hij eindelijk zijn gang gaat! Dan kan het spelletje best grappig zijn, maar ik ben alleen maar bezig om hem en mij voor te bereiden.

Natuurlijk is het véél leuker als die dominantie van hem afkomt terwijl er géén spelletje is. Als het echt is, is het veel geiler. Dat is met pijn zo, maar ook met dominantie. Als ik een one night stand heb, hebben we soms allebei een soort van rol die we aan de andere hebben laten zien. Dan is het net zoals in een spelletje, maar dan is er geen echte relatie die je moet vergeten. Dat is echt veel geiler, en dat soort one night stands doe ik echt heel graag. Je weet alleen nooit wat voor vlees je in de kuip hebt.

Het is ècht heel jammer dat dit alleen maar kan, als ik een vriend heb. Met klanten kan je nooit zover komen. Je moet een professionele relatie houden, en je kan ze niet genoeg vertrouwen. Bovendien ben je er helemaal niet zoveel mee bezig. Er zijn uitzonderingen, de klanten waarmee je supergoed klikt, maar dan nog. Je komt er niet zomaar achter, wat precies bij het spelletje hoort waar hij wild van wordt. Je kent hem toch niet goed genoeg.

Ik zie dat ik heel erg mijn verhaal over seks voor iedereen, heb gemengd met mijn eigen ervaringen. Het is langer geworden, en ik weet niet of ik wel zo duidelijk ben geweest. Dat was niet echt de bedoeling, maar ik vind het wel mooi zo. Sorry dat het zoveel is geworden.

27 opmerkingen:

Anoniem zei

Dit laat maar weer zien hoe beschadigd je kan raken van de prostitutie. Wat een verwrongen beeld van seks.

Anoniem zei

Hoezo verwrongen? Ik zie dit niet zo. Zondares is een vrouw die weet wat ze wil in bed (hoe kan het ook anders met haar baan?). Niks mis mee als je het lekker vindt om een beetje ruw aangepakt te worden. Heb ik net ontdekt en het is stiekem toch wel heel opwindend.

Anoniem zei

Anoniem 1 : Als je dit een verwrongen beeld van sex noemt, vertelt dat mij dat je zelf best beschadigd bent door wel elke dag deze verhalen, in waarschjnlijk "pijnlijk" opgewonden toestand, graag te lezen, en dan negatief commentaar te geven ? No hard feelings, ieder zijn mening, maar lees het wel in het juiste perspectief. Ik vind het hele verhaal een eerlijkheid waargeven van gevoelservaring, gescheiden in werk en privé, met als boodschap dat je in bepaalde situaties je pijngrens verlegt, zolang je maar zelf geniet. Goed verhaal zondares !

Joris zei

Bedankt voor je diepe gedachten en overwegingen. En ook deze keer heb ik weer genoten van je verhaal. Erg knap hoe je dingen verwoord; en dan ook nog over seks. Zou willen dan ik ook zou vrij was.

Anoniem zei

Te lang.

Anoniem zei

Anoniem zei...
Te lang.
16 november 2010 13:54

De juiste uitdrukking is:
tl;dr


@Zondares: Na één keer lezen snap ik nog helemaal niets van je verhaal, maar dat is waarschijnlijk omdat dit je beste blog is tot nu toe.
Ik zal mijn partner dit laten lezen, misschien kunnen we er samen iets van bakken.

Blijf schrijven!

Anoniem zei

+1

Goed geschreven en de beleving heeft niets met prostitutie te maken! Veel interessanter is juist de combinatie met ervaring (best veel ...) en de manier van sex die je beschrijft. Je begint met gewone sex, saai ??, daarna vermeng je moeilijk gedoe van klanten met spannende sex waarin beide een belangrijke rol spelen zonder gemaakte situaties.
De beleving is inderdaad die ene blik tijdens ... of die overwachte handeling. Verwachting in combinatie met verassing.

Anoniem zei

Ik begrijp niets van dit blogje. Dat heb ik nog nooit gehad, anders ben ik het altijd met je eens.

Anoniem zei

Misschien intressant.
Dan snap je ook waarom er zo gezegd regeltjes zijn.



http://www.sophietjemeisje.nl/category/subspace/

Anoniem zei

War een vreemd verhaal, ik begrijp er echt niets van.

Jonas zei

ik vind het een goed stukje. No offence maar ik heb zo het gevoel dat zondares nog eens hard gepakt moet worden :D.

Doe zo voort en luister niet naar die slechte commentaren.

Anoniem zei

perverse hoer

Anoniem zei

Ik begrijp die mannen die gedomineerd willen worden niet. Ben zelf behoorlijk geemancipeerd. Maar als het op sex aan komt, wil ik graag dominant zijn. Niet overdreven, maar gewoon een stevige behandeling waarbij ik de baas ben. Mijn vriendin is van Antilliaanse afkomst en is zelf ook vrij stevig gebouwd. Dat maakt het extra geil om haar te domineren. Af en toe wat tegengas is prima. Zo wordt het vuur weer wat opgestookt.

Anoniem zei

Anoniem van 05:03 en 18:05

Wat een onzin. Ik ben een gewoon normaal meisje van 21 met een normaal aantal bedpartners en precies wat Zondares geil vindt, vind ik ook geil.

Een vent die weet wat hij wil en dat ook neemt. En heerlijk als dat er wat hardhandig aan toe gaat. Moet zeggen dat ik haren trekken af en toe wel lekker vind, Zondares.


Je blog was inderdaad wat warrig en lang, maar ik kon er prima doorheen vliegen. Vond het leuk om te lezen dat we eenzelfde seksuele voorkeur hebben. Herkende wat je zei ook in spelletjes. Heb daar ook niets mee, SM of BDSM. Heb me wel afgevraagd waarom dan niet, en dat wist jij mooi te verwoorden. Dankjewel!

Zondares zei

Ik moet absoluut eens hard gepakt worden. Dat geef ik toe! Ik weet best wat ik wil, en ik heb het in dit stukje ook wel uitgelegd.

En het spijt me dat het zo warrig werd, meestal kan ik beter de lijn erin houden, maar nu was er teveel tegelijk wat ik wou zeggen, om te zorgen dat alles wel uitgelegd was. Dat werd een beetje veel.

Als je haren trekken lekker vind, geniet ervan! Ik vind het zelf niets, maar iedereen heeft zijn eigen smaak toch?

Anoniem zei

Grappig dat een vrouw die graag een beetje gedomineerd wilt worden in bed, volgens sommigen wel ´een verwrongen seksbeeld´ moet hebben.

Dat soort opmerkingen noem ik voorbeelden van doorgeschoten feminisme, waar Nederland vol van zit. De Viva generatie, vrouwen die overal te horen krijgen dat mannen moeten helpen in het huishouden, aan voor- en naspel moeten doen in bed, en natuurlijk toch ook een goede baan moeten hebben.

Vervolgens komen veel van deze vrouwen erachter, na tig jaren huwelijk, dat dit soort watjes niet zo heel erg opwindend zijn. Maar dan leest men andere bladen die vertellen dat vreemdgaan heel normaal is.

Wanneer leren Nederlandse vrouwen dat het kiezen of delen is? Of je hebt een opwindende man met goede baan die niet zo heel erg veel in het huishouden doet, of je hebt een zorgzame man zonder indrukwekkende carrierre die niet zo opwindend is. Uitzonderingen daargelaten.

Anoniem zei

Anoniem 09:58

Ik heb het allemaal. En dat zonder erom gevraagd te hebben. Denk dus niet dat wat je zegt waar is. Heeft ook niets met doorgeschoten feminisme te maken. Ik vind het namelijk fantastisch om het hem in bed moeilijk te maken en hem juist niet z'n zin te geven. Zo is het dan ook weer. Daar ging het stukje alleen niet over.

DenBolle zei

Weer een goed stuk, tegengas en uitdagen over en weer en soms inderdaad gewoon pakken wat je wil, wat dan ook voor de ander geldt, houdt het levendig.

Niks mis mee, en zeker geen teken van een perverse persoonlijkheid of verwrongen sex beeld. Gewoon jezelf zijn en er voor uit durven komen.

Cedars zei

Hoe langer hoe beter!

Het wordt alleen een beetje "te moeilijk" voor de medelezers omdat je zelf niet precies weet hoe je de kern van je verhaal moet verwoorden. Hierdoor vertel je hetzelfde steeds uit een iets andere invalshoek, om maar goed uit te leggen wat je bedoeld. Normaal gesproken ga je recht op je doel af, en dan is het ook duidelijk voor iedereen wat je bedoeld. Maar dit stukje is, doordat je zelf nog aan het worstelen bent met de tekst, veel leuker voor de geinteresseerde lezer. Je moet veel meer graven in je eigen gevoel. Ik vond het erg leuk.

Cedars

Tip voor de mensen voor wie het te lang is: kopieren naar Word, dan op je gemak lezen. Zo'n smalle kolom is niet handig voor grote lappen tekst.

Anoniem zei

voor de mensen die zich er niet in herkennen: probeer het eens.

Ik kijk er nu alweer naar uit om even goed op bed gesmeten te worden en hard genomen te worden. Het is pervers dat ik dat zo zeg, maar hier mag het toch? :P

Peter zei

Wat een imponerend verhaal zeg!

Ik denk dat de man die ooit nog eens Zondares' vriend wil worden moet sex op hogeschool niveau kunnen bedrijven!

Hetgeen gezegd over (BD)SMklopt echter niet helemaal volgens mij. (BD)SM heeft uit zichzelf volgens mij geen regels. Het meest kenmerkende van BD(SM) is het machtsverschil. Pijn toedienen maakt er vaak deel van uit, maar is zeker niet het kenmerkende aspect van (BD)SM.

(BD)SM wordt vaak gebruikt als restcategorie, voor alles wat niet in een ander hokje past.
Veel fetisjismes worden inderdaad ook vaak onder BD(SM) geschaard. De fetisj is dan bijvoorbeeld vrouwenkleding, luiers, hoge laarzen, uniformen, rubber, leer, etc.

De (BD)SM in een relatie of in de commerciële sfeer is toch anders.
In de commerciële sfeer is de klant vaak “koning”. Als die klant dan ook de sub is, betekent dat bijna per definitie dat het niet “echt” is.
Bij (BD)SM in de privésfeer kan BD(SM) er naast gedaan worden, en dan is het vaak inderdaad een spel. Maar het kan ook zijn dat de relatie zelf in de BD(SM)-sfeer is. Sommigen zijn het dan nog openlijk naar de omgeving toe, anderen houden naar buiten toe de schijn op een normale “vanille” relatie te hebben.

Sommige dominante vrouwen laten zich meesteres noemen, anderen weer absoluut niet. En er zijn maar genoeg dominante vrouwen die er op kicken om mannen die in de buitenwereld juist dominant zijn, te onderwerpen.

Zondares zei

Fijn dat er mensen zijn die mijn warverhaal toch begrijpen. Ik vind trouwens wel dat er regeltjes zijn bij SM zoals dat meestal gebeurd. Het gaat allemaal toch wel hetzelfde, je hebt heel veel standaard dingen in de SM scene. Er zijn ook wel mensen die het anders doen, dat weet ik wel, maar daarmee komen de klanten niet naar mij.

Peter zei

Zich aan reeds bepaalde stramienen houden en de platgetreden paden volgen is niet iets wat alleen SM scene doet. Creatief zijn is nu eenmaal moeilijker.


Als je bepaalde klanten wil trekken zul je duidelijk moeten adverteren met je aanbod.

D. zei

Was heerlijk om te lezen zondares.

Anoniem zei

Gatver wat een perverse toestanden. Ik moet kotsen van jou soort mensen. Vieze hoer.

Unknown zei

"dat hij lekker voor zichzelf gaat en mij pakt zoals hij wil, dan heb ik er zin in": Dan let hij niet op of jij klaar komt, dat is voor veel vrouwen een probleem.
Co.

Anoniem zei

wauw!!
de dingen die jij lekker vindt,
vindt ik ook lekker.
en luister totaal niet na alle slechte reacties,
ik ga vanavond voor het eerst dominant tegen me vriend doen, we gaan de rollen maar eens omdraaien, denkt dat ik dat best goed kan.
bedankt voor de inspiratie
en ga vooral zo door