dinsdag 9 juni 2009

Voetfetishist

Vandaag had ik een voetfetishist. Dat is een man die geilt op je voeten. Meestal zijn dat erg onderdanige typetjes. Dat laten ze meestal niet meteen zien, maar ik heb genoeg ervaring om te weten dat als een man mijn voeten aantrekkelijk vind, hij meestal wel een onderdanige is. Ze zijn er best veel, en ze willen allemaal hetzelfde.

In het begin neuken ze je, en doen ze alle dingen die normale klanten ook doen, maar willen ze aan je voeten zitten, op je tenen zuigen, en dat je speciale schoenen draagt. Als je lang genoeg wacht, komt het vaak neer op footjobs. Dat blijven ze doen, de rest gaat langzaam weg. Voor je het weet zijn ze alleen nog maar met je voeten bezig. Als je niet van plan bent de meesteres te spelen, dan zijn alleen je voeten nog maar interessant.

Ik ben er niet zo blij mee. Voetfetishisten praten soms letterlijk alleen nog tegen je voeten, en kijken je soms niet meer in je gezicht. Ze zijn zo gericht op je voeten dat ik me verwaarloosd ga voelen. Het is gek, want ik snap best dat je een vreemd iets wil om je beurt extra pittig te maken, maar dit gaat wel erg ver.

Het ergste is dat ik kittelig ben. Als een man me tussen mijn tenen likt, kitteld dat. Ik ben daar helemaal niet blij mee, na zo'n uurtje heb ik soms de hik van het gekittel. Ik wou dat er net zoveel handfetishisten waren als voetfetishisten, want van handen kan ik het me nog voorstellen, en die kittelen niet.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Heb je zelf geen fetishes dan? Iedereen heeft wel wat!

Unknown zei

Beste Zondares,
Het is makkelijker als je geilt op kutjes, dan worden er geen vragen gesteld, geen extra kosten, toch fijn dat ik kutfetishist ben.
Groetjes,
Co.