vrijdag 15 mei 2009

Advies aan vriendinnen

Lekker een lunch met vriendinnen, daar kan ik me de hele week op verheugen. Ik maak er ruimte voor in mijn agenda. We eten in een leuk plekje in de binnenstad, en we letten even niet op de calorieen. Dat soort middagen heb ik altijd al gedaan, voordat ik dit werk deed.

We praten over ons werk, maar ik verzin maar wat want ik kan niet vertellen over wat ik echt doe. Zelfs mijn vriendinnen kunnen er niet van weten, want zij hebben netzogoed vooroordelen. Ik wil mijn vriendschappen niet op het spel zetten. Ik ben wel wat stiller. Het is jammer dat ik er niet over kan praten. Ik heb netzogoed de behoefte om mijn vriendinnen over mijn werk te vertellen.

Behalve werk gaat het ook over relaties en seks. Daar hebben we het heel vaak over. Ik heb geen relatie, dus ik luister vooral. Ik vertel weleens over mijn relatie van het begin van mijn prostitutie-carriere, maar dat is natuurlijk niet van nu. Ik hoor over de problemen en ervaringen van mijn vriendinnen, en ik verlang wel weer naar een relatie. Ik ben ook liever niet alleen.

Als we het over seks hebben, hoor ik mijn vriendinnen praten over wat ze doen, en denk ik : wat zijn ze onervaren. Ik begrijp dat ik gewoon veel meer mannen heb gehad. Zij hebben hoogstens tien mannen gehad in hun hele leven. Ze hebben gewoon niet zoveel ervaring. Ik hoor over pijntjes en ontevreden gevoelens, en ik weet meteen wat er misgaat. Ik geef ze dan advies, omdat ik ze graag wil helpen. Maar ze nemen me niet serieus. Ik zeg heel andere dingen dan de damesbladen, en ze weten niet dat ik zoveel ervaring heb. Ik kan soms wel gillen als ik vertel dat ze gewoon hem niet van onder naar boven moet laten likken, en al mijn vriendinnen dan beginnen te praten over gevoelens loslaten. Seks zit heus niet alleen in je hoofd!

Ik hou intens van mijn vriendinnen, maar ik voel toch een afstand als ik met ze praat over seks. Ik heb heel andere ervaringen, en die kan ik niet delen. Ik ben niet jaloers op hun seksleven, want dat gestuntel heb ik gelukkig allang niet meer. Ik wil niet terug naar toen ik een kruk was in bed. Ik zou wel willen dat ik een eigen seksleven had. Daarover later meer, want ik moet weer even tanden poetsen, straks weer werken.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Geachte prostituee.

Ik zou heel graag advies van u krijgen over het volgende. Mijn vriend heeft een hele grote penis, en ik kan niet met hem neuken zonder dat 't pijn doet. Ik wil het wel heel graag, maar het doet gewoon pijn. Mijn dokter en mijn seksuoloog hebben niets kunnen doen. Ik heb al bekkenbodemspieroefeningen gedaan. Ik ben al vijf jaar samen met mijn vriend. Hij is 29, en ik ben 26. Kunt u ons advies geven?

Hoogachtend,
Barbara.

Zondares zei

Weet je wat, ik schrijf wel een stukje over omgaan met grote pikken.

Anoniem zei

Waarom mag je niet van onder naar boven likken?

Zondares zei

Bij sommige vrouwen zit het kapje over de klit een beetje dicht, en als je dan van onder naar boven likt, dan duw je er vocht onder dat niet meer wegkomt. Dat kan voor ontstekingen zorgen, daar had zij last van.

Anoniem zei

Ah, op die fiets.
Daar heeft mijn partner gelukkig geen last van.

Mijn dank voor je antwoord.

Unknown zei

Beste Zondares,
Dat advies zou je kunnen vertellen alsof een ander er baat bij had en je dat heeft verteld.
Groetjes,
Co.