maandag 31 augustus 2015

Terug van vakantie!

De afgelopen tijd hebben jullie twee ingezonden stukjes gehad, en twee antwoordstukje die al een poosje bij mijn helpers lagen, want ik heb even hartstikke lui helemaal niets aan mijn blog gedaan. Ik ben lekker op vakantie geweest. Ik vond dat ik het wel verdiend had met alle toestanden dit jaar. Bovendien ga ik een druk jaar tegemoet, dus dan moet ik me even opladen in de zon!

Ik heb een geweldige vakantie gehad, en daar komt later in het jaar nog een stukje over, want dan weten mensen niet meer precies wat of waar ze me gezien kunnen hebben, dus dat is veiliger voor mijn anonimiteit. Het was zalig, en ik zit nog na te genieten, weer lekker thuis, klaar om weer te gaan werken, maar dat begint al meteen heel hard, en ik heb mijn handen voller dan ik dacht.

Zo komt het wel dat ik niet genoeg tijd heb gehad voor een stukje deze week. Ik dacht dat ik wel wat zou schrijven tijdens mijn vakantie, maar eigenlijk is dat er met de nieuwsstukjes waar ik er opeens drie van op één dag schreef, en ook alle léúke avonturen niet van gekomen. Ik ben bijna een hele maand lui geweest, en nu moet alles tegelijk. Mijn huis is een stal, ik heb nieuwe ondernemingen, en ooknog werk te doen. Het spijt me dat het zo terechtkomt, maar helaas is mijn blogje even kind van de rekening!

15 opmerkingen:

Anoniem zei

Blij te horen dat je het zo naar je zin hebt gehad! Je zal nog flink wat energie nodig hebben om als één van de weinigen een weerwoord te kunnen bieden aan de gevestigde opinie!

Ik kijk al uit naar het volgende stukje van je hand!

Anoniem zei

We zoeken dus een dame die;
- een balkon heeft;
- geen vriend heeft;
- een keer een duitse sportwagen heeft gehad
- een keer betrapt is door de belasting op hoeren
- vorig jaar in juni naar de ZON is geweest
- dit jaar van 15-8-2015 tot 1 september naar de ZON is geweest.
- dit jaar minimaal 1 nieuw (Nederlands) bedrijf heeft opgestart selectie: (150000x1,05x1,05)x9/12) personen = 124000 personen.
- geen kinderen heeft
- minimaal 16+8jaar is, maar waarschijnlijk gezien schrijfstijl ouder. 30 - 45?
- minimaal 1 keer een dvd-speler heeft laten repareren
- veel condooms, gel en rollen papier, natte doekjes koopt
- slim, helder en duidelijk is.
- weinig tot nooit ziek is.
- veel moeite met d, t en dt had (of heeft?), immigratie klacht gerelateerd, of heeft t een breintechnische achtergrond?
- weleens in een café komt (van biljarten houdt?)
- en ...................?

Ik zou BIJNA hopen dat banken, verzekeraars, HUIZENMAKELAARS en de rest van de zakelijke wereld bang blijven voor én dus geen financiele interesse in hoeren blijven hebben zodat jij fijn door kan blijven schrijven en @kanstaandpijpen haar ongeëvenaarde hard logische argumentatiekracht op twitter ten toon kan blijven stellen.

NB: zat laats weer op hookers te lezen. Wat een onzin staat daar toch. Zou een wandelaar echt niet weten dat de kut van een hoer zich aanpast op een dag aan de grootste pik. Het kan dus zijn dat een kut relatief "ruim geneukt" is door een van de vorige wandelaars. Hoeren houden er dan ook niet van als je "rondjes neukt" met je pik, daar worden ze ruim van. Dus als je in een recensie praat over een ruime of strakke kut is het verstandig "starttijd hoer" en "neuktijdstip" te vermelden. De ochtendneuker ontmoet (relatief gezien) meer strakke kutten dan de avondneuker. Ook moeten wandelaars bij het beffen toch regelmatig sperma proeven. (je kan het ook ruiken).

NB: tot slot met dank aan @kanstaandpijpen: off-topic .

Anoniem zei

hm vergeet ik nog dat "de pik van de recensent" ook van invloed is op het gevoel een strakke of een ruime kut te ontmoeten. Dus wandelaar-recensenten op hookers vermeld ook svp je eigen maat bij dit soort recenties over "ruim of strak". (3 punten dus: eigen maat, starttijdstip hoer, neuktijdstip). Dus ..... ze was vrij ruim (lengte15,5, dikte 6 cm, Hstart1800h, Wsex23.30h).

Anoniem zei

Dat zit tussen je oren stomme sukkel, vrouwen slikken toch ook sperma. En btw hoeren doen nauwelijks aan interne donatie. En als ze t doen kost het je minimaal EUR 200. Én daar komt bij hoeren zijn veel ethischer dan jíj denkt, stomme sukkel.

Anoniem zei

okidoki, goed dat je het leuk gehad hebt!

iets algemeens van mij: ik zou het leuk vinden om een leeftijdsindicatie te hebben van zondares, niet precies maar grofweg 'begin' of 'eind' van een tiental ofzo,

zou dat kunnen? dat heb ik klein beetje beter idee van wie ik zoveel opsteek …

Anoniem zei

je bent een ZON-dares

Anoniem zei

dat voortdurende gezeur over zonnie's identiteit; mensen zijn nooit tevreden. Als ze zegt wie ze is en waar ze woont, duiken er weer mensen op die een afspraakje met haar willen. Geniet van haar verhalen en laat het daarbij.

Anoniem zei

@2september2015. Lijkt mij commercieel gezien toch redelijk interessant. Als je anoniem als bedrijf al goed draait waarom dan niet in de openbaarheid? Ik wil best betalen.

Anoniem zei

als alles commercieel moet zijn dan weet ik er nog wel één.

Anoniem zei

zonnie, ik heb een vraag; ik heb een paar keer een liefdesbrief geschreven aan meiden, maar kreeg nooit antwoord. Heb jij er verstand van?

Anoniem zei

@31aug15 23:35/55 Overweeg is aan een hoer te vragen of ze wil nep-hoesten "vanuit haar buik" als je in haar zit. En voel wat er gebeurt in haar muts. Spieren, spieren, spieren. Het is een kwestie van getrainde spieren en een tikkie enthousiasme. M gaat in, V ontspant, M gaat uit, V spant aan. Usw. Maar ja, net als jij verdient de gemiddelde hoer haar inkomen liever wat gemakkelijker.

@3september15 05:03 touch her heart with your words and you can have her body with your dick.

Anoniem zei

Hey Zondares

Voor mij is een vakantie altijd een soort seksvakantie. Toen ik single was ging ik op zoek naar een vakantieliefje, met mijn vaste partner is een vakantie altijd een periode met meer seks en meer experimenteren (ook wel gezamenlijk op zoek naar een bi vakantieliefje). Hoe is dat voor iemand die werkt met seks? Is het voor jou een moment om je kut rust te gunnen of wil je net neuken met iemand die niet met werk te maken heeft?

groetjes E

Anoniem zei

@4 september 2015 03:56 ik vroeg mij dat ook wel eens af. Zou een hoer in de vakantie neuken. Ook kan ik me voorstellen dat als je op een party bent als hoer en iemand knipoogt naar je dat het erg verleidelijk is, te zeggen, hm voor EUR 50 kunnen we wel even op t toilet.

Ik heb deze vragen een aantal keren gesteld aan hoeren.

De kern van de antwoorden is dat ze weinig en liever geen seks hebben in de vakantie, tenzij ze een vriendje hebben dan hebben ze in de regel natuurlijk de gebruikelijke (gratis, zonder condoom) seks.

Ik heb hoeren ook een paar keer naar de vakantie horen klagen, dat ze moeten wennen en soms de eerste dagen wel eens wat (spier)pijn hebben na de vakantie zodra ze weer aan het sekswerk gaan. Of het om kut-pijn, spierpijn of mentale onwennigheid gaat is niet altijd helemaal helder. Mijn indruk is met name spierpijn door de andere houdingen etc.

mentaal speelt er ook wel wat, mijn indruk is dat dat een beetje hetzelfde is als met regulier werk na de vakantie. De dwang om weer op tijd te zijn etc etc. Je vrijheid weer kwijt etc. Net als wij kantoor- en andere loonslaven.

Ook een directeur-hoer heeft verplichtingen.

T mooiste is als hoeren hieronder wat erkennen, ontkennen want ik weet het ook niet exact.


Anoniem zei

En dat ff naar t toilet voor EUR 50 op een party.

Hoeren zeiden tegen mij ........ Hmmmmmm typisch mannen praat, wat een nonsens.

Ik begrijp daar echt niets van, t lijkt mij heel logisch om ff EUR 50 (belastingvrij!!) te verdienen als je de kans krijgt.

Peter_K zei

Als je geen tijd hebt gehad om stukjes te schrijven, heb je in ieder geval een goede vakantie gehad!