maandag 3 augustus 2015

Ingezonden: Thuiswerk met een gezinnetje

Vandaag een ingezonden stukje van een trouwe lezer, die al jarenlang hoert, en sinds een aantal jaar ook thuis ontvangt. Ze kwam jaren geleden in mijn mailbox tevoorschijn, en ze heeft me goeie informatie gegeven. Nu heeft ze ook een eigen stukje, over een onderwerp dat ik zelf nietzogoed ken, en dat is hoe ze haar hoererij combineert met een gezin. Ik vind dat soort dingen heel interessant, want zelf heb ik nog geen gezinnetje, en dat wil ik eigenlijk wel.

Ik was met mijn eerste stappen op het hoerenpad toen ik 22 was. Ik ben er in gerold door een vriendin. Die deed het al een tijdje, en een andere vriendin was ook met haar gaan meedoen, en ik werd na een avond drinken toch zo nieuwsgierig dat ik gewoon mee ben gegaan naar waar zij werkten, en voor ik het wist was ik ook aan het sjansen met klanten, en toen was het gauw gebeurd hoor. Ik vond het in het begin maar wat zwaar, ik kreeg telkens blaasontstekingen, en wat bleek, omdat ik wat had opgelopen, want ik deed niet moeilijk over de condoompjes. Ik zag wat je soms kon verdienen, dus ik ging er verder mee, en ik heb ontslag gevraagd bij de schoonmaak. Het was geen vetpot, het ging er sneller uit dan er in, ik heb me doodgelachen van je blogje over haring, want dat ging bij mij precies zo. Het was voor mij net genoeg als ik zuinig zou wezen, ik heb alleen een gat in mijn hand, het was er meteen weer uit als ik het binnen had.

Ik begon in de privéontvangst, en toen snel al club, en toen weer privéontvangst maar dan thuis. Ik ben toen uitgestapt met een klant, getrouwd, maar dat ging niet goed, en we gingen uit elkaar. Toen ging ik weer aan het werk, en toen merkte ik dat ik mijn nieuwe huis niet kon betalen zoals ik werkte. Ik nam toen maar een pooier, want ik had meer geld nodig. Die ging lekker, maar ik wist niks van pooiers af, en ik had de verkeerde soort, dat wist ik toen niet, dat begrijp ik pas nou dat jij er over had geschreven, en dan is het makkelijk om te zien waarom. Ik moest er een hebben die geen spelletjes speelde en die zijn er niet veel want de meeste meiden die een pooier nemen die houden wel van spelletjes. Die pooier vond ik wel maar dat was echt nummer vier of vijf, en ik had er al flink veel gedoe aan gehad, want toen was er net dat begin dat de politie daar naar ging vragen. Met die pooier die ik dan als laatste nam ging het goed en verdiende ik lekker, want hij kon me de hele tijd aan het werk houden, en ik voelde me altijd goed als hij me aan het werk zette. We werden verliefd op elkaar en hij wou dat ik stopte, en toen heb ik dat voor hem ook gedaan, ook al betekende dat dat we niet meer op vakantie konden, en hij bij me moest gaan wonen, en ik weer een andere baan moest nemen, in de schoonmaak. Ik ging later weer klantjes ontvangen een voor een, omdat we het echt niet breed hadden, en toen de kinderen kwamen wou ik ze toch de goeie dingen geven, leuke kleertjes, een goeie buggy, en niet van dat plastic spullen.

Mijn man vindt het vervelend dat ik het werk nu weer af en toe doe, maar hij vindt het goed zo lang ik het voor ons gezin doe. Ik vind het eigenlijk lekker om weer zo te werken, ik doe het niet zoals jij en ik vind het ook niet zo'n passie als dat jij het vindt maar het blijft wel neuken en dat is ook gewoon spannend. Ik doe het zo omdat ik dan mijn kinderen kan geven wat ze nodig hebben om lekker te leven, ik wil met mijn kinderen op vakantie kunnen en ik wil dat ze mooie kleren kunnen dragen en naar de voetbal kunnen.

Er is eigenlijk helemaal niet zo'n probleem om een gezinnetje met prostitutie te combineren, het moeilijkste is met mijn man want die wordt toch wel jaloers, maar mijn kinderen kunnen er niks om geven. Ze weten wat ik doe, want dat heb ik ze ook gewoon verteld toen ze oud genoeg waren, en ik heb ze ook verteld om er maar niks over te vertellen omdat mensen er helemaal geen begrip voor hebben. Mijn dochter is dan weer zo'n koppig ding dat ze haar spreekbeurt over prostitutie deed maar verder is er echt helemaal niks abnormaals aan ons gezin. Mijn kinderen halen goeie cijfers, mijn dochter zit op de havo, mijn zoon op het vmbo-tl, en die zijn hele gelukkige kinderen. Ik vind het jammer voor ze dat ze niet mogen vertellen wat hun ma af en toe doet voor de rekeningen te betalen, maar dit is niet iets waar ze iets mee te kort komen vind ik. Ik had vroeger wel iets dat ik mijn dochter vooral wou beschermen, maar ik heb eigenlijk wel bedacht dat dat nergens over gaat, ze moet als ze oud en wijs genoeg is zelf ook kunnen beslissen of ze het leven in gaat, maar ik sta er wel op dat ze een vak leert omdat je andere mogelijkheden moet hebben.

Ik ontvang als mijn kinderen op school zijn, dus ik heb ook nooit dat mijn kinderen ergens mee geconfronteerd worden. Ik denk niet dat mijn kinderen er iets tegen zouden hebben, maar zo'n klant krijg je natuurlijk niet meer geil als hij je puberzoon in de gang tegenkomt.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

misschien is het geen gepaste reactie maar ik fantaseer vaak over een moeder als hoer. Ik vind het wel een geil verhaal. Niettemin snap ik ook de lastige kanten ervan.

(lastige captcha)

Anoniem zei

Leuk, menselijk stukje. Het geeft inzicht in hoe prostitutie (ook) kan zijn. Toen ik het las, kreeg ik direct een positief beeld van deze vrouw. Ik snap waarom ze ooit de prostitutie in is gegaan, ik heb begrip voor de moeilijke periode van het vinden van een goede pooier en ik heb bewondering voor de manier waarop ze het gezinsleven combineert met het ontvangen van haar mannelijke klanten. Ze is eerlijk en ontwapenend met haar opmerking dat haar man het soms best moeilijk heeft met haar bijbaantje en dat ze het neuken voor geld zelf echt wel spannend en oké vindt, maar dat ze het toch vooral doet om haar kinderen wat extra's te kunnen geven. Zo heeft iedereen zijn eigen verhaal, zowel de prostituees als de mannen die van hun diensten gebruik maken.
Zelf kwam ik een paar jaar lang bij een leuke vrouw van circa 28. Ze woonde al een paar jaar samen en ze hield van seks en van dure vakanties. Omdat zowel zij als d'r vriend maar een bescheiden baan hadden, had ze met hem afgesproken dat ze 2 avonden per week voor geld zou neuken. Haar vriend was die avonden op de tennisclub en zij ontving dan thuis haar (veelal vaste) klanten, die voor cash een lekker uurtje met haar konden rollebollen. Ik heb het altijd een prima constructie gevonden.
Toen ze het tijd vond om een gezin te stichten is ze uiteindelijk gestopt. Ik zie haar nog wel eens bij de supermarkt. Ze is nu achter in de dertig. Met haar vriend speel ik nog wel eens een potje tennis. Ze hebben een leuk dochtertje van een jaar of zes en ze is definitief gestopt met haar bijverdienste. Jammer hoor, want ze was een prima gelegenheidshoer.

Anoniem zei

Om je heel eerlijk te zeggen zou ik zoiets ook graag doen
Alleen heb ik moeite met het idee dat de buitenwereld, familie, buren dit van mij zouden weten. Dit komt voort uit mijn ouderwetse opvoefing denk ik. Ik hou van mannen het naar de zin maken en kan het geld zeer goed gebruiken. Heb jij misschien tips voor mij hoe e.e.a
aan te pakken. By the way ik ben niet piep meer maar doe t nog goed bij de jongeheren.

Nancy zei

Ik combineer het ook, maar absoluut niet onder hetzelfde dak. Op een of andere manier vind ik dat echt smerig, het idee dat klanten en gezin van dezelfde ruimtes en faciliteiten gebruik maken. Al is het maar een gang van een paar meter, of een kraantje..no way. Nee, voor mij zijn het echt gescheiden levens. Werken en wonen zijn kilometers gescheiden. Kleding die ik in de ene rol draag, draag ik in mijn andere leven niet. Ik kruip in een andere huid, die ook ik is, en hier horen rituelen bij, die achter een muur liggen

Anoniem zei

Ik snap dat gescheiden wel, ik wil dat mijn werkzaamheden ook niet mijn priveleven inkomen, maar dan omdat ik bang word dat ik dan ontdekt wordt. Mijn gezin weet het niet, mijn man daar ben ik van gescheiden, dus die hoeft het ook niet te weten. Als het uitkomt ben ik mijn kinderen natuurlijk kwijt.