maandag 5 augustus 2019

Vakantie

Deze week heb ik geen stukje voor jullie. Het is zomer, ik heb even geen colleges, ik heb even niks in te leveren, en ik heb lekker even wat tijd voor mezelf genomen. Dat is best even wennen, om zo mijn ritme om te gooien, maar zoals altijd is vakantie nemen heel goed voor me. Ik zit lekker ver van huis, in een nieuwe omgeving, op een nieuwe bestemming, en ik heb het naar mijn zin.

En hier kan ik lekker wat ik allemaal geleerd heb de afgelopen twee jaar ook voor mezelf gebruiken, en mannen het hoofd op hol brengen met de verhalen die ik verzin, maar nu zijn dat de verhalen waar ik zelf op kick. En het mooie is, ik kan het aan het eind van mijn vakantie allemaal achter me laten. Dat geeft me ook rust als ik afentoe twijfel of het wel allemaal gaat werken wat ik bedacht heb.

Ik ben nog op reis, en misschien heb ik volgende week dus ook geen stukje voor jullie. Of misschien ga ik me wel vervelen, en schrijf ik toch wat. Ik weet het nog niet, en ik laat het me gewoon een beetje overkomen.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Mocht je je vervelen en - ik kan het me haast niet voorstellen - die man aan dat terrastafeltje aan het zwembad wil niet reageren op je knipoog, hihi. Dan is het misschien een idee te schrijven over een onderwerp dat niets met prostitutie te maken heeft, maar je wel op ‘je hart’ hebt. Laat ons eens ervaren dat hoeren precies zo zijn als mensen, met dezelfde mensen wensen en dezelfde mensen streken.

Geniet van een welverdiende vakantie. Ik ben een trouwe lezer! Al vele jaren. Mooi moment om oude postings van je op te duikelen.

TK zei

Veel plezier op vakantie!

Anoniem zei

Veel plezier!

Anoniem zei

Prettige vakantie.

Anoniem zei

kun je eindelijk het nieuwe boek van Gert Jan Segers lezen.

Roel zei

Daar ben ik dus best wel benieuwd naar, naar de verhalen waar je zelf op kickt …