zondag 1 januari 2017

Voornemens voor 2017

Mijn goede voornemens voor 2017:
  • Niet meer iedereen terwille zijn, want dat kan je gewoon niet
  • De antwoordstukjes afronden, want die lopen nu al jaren door
  • Mijn vriendinnen vaker zien, en gewoon vaker het initiatief nemen om kontakt te zoeken.
  • Een goede en professionele gigolo zoeken
  • Meer uitgaan en gewoon meer onder de mensen komen, nieuwe mensen ontmoeten
  • Netjes alle suggesties van W uitproberen
  • Rumba-cursus doen
  • Advertenties wisselen, ookal kost dat veel tijd en moeite
  • Mijn opleiding voortaan overal voorrang op geven, en me niet door andere dingen af laten leiden
Gelukkig nieuwjaar iedereen!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Gelukkig nieuwjaar Zondares ik heb even een gedicht gemaakt.


Wij mannen zijn op de vrouwtjes dol
Daar hebben wij onze kloten van vol
Bij de prostituees zijn wij graag klant
We zijn graag onderdanig of dominant
We kopen gezelschap intimiteit en lust
We worden graag gepijpt geteased of gekust
Bdsm een massage of lekker in bad
Of gewoon lekker neuken al klinkt het plat
De dames die wij aanbidden zijn stevig tot slank
Geel bruin donker of blank
Net 18 jaar of al achter in de 50
Hoerenlopen vinden wij in elk geval niet spijtig
Maar er zijn sommige idioten
Die deze bissniss willen verkloten
En dat vinden de dames niet fijn
We weten ook allemaal wie het zijn
Deze schijnheilige moralisten
Zogenaamde christenen en feminazisten
Ze zien in prostitutie niet het maatschappelijke nut
Maar hebben zelf zowat spinnenrag op hun kut
En de zogenaamde zedenpolitie houd ook op de schijn
Want sommigen vinden zo'n dvp stiekem ook wel fijn
Maar tussen klant en prostituee is het altijd wel feest
Sommige dames zijn vroeger zelfs man geweest
Rood haar zwart haar lang kort krullend stijl haar brunette of blond
Je mag in haar kutje of mond of zelfs in haar kont
Bij de prostituees kun je terecht met je kloppende paal
Of ze luistert gewoon even naar je verhaal
Een touwtje om je kloten of een zuigzoen in je nek
Voor een prostituee is bijna niets te gek
Maar doe wel alles veilig en schoon
Was jezelf goed en gebruik altijd een condoom
Behandel haar met respect en wees altijd discreet
Dat is iets dat elke goede klant weet
Al met al wees gewoon menselijk
Dat vind elke prostituee wenselijk

dj zei

Succes met je voornemens. Mooi lijstje.

Anoniem zei

Mijn hart nog eens openstellen voor een vrouw.

Ik heb momenteel gevoelens voor een prostituee. Ik heb haar al een paar keer bezocht, dit zeer onregelmatig. De voorlaatste keer dat ik er was lukte de seks niet zo goed en ze vroeg wat er scheelde. Ik heb toen veel persoonlijke zaken verteld en dat ik me niet goed voelde. Van alles kwam ter sprake. Ze was lief en zei dat ik me sterk moest houden. Toen ik naar huis reed voelde ik me zeer slecht. Ze vertrok toen op vakantie en ondanks dat ik veel aan haar dacht heb ik haar 5 maanden niet bezocht. Onlangs bracht ik haar weer een bezoek. Ik heb haar over mijn gevoelens voor haar verteld, dat ik haar leuk vind, maar dat we elkaar eigenlijk totaal niet kennen. We hebben goed gepraat en seks gehad. Dit zelfs zonder condoom en ik mocht in haar klaarkomen. Ik heb dit nog nooit bij een prostituee gedaan. Ik heb haar toen verteld dat ik niet verliefd op haar ben en of er een kans is dat ik haar ook buiten de ramen kan zien. Ze is nu weer op vakantie voor enkele weken en vertelde me dat als ze terug is we het daar nog wel over gaan hebben. Ik heb haar in de vroege uurtje arm in arm aan haar appartement afgezet en ben naar huis gegaan. Ik denk nu weer vaak aan haar en mis haar zelfs. Normaal gezien zou ik die gevoelens direct afblokken, maar ik vind haar zeer leuk. Ik besef dat een relatie, en dan zeker op lange termijn niet zal werken. Ik weet niet goed wat ik moet doen, maar ik wil mijn gevoelens deze keer niet onderdrukken.Ik denk ook niet dat ik verliefdheid voel in dit stadium. Ik ga haar zeker geen grote sommen geld geven. Ik heb mijn les al wel geleerd. Ik hoop dat ik gewoon vrienden met haar kan zijn.