donderdag 10 februari 2011

Hobby

Het is iets mannelijks om een hobby te hebben. Een hobby is anders dan een sport, want een sport is meestal iets wat je doet om wedstrijden te houden in iets wat je kan met je lijf. Een hobby is iets wat je doet voor je plezier, maar niet voor je winst. Vrouwen hebben ook wel hobbies hoor, maar het is toch meer iets voor mannen.

Als een klant wil praten over iets anders dan seks, heb je het al heel snel over zijn werk of zijn hobby. En als hij over zijn hobby begint te praten, houdt dat nooit meer helemaal op. Want een echte hobbyist, die is er altijd een beetje mee bezig, en iedereen die het horen wil krijgt het ook te horen.

Je verbaast je over de hobbies! Sommige mannen klussen of spelen schaak met de post of vissen of bouwen schepen in flesjes of verzamelen postzegels, maar je hebt ze ook die ballonvaren, mime spelen, haarlokken van bekende mensen verzamelen, draaiorgel draaien, de diepste kuil graven, noem maar op! Ik verbaas me soms over hoeveel mensen kunnen doen voor de lol.

Je denkt natuurlijk nu, dat ik een opzetje aan het maken ben voor een stukje over hobbyhoertjes. Dat is het niet, maar ik weet dat de vraag gaat komen. Dus ik zal het kort zeggen. Hobbyhoertjes hebben niets te maken met gewone hoeren. Een gewone hoer doet het als werk, en een hobbyhoertje gebruikt de betaling, om zich anders benaderd te voelen. Ze heeft niet van de prostitutie haar hobby gemaakt, maar ze prostitueert zich voor het genot wat ze krijgt van haar rol. Ik bedoel trouwens niet dat ze zich allemaal graag slachtoffer voelen ofzo. Er zijn er genoeg die gewoon weten hoe lekker simpel seks wordt van betaling. Ik vind dus het woord eigenlijk behoorlijk verkeerd.

Ik ga het nu hebben over precies het omgekeerde. Hobbyklanten! Ik denk niet dat het woord al bestaat, maar ik denk wel dat de meeste ervaren hoeren nu meteen weten waar ik het over heb. Een klant, die van hoerenlopen zijn hobby heeft gemaakt. Die zijn een klasse apart, en je leert ze herkennen. Ze hebben ook hun eigen behandeling nodig.

Een gewone klant die niet een hobbyklant is, komt bij een hoer omdat hij zin heeft. Hij geeft er geld aan uit omdat hij het dan wil hebben, en om gewoon seks te hebben op de manier die hij dan wil. Maar hij maakt er meestal geen hobby van. De meeste mannen komen af en toe, ook vaste klanten. Het is meestal een geheimpje, waar ze maar af en toe mee bezig zijn.

De hobbyklanten hebben juist een hobby gemaakt van hoeren bezoeken. Die zijn er mee bezig, en heel bewust. De gewone klant gaat omdat hij geil is, de hobbyklant komt omdat het een leuke hobby is. Ze zijn daarom ook anders op bezoek, een hobbyklant moet je eerst opgeilen. Soms kunnen ze het ook gewoon terwijl ze niet echt geil zijn, maar gewoon voor de lol neuken.

De meeste hobbyklanten verzamelen meisjes. Ze willen zoveel mogelijk meisjes uitproberen. Dat snap ik best, want variatie is leuk in bed. Ze zien het denk ik als een soort van verzamelen, want ze praten erover met dezelfde lol erin als een vlinderprikker. Dat vind ik wel opvallend. Ze zijn namelijk tegelijk bezig met seks met mij, maar ook met mij bekijken als een stukje van hun verzameling.

Dat betekent niet, dat die mannen maar één keertje komen. Als je het goed doet, waarderen ze dat vaak geweldig goed. De tweede keer dat ze komen, zijn ze er dan wel minder voor de hobby! Dan blijven ze vaak een hele poos vaste klant, maar ze gaan tussendoor natuurlijk wel weer naar andere hoeren.

Sommige hobbyisten houden hele lijsten bij met alles wat ze over zo'n meisje te zeggen hebben. Soms besluiten ze dat ze naar een bepaald soort meisje op zoek zijn, of willen ze de meeste recensies op Hookers hebben. Ze moeten een doel hebben, denk ik. Dat is iets waar ze hun hele hobby dan een bedoeling mee geven.

Als je een hobbyist tegenkomt, dan merk je dat wel. Hij komt niet om zich lekker te laten verleiden, hij komt voor zijn hobby. Ze zijn meestal veel meer geinteresseerd in de kwaliteit van de seks dan in de illusie. Ze vinden het ook belangrijk dat je professioneel en vriendelijk bent. Zo zijn ze tevreden.

De kans dat ze een vaste klant worden, is niet zo groot. Je wordt toch wel ingeruild. Dus dat ze weggaan moet je niet persoonlijk opnemen. Maar ze hebben veel te vertellen over hoe de rest van de business er nu uitziet, en ze kunnen je goed op Hookers zetten. Dat is allebei wel wat waard. Het zijn geen gewone klanten, maar je kan er goed mee werken.

12 opmerkingen:

Anoniem zei

vrouwen hebben kinderen als hobby ;)

Martijn zei

Ik denk dat ik er wel een paar ken op hookers die aan jou omschrijving voldoen en wij medewandelaars zijn ook wel blij met ze want de recenties zijn meestal vrij uitgebreid en redelijk objectief.

Anoniem zei

Recencies !!!!!!!! Neuken is voor sommigen nog steeds makkelijker dan normaal te kunnen schrijven !

Kinderen hebben is geen hobby !!!!!!

Anoniem zei

@Anoniem 11:34:

Een recensie is -helaas- nog altijd met de S van broekslang.

Ontspanningsoefeningen zijn aangeraden.

MAW, boosheid is 1 ding, maar 'n hobby is enkel 'n ander woord voor 'plezierige bezigheid'.

Zon. beschreef mij in dit artikel in zekere mate, maar goed..

@Anoniem 5:31:
Niet boos & ongenuanceerd opnieuw reageren svp, ik lees liever 'n stukje extra van zondares dan dat ze moet modder-eten.

Dank aan beiden,

de wandelende maagd

Martijn zei

@ Anoniem 11:34

Ok, ik heb een typefout gemaakt... big deal. Als je nu eens je naam achterlaat en op het artikel reageert dan kunnen we verder praten.

Als je goed kijkt heeft Anoniem van 05:31 een knipoog achter de zin staan dus hoef je dat ook niet zo serieus te nemen!

Anoniem zei

Lieve Zondares,

Mag ik op je blog in dit hoekje een klein verhaaltje van mezelf kwijt? Het gaat NIET over jou, integendeel: ik wou dat ik je kon vinden. Maar het gaat om al die vrouwen waardoor jij je brood kunt verdienen. Kijk, het gaat hierom...

Wie moet je eigen neuken in dit land om nog eens een keer lekker te kunnen neuken?! Is neuken Godverdomme afgeschaft ofzo?

Ik heb een vrouw. Die heeft alles wat haar hartje begeert. En hoe gaat dat dan bij vrouwen? Die hebben de buit binnen, dus sluiten de benen. Pijpen is vies, zoenen doet zeer wegens stoppels, neuken kan niet want ongesteld/niet lekker/zere rug of het komt niet uit wat betreft onze respectievelijke dagritmes. Ik wil 's ochtends niet want nog niet wakker, zij wil al om 10 uur naar bed en ... nou ja hoe dan ook ... moet je echt niet denken dat die kut dan zegt: 'Joh, dan trek ik je toch even lekker af?' Laat staan pijpen.

Dan ga je dus vreemd, ja. Een man die vreemd gaat, krijgt thuis niet genoeg sex. Of niet de goede. Een man die vreemdgaat, da's de schuld van zijn vrouw. Zo simpel is het, feminazi's!

Nou, wat zijn dan de opties? Betalen?

Ik geef het je te doen, een goede hoer vinden. Nagenoeg NIET te doen. Ik ga niet naar een peeskamer op een woonboot, om dezelfde reden dat ik liever niet ga eten op een openbaar toilet. Ik ga niet naar een club want ik kom om te neuken, niet om aangestaard te worden en champagne te kopen. Dus ik zoek thuisontvangende dames waarvan ik (A) zeker weet dat ze niet gedwongen worden (en ik twijfel er bij velen over), (B) dat ze een beetje hun best zullen doen (en als je dat crosscheckt op hookers.nl of bij IJsberen blijken dat er maar weinig te zijn) en dat ze (C) mijn type is.

Dus op 100 advertenties zie ik er 1, hooguit 2, waar ik het mee zou kunnen. Die ene woont dan in Groningen, die andere is zo populair dat je zes keer moet bellen en dan volgende week dinsdag aan de beurt bent. Dankubeleefd, ik sla even over. Geen idee of ik DAN geil ben.

En WAAROM moet ik eigenlijk betalen? (Aan een prof snap ik dat, ik heb het nu over 'gewone' vrouwen.)

Ik bedoel, niet dat ik te beroerd ben de knip te trekken maar kan dat niet met een etentje, een bloemetje of door bijvoorbeeld even een virusje uit haar PC te verwijderen? Het is maar NEUKEN hoor, dames. Nou ja ok en ook graag pijpen en ik heb iets met lekkere voetjes, maar gekker wordt het niet. Voor mij geen anaal, watersport of andere enge dingen. En ik zoen graag ja, is ook bijna niet te koop. Ja, als je graag met travestieten zoent, dan wel...

Ik woon in een stad met 100.000 inwoners. 50.000 vrouwen. Daarvan moeten er toch op elk gegeven moment een paar honderd met een dildo in de weer zijn? ! Al die geile moedertjes die de kids naar school hebben gebracht, waar ZIJN die overdag? Allemaal trouw aan hun man? Allemaal druk aan het stofzuigen?


Vrouwen van Nederland, gooi die benen eens open. Dat moet beter. Geen wonder dat er jonge meiden van de fiets gesleurd worden. Kijk IK zou dat nooit doen maar ik ben Goddomme een vangst van jawelste en een geheel integere, helaas door zijn vrouw fysiek verwaarloosde man. Maar wat heeft een DOORSNEE man nu voor opties? Gaat die dan maar op zo'n vieze spermatras liggen in een woonboot? Rijdt die langs de gemeentelijk aangewezen afwerkplek om zich door een heroinehoer af te laten zuigen? GETVER, dat hoef ik niet.

Ik wil een beetje iets liefs. Iets zachts. Iets lekkers. Iets wederzijds. Ik wil best iets terugdoen, zelfs iets wat mij eigenlijk niet zo raakt . Gewoon, voor een ander. Met condoom.

Kan allemaal niet in dit tyfusland. Moet je in Saudie-Arabie eens mee aankomen als vrouw, dat je geen zin hebt. Je vent kan Goddomme zowat de politie bellen om hem te HELPEN jou met je kont omhoog op je bed te binden. Maar hier zijn de dames er te goed voor, kennelijk. Om te janken.

Dames en heren, reageer gerust, lees ik toch niet.

Arumdaum zei

De laatste anonieme meneer werpt zoveel drempels op om eens met een betaalde dame plezier te beleven, dat ik betwijfel of hij werkelijk wil. Hij houdt zielsveel van zijn vrouw, maar wil het niet weten.

Anoniem zei

Als je zielsveel van je vrouw houdt, noem je haar sowieso geen "kut" ... Lekker respectvol !!! Ik denk dat de "anoniem" meneer van (12 februari) die dit een tyfusland vindt, maar eens lekker zelf weg moet gaan, naar bijvoorbeeld Saudi Arabie, want daar kan hij de politie bellen(?) als hij wil neuken en zijn vrouw dus niet. Ik wil nog wat zeggen: deze kerel spoort niet en moet het niet raar vinden dat hij niet mag neuken, want hij is een enorme klootzak waar geen vrouw haar benen voor opent als ze dit stuk van hem hebben gelezen, en reageren mogen we niet omdat hij het toch niet leest (?) ... wat een kinderachtige lul ben jij zeg !!! ik weet dat je dit dus WEL leest, want uit je hele verhaal blijkt dat je een gigantische slappe zak bent die er zelf voor heeft gezorgd dat vrouwen lekker de benen bij elkaar houden... dat doen wij vrouwen namelijk bij jouw soort kerels, omdat we die macht hebben en nodig hebben !!!

Anoniem zei

Hallo,
Ik heb de blog vandaag gevonden en ik moet zeggen dat ik het heel leuk vond om dit te lezen. Het geeft echt een beetje een indruk hoe de andere kant van het raam dit ondergaat.

Alleen jammer dat ik nergens een link kan vinden waar ik haar kan vinden of hoe ik in contact kom met haar.

Anoniem zei

Betalen voor seks is voor mij heel normaal. Ik doe het al vele jaren, het past bij mij. Een vrouw heb ik niet, ik ben helemaal single. Maar ja, ik ben wel een man, en mannen willen neuken. Naar een club, dus naar 'de hoeren' is dan een goede oplossing. Ik vind het niet erg om voor neuken te betalen. Ik heb er het geld voor en ik heb er ook het geld voor over. Hoerenlopen is een heerlijke hobby.

Het voordeel van betalen voor seks is ook dat je aan niemand verantwoording hoeft af te leggen. Als ik bij een dame een heerlijke sekservaring heb gehad, kom ik graag nog eens bij haar terug. Ik ben echter ook een verzamelaar, zoals zondares omschrijft. Nieuwe, mooie meiden zijn er voor mij om uit te proberen. Iemand die voor seks betaalt houdt z'n hobby extra spannend door vaak van meisje te wisselen.
Seks met veel verschillende meiden geeft me ook een kick. Misschien is dat ook wel de reden dat ik niet zo gelukkig ben in een vaste relatie met vrouw of vriendin. Ik j hou nu eenmaal van afwisseling, en in het betaalde circuit kan ik heerlijk mijn gang gaan. Ik zie geen enkele reden om steeds naar dezelfde dame te gaan. OK, als ze goed is en lekker in bed, dan kom ik vaker bij haar. Maar de lol en de spanning van een bezoek aan een mooi, nieuw meisje wil ik ook niet missen. Als ik uitsluitend uit zou zijn op seks met een vaste partner had ik net zo goed kunnen kiezen voor een relatie!
Verandering van spijs doet eten en seks met veel verschillende dames, die allemaal zo hun eigen vaardigheden hebben, is een van de charmes van het hoerenlopen.
Vandaar het verzamelen.

slimelover zei

hehe, eindelijk een reactie waar ik het bijna helemaal mee eens ben (die laatste hierboven dus). betaalde sex is per definitie spannender dan een relatie, omdat de spanning van het onbekende nooit te evenaren is !!

Unknown zei

"De hobbyklanten hebben juist een hobby gemaakt van hoeren bezoeken" : Als hun inkomen toereikend was zouden veel meer mannen (ik ook) die hobby hebben. Zou een leuke overwinning zijn om de hobbyïst verliefd te krijgen.
C.