zondag 1 januari 2023

Goede voornemens voor 2023

Mijn goede voornemens voor 2023 zijn:
  • Vaker voor mijn zussen babysitten
  • Mijn auto beter laten onderhouden
  • Zelf leren hoe ik mijn stukjes geplaatst krijg, zodat ik niet de hele tijd mijn internetgoeroe en mijn statistiekmannetje nodigheb
  • Vega gaan
  • Matrassen, kussens en dekbedden vervangen
  • Tango-kursus afmaken
  • Geen tandarts-afspraken meer laten schieten
  • Squashen weer oppakken
  • Tegels uit mijn tuin laten trekken
  • Advies van W netter opvolgen en niet denken dat ik het beter weet
  • Niet opgeven met mijn blog, al is het nog zo frustrerend met de censuur
  • Rustig en verstandig afvallen
  • Minder bier en minder koffie
  • Mijn huis sausen en een supervette muurschildering maken
  • Beter studeren


Gelukkig nieuwjaar allemaal!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Telkens weer vega gaan he? Je bent gewoon een carnivoor, accepteer het maar.

TK zei

Een supervette muurschildering maken wat cute hoe je dat opschrijft. Jammer dat wij hem nooit te zien zullen krijgen. Maar goed, ik zal een beetje opletten als ik door Amsterdam loop. Misschien zie ik ergens wel zo'n vette muurschildering, als ik naar binnen kijk. In dat geval zal ik even knipogen en zwaaien.

Anoniem zei

Goede voornemens durf ik nooit zo aan als jij, je bent wel ambitieus, want je komt ook weer met voornemens die je eerder niet lukte.

Anoniem zei

Haha dat viel me ook al op, helemaal vega worden nog steeds niet gelukt Zondares? Of ga je van vegetariër naar veganist? Ik vind het ook héél moeilijk! Wat ik nu doe, is van die 'Too Good to Go'-pakketten halen. Voel me minder schuldig als ik vlees eet dat anders zou zijn weggegooid.

Anoniem zei

Deze lijst is zo’n beetje alles wat ik me ook 10x per jaar voor neem..
Keep strong… Eens lukt ‘t!!