maandag 19 december 2022

Kerst

Al mijn lezers wens ik een zalig Kerstfeest en een gelukkig nieuw jaar! Ik heb vanaf vanmiddag tot januari even rust aan mijn kop. Ja, ik heb nog een klantje of twee staan, en ik zal nog een rapport moeten schrijven, maar ik blijf voor de rest even van de wereld af, en ik ga me even aan mijn familie toewijden. En aan mijn relatie met God, want die heeft het steeds zwaarder de afgelopen jaren, en ik wil wel even mijn basis opzoeken.

Ik hoop dat jullie ook allemaal een fijne familietijd kunnen hebben, ik hoop dat iedereen toch wat feestelijks meekrijgt in de donkere dagen, en ik wens iedereen die geen zin heeft in Kerst, of die geen Kerst kàn vieren, of die er gewoon geen tijd voor heeft, toch een hele fijne tijd.

Als jullie dit te lezen krijgen tenminste. Het is weer bar en boos geweest met plaatsen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik hoop dat je fijne kerstdagen heb gehad lieve Zondares!