maandag 16 januari 2012

Kritische toekijker

Zoals mijn vaste lezers wel weten, weet ik bij veel mannen beter wat ze leuk vinden, dan zijzelf. Daar zit gewoon heel veel ervaring in, maar ook dat ik mijn werk heel serieus neem, en altijd er wat van probeer te leren. Dus komt elke klant bij mij bij een professionelle, die hem kwaliteit kan geven.

Maar het gebeurt wel, dat ik echt niet snap wat er nou gebeurt. Dat is niet heel vaak zo, maar als het zo is kan ik best verbaasd zijn. Dat probeer ik niet te laten zien, want mensen willen niet abnormaal worden gevonden, en als ze bij mij komen betalen ze voor een deel ook ervoor dat ik ze accepteer.

Dat voelt raar als ik het moet, want om nonchalant te blijven bij iets wat echt een soort raadsel voor je is, is heel onwezenlijk. Het gaat ook makkelijk mis natuurlijk. Je bent toch een beetje aan het aftasten, en je doet alsof je dat niet hoeft te doen. Als je dan door de mand valt, is de illusie ook niet meer te geloven voor zo'n man.

Je kan nou eenmaal niet alles weten. Er zijn zoveel vreemde dingen die dan één man zoekt, dat je niet vantevoren ingelicht kan zijn. Sommige mannen met iets "anders" zijn slim genoeg om je er eerst over te vertellen, en sommige zijn zelfs zo slim om je geleidelijk in te lichten, zodat je er samen een beetje in kan groeien. Vooral als ze iets ingewikkelds willen, is dat wel nuttig, want ze moeten tóch een soort werkrelatie met je starten.

Ik heb natuurlijk genoeg voorbeelden, maar de meeste kan ik niet gebruiken, omdat er dan één iemand in Nederland is die dat doet, en dat zou niet erg netjes van me zijn. Ik heb nu alleen wel een voorbeeldje van iemand, waarbij ik in ieder geval me geen bult val. Die is niet de beste verduidelijking van mijn verhaal hierboven, maar het is tenminste iets wat niet ondiscreet is als ik het vertel.

Een nieuwe klant maakte een afspraak via de mail. Ik bood aan dat hij maar even moest bellen, maar hij mailde liever. Dat was al iets waardoor ik al oplette, want mensen die een beetje afwijken met het contact, zijn vaak fakers. Maar verder had ik geen duidelijke tekens van fake, dus ik liet het er maar bij.

Hij kwam langs, en hij bleek een man in de veertig te zijn, met nog àl zijn haar, iets te dik, lange man. Hij zag eruit alsof hij op kantoor werkte, maar dan niet in een jasjesdasjes kantoor. Verder viel me nietzoveel aan hem op, maar dat wel komen omdat ik afgeleid was. Hij had namelijk zijn vrouw bij zich. Die was korter, had wat Indisch bloed, maar ze was wel blond. Ze waren allebei netjes gekleed, alsof ze uit eten zouden gaan.

Ik liet ze meteen maar binnen, want ik ga niet op de galerij bespreken wat er aan de hand is. Dan krijgen de buren er teveel van mee. Die weten niet wat ik doe, en dat hou ik zo. Ik vind het best knap van mezelf dat ik zo voorzichtig ben, dat er geen roddels rondgaan. Maar dat kan ook wel liggen aan het gebouw, want iedereen werkt, en niemand heeft tijd voor roddels. De buren kennen elkaar ook helemaal niet goed.

Binnen vroeg ik natuurlijk wel wat nou de bedoeling was, en hij legde me uit dat ze alleen toe zou kijken, terwijl hij met me aan de slag ging. Zij zei niets, ze hield de hele tijd haar lippen opelkaar gedrukt. Zelfs toen ik haar begroette had ze alleen maar even geknikt. Ze keek me aan alsof ik haar tas had gestolen.

Terwijl ik er nog over nadacht wat ik nou moest verwachten, had ik al wel gezegd dat ik dan anderhalf keer betaald moest worden. Dat was niet alleen omdat er een toeschouwer was, maar ook omdat ik altijd mijn prijs omhoogdoe als de man probeert om er iets bij te doen waar hij niet over onderhandeld heeft.

Hij ging meteen makkelijk akkoord, en in de peeskamer ging zij op een stoel zitten, met haar jas nog aan. Hij en ik gingen aan de slag. Toen ik me uitkleedde zag ik dat ze hem helemaal negeerde, en alleen naar mij keek. Ze keek door de spleetjes van haar ogen, bijna agressief. Ik kon me niet echt een houding geven, maar ik deed maar luchtig.

Ik bood haar nog aan dat ze haar jas uit mocht trekken, maar ze schudde alleen haar hoofd. Ze was rood aangelopen, en ze zweette. Het is natuurlijk wel goed warm in mijn peeskamertje, maar ik weet tòch niet zeker of het nou door de warmte kwam. Ik ging toen maar alleen verder met de klant, en ik heb haar zoveel mogelijk genegeerd.

De klant was moeilijk hard te krijgen. Hij had zo'n lul die een beetje plat wordt als hij niet stijf is, dus die zijn toch al niet makkelijk hard te maken, maar die dodelijke blik van zijn vrouw had er zeker mee te maken. Het was even goed hard werken om hem stijf genoeg te krijgen voor het condoom. Toen ik dat met mijn mond omdeed, hoorde ik haar zuchten. Toen ik keek, zat ze er nog net zo bij als eerst.

Als ik teveel show maakte, werd de klant zenuwachtig en slap. Dan moest ik weer opnieuw beginnen. De meeste tijd ging daarin zitten. Ik heb dus maar een beetje verlegen gedaan, en dat ging wel goed. Zijn erectie was niet zo krachtig, maar dat kan gewoon aan hem liggen. Het neuken hebben we kort maar krachtig gedaan, hij ging meteen voor zijn orgasme. Dat was maar goed ook, want anders was het niet gelukt denk ik.

Toen hij lawaaiig klaarkwam, en langzaam eruit begon te trekken, zuchtte zijn vrouw opnieuw, en ze stond op. Ik hield haar in de gaten, ik verwachtte eigenlijk dat ze nu iets kinky's zou gaan doen. Ze gaf hem zijn kleren aan, terwijl hij nog hijgde, en ik hoorde haar voor het eerst praten. "Nou is het welletjes, laten we gaan."

Hij deed netjes wat ze zei, kleedde zich aan, groette me, en vertrok. Zij heeft me geen blik meer waard gekeurd. Toen ze vertrokken, was het stil, en ze praatten ook niet met elkaar. Ik heb ze in hun auto zien stappen, en toen waren ze nog niet aan het praten.

Toen ik aan het opruimen was, piekerde ik over wat ik nou net had meegemaakt. Het was geen slechte ervaring, maar ik heb dagelijks wel leukere. Wat gebeurde er nou? Waarom zat ze daar? Waarom deden ze dit? En waarom legden ze mij niks uit? Vreemde dingen maak je soms ook mee in de prostitutie.

13 opmerkingen:

Anoniem zei

Hm, apart geval?
Een stel dat om een of andere reden samen geen seks meer heeft misschien? Waarbij de man heeft aangegeven dat de drang die hij voelt, te zwaar is voor geheelonthouding.

Vrouw stemt in met prostituee maar wil niet dat man in zijn eentje aan de gang gaat om zodoende toch nog betrokken te blijven of enige controle te voelen.

Man stemt in met haar als kijker, ergens denkt hij dat het wel geil is.
Puntje bij paaltje is het maar een slappe ervaring. Die vrouw is akkoord gegaan om erbij te zijn maar liever had ze dat die man helemaal deze behoefte niet had, daarom gedraagt ze zich zo afstandelijk naar de hele situatie.
De man voelt duidelijk die druk en maakt er maar een snelle wip van. Hij had het ook liever anders, maar snapt dat er niet meer in zit in deze situatie.

Samen de flat uit en naar de auto terug. Hij weet niets te zeggen, omdat hij weet dat zij het liever niet had. Zij voelt ook niet de behoefte om iets te zeggen en wil snel weer met een kopje thee achter de tv.

Bij een ruzie twee weken later haalt zij nog wel iets lelijks aan over "jij en die vieze hoer" en hij kaatst de bal daarop terug door iets naars te zeggen over haar seksuele prestaties in het verleden...

Anoniem zei

Ze keek me aan alsof ik haar tas had gestolen, haha, kostelijk!

Anoniem zei

Vreemd verhaal man.

Anoniem zei

Wat anoniem1 heeft gezegd, of ze is zelf vreemdgegaan en ze hebben de afspraak dat hij ook een keer mag, maar met haar toezicht. Denk dat je in ieder geval wel kan concluderen dat ze het niet met plezier deed.

Anoniem zei

Raar hoor. Het lijkt er inderdaad op dat de vrouw de seks van haar man met een andere vrouw liever niet had willen zien. Maar ja, waarom gaat ze dan mee? En wat is er leuk aan voor de man, als zijn vrouw er zo zichtbaar ongelukkig mee is?

Zelf heb ik een paar keer een goede vriendin (en incidentele sekspartner) meegenomen toen ik naar de hoeren ging. Zij was een beetje kinky en voyeuristisch aangelegd en was erg nieuwsgierig hoe het er allemaal aan toe ging.
Omdat ze wist dat ik wel 's naar raamprostituees ging, vroeg ze me of ze een keertje mee mocht.

De eerste keer wilde ze zien bij wie ik uiteindelijk naar binnen zou gaan. Ook wilde ze horen wat er vooraf voor afspraken werden gemaakt.
Ze wilde ook echt zien dat ik het geld gaf, omdat ze nooit had willen geloven dat ik voor seks betaalde. ze vond het wel oké, trouwens. Kicken!, zei ze. Die eeste keer wachtte ze overigns in een café tot ik verslag kwam uitbrengen.

Later is ze ook een keer mee naar binnen geweest. Ook wij moesten toen extra betalen. Ik vond het aan de ene kant wel spannend en stoer, maar het had ook wel wat vreemds om te neuken terwijl er een goede bekende stond toe te kijken. Zij vond het erg leuk, voor mij was het net of ik examen moest doen. Maar ze was wel zo sportief om 's avonds zelf ook met mij de koffer in te duiken.

Anoniem zei

De dame is er net achter gekomen dat haar man stiekem prostituees bezoekt, en nu wil ze zelf wel eens zien wat daar gebeurt en wat haar man kennelijk zo opwindt. Een pijnlijk proces voor beiden.

Anoniem zei

Toen ik het zat te lezen vormde bij mij het idee dat die vrouw vreemd is gegaan en betrapt is door haar man. Ze blijven bij elkaar, maar de man wil nu ook wel eens sex met een ander. De vrouw moet dus ondergaan wat haar man heeft ondergaan...

Zo maar een idee ;) .

Anoniem zei

Het is: indiscreet, niet "ondiscreet."

Het is: geen blik waardig keuren, niet "waard" keuren.

Anoniem zei

kinkie hoor, maar wat een baan, als je het al een baan noemt, je geld verdienen als hoer, ik zou het voor geen miljoen doen

Anoniem zei

@ die anoniem hierboven,

Daar dacht je moeder anders over;)

Anoniem zei

Mooi weer, dit stukje. Vooral dit:

"Verder viel me nietzoveel aan hem op, maar dat wel komen omdat ik afgeleid was. Hij had namelijk zijn vrouw bij zich."

En:

"Ze keek me aan alsof ik haar tas had gestolen."

M.

Rien zei

Hallo,

Wat heb je een bijzonder werk. Vind het groots te kunnen lezen in alle openheid wat in het geheim van je sacrale werkkamer plaats vond. Voor mij lijkt het er op dat deze vrouw haar man op het meest kwetsbare van zijn man zijn wil leren kennen. Misschien dat het niet van harte ging van haar kant, toch wil zij voor mijn gevoel de diepte in gaan. Of hij wilde in alle openheid zijn geheim prijs geven. Het begin van het ritueel, de aanraking, het ontkleden, zijn geslachtsdelen vertroetelen met als hoogte punt het bij jou naar binnen schuiven in alle openheid is alleen al een gebeurtenis om stil van te worden. En dat bovendien in het bijzijn van zijn partner. Dit heeft welhaast trekken van een therapeutische ontmoeting tussen hen als paar en jou als vrouw alleen. Ik hoop dat deze vereniging hen goed heeft gedaan. Wil zomaar even met deze reactie mijn bewondering voor jou uitdrukken. Zie jou als een schat van een vrouw. Weet dat je voor heel veel mannen een zegen bent. Heeft tantra voor jou misschien een meer waarde in je werk?

Vriendelijke groeten,

Rien.

Unknown zei

Jammer dat je niet alle gebeurtenissen kunt vertellen.
Co.