donderdag 21 januari 2010

Afrijden

Een klant die altijd geil en op knappen bij me aankomt, was niet zo spraakzaam. Hij was veel stiller dan normaal, en hij greep me wel beet maar met minder wilde passie. Ik had heel snel door dat er iets aan de hand is, maar als je erover begint voelt zo'n man zich alleen maar onzekerder. Ik liet hem maar prutsen.

Toen hij hem zelfs niet overeind hield na een flinke pijpbeurt kwam hij ermee dat hij te zenuwachtig was. Hij zou die middag afrijden, en hij zat ermee in zijn maag. Hij moest een rijbewijs, voor zijn werk. Hij was al 23, en hij was al een paar keer eerder gezakt. Hij keek er enorm tegenop. Ik heb hem aangehoord en ik ben lief tegen hem geweest. Ik heb hem een peptalk gegeven. Hij ging met een beter humeur bij me weg.

Ik moest terugdenken aan mijn eigen afrijden. Ik heb drie keer examen gedaan, de eerste paar keer was het gewoon nog teveel voor me. Ik was achttien, en de wereld kwam toch al te hard op me af. Mijn eerste twee keer afrijden waren vlak na elkaar, bij een rijschool waar ik het heel gezellig had. Een vriendelijke vrouw leerde me niet zoveel, want ze vond dat ik mijn eigen stijl moest vinden. We klepten heel leuk over alles. Ik zakte wel bij haar.

Na twee keer te zijn gezakt, heb ik er twee jaar overheen laten gaan. Ik had besloten dat ik gewoon nog niet volwassen genoeg was om te rijden, en ik liet het liggen. Totdat ik met vrienden op reis was geweest, in een busje. Er waren maar twee jongens die konden rijden, en die kregen ruzie met een andere jongen. Als ik had kunnen rijden, was daar geen probleem geweest.

Toen ik opnieuw les nam was dat bij een stroeve man die altijd een beetje naar bier rook. Hij zei alleen wat als ik iets verkeerd deed, en hij zat vaak een beetje scheef naar me te gluren. Ik mocht hem niet, maar ik haalde het bij hem wel in één keer.

De klant is gezakt, als je het wou weten.

10 opmerkingen:

Frank zei

Hehe :-)

Ik had drie jaar nodig om mijn rijbewijs te halen, vooral omdat ik een paar jaar geen geld had. Op 25-jarige leeftijd zakte ik twee keer vanwege nervositeit, maar ik vond de oplossing: Twee pijpjes bier (33 cl) vlak voor het examen.

Totaal relaxed, zonder problemen gehaald. Ik gebruikte kaugum en TicTacs om de lucht te verbergen. Mijn instrukteur zei: "Ongelooflijk, je bent een heel ander mens in de auto!"

Ik bekende alcohol gedronken te hebben, hij vond dat heel interessant en vertelde niks aan de examinator.

Frank zei

Niet lang daarna kreeg ik een auto van de zaak, splinternieuw. Na slechts drie weken reed ik het ding total-loss.

Anoniem zei

Je hebt een lief karakter, zondares.

Martijn zei

Ik weet wat je bedoelt met die strove man want zo'n rijinstructeur had ik ook en die zei ook alleen maar iets als ik het niet goed deed maar ook gaf hij hele goede instructies die ik na 20 jaar nog steeds weet dus al met al niet verkeerd. Heb maar 1 keer een compliment van hem gehad maar zijn eerste reactie was dat ie wou vloeken want ik stond bovenop mijn rem omdat ik een fietser van de stoep af zag komen die tussen twee geparkeerde auto reed en had ik niet geremd dan had ie op mijn motorkap gelegen.

Anoniem zei

Ik had gelukkig een hele rlxte rijleraar en die liet me ook gewoon harder rijden dan toegestaan puur om de spannende kant eraf te halen en dat ik me niet kapot zou vervelen.

Uiteindelijk in 1 keer me rijbewijs gehaald

Anoniem zei

Hoi Hoi

Ik heb er 5x over gedaan.

1e keer reed ik te hard en de examinator vroeg of ik een afspraak had. Hij ging al zitten en hield zich al vast aan die handgreep boven het portier. Voor bedachte rade zeker!!!

2e keer reed ik te langzaam, de vogels vlogen me voorbij.

3e was er ook weer iets wat niet goed ging.

4e en 5e heb ik tegelijk aangevraagd en uiteindelijk bij Rijkswaterstaat geslaagd.

J. zei

Lief dat je klanten met andere dingen bij je terecht kunnen. Blijkt wel dat je veel fijne kanten hebt!

MisSin zei

Bekend verhaal, rijlessen en afrijden is ruk. Ben zó blij dat ik nu lekker overal heen kan in mn auto!
En klote voor je klant dat hij weer gezakt is.. Ach ooit komt het echt goed.. Een vriend van me vertelde ooit dat hij 10x!!! af had moeten rijden (met staatsexamen enzo dus ook steeds opnieuw gezakt) maar uiteindelijk het toch gehaald!! :D

DikkeWillem zei

Dat je dit soort verhalen kan schrijven, Zondares, geeft voor mij aan dat je meer contact maakt met je klanten dan de meeste hoeren. Ga vooral zo door, er zouden meer prostituees zoals jij moeten zijn.

Ik heb twee andere meisjes gekend die net als jij een menselijk contact met me maakten, en die hebben nog steeds een warm plekje in mijn hart. Jouw soort van prostituee zijn maakt het de moeite waard.

Unknown zei

Ik was 19, kreeg les van een vrouw van 50j, heel dik. We gingen altijd eerst in de auto ergens neuken, vond ik geweldig en als ik het niet zou doen zou ze me overhevelen naar een ander, na 4 examens slaagde ik door een andere intructeur. Later kwam ik die vrouw vaak in de sauna met een veel jongere man tegen.
Co.