maandag 4 april 2022

Halve klik

Ik kan dit soort stukjes niet zo vaak schrijven als ik wil, omdat er bij de meeste klanten gewoon kans is dat ze me herkennen, en dat is slecht voor mijn anonimiteit. Anekdotes vind ik leuk om te vertellen, en jullie vinden ze leuk om te lezen, dus ik kom er wel mee als het kan. En deze keer kon het gelukkig, maar ik kan dan weer niet vertellen waaròm deze dan wel kan, en al die andere verhalen niet.

Je klanten zijn je klanten. Ze komen omdat ze je diensten waarderen, en dat is belangrijk. Het is ook belangrijk dat ze je boterham betalen natuurlijk. En dat ze zich zakelijk netjes gedragen. Maar ze hoeven geen vrienden van me te zijn. Ze hoeven geen persoonlijke klik met me te hebben, ik hoef gelukkig niet even hard hem te willen als dat hij mij wil. Het is helemaal geen punt als ik een klant als persoon niet zie staan. Ik verleen een dienst. Het is werk.

Dat betekent natuurlijk niet dat ik niet bij sommige klanten toch gewoon die klik heb. Je komt mensen tegen in dit werk, en je gaat best intiem met ze om. Niet alleen lichamelijk, maar ook doordat je toch in hun geest moet kijken om te zien wat ze nodighebben. Je komt zo dichtbij, dat je eigenlijk altijd wel merkt of je klikt of niet met je klanten. En bestwel vaak is er wel een klein klikje. Dat verbaast groentjes altijd.

Meestal is de klik gewoon een beetje samenzweerderig-vriendschappelijk. Je wordt gewoon vrienden, omdat je leuk met elkaar omgaat, en lol maakt met elkaar. Dat is geen grote klik, maar je krijgt wel een verbinding met iemand. Je waardeert hem als klant, en als persoon. Als je hem zou teleurstellen, zou dat je wel raken. Dat is de klik die je het meeste hebt, en bij bijna al mijn klanten heb ik minstens zo'n klik.

Je kan ook seksueel klikken met je klant. Soms zit je gewoon echt op elkaars golflengte, en is het voor jou ook een sexy of gewoon gruizige ervaring, maar meestal is het gewoon een klikje omdat seks uiteindelijk toch gewoon seks is, en dat werkt gewoon. Ik klik seksueel met de meerderheid van mijn klanten wel een beetje. Niet dat ik hoteldebotel ben bij elke klant, maar ik heb wel gewoon even een momentje met zo'n vent. Het is toch weer pik.

Ik heb ook klanten met wie ik seksueel helemáál klik, en waar ik al een dikke dot van krijg als ik zijn naam op het schermpje van mijn telefoon zie. Maar dat zijn er toch weinig, helaas. Nou ja, helaas? Eigenlijk is het wel best zo. Afentoe een lekkere klik voor een hete date, en de rest van de tijd klanten die gewoon wel aardig zijn. Het werk is namelijk wel een stuk moeilijker met een man waarbij je teveel afgeleid kan raken, of klaar kan gaan komen.

Want hoe leuk het ook is, na een klant waar je hard op gaat kom je moe weer naar je auto teruggewiebeld. Seks is lichamelijk werk, maar daar raak je snel aan gewend, of in elk geval in geoefend. Een gewone wip zorgt wel voor een beetje zweet, maar ik raak niet buiten adem. Dat is heel wat anders als ik geil op mijn klant, en het niet kan laten om hem af te rijden. Zelfs als je hetzelfde doet, ben je nog moeier dan bij een gewone klant. Alleenmaar omdat je lijf mee gaat doen.

Je hebt ook mannen waarbij ik wel geil op wat we doen, maar niet vanwege hemzelf. Bij de meeste mannen gebruik ik veel de spiegeltechniek. Sommige mannen spiegelen bij mij ook, zonder het te weten. Dan voel ik aan hun reakties en hoe ze me behandelen hoe geil ze me vinden. En daar geil ik weer op, en dat is net als oefenen met strippen voor de spiegel. Als het lekker gaat, sta je gewoon op jezelf te geilen. Dat werkt prima, de klant vindt het ook mooi. Die weet immers niet waar je eigenlijk op geilt.

Bij sommige klanten is de klik puur werk. Dan heb ik seksueel weinig met hem, en persoonlijk klik ik ook niet, maar ik heb bijvoorbeeld een klant die een monstertje heeft hangen die als een soort luie kurkentrekker is gevormd, en óóknog zijn lijf inglipt als je hem weerstand geeft bij het stoten. Met de meeste vrouwen komt hij niet aan neuken toe, en als het lukt, is het alleen met superlosse kutten. Ik maak er een punt van om het met hem voor elkaar te krijgen.

Die man is dan in extase dat hij eindelijk eens een strakke kut kan neuken, en ik ben tevreden met mijn vakvrouwschap. Misschien snappen jullie dat niet, maar het geeft me gewoon voldoening om de klant te kunnen geven wat hij in het gewone leven niet kan halen, en mijn werk toch goed voorelkaar te krijgen, ookal verwacht niemand van me dat ik het kan en doe. De klusjes waarvoor je je vakkennis moet aanspreken zijn toch heel bevredigend op zich al.

Maar er is één groep waarbij ik altijd een beetje een teleurgesteld gevoel heb. Of een gevoel van "hè wat jammer nou." En dat zijn de mannen met wie ik wel op een persoonlijk vlak klik, maar op het seksuele vlak helemáál niet. Dat is best zeldzaam, want ik klik tegenwoordig bestwel makkelijk seksueel een beetje, al is het nog zo weinig, maar het komt nogsteeds voor.

Je pakt danwel aan, en je doet graag de man met wie je een persoonlijke klik hebt een lol, en je vindt het belangrijk dat hij voelt dat hij een goeie deal bij je heeft gekregen, maar intussen is alles wat je doet fake, en doet je kut alleen waar je haar toe dwingt. Normaal is ze een slettenbak bij elke oninteressante vent van wie je alles moet opschrijven omdat je het anders voor je avondeten vergeten bent, en bij deze leuke vent is ze droog en dicht.

Ik zou me tevreden moeten voelen. Ik heb immers mijn werk gedaan, de klant is tevreden, ik ben betaald, en ik heb niets zwaars, slechts of vervelends hoeven doen. Ik heb echt niets te klagen. En zulke klanten blijven ook gewoon welkom, en we blijven hetzelfde ding doen, zolang als ze willen. Maar ik heb er zelf iets onbevredigds aan. Dat is gewoon wat het met me doet, want eigenlijk zou ik het niet moeten zijn.

Er is een klant die al vaste prik is sinds ik nog thuisontvangst deed. Hij is best knap, hij is goed gekleed, niet verlegen, en héél makkelijk in de omgang. Hij is ook een stukje, maar niet teveel, ouder dan ik, en hij is discreet buiten de deur, maar open en extrovert in de peeskamer. Ik schiet echt met hem op, en als ik niet wist dat er alleenmaar ellende van komt, zou ik hem zó als gewone vriend nemen.

Ik plan hem nooit te strak voor of na een andere afspraak in, want ik heb wel gemerkt dat het bij hem altijd uitloopt. We kleppen namelijk wat af. Hij is heel gevat, aardig en slim, en hij waardeert ook erg wat ik te zeggen heb. Als ik ergens over begin vindt hij het altijd interessant, en hij komt ook niet met onderwerpen die mij niets zeggen. Ik moet oppassen dat we nogwel aan de seks toekomen.

Dat gaat van mijn kant namelijk niet spontaan, en hij is te relaxed om er vaart achter te zetten. Hij vertrouwt erop dat ik het wel regel. Tegelijk heb ik de hele sterke neiging om hem te benaderen op manieren waar hij seksueel niet op reageert, maar juist meer enthousiast van gaat babbelen, en mij meteen afleidt met zijn interessante kijk op dingen en zijn scherpe grappen.

Seksueel klikken we namelijk totaal niet. Ja, hij klikt met mijn persoonlijkheid, met mijn lijf, met wat ik met hem doe en de illusie die ik voor hem maak, maar ik heb niets met wat we doen. En zijn seksuele persoonlijkheid doet me ook weinig. Ik heb leuke dates met hem, maar in tegenstelling tot de meeste dates is hier de seks niet het hoogtepunt voor mij. Ik kijk er zelfs een beetje tegenop.

Hij is een leuke vent om naar te kijken, hij ruikt goed, is schoon en net op zichzelf, hij is gezond en is heel normaal geschapen. Allemaal geen klachten over. Maar hij wil alleenmaar dingen die voor mij niet als seks voelen, en dat is voor mij een beetje ongemakkelijk. Ik ga toch altijd in de seks zitten bij een klant, en ookal doe ik natuurlijk wat de klant nodigheeft en komt mijn eigen seksuele behoefte daarbij niet aan bod, er is altijd wel overlap.

Maar bij deze klant heb ik dat gewoon niet. Ik ben niet bezig hem te verleiden, ik voer een personage op dat ik gewoon helemaal niet sexy vind. Het is een moederlijke rol, waarbij ik me haast helemaal a-seksueel gedraag, en waarbij ik ook geen spanning met hem opbouw. Ik ben voor hem natuurlijk supersexy, op een manier die hij ver boven gewone seks stelt, maar ik speel geen rol die mijn seksualiteit aanspreekt.

Ook wat we doen is voor mij eigenlijk gewoon geen seks. Eerst kleedt hij zich uit, ik ben in een bepaald foeilelijk broekpak gekleed. Dan kleden we hem aan met een Japans schoolmeisjes-uniform zonder onderbroek, en gaan we samen zijn teennagels lakken. Daar moet flink de tijd voor worden genomen. Intussen babbel ik wat af over hoe we hem mooi gaan maken. Hij zit blozend met een enorme tent in zijn rokje.

Dan, een kwartier voor het einde, vertel ik hem dat we gaan neuken. Dat wil zeggen, ik ga hèm neuken. Hij gaat op zijn rug op een tafel liggen, met zijn benen omhoog, en ik doe een strap-on om. Ik weet dat sommige collegaatjes het weleens leuk vinden om een strap-on te gebruiken, maar ik heb er helemaal niets mee. Ik neuk hem tien minuutjes rustig, en dan ga ik wat harder.

Ik heb helemaal niets met strap-ons. Een voorbinddildo is de eerste keer leuk, als je je altijd al hebt afgevraagd hoe het is om een lul te hebben, maar dat is de eerste keer. Je weet wel meteen waarom mannen altijd een grotere lul willen, want je krijgt echt altijd meteen de neiging om met een grotere rubberlul rond te lopen, en voor je het weet paradeer je grijnzend voor je spiegel met het grootste ding wat je door je tuigje kon proppen.

Maar daarna is het toch vooral een wrijvend tuigje, waar je bestwel lang bewegingen in maakt die niet natuurlijk zijn als je vrouw bent. Die bewegingen maak je ook nog zonderdat je kan voelen wat er in de kont van die vent gebeurt. Ja, veel mannen neuken ook alsof ze daar geen idee van hebben, maar die doen het tenminste met een lul, en een lul is minder stevig, hard en gevaarlijk dan een rubber dildo.

Bovenal is het voor mij gewoon tegennatuurlijk. Bij seks hoort er een pik in mijn kut te gaan, en niet dat ik iets vreemds in de man steek. Zo voelt dat in mijn lijf, ookal weet ik best dat seks de meest onverwachte vormen kan hebben. Ik vind er niet alleen niets aan, het geilt me gewoon af. Hoe hard de man er ook op klaar ligt te komen. En de poeplucht kan ik ook missen als kiespijn.

Als het tijd wordt om klaar te komen, begin ik hem af te trekken terwijl ik doorga met peggen. Hij wil het liefst komen van het kontneuken, maar dat is hem nog nooit gelukt, dus ik ruk hem altijd klaar. Ik heb redelijk snel ontdekt wat zijn ruktechniek is die hij zelf gebruikt, dus dat gaat altijd gesmeerd. Hij komt klaar, en ik smeer zijn sperma in zijn borsthaar. Dan haal ik pas de dildo uit zijn reet, en gaan we schoonmaken.

De nagellak hoeft er niet af gelukkig, dat scheelt veel tijd. In principe dan, want eigenlijk zou het nog wel kunnen in de tijd die hij blijft hangen. We praten die tijd toch wel weg, want hij is na afloop helemaal happy en praatgraag, en ik ben na afloop een beetje opgelucht dat het gebeurd is. Niet dramatisch hoor, gewoon het soort opluchting dat ik in de haringstal ook had na een moeilijke order van een klant.

We raken dus weer aan de praat, en dat gaat niet over de seks die we net gehad hebben. Meestal trapt hij het af met een leuke opmerking of een opvallend nieuwtje, waar we dan lekker over doorpraten, terwijl de minuten wegtikken en ik een andere klant allang naar huis zou hebben gestuurd. Hij is meestal degene die toch maar eens vindt dat we doormoeten, terwijl ik helemaal in het gesprek ben blijven hangen.

Ik vind het hartstikke goed van die man dat die zijn kinks zo erkent, en dat hij er zo relaxed mee omgaat. Ik vind het fijn voor hem dat hij er gezond mee omgaat, ik vind het goed van hem dat hij zijn kinks uitleeft. Er komt nog een heel stukje over mensen die daar bepaald niet zo gezond mee omgaan, en die het verdrukken of ontkennen. Maar het heeft met mij gewoon helemaal geen klik, terwijl ik dat met heel veel andere kinks, die óók niet die van mij zijn, wèl heb.

Als hij weg is, heb ik een goeie bui zoals na een visite van een oude vriendin. Maar het knaagt ergens toch dat we seksueel zo ver uit elkaar liggen. De klik zou zoveel sterker zijn als hij gewoon naast al dat nagellakken en verkleden óók nog een robbertje neukte. Zelfs als hij me neukte in zijn schoolmeisjes-outfit. Dan mag hij zelfs nog een pruik erbij op ook.

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Lekker ouderwets blogje. Fijn dat je weer schrijft!

Anoniem zei

Jeemienee, wat een verhaal zeg. Zulke types verklaar ik stiekem voor gek. Het leuke van dit stukje is hoe nuchter jij het verteld; 'de gewoonste zaak van de wereld'. :)

Anoniem zei

wat een perverse klootzak

TK zei

Maak eens een foto als je dat broekpak aanhebt

Anoniem zei

Mooi stukje. Ik herken niks van de kinks van deze man, maar wel alles van jouw verhaal over de kliks die klanten en hoeren (soms) hebben.
Met de meeste vrouwen waar ik kom voor betaalde sex heb ik wel een plezierige klik, in ieder geval op menselijk gebied. Zelf ben ik gewoon aardig en sociaal en dat zijn de meeste hoeren ook, meestal al uit zichzelf, maar anders wel uit de zakelijke wens om vaker af te spreken.

Het is inderdaad zoals jij omschrijft: met veel hoeren die ik bezoek word ik tot op zekere hoogte vrienden, we gaan leuk met elkaar om. Neuken met elkaar, zelfs als het voor geld is, schept een band, je hoort, ziet en ruikt elkaar, je bent intiem, je kan kleine lichamelijke onvolkomenheden niet voor elkaar verbergen, je hijgt, steunt en maakt samen andere geluiden tijdens het vrijen. Maar daarnaast vraag je elkaar ook hoe het gaat, deel je wel eens info over de privésituatie, zien vrouwen die ik bij mij thuis ontvang hoe ik woon, zien ze soms foto's van kinderen op de schoorsteenmantel etc.
Voor mij hoort het er allemaal bij, leuke gesprekken en 'normaal' menselijk contact zorgen ervoor dat de sfeer ontspannen is. En dat is voor mij een absolute must als we samen gaan neuken.

Anoniem zei

Het is dus een theaterstuk, waarin de actrice - als alles meezit - zich binnen de randvoorwaarden heerlijk kan en mag uitleven zonder gevolgen. Sex zonder liefde!

Anoniem zei

Lief. Ik vind dit een lief verhaal.

Anoniem zei

Ik zorg dat ik geen verbinding met mijn klant krijg. Hoe jij werkt lijkt me veel te zwaar! Ik heb geen klanten waarbij ik wat voel. Als ik wat ga voelen bij een klant kap ik het met hem af.

Anoniem zei

Herken dit als klant van zoveel dames dat ik al lang de tel kwijt ben enorm. Vaak gaat een persoonlijke klik bij kennismaking samen met een klik tijdens de seks. Maar soms duik je dan het bed in en dan ‘loopt’ het niet (wat zich bij uit in een slappe), gewoon omdat je allebei andere turn-ons hebt. Maar dat kan kan zonder dat er betaling in het spel is natuurlijk ook gebeuren.🙂

Anoniem zei

bij uit = bij mij uit etc.