donderdag 12 maart 2009

Slechte adem

Ik zorg er altijd voor dat ik een frisse adem heb. Ik gebruik Tic-Tac, ik poets elektrisch, met frisse kruidentandpasta. Ik pas zelfs op voor koffie-adem. Ik drink veel koffie, dus ik fris mijn mond dan op. Je moet aantrekkelijk zijn voor je klanten, daar betalen ze je voor.

Helaas doen de klanten er niets aan. Je hebt veel klanten die wel net gedoucht hebben, en aftershave op hebben. Tandenpoetsen hoort er niet bij. Als je met zo'n klant bezig bent, dan hijgen ze je wel in je gezicht. Als een man dan in je gezicht hijgt, dan vind ik dat een afknapper. Dat is ook slecht voor de kwaliteit van de date, want ik ben gewoon niet zo ontspannen als bij een klant die niet stinkt. Ik vind stinken uit de mond heel onaantrekkelijk.

Als ik een klant vraag te douchen, dan doen ze eigenlijk nooit moeilijk als het maar niet van de tijd afgaat. Er is wel een probleem als je ze vraagt een pepermuntje te eten, of een Tic-Tac. Dan zijn ze beledigd, en dat is niet goed voor de zaken.

2 opmerkingen:

De wandelaar is een gewone man. zei

Samen eerst even spoelen met mondwater bij het wassen ...

Unknown zei

Beste Zondares,
Om het op zo'n manier te vragen dat hij het niet erg vind noemen ze "assertief", daar heb ik zonder resultaat een cursus in gevolgd. Er zijn van die fenomenen die het kunnen. Ik zou voor de volgende zin kiezen: "Om je wat lekkerder te laten ruiken wil ik graag dat je een pepermuntje of een Tic-Tac neemt."
Groetjes,
Co.