maandag 30 mei 2011

Neuken

Ik heb al geschreven over rukken, pijpen, massage, en daar heb ik tips over gegeven. Neuken is moeilijker. Met een paar tips gaat het nog niet zomaar. Neuken is namelijk samenwerken. Maar omdat het wel het belangrijkste is van de dingen die je met seks doet, ga ik het toch proberen. Ik hoop maar dat het niet een warboeltje wordt.

Goed naaien begint ermee, dat je een manier vindt die je allebei lekker vindt. Met een klant maakt dat natuurlijk niet uit, dan doe je gewoon de manier die hij lekker vindt, hij betaalt immers. Dan moet je ook maar een beetje toegeven. Maar als je alletwee eroplos wil gaan, moet je wel aan kunnen voelen wat je partner lekker vindt.

Je hebt als vrouw het op zich makkelijk. Elke man kan zichzelf wel klaarkrijgen als je hem er gewoon maar inlaat, als je tenminste niet tè los bent. Zo erg laat niemand zich gaan, hoop ik. Maar dat hij erop klaar kan komen, betekent niet dat je goed bezig bent geweest. Als je niets doet, ben je nog best wel een saaie bedpartner.

Er zijn dingen die gebeuren tijdens het neuken, en die moet je kunnen beheersen. Dan kan je pas je kunsten gaan vertonen. Als je het maar een beetje laat gebeuren, dan moet je maar het geluk hebben dat het gewoon goed zit bij hem. Als je partner héél goed is, dan heb je ook dan wel goeie seks. Hij heeft dan alleen nietzoveel aan je.

Het magische moment van neuken vind ik zelf altijd het binnenkomen. Het is altijd even mikken, want hij is de enige die heel veel kan bewegen in de meeste standjes, en een klant die het niet zo goed kan, komt weleens verkeerd terecht, omdat ik gewoon niet genoeg kan bewegen om hem toch op te vangen. Vooral met een condoom om hebben veel mannen moeite om het gaatje te vinden.

Ik vind dat een magisch moment omdat het toch altijd spannend is, het is de meest intieme daad die je kan doen, en met het begin zet je de toon. Voorzichtig en onhandig, of juist ruw en grof, of wild en passievol, dat eerste binnengaan is iets wat me eigenlijk nooit is gaan vervelen. Het is geen orgastisch genot ofzo, ik vind het gewoon een soort van verbinden op een manier die heel uniek is.

Als een vent bij me binnenkomt, voel ik aan hem hoe zijn pik zich gaat gedragen. Sommige pikken zijn heel soepel bijvoorbeeld, en die kan je in elk standje gebruiken, maar ze moeten wat dieper blijven of ze floepen. Soms is zo'n pik heel droog, en dan moet je eerst wat vocht maken. Dat maakt natuurlijk bij het werken niet uit, vanwege het condoom, maar met vriendjes is dat wel een punt. Zo zijn er wel meer dingen, je maakt op een andere manier een soort van kennis met hem.

Tijdens het werk is het nog steeds een magisch moment, maar ik gebruik het ook meteen even om te kijken hoe ver ik die vent kan laten gaan. Als hij wat te ruw is, weet ik dat ik hem strak moet houden, en iets te onhandig en ik weet dat ik hem niet de ruimte moet geven. Maar als een vent een beetje weet wat hij doet, mag hij van mij lekker los gaan.

Met wel wat jaartjes prostitutie achter me, heb ik een paar dingen opgemerkt die mannen lekker vinden in principe. En ik ook. Ze klinken raar, maar ze werken bij bijna èlke man. Vraag mij niet, wat er voor reden achter zit, want die weet ik ook niet. Ik weet wèl, dat W het met me eens is, dus het komt niet alleen maar uit mijn rare ideeën. En hoewel het vaak niet zo is bij andere seks-acties, hebben de man en de vrouw meestal hetzelfde wat ze willen bij het neuken. Bij mij is dat tenminste zo.

Je wil bijvoorbeeld dat hij je een beetje open rekt, en hij wil van jou dat je hem stevig vastklemt. Dat is voor mij hoe ruiger hoe beter, maar de meeste mannen hebben daar wel een grens bij. Ze willen bovendien dat je harder klemt als ze naar buiten glijden dan als ze naar binnen stoten, dus je moet je klemmen afstemmen op je beweging. Dat wordt heel natuurlijk, maar het is even wennen in het begin. Als je echt handig bent, kan je zorgen dat je zijn eikel een beetje ontziet, maar dat heb ik voor mezelf nou juist liever niet.

Als de man een beetje stevig neukt, dan duw ik een beetje terug met mijn kut tijdens het eerste moment van elke stoot, en laat dan ietsje later hem pas binnen, zodat hij iedere stoot bij me naar binnen glipt, in plaats van los heen en weer glijdt. De meeste mannen die stevig gaan, willen het gevoel hebben dat ze binnendringen.

Dat komt trouwens goed uit, want als je zijn lul vast kan klemmen, kan je hem zo sturen dat hij je geen zeer doet. Sommige mannen zijn zó gevoelig dat je dat niet kan, en dan stoten ze soms heel onaangenaam tegen plekken in je buik die best gevoelig zijn. Dan moet je wel een beetje spannen, maar bij gevoelige mannen is dat altijd weer jammer, want die vinden dat niet fijn.

Iets anders is dat de pik op een bepaalde manier door je vagina wordt gegrepen, waardoor hij op een bepaalde manier schraapt. Dat klinkt vreemd, dus ik leg het maar uit. Je wil hem zo klemmen, en de hoek zo maken, dat hij vooral met de rug van zijn pik flink tegen je aangedrukt wordt. Dat is niet alleen erg lekker, het zorgt er ook voor dat er de hele tijd genoeg vocht naar je schaamlippen wordt gehaald om ze goed nat te houden. Je moet er wel een beetje voor in vorm zijn, want als je er een poos mee doorgaat en je maakt niet genoeg vocht aan, word je erg rauw.

Dat helpt natuurlijk niet als je het condoom niet goed hebt omgedaan. Ik moet daar nog maar eens een apart stukje over schrijven. Als je het een te groot condoom om hebt gedaan, of je hebt het niet glad afgerold, dan worden je schaamlippen snel droog, en als je de hele dag nog moet, krijg je daar spijt van. Ik moet daar nu maar niettever opingaan.

Dat houding kiezen moet je even gevoeld hebben, dus eerst proberen met een dildo, en dan weet je welke houding je met je heupen aan moet nemen. Dat is op zijn hondjes met een holle rug, maar met missionaris is het moeilijker. Dan moet je rug hol als hij bij je ingang is, en juist je heupen omhoog draaien als hij diep zit. Het moment dat je draait moet je erg precies kiezen. Maar dan ben ik al met gevorderde dingen bezig. Dat wou ik eigenlijk juist een beetje links laten liggen, want dan wordt het te lang.

Mannen willen graag tot het eindje je kut opvullen. Dat wil ik ook wel, maar als je het veel doet wordt je kut zo diep als de langste pik of dildo. Dat krimpt wel weer terug, maar dat duurt nogal lang. En dat is te lang in mijn werk. Hij krimpt natuurlijk niet dóór ofzo, sommige pikken zijn gewoon tè kort ookal heb ik het maanden niet gedaan. Maar zoals je ziet word ik maar heel af en toe echt gevuld, en de mannen willen graag dat eindje voelen.

Dus bij de klanten zorg je dat je diep van binnen dichtknijpt. Dat is weer even oefenen met een dildo, maar ze vinden het echt veel lekkerder als ze ergens tegenaanstoten als ze diep gaan. Vooral als ze gaan komen, willen ze hun eikel platdrukken tegen iets hards. Dat is gewoon even aanspannen, en reken maar dat ze dat lekker vinden.

Dat dichtknijpen heeft wel één nadeel, als je het doet terwijl hij hem er niet stevig genoeg inhoudt, floept hij eruit. Dat kan voor hem vervelend zijn, maar mijn kut schiet ervan in de kramp. Dat vind ik een vervelend gevoel, soms voelt het alsof je wat verrekt. Het beste werkt om gewoon meteen door te gaan.

Mannen willen ook helemaal niet dat je passief bent, ze willen vaak de leiding maar ook niet altijd, en ze willen dat je méédoet. Als je hem een beetje zijn gang laat gaan, gaat het echt niet lekker. Bovendien vind ik dat zelf ook niet interessant. Dan hadden ze iedereen wel kunnen nemen. Dus je moet ook aan het werk tijdens het neuken. Dat is misschien wel het belangrijkste, want het windt ze op.

Dat houdt in dat je laat zien dat je hem voelt. Glimlachend achterover liggen lijkt wel leuk, maar zo'n vent ziet dan ook wel dat hij totaal geen indruk maakt. Maar gilletjes terwijl hij er al uit is laat hetzelfde ook zien. Je moet reageren op wat je voelt, en hij moet dat zien. Niet te subtiel dus, hij is aan het neuken, dus hij let minder goed op.

Mannen en vrouwen hebben hun seksorganen anders zitten. Bij ons zitten ze eigenlijk bijna recht omhoog ons lijf in, terwijl ze bij een vent recht naar voren het beste werken. Voor een man is het dus makkelijk om lange halen te maken, en om snel te stoten, maar wij kunnen dat niet zomaar. Als ik hetzelfde beweeg als een vent, dan ben ik in mijn kut aan het roeren. Voor het snelle stoten heb je hem nodig. Maar hetzelfde is andersom, dat een vent niet tijdens het stoten zijn hoek kan veranderen. Daar heeft hij jou voor nodig. Dus ga dan niet proberen om zijn stoten op te vangen als hij snel gaat, maar draai je heupen zodat hij extra stevig door je gegrepen wordt. Dat voelt alsof hij veel langere halen maakt, en zo voelt hij het ook!

Wanneer je bovenop zit, kan je rechtop zitten en lange halen maken, of voorover zitten en je heupen op en neer wippen. Dat laatste is lastig, want jij moet veel langere halen maken dan hij. Bovendien voelt het voor jou als heel wat, en word je snel droog, maar voor hem gebeurt het allemaal bij zijn wortel, niet bij zijn dop. Ook als je op hem zit is het beter als hij stoot, en dat gaat hij echt wel doen als je hem plaagt. Maar dat moet ook goed gebeuren natuurlijk.

Als de vent het een beetje kan, kan je samen een mooie beweging gaan maken. Het is net als de golven die over het strand stromen, maar dan komt het van twee kanten komen. Je moet de soort beweging een beetje kiezen door te kijken naar hoe de man is, maar je kan gewoon wat uitproberen. Zo'n golfbeweging kan je niet met elke vent, want er zijn er zoveel die geen tempo kunnen houden, dat je dan alleen maar een beetje ermee kan meedeinen.

De simpelste golfbewegingen die je kan maken, zijn botsen of meebewegen. Als je meebeweegt, beweeg je altijd in dezelfde richting als hij, maar altijd wat minder. Dan glijdt hij dus maar een klein stukje voor hoeveel hij beweegt. Dat is beter voor mannen die makkelijk floepen, maar je moet wel blijven draaien met je heupen, anders vindt hij er niks aan. Bij sommige mannen werkt het fantastisch dat ze er helemaal in blijven zitten, en dat je dan samen meedeint terwijl die pik helemaal niet glijdt. Dan moet je wel goed aanknijpen en draaien natuurlijk. Het is niet voor alle mannen weggelegd. Het werkt bij missionaris best lekker, maar het kan bij elk standje.

Botsen is voor veel mannen beter. Terwijl hij naar voor stoot, stoot jij terug tegen hem in. Dat betekent dat je stevig tegen mekaar aanbotst. Bij het terugtrekken wel oppassen voor floepen, natuurlijk. Het gaat voor sommige mannen een beetje ruig, vooral als het tempo omhoog gaat. Het is iets wat heel natuurlijk komt bij mij. Ik denk dat het het makkelijkste is om te leren.

Daarna zijn er nog wel ingewikkeldere bewegingen. Die vind ik erg moeilijk uit te leggen. Je kan bijvoorbeeld botsen, maar dan zorgen dat jouw beweging nèt ná zijn stoot komt, zodat je tegen zijn lul opbotst terwijl hij zijn stoot al helemaal heeft laten doorschieten. Of een ritme maken van een keer hard botsen, een keer zacht botsen. En je kan heel veel varieren met hoe je draait.

Als je zo'n golf wil maken, dan is het belangrijk dat je vent een tempo kan houden. Dat lukt al vaak niet. En hij moet leiden, want anders lukt het niet. Hij is de enige die de lange stoten kan maken die je nodig hebt. Dus alleen als hij je de kans geeft, kan jij er een spannende golfbeweging van maken.

Daar heb je allemaal dus een vent voor nodig die dat kan, want lang niet elke vent kan neuken. En ik weet best dat de mannen nu zitten te wachten op tips waarmee ze uit kunnen blinken. Die zal ik ook geven, maar je moet bedenken dat neuken van twee kanten komt. Niet elke vrouw kan hiermee omgaan. Helaas kan ik niet vertellen hoe het moet uit het perspectief van de man, want van die kant zie ik het zelf natuurlijk nooit.

Ik zal mijn tips maar op volgorde geven. Als je begint, ga ik er wel vanuit dat jullie nat genoeg zijn, en netjes stijf, en dat je er allebei klaar voor bent. Als de ander nog wat wil stoeien, wordt het geen superbeurt. Dan kan je het nog redden door haar tijd te geven om te wennen, hoor.

Als je begint, doe het dan in een simpel standje. Ingewikkelde standjes zijn best weleens spannend, maar als je niet acrobatisch bent, best vermoeiend. Bovendien moet je voor de meeste bijzondere standjes best een lange lul hebben, en als je die niet hebt wordt het extra verkrampt.

Wanneer je bij haar naar binnen gaat, probeer dat dan met een natuurlijke richting te doen. Als je meteen al raar scheef begint, is dat iets wat je dan eerst weer recht moet laten voelen. Eigenlijk moet zij dat doen, maar daar heb je wat ervaring voor nodig. Bij de meeste vrouwen kan je denk ik beter langzaam naar binnen glijden.

Of ze nou ervaren is of niet, je schuift helemaal naar binnen, en dan hou je hem even stil, zodat haar kut aan je pik kan wennen. Dat duurt nou eenmaal even. Zij gaat wel bewegen als ze je goed gevoeld heeft. Dan kan je rustig wat gaan stoten, totdat je allebei er goed voor zit of ligt. Als iets verkrampt voelt, dan ga je alleen maar tijdens de beurt verzitten, en dat is niet lekker.

Okee, dan het stoten. Zoek een tempo uit! Ga sneller of langzamer, maar geleidelijk, en blijf de hele tijd dezelfde beweging maken zodat ze erop kan reageren. Als je elke minuut van houding of van tempo verandert, kan er nooit een golfbeweging ontstaan. Ga niet te snel, zodat je bewegingen te rukkerig worden, en ook niet te langzaam, zodat er stilsta-momentjes komen. Die zijn allebei de pest. Zorg vooral dat je niet opeens een stukje omvalt, als je bezig bent, want het is niet lekker als ik ritmisch knijp, en er opeens onverwacht geen pik is waar ik knijp. Dat is net zo'n gevoel als per ongeluk van de stoep afstappen.

Je bent meer dan je pik, dus zoen haar, pak haar beet, druk haar tegen je aan, knijp in haar tepels. Maar laat je niet afleiden door dat soort dingen, het is het belangrijkste dat je je tempo kan houden. Als je opeens sneller wil gaan, en ik weet dat jullie dat doen, hou je dan in. Anders ben je zo klaar, terwijl zij net het kwijt is. Dat is superfrustrerend. Als je je beheerst, en je blijft zo doorstoten, kom je zelfs beter klaar.

Nou ik het daar toch over heb, haast je niet met je orgasme, en stel het ook nietteveel uit. Als het echt tè snel komt, dan zeg je dat even, en ga je even echt stilliggen, of haal je hem eruit. Je moet niet op dat randje blijven, want een man op dat randje neukt echt heel saai. Niet bang zijn om klaar te komen, dat verkrampte is vervelend. Doe het gewoon of ga eruit en doe even wat anders. Dat is voor jou ook leuker.

Jij leidt, maar dan moet je dus wel op blijven letten wat zij wil. Als zij veel harder gaat stoten, moet jij dat óók gaan doen, want anders blijf je toch een beetje achter bij wat ze nodig heeft. Een vrouw die goed onderweg is, kan veel meer hebben dan een vrouw die net pas gepenetreerd wordt. Voor mij is dat minder zo, vanwege al die ervaring, maar ik weet waar ik het over heb.

Dat geldt netzogoed voor je techniek, als zij probeert om meer van het een of ander te doen, ga dan ook zo stoten dat dat lukt. Zij kan dat niet beslissen, jij moet daarop letten. Reken maar dat ze dat waardeert. Behalve als ze al jaren hoer is, kan ze je niet uitleggen wat je precies moet doen, want zij kan niet aanvoelen hoe jij werkt. Je moet dus zelf leren om haar aan te voelen.

Standjes wisselen is leuk, als je niet opeens wat onderbreekt, en als je er de tijd voor neemt. Springen en scheef verkeerd komen is ook niet lekker. Ga er goed voor zitten. Halverwege een beurt is het verkeerde moment om een nieuw standje te proberen. Dat is beter voor als je even geneukt hebt, en dan hebt afgekoeld, en opnieuw begint. Haar kut is er dan nog klaar voor, en jullie zijn niet meer zo verhit.

Er zijn nog wel dúizend dingen die ik zou moeten noemen, maar het is al zo moeilijk om dit uit te leggen, ik hoop dat ik er wat goeds van heb gemaakt. Eigenlijk wou ik nog veel verfijndere dingen vertellen, maar dit lukt al moeilijk. Dit is HBO-seksen, je kan ook nog WO seksen. Maar dat kan ik denk ik niet uitleggen via mijn laptopje, daarvoor heb je privéles nodig.

Het is weer een warboeltje geworden, maar ik ga het maar zo laten, want ik kan er niet een veel duidelijker stukje van maken. Ik hoop maar dat mensen er wat van begrijpen.

63 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een heerlijk studiemateriaal. Ik ga je stukje nog een paar keer overlezen. En dan maar weer lekker oefenen met een dame uit het vak.
Waren alle hoeren maar zo goed en enthousiast als jij! Maar ja, dan zou ik wel zo vaak willen dat het financieel niet meer verantwoord was.
Zondares, weer bedankt voor jouw prachtige stukje. Je schrijft op een manier die me aanspreekt. Ik hoop dat mensen die jouw stukjes lezen gaan inzien dat prostitutie een echt vak is.
Goed dat je dit werk doet. Zonder vrouwen als jij zou mijn leventje een stuk minder leuk zijn. Dank!!

luk zei

Schittend - bedankt!
Almaar frustrerender dat we niet weten waar aanbellen voor een privéles :-)

Anoniem zei

Ik vind het een raar idee dat jij een ander wilt leren neuken. Dat kan je niet van een ander zoals jij leren, dat moet in jezelf zitten en dat moet je zelf ontwikkelen, samen met je partner. Tips zijn nooit weg, maar je kut dieper maken ? dat is zo'n geklets, de diepte is vanaf je geboorte al vastgelegd en bij elke vrouw ook anders. Dit verandert pas als je een kind hebt gebaard omdat dan de stand van je baarmoeder kan veranderen, die kan dus kantelen, wat ook vrouwen wel eens hebben die nog geen kind hebben gekregen. De baarmoedermond zit dan te ondiep en een lange pik stoot daar snel tegenaan wat erg veel pijn kan doen. Dit kan je niet trainen, en ik spreek vanuit een stuk medische ervaring. Er zijn ook vrouwen die om wat voor reden dan ook vaginistisch zijn, niet te verwarren met frigide vrouwen, wat heel iets anders is. Als je vaginistisch bent kan je nog zo geil en zo nat zijn, maar dan staat je bekkenbodem spier zo strak, dat die vanaf er een klem opgooit vanaf een centimeter of 5 na de ingang, en dan krijg je zelfs een kleine pik er niet eens in. Dit is heel erg pijnlijk. Wat ik hiermee wil zeggen is dat het neukverhaal geen algemeen aannemelijk verhaal is waar iedere vrouw iets mee kan. Seks beleef je zelf en doe je op een manier die je zelf lekker vindt, en dat haal je niet uit een in boekvorm geschreven verhaal. Elk lichaam is anders, en al kan elke kut knijpen, de diepte kan je absoluut niet trainen of veranderen, en de doorsnee ook niet als je last hebt van vaginisme. Nu denken de meesten hier vast dat het daar nu niet over gaat, maar het besef is er niet dat heel veel vrouwen hieraan lijden. ik vind het een zeer "technisch gefixeerd" verhaal waarbij ik al het geestelijke gevoel mis, en dat komt omdat betaalde seks geen diepgaand gevoel kent. Het is een spel, een toneelopvoering om mannen klaar te laten komen en zelf je centen te vangen, meer niet. Dit is trouwens geen zeikcomment, en niet negatief bedoeld, dit is een persoonlijke mening met medisch onderzochte waarheden. Zo werkt het helaas voor veel vrouwen dus ook, waar mannen ook nooit bij stilstaan, terwijl dat meestal de veroorzakers zijn van vaginisme.(ook niet lullig bedoeld, gewoon een feit) Kom maar eens met een oplossing voor vaginisme, dan ben ik heel benieuwd. Even voor de duidelijkheid, ik lijd er zelf niet aan, maar heb er vanwege mijn werk veel mee te maken, en ik weet heel goed hoe een lichaam anatomisch gezien in elkaar zit.

Anoniem zei

Wat een comment!Je hoeft haar verhaal niet zo serieus te nemen hoor. Ik denk dat je ook even moet neuken om je frustraties weg te werken.

Ik vond de tekst ''neuken'' erg leuk om te lezen. alleen een klein beetje langdradig.

Eros Priapus zei

Wat een leuk beeldende uitleg. Het zou eigenlijk onderricht moeten worden aan alle prostituees. Want weinigen gebruiken de technieken die jij beschrijft. De meesten werken toch echt zoals je in het begin schrijft; liggen benen uit elkaar en "ga je gang", hooguit kantelen ze hun bekken op de maat mee.
In heel wat jaren prostitutie bezoek, heb ik maar 2x het geluk mogen meemaken dat een prostituee haar bekkenbodemspieren gebruikte.

Een techniek die je niet aanhaalt maar bij mijn vriendin goed effect heeft is wanneer de man iets hoger gaat "liggen" tijdens de penetratie waardoor de "rug" van zijn penis tegen haar schaambeen komt en daarbij ook de clitoris (af en toe raakt). De penis stoot daarbij wat meer naar beneden dan naar voren.

Daar tegenover kun je als man juist ook inwendig iets omhoog stoten waardoor de eikel juist inwendig over het ribbelige schaambeen wrijft (daar waarvan men zegt dat de G-Spot zou zitten) zeker wanneer zij haar heupen iets naar boven kantelt.

En.... ach zo heeft iedere man vast wel meer van dergelijke "truukjes" uitgevonden na verloop van jaren.

Het was leuk dit soort dingen vanuit het vrouwelijk perspectief te lezen.

Anoniem zei

ik ben 45 en nog nooit naar een hoer geweest. Ik ben nu al een paar dagen hier aan 't lezen en ik krijg echt zin om het eens te doen. Zon, (zo noem ik je liever), zou ik dan zoeken naar iemand van 30 jaar of ouder ? Heb ik dan meer kans om een goede hoer te ontdekken ?

Anoniem zei

Zeer verhelderend. Kan me goed voorstellen dat dit super voelt.

Ik heb dus nog nooit geneukt. Dat is wel duidelijk :(

Anoniem zei

Anoniem van 30 mei 2011 06:04 zei;
"Je hoeft haar verhaal niet zo serieus te nemen hoor" Werkelijk niet ? waarom schrijft ze ze dan ? Waarom lezen wij ze dan ? Vind het verhaal van anoniem van 05:46 ook wel heel informatief !

rilja zei

Erg leuke post, bedankt! Leuke reacties ook (allemaal hierboven).

Anoniem zei

Super post !

Jeetje, dat neuken hogere wiskunde is wie had dat kunnen bedenken. Ik vind een aantal van de geschreven stukjes erg poëtisch klinken trouwens.

Maar nu blijft de vraag waar vind je dan zo'n ervaren man/jongen die wel kan neuken? Ik bedoel je kan het niet van gezichten aflezen.

Anoniem zei

Zondares heeft de Fourier-analyse opnieuw uitgevonden. Erg leuk om te lezen, ook al moet ik er nog even een keer doorheen leyen voordat ik helemaal snap wat je met alle technische details bedoelt. Wat ik nu al snap, ben ik het wel mee eens in ieder geval!

Eleonore zei

Ik weet waar je over schrijft, Zondares, en ik denk dat het goed is dat mannen hierover lezen! Dit is voor mij al wel gevorderd hoor, ik ben eigenlijk heel nieuwsgierig naar de "moeilijkere" dingen die je ons kan leren. Eigenlijk krijg ik spijt dat ik niet eerder begonnen ben, ik loop zo achter bij je.

Anoniem zei

Geweldig stuk, heb nog nooit zo'n leuke en nuttige gedetailleerde gebruiksaanwijzing gelezen.

hartelijk dank Zondares,

Henri Bik

Anoniem zei

Zon, het gewone sexleven van mannen die nooit hoeren bezoeken is zoals motorijden : er zijn veel verschillende manieren om door het land te toeren. Bij U langskomen is zoals een dag vrij rijden op het circuit van Assen of Francorchamps. De beginnelingen krijgen eerst les en er wordt voorgereden, de gevorderden gaan al wat harder en dan zijn er ook nog de licentiehouders. Iedereen die van zo'n dagje raggen op circuit terugkomt zegt dat het niet te vergelijken is met gewoon motorijden. Er komen veel techniek en trukjes bij kijken, de moto's zijn niet de BMW 's met bakken die lijken op de ijsco-man. De met lelijke bakken beladen motorijder met de vrouw achterop begrijpt er maar niets van en de enige vergelijking die hij kan maken zijn de 2 wielen. Ik denk dat het dàt is wat sommigen hier bedoelen. Jij bent ZOO professioneel bezig dat we het soms niet meer kunnen volgen. Ik ben lang geleden toch eens met mijn chopperke op een circuit gaan rijden : het was héél leuk, al kende ik geen trukjes ! Het verschil is dat je wel lessen kan volgen en dat er al veel boeken over verschenen zijn. Wanneer komt uw boek ?

Anoniem zei

Dit zijn stiekem toch wel de stukken waarom ik je blog bezoek. Met zoveel kennis zou je goede sexterapeute kunnen zijn. Ik kijk uit naar WO sexen of meer HBO sexen.

Anoniem zei

Ik heb een hele leerzame nacht achter de rug, ik heb het uitgeprobeerd met mijn vriendje, en ik zeg je: wow.

Dit vind ik nergens anders, echt heel leuk dat je dit doet. Bedankt, ook van mijn vriendje.

gorilla zei

Persoonlijk vind ik het belangrijk vrouwen met wat ritme in de heupen kunnen neuken en geen stijve plank zijn.

Verder wil je als man ook het gevoel hebben dat je een vrouw een klein beetje misbruikt

en haar natuurlijk een stevige beurt geven (wat overigens goed is voor haar).

Anoniem zei

Het meest sexy wat een hoer mij ooit subtiel gezegd heeft was:
'Ik wordt graag veel geneukt'

Dit artikel ging over lichamelijke aspecten, misschien zou het geen slecht idee zijn om eens een aanvullend artikel te schrijven over de psychologische aspecten

Anoniem zei

In deze blog schrijf je over precies de details die ik belangrijk vind bij een DVP, en die je niet vaak vindt. Bij een vrouw als jij is neuken de hoofdzaak van de ervaring, in plaats van een afmaker. Dat is zo zeldzaam.

Ik hoop dat de andere hoeren die dit lezen, het goed in hun oren knopen!

Pollewopje zei

Mijn dank voor het posten van dit leuke verhaal.

Anoniem zei

Erg op het praktische en het doen gericht, zoals met meerdere stukjes en ook vooral het "zo goed te zijn" Maar daarin is zondares echt de enige niet, ik ken er meer, maar mis bij haar vooral het gevoel, het geestelijke aspect heel erg, waardoor neuken bij haar erg hard wordt, gewoon als een lichamelijk gerichte bezigheid en prestatie, terwijl het toch echt met veel meer geestelijk gevoel zou moeten gaan.

Jos

tara zei

^ het komt idd nogal zielloos over hier.

Anoniem zei

Belangrijke tip over dat te grote condoom dat je droog maakt, dat blijkt bij ons ook het probleem te zijn. Super!

Anoniem zei

Wat een enorm verhaal zeg. Ik kan er geen touw aan vastknopen. Volgens mij ben je het een beetje kwijt, Zondares.

james zei

volgens mij ben je in je hoofd te veel met de technische aspecten van het in en uit schuiven bezig en neuk je te weinig met gevoel

een goed tip: klaarkomen is 50% gevoel door wrijving en 50 % emoties

Zondares zei

Weer een hoop reacties, zeg! En ik heb weer het idee dat er toch nietzoveel van word begrepen als ik wel dacht. Misschien was het wel een beetje hoog gegrepen.

Anoniem 30 mei 2011 05:46, ik wil inderdaad mensen leren neuken. En dat is gewoon technisch iets wat je moet leren. Het idee dat het in jezelf moet zitten, zorgt ervoor dat heel veel mensen er niets van kunnen, en denken dat ze geweldig goed zijn. Seks moet je leren.

Ik weet uit mijn eigen ervaring wat ik hier opschrijf. En ik heb ook ervaring met al die medische onzin die over seks wordt verteld. Je kut kan dieper worden als je regelmatig rekt, hoe denk je anders dat je die grote dildo's kan gebruiken, als we vanzelf maar zo diep zijn.

Vaginisme is natuurlijk een probleem, en het is heel vervelend voor de vrouwen die eraan lijden. Die vrouwen hebben juist er wat aan als ze leren dat hun kut geen wond is. Dan raken ze makkelijker van die angst af.

Eros Priapus, wat jij beschrijft werkt vooral goed met mannen met een kleine penis. Die "graaft "dan extra in de vagina, omdat hij het hoekje om moet schuiven.

Anoniem 30 mei 2011 08:52, leeftijd wil niet altijd wat zeggen. Er zijn veel vrouwen die laat beginnen, en die hebben dan helemaal geen ervaring. En soms weet een meisje van 25 meer dan ik.

Eleonore, met het moeilijke stuk wacht ik nogwel even. Ik had met dit stuk best al moeite. Bovendien snappen denk ik niet veel mensen dit al. Misschien later dus.

Anoniem 31 mei 2011 00:18, wat een leuke vergelijking! Een boek komt er voorlopig niet, maar misschien ooit wel.

Zondares zei

James, Jos, Tara, jullie snappen er nietzoveel van. Seks is seks, en je kan het anders ervaren als je emotioneel meer betrokken bent, maar daar ga je echt niet beter van neuken. Dat betweterige vind ik een beetje dom als ik zoveel uitleg heb gegeven.

james zei

het gaat niet zozeer over de graad van emotionele betrokkenheid, maar over mindgames en het inspelen op seksuele fantasiën, kortom alle psychische prikkels

Anoniem zei

Neuken moet je leren ? seks moet je leren ? ervaring moet je opdoen
zal je bedoelen, maar zo technisch en zonder gevoel, zonder ziel zoals Tara zegt, is wat ik bij jou steeds bemerk ... voor jou is het
iets dat klinkt als echte arbeid, en daarin bemerk ik alleen maar
enorm veel zogenaamd technische trekken, wat bij mij heel kil en
gevoelloos overkomt. De beste en lekkerste seks heb je alleen als je die chemie erbij hebt, zoals eerder al gezegd, dus neem ook de voor jou negatieve commentaren eens serieus als iets waar jij misschien wel eens iets van kunt leren, want je bent ook op dit gebied echt geen allesweter. Dat merkte ik al aan je opmerkingen over een kut die grote dildo's weg kan werken ... dat zijn dus uitzonderlijke gevallen,want je kan een kut wel in de breedte oprekken, maar niet in de diepte, daar zit je baarmoeder, en als je die weg zou weten te duwen rek je alleen de banden maar op, waardoor je eerder een verzakking
kan krijgen, en zeker niet zoals jij zei, dieper te rekken. Denk even na, dat is niet op te rekken, en dat zegt mij genoeg over wat jij werkelijk weet. Ook over vrouwen met vaginisme die denken teveel dat hun kut een wond is ? weet je wel wat je zegt ? je zegt dit ook tegen vrouwen die ooit misbruikt zijn en vergaan van de pijn ... geestelijke pijn die overslaat naar die locatie, dus zeg die dingen niet als je niet weet waar je over praat, want dat kwetst enorm, en niet mij persoonlijk, maar ik weet wel wat er speelt in deze. Ik vond dat een vrij harde opmerking van je, maar ik denk ook dat je erg zakelijk en hard bent ingesteld, los van je gevoeligheid als je je gemis over een vaste relatie en het willen hebben van kinderen uitspreekt. Jij doet iets qua werk wat je eigenlijk niet wilt, hoe je diep van binnen eigenlijk niet bent. Dat ben ik steeds meer uit je verhalen op gaan maken.

J.T.

Bouche de la loi zei

Zondares komt met hele goeie sekstips, ze weet duidelijk waar ze het over heeft. Waarom zou ik dan mensen geloven die niet met iets nuttigs komen, maar alleen maar komen zuigen?

Goed geschreven, Zondares. Hier heb ik veel aan gehad.

Anoniem zei

Wat zooi eigenwijze mensen hier zeg.
Als je sterft van de spierpijn en een massage is het enige wat de pijn kan verlichten, krijg je dan de beste massage van je geliefde omdat je hotel de botel verliefd ben op elkaar en o zo veel van elkaar houdt of van een masseuse waar de nadruk op het technische werk ligt en gevoel geen enkele rol speelt? Natuurlijk heb je meer waardering voor de massage die je van de geliefde heb gehad, maar die van de masseuse was effectiever.
En nee dit is geen metafoor voor prostitutie, maar de vergelijking gaat wel op.

Anoniem zei

@ Bouche de la loi: Ja, waarom zou je mensen geloven die wel met iets nuttigs komen, maar dat jij toch niet begrijpt ? Heb je gelijk in.

@ Anoniem van 2 juni 2011 06:25:
Wat een gevoelloze domme vergelijking zeg.

Wat is er toch mis met de mensen die hier een eigen eerlijke mening geven, al is die voor een ander negatief ? Hoerenlopers dulden sowieso geen comments die tegen hun eigen mening ingaan, want ze denken alleen maar aan neuken en lopen voortdurend hun pik achterna.

D.

rilja zei

ik vond het stuk leuk, maar ik vind het flauw hoe mensen met comments die het gewoon serieus bedoelen hier zo afgeschoten worden.
sorry zondares, maar 'je snapt het nog niet helemaal' is gewoon geen argument, en erg neerbuigend. het klopt wel dat vrouwen veel meer dan mannen 'mentaal' klaarkomen. sommige vrouwen komen heel makkelijk klaar (ik heb een vriendin, die hoeft maar ergens tegen aan te rijden en ze komt klaar, die zullen er wel meer zijn) en anderen niet. ik fantaseer er vanalles op los. dus er komt meer bij kijken dan techniek.
dat neemt niet weg dat ik je stukje over techniek enorm waardeer, maar ik waardeer eerlijk gezegd ook ALLE comments. iedereen heeft een kijk en mensen hoeven niet zo intolerant te staan over andere meningen.
Ik snap dat wel wat ze zeggen over 'gevoel'

snap je zondares?

peace!

Anoniem zei

@ Anoniem van 2 juni 2011 08:59

''Wat een gevoelloze domme vergelijking zeg.''

Geweldig onderbouwde mening chapeau!


''Hoerenlopers dulden sowieso geen comments die tegen hun eigen mening ingaan, want ze denken alleen maar aan neuken en lopen voortdurend hun pik achterna.''

Deze hele zin is niet van toepassing op mij. Ik kan mij gewoon erg vinden in de opvattingen van Zondares over sex. Het belang van het emotionele gedeelte van sex wordt trouwens nergens ontkend. Het probleem is dat er vaak gedacht wordt dat goede sex grotendeels op basis hiervan plaatsvindt. En dan kom je opeens iemand tegen die er meer kaas van heeft gegeten en staat je wereld op zijn kop.

Richard86 zei

Het is misschien wel zo dat mensen met negatieve comments hier minder getolereerd worden (hoewel positieve ook lang niet altijd goed opgevangen worden). Daarentegen gaat de negativiteit vaak over iets wat niet met het stukje bedoeld wordt. Ik heb niets in het stukje gezien over vaginisme of dat deze technieken voor IEDEREEN werken. Als je een comment schrijft met het verkeerde uitgangspunt gaat dat natuurlijk problemen opleveren. Hetzelfde als dit geen stukje is over het gevoel dat je bij seks kan hebben. Dit is een stukje over de technieken die je kan gebruiken. De kamasutra komt misschien ook wel zielloos over (heb het niet gelezen ofzo, maar stel me voor dat er veel over techniek in staat en niet zo veel over gevoel). Desondanks is de kamasutra erg populair op seksgebied en daar maak ik uit op dat technieken toch belangrijk zijn bij seks. En dus zijn deze tips erg welkom en wil ik het best eens proberen anders te doen.

Verder dat seks met gevoel beter is weet ik niet helemaal zeker. Ieder zijn eigen mening denk ik maar. Voor zondares is het haar werk, dus heeft ze meer met de techniek te maken lijkt me. Vandaar ook het stukje hier over techniek en niet over gevoel. Dan moet je naar een vrouwen forum gaan denk ik als je over gevoel wilt lezen. Hoewel, wie weet is het volgende stukje wel over het gevoel (ze heeft tenslotte ook vriendjes gehad dus waarom niet).

De reacties die "niet helemaal begrepen" worden geven dus commentaar op iets heel anders dan waar het stuk over geschreven worden. Daarom wordt het volgens mij niet begrepen (als ik het mis heb hoor ik dat graag, maar zo heb ik het opgevat).

Daarnaast heb ik nog iets in mijn gedachten dat me 'dwars' zit. Waarom beschouwen veel mensen breakup sex als de best seks die er is? Dan is de liefde opgehouden en toch is de seks voor hun beter dan ooit? Hoe belangrijk is gevoel dan voor de seks? Als alle remmen los gaan is het blijkbaar ook geweldig, maar waarschijnlijk op een andere manier.

Ik wil helemaal niet zeggen dat seks met je geliefde slecht is, en denk ook niet dat dat hier gesuggereerd wordt. En het lijkt me ook leuk seks te hebben met je geliefde, maar als je geen geliefde hebt kan je nog steeds prima seks hebben (hoewel ik nog wel een paar dingetjes kan leren :P).

Anoniem zei

In ieder geval 2 "Rilja en Richard86" die begrijpen dat "negatieve" comments ook moeten kunnen en zelfs wel eens iets toe kunnen voegen. Ze willen alleen niet gelezen worden door de zogenaamde positieve lezers. Elk comment zou gewaardeerd moeten worden hier, want al zou het negatief overkomen, het hoeft niet vervelend te zijn bedoeld.
Jammer dat dit hier gewoon niet kan.

Kitty zei

Ik ben het met Richard eens. Seksen met gevoel of zonder gevoel is een heel ander verhaal. De technieken die Zondares beschrijft kun je zonder gevoel doen en met gevoel lijkt me. Ik moet het nog een keertje of drie lezen voordat ik alles een beetje begrepen heb denk ik, maar ik ga dus zeker dingen proberen die je hier hebt verteld. Dat stukje over ritme had ik al een aantal keer genoemd tegen mijn vriend (hij is enorm wispelturig). Hij vond het echt niet leuk om te horen, maar inmiddels is het wel een stuk lekkerder voor mij nu!

En ik heb al meerdere keren hier op de blog gelezen dat de beste seks, seks is met veel liefde enzo. Ik ben het er zeker mee eens dat dat een extra bonus is ja! Ik heb jaren redelijke slechte seks met behoorlijk wat liefde gehad hoor, maar de seks is in diezelfde relatie 1000 keer zo fijn nu de technieken ook dat verbeterd zijn (ook van mijn kant).

Lieve zondares ik zal je heel eerlijk vertellen dat ik elke dag hier kom kijken en dat ik je stukjes van donderdag enorm mis! Wel ben ik super blij datje maandag stukjes daardoor lekker uitgebreid zijn. Heel fijn!

rivka zei

ik weet niet, het is al een paarduizend jaar algemeen aangenomen dat hoeren over de jaren gewoon een uitgelubberde kut hebben. wat dat betreft geloof ik zondares wel als ze zegt dat hij dieper wordt als je oefent.

jan zei

dat is juist een van de foute clichés, heeft ze voorheen al beschreven

prostituees hebben juist meer ontwikkelde spiertjes in hun kut

(misschien moet zondares eens een artikel schrijven over de top 10 foute clichés over hoeren, want er zijn er nog een heleboel)

rivka zei

ze zegt zelf dat hij dieper wordt. een ander woord voor uitlubberen.

minister zei

Dag zondares

Ruim een jaar geleden stootte ik voor het eerst op je weblog. Toen heb ik vluchtig wat gelezen maar niet teruggekomen omdat ik je artikels niet interessant genoeg vond.

Vandaag zie ik dat je 370 hits per dag hebt en daar ben ik wel een beetje jaloers op.

Je schrijfstijl is er sterk op vooruit gegaan. Ik denk dat de sleutel van je succes ook ligt aan het feit dat je een leegte opvult in de markt.

Over prostitutie, vanuit het standpunt van een prostituee, vind je niet zo veel. Daarin is je blog uniek. Of vergis ik me? Bovendien hangt er nog altijd een taboesfeer rond prostitutie.

Ook het feit dat je anoniem bent maakt het allemaal wat mysterieus. Ik denk echter wel dat er klanten moeten zijn die vermoeden dat jij dat bloggertje bent omdat je af en toe over klanten schrijft en gebeurtenissen, maar die artikels vind vaak wel het leukste om te lezen (vb. de ganster).

Ik vind het ook sterk dat je zo regelmatig schrijft want dat is niet evident, maar je hebt ook wel een onuitputtelijk onderwerp.

Kleine opmerking: gebruik je condooms buiten geteste vaste relaties?
Geteste vaste relaties? Dat begrijp ik niet.

rivka zei

@minister

een geteste vaste relatie is een vaste relatie, waarbij je allebei eerst soa tests gedaan hebt.

ze gaat ervan uit dat mensen met veel mensen seks gehad hebben.

Anoniem zei

de meeste mensen die een vaste relatie hebben vragen niet aan elkaar om een soa-test af te leggen

Anoniem zei

Nee dat klopt anoniem hierboven. Maar dat het voor veel mensen op gaat betekent het nog niet dat het niet dom is.

Anoniem zei

het punt, anoniem nr.2, is dat je niet op een vraag kan antwoorden als de vraagstelling niet klopt

Anoniem zei

het punt, anoniem nr.2, is dat je niet op een vraag kan antwoorden als de vraagstelling niet klopt

Eros Priapus zei

"Anoniem rivka zei...
Het is al een paar duizend jaar algemeen aangenomen dat hoeren over de jaren gewoon een uitgelubberde kut hebben."


Uitgelubberd? :) Een getraind lijf ziet er toch meestal beter uit dan een lijf die geen jaren sport beoefend heeft. Spieren versterken juist door ze veel te gebruiken.

Daarnaast; als er een baby doorheen kan, en het hersteld zich weer in enkele maanden, zal een penis van zo'n 5 cm breed echt zoveel effect resulteren, dat het gaat lubberen?

Al meerdere malen is hier (en op de volledige blog) gereageerd dat er (minstens) 2 manieren van seks is. seks met liefde, en seks uit lust. Beide kunnen lekker zijn en geperfectioneerd worden. Vooral bij seks uit liefde; de liefde en chemie is er blijkbaar al, dus waarom niet de techniek erbij perfectioneren om het helemaal compleet te maken. En wie kan je beter werkende technieken uitleggen dan iemand die het (ook) professioneel doet?
Mijn vriendin vind het heerlijk als ik een met aandacht biefstuk met een zakje Knorr champignon roomsaus en asperges voor haar klaarmaak. Maar het wordt nog lekkerder wanneer een chefkok me uitgelegd heeft hoe ik zelf de roomsaus bereid.

Anoniem zei

@ Eros hierboven: biefstuk met een zakje Knorr is vreselijk goor, dus doe altijd je best op je eigen roomsaus.

Als er een kind door een vagina kan, dan zal hij niet uitlubberen van een penis van 5 cm. ? Klopt, maar wel als dat er al honderden zijn geweest en ook dikker dan 5 cm. En dan praat je na jaren toch wel anders hoor. Het zijn ook niet dezelfde soort spieren als waar jij je voorbeeld mee stelde. De vagina wordt zeker veel wijder door de ene penis na de andere erin te hebben gehad, en dat jarenlang, maar echt nog steeds niet dieper waar eerder al op is gereageerd.

Tara zei

Weet je waarom het kil overkomt? Ik denk omdat je dingen die we met sex associeren hier niet in noemt. Bijvoegelijk naamwoorden als warm, lekker, zacht, nat, misschien zelfs lief en teder of hard en genadeloos (ook lekker ;) ), zouden meer dimensie geven. Denk ik :)

Zondares zei

Ik heb jarenlang gewoon seksuele relaties gehad, voordat ik met de prostitutie begon. Ik hoef geen les over hoe dat is, want ik wéét hoe dat is. Ik heb allebei meegemaakt, ik weet het verschil.

Je kut word dieper, en dat weet ik omdat ik er nu een stuk langere dingen in kan laten verdwijnen dan vroeger. En hij is na duizenden klanten nog nauwer dan hij ooit is geweest daarvoor. Dat is ervaring.

De vraagstelling in mijn enquete klopt prima. Ik maak verschil tussen een geteste vaste relatie, en één waarbij er niet word getest. Als je niet test, ben je niet veilig bezig. Je weet nooit wat je partner voor je relatie heeft opgelopen.

DikkeWillem zei

Uit de grond van mijn hart: dank je wel! Wat je hier beschrijft, kom je echt niet vaak tegen. Bij "gewone" vriendinnen heb ik dit nooit meegemaakt, en bij de hoeren die het zo doen werd ik meteen vaste klant, ook al kostten ze een rib uit mijn lijf. Wat ik je vragen wil: waarom werkt een kwaliteitsmeid als jij in de thuisontvangst? Dat is een tak waar je de huismoedertjes verwacht, dus je loopt veel klanten mis. Waarom ga je niet je meer op de luxe clubs, of op de escort richten?

Anoniem zei

Beste Zondares,
Sinds een jaar lees ik elke week trouw je stukjes, met name de stukjes waarin allerlei tips worden gegeven en technieken worden uitgelegd lees ik met veel interesse. Ben een vrouw van 20 en heb weinig seks ervaring met mannen. Heb nooit een relatie met een man gehad, alleen een hoop one night stands waarbij niet gepraat wordt. Dus geen man heeft me ooit gezegd wat hij lekker vond, ik doe alles op gevoel, maar vrees dat er daarom behoorlijk wat aan mijn technieken te verbeteren valt.
Daarom vind ik je tips zo interessant, maar ze maken me ook behoorlijk onzeker, vooral dit stukje! Heb tijdens neuken nooit (bewust) iets speciaals met mijn kutspieren gedaan. Nu heb ik dus geprobeerd om die spieren eens wat aanspannen...maar het lukt me maar met moeite. Ik vraag me sowieso af of ik dat tijdens neuken kan, en ritmisch knijpen lijkt me al helemaal vreselijk moeilijk. Hoe oefen ik dit het beste? En hoeveel oefening heb je wel niet nodig, volgens mij gaan er nog wel een paar jaar overheen eer ik dit HBO min niveau heb bereikt...
Liefs D.

Richard zei

Hey D.: gewoon relaxt, je heb nog een hele leven voor je, en kunt elke dag wat moois bijleren. Gewoon plezier maken en een beetje doorleren ... dan komt je HBO nog wel.

Beste zon (vond dat mooi gevonden van een schrijver), ik zit al met veel spanning op je WO-niveau te wachten. Moet nog lang oefenen om HBO te halen, maar zou de WO-theorie best al vast willen lezen.

Je schrijft telkens dat je je eigen stukjes warrig vind. Ik vind dat helemaal niet, ze zijn een beetje geschreven in spreek-stijl. Alsof je het me zelf aan het vertellen ben. Heb de weg nog niet kwijt kunnen raken.

Zou erg graag je "gesproken" draft versie hier lezen ... kun je later altijd nog een "boek"-versie maken ...

Veel success met je blog, lees 'm met hééééééél veel interesse en plezier.

Anoniem zei

Wow, wat een goede blogpost! Deze ga ik uitprinten en nooit meer kwijtraken :) je moet echt een boek schrijven, je zou er zoveel mensen mee helpen.. en tot die tijd kijk ik uit naar je WO post.

Je uitleg over ritmes vind ik heel duidelijk en door je schrijfstijl intuitief. overigens ben ik een danser, dus dat helpt mee bij het begrijpen..

Maak je niet druk over de 'haters'.. die zijn er altijd en zijn vreemd genoeg een teken dat je goed bezig bent.. (zolang er ook positieve reacties zijn). nogmaals dank!

Lies zei

Deze blog heeft voor mij neuken eindelijk interessant gemaakt. Ik hoop dat je er ooit nog verder over gaat. Als je ooit publiek gaat, wil ik wel een keertje met je lunchen.

Dank je wel!

Unknown zei

Beste D,
Ik heb vergeefs gezocht naar vrouwen die zo hard met hun kut in mijn lul konden knijpen dat het zeer deed, leek me leuk. Zondares wil ik niet vinden omdat ze niet gevonden wil worden, maar daarom kan ze mij niets bewijzen hoewel ik haar helemaal geloof. Als sensatie zijn er meisjes die, voor geld, noten kraken met hun kutspieren, dat zijn dus uitzonderingen. Om je kutspieren sterker te maken kun je proberen een komkommer of iets dergelijks met je kutspieren te verhinderen dat die uit je kut valt, las ik ergens. Je kan ook aangeboren aanleg hebben bovendien.
Groetjes,
Co.

Ryan zei

Informatief stukje. Leuk om te lezen.

Zondares zei

Leuk dat er nog steeds reacties komen na zoveel tijd. Jammer dat er zoveel spam bij zit.

Anoniem zei

Zondares.. Wik jij me het praktische leren, maar dan ook in praktijk?

Anoniem zei

Lieve Zondares,

Laat ik beginnen met god te bedanken voor je Blog. Beetje overdreven, maar ik meen wel oprecht dat ik het naast een kijkje krijgen in een taboewereld ook nog eens heel amusant en leerzaam vind.
Voor iemand die niet met zijn kop op TV komt of rijk is krijg ik best veel vrouwelijk aandacht. Met als gevolg ook veel seksuele contacten. Op zich zit het me ook wel mee, ik ben vrij aantrekkelijk, leuk in omgang, strak besneden normale penis waar ik niet onzeker over ben omdat ik ook wel besef dat niet hamer iemand een goede timmerman maakt.
Nu dacht ik niet dat ik door die ervaringen een ster ben in bed maar ik dacht wel altijd (net als de meeste mannen) dat ik het prima deed.
Ik heb je tips is doorgenomen en het leek me allemaal wel logisch dus heb het gisteravond/nacht uitgeprobeerd. En ik kan je vertellen dat ik gelijk het verschil in neuken merkte. Waar ik in het verleden zelf vooral de leiding nam tijdens het gebeuren merkte ik het verschil met vanacht. Eerst lieten de dames me lekker mijn gang gaan, waarschijnlijk omdat ik toch teveel bezig was met mijn eigen ding. Vanacht hield ik 1 tempo aan, versnelde ik niet en bleef ik doorgaan en merkte ik dat zij daarop inspeelde. Het werd echt een "teamwork". Het was voor mij, na al die meiden, echt een eye-opener. Dankje daarvoor!

Bas zei

Het is een erg lang stuk, maar je kan er behoorlijk van leren. Ik denk dat juist iemand met veel ervaring (een prostituee) heel veel kan leren. Ik denk dat er genoeg mannen en vrouwen zijn, die heel onzeker zijn over hun ervaring, of gewoon nog nooit commentaar hebben gehad. Door dit te lezen kan iedereen eens de andere kant zien.

peter zei

Neuken pik in de vaginale duwen heen en weer lekker tot de vrouwen klaar komen

Anoniem zei

Alsnog een reactie (heel laat)! Wat een ingewikkeld verhaal, maar wel heel interessant.
Het meeste hiervan heb ik nog nooit geprobeerd. Het enige wat ik heb geprobeerd is de man 'knijpen' terwijl hij stilligt, maar zo'n ritme waarbij ik bij elke beweging knijp, is nooit gelukt. Ga het nog eens serieus proberen!
Ik doe juist heel vaak standjes wisselen, omdat ik het gewoon leuk vind maar soms ook omdat ik snel een beetje rauw word in een bepaald standje. Maar ach, ik ben dan ook maar een complete amateur.
Goed dat je zegt dat de man ook aandacht aan de rest van het lichaam moet besteden. Ik vind het altijd zo saai als de man alleen op mijn geslachtsdelen focust. Ik word vooral opgewonden als mannen aan mijn billen zitten (strelen, maar ook slaan), maar ook aan mijn hals of haren.