maandag 7 juli 2014

Bevrijd

Als ik bij mijn geldmannetje moet komen, is dat voor mij altijd een ongemakkelijke ochtend. We zitten dan naar tabellen met cijfers te kijken, waar hij me uitleg over geeft, en we zitten mijn administratie te controleren, en ik snap het maar half. Dan moet ik wat tekenen dat hij het goed heeft begrepen, en ben ik er weer een paar maanden vanaf. Ik was niet goed met rekenen, dat ben ik ook nooit geweest. En ookal ben ik daar nu hard aan aan het werken, geldzaken blijven onoverzichtelijk. Ik ben blij dat hij het voor me doet.

Mijn geldmannetje is een schatje, hij doet heel veel gratis nakijkwerk voor mijn blogje, en ik ben heel close met hem geworden. Maar die bezoekjes zijn voor mij altijd even geconfronteerd worden met dat er gewoon dingen zijn die ik niet snap. Die financiën zijn zo ingewikkeld, met zoveel regeltjes en uitzonderingen, dat ik het gewoon niet meer weet. En dan gebruikt hij ook nog "constructies" die het nog lastiger maken, om gebruik te maken van die ingewikkelde regeltjes.

Ik ben heel dankbaar dat hij het uit mijn handen neemt. Sinds hij op mijn papierwerk past, heb ik geen boetes en naheffingen meer hoeven betalen, hoe hard ze me ook bedreigen. Ik hoef zelf niet meer met de belastingdienst te praten om me te laten beschuldigen, hij doet dat met zijn rolkoffertje vóór me. En hij rolt hem aan het eind weer naar buiten zonder dat ze me een cent kunnen afpakken. Hij is mijn held.

Maar afgelopen week was er een extra bezoekje. Een hele speciale. Hij had zich zelfs opgedoft, meestal doet hij dat niet, maar nu was alles heel formeel. Hij had zelfs zijn buro leeggemaakt. Hij legde me uit wat er was, hoe dat was gekomen, en hij had op mooi dik papier met het logo van zijn bedrijf officiële documenten geprint, waar hij en ik netjes onze handtekeningen op zetten. En daarna hebben we even nageborreld, en eens teruggekeken op de afgelopen jaren.

De laatste jaren had hij dingen voor me geregeld, die maar goed moesten gaan. De hele tijd was er de angst die ik de hele tijd in mijn achterhoofd had, dat er iets mis zou gaan met de regelingen die hij had geregeld, en ik opeens weer diep in de financiële problemen zou zitten. Ik had schulden met leningen opgelost, en die leningen zijn voor een hoer gevaarlijk. Als de bank opeens eens gaat kijken voor wie die lening eigenlijk uitstaat, kunnen ze die zó intrekken, en dan ben ik arm en in de problemen.

En omdat ik snel van die schulden af wou, moest ik ook snel afbetalen, en met die steeds mindere omzetten de laatste jaren zorgde dat voor een dunne plak kaas op de boterham. Ik haalde altijd nog wel positieve resultaten, maar het werd steeds moeilijker. Ik heb me wel zorgen gemaakt! En omdat ik ook niet precies wist hoe het nou werkte, was het een beetje een onbestemd gevoel.

Ik had ook eigenlijk geen keus. Je hebt gewoon enorme belastingschulden, en je moet een eigen huisje en een eigen werkflatje, want met woningbouw kom je niet meer verder want die geven aan elkaar door dat je een hoer bent, dus je kijkt opeens aan tegen grote hypotheken of je leven lang in de schuldhulpverlening. Daar pas ik voor. Mijn geldmannetje wou dat ik de belastingschuld zo langzaam mogelijk afbetaalde, want volgens hem is de belasting beter dan een bank, maar je moet toch andere financiering hebben.

Jarenlang heb ik nou vooral gehoerd voor de schulden die ik had door de belastingdienst, en ik voelde me nooit lekker bij het geld wat ik voor mijn eigen gebruik "onttrok," en mijn pensioengeld vond ik ook maar een risico om opzij te zetten, als het kon worden gebruikt om die kutschuld weg te werken. Maar volgens mijn geldmannetje was dit slimmer, en ik begrijp wel dat hij het beter weet.

Mijn geldmannetje had ook zelf delen schuld overgenomen, onder andere omdat je als hoer nou eenmaal niet ver komt bij banken. Daar vroeg hij een "opslag en verschotten" voor, maar die waren duizenden Euros minder dan wat ik zonder hem voor elkaar had kunnen krijgen. Daar waren ze bij de audit ooit nog heel scherp over aan het doorvragen, maar dat is toen ook gewoon goed gebleken te zijn.

Deze week was het nog niet zover dat al mijn schulden wegzijn, en dat alles nu simpel is, maar ik kan niet meer opeens àlles kwijtzijn. We hadden een soort van routekaart met haltes, en een hele belangrijke zijn we nu voorbij. We zijn nu voorbij het moment dat ik "onder water sta" en nu zijn we in de tijd dat ik "in geval van nood alles zou kunnen liquideren en met schone handen weglopen met behoud van je rentes en pensioenregeling."

Dat wil zeggen dat ik nu niet meer bang hoef te zijn voor gedwongen faillissementen, en voor banken die opeens me op straat kunnen zetten. Zelfs als alles misgaat heb ik mijn huisje nog, en kan ik door met mijn bedrijfje. Dat is zo fijn. Toen ik thuiskwam had ik voor de éérste keer het gevoel dat ik thuis echt veilig was. Ik heb keihard vrolijke muziek aangezet, en ik heb mezelf moegedanst. En daarna ging ik lekker squashen!

Wat ik het allerbelangrijkste vind, is dat ik nu niet meer een extra kwetsbaarheid heb voor mensen die me kwaad willen doen. Tot vorige week hadden mensen met een belletje naar de bank dat de mens achter de bedrijfsnaam een hoer was me kunnen ruïneren. En nu niet meer. Ik ben daarvan bevrijd. Goed, mijn geldmannetje had wel plannetjes achter de hand, maar hij was ook wel duidelijk dat die niet zeker weten gingen werken.

Het betekent ook dat ik nu minder vaste lasten heb, en dat is ook erg fijn. Ik kan nu nog magerder werk hebben, en toch niet in de problemen komen met mijn vaste kosten. Ik heb met mijn geldmannetje wel afgesproken dat ik doorga met "agressief aflossen en kapitaal opbouwen," maar ik hoef niet meer te tobben als dat niet blijkt te kunnen doorgaan. Ik kan zelfs pauzes nemen als ik wil. En dat is me toch een bevrijding!

Nou ja, dit zijn mijn financiële sores, en dat zal voor jullie wel helemaal niet interessant zijn, maar dit is mijn blog, en hier schrijf ik nou eenmaal over wat me bezighoudt. En dit heeft me jarenlang beziggehouden, en misschien wel veelmeer dan dat ik eigenlijk dacht. Want ik merkte het nooit zo duidelijk dat het speelde, maar nu het weg is, voel ik me zoveel vrijer!

En de eerste klant nadat ik terugwas, kreeg een beurt die níét voor het grootste deel voor de belastingdienst was. Nouja, almetal krijgt de Belasting nogsteeds zestig procent van wat ik omzet, maar nu in elk geval niet meer méér dan dat. Ik zweer je dat ik echt natter was. Ik had nooit geraden dat het zo'n verschil voor me zou zijn. Ik was altijd al een blije hoer, maar nu is er weer een vlekje van me af, en nu ben ik alleen maar een blijere hoer geworden. Nog een paar jaar zo door, en ik heb alleen nog maar zwarte cijfers overal, en is alles afbetaald. Maar ik geniet nu al van mijn halte langs de lijn.

66 opmerkingen:

Mkz zei

Wat fijn voor je, Zonnie. Geldzaken kunnenzo zwaar op je maag drukken, en jij bent natuurlijk nog eens zes keer kwetsbaarder dan een ander dankzij dat krankzinnige antihoerbeleid. Ik snap dat je lekkerder wipt met minder stress! Geniet ervan, en dat je maar rijk en gelukkig moge worden! ;)

Anoniem zei

Laat die belastingdieven maar zo min mogelijk krijgen inderdaad, tenslotte doe je zelf al het werk!

Straks heb je een mooi pensioen, twee huisjes en ben je een toonaangevende professional in het MILF-circuit :)

Anoniem zei

"Ik zweer je dat ik echt natter was"

Ik vind dat soort opmerkingen vertederend als vrouwen dat zeggen. Dat zal wel een perversiteitje van mij zijn. Of misschien is het dat beetje 'rebelse', dat bijna iedere Hoer in zich heeft, waar ik erg van kan genieten.

Gefeliciteerd! Fijn om te lezen dat het met jou én de jouwen goed gaat!

Anoniem zei

Ik dacht dat hoeren altijd rijk waren. Met zo een dik uurtarief. Maar dat valt vies tegen zo te lezen.

Anoniem zei

De eerste vraag die bij mij rijst, is hoe je op jeugdige leeftijd aan zoveel schulden geraakt dat je er enkele jaren moet voor hoereren om weer aan basis nul te geraken. Dan heeft er toch iets aan je levensstijl en je uitgavebeleid gescheeld? Ik ken verschillende dvp's in een dergelijke situatie, dus het zal niet zo uitzonderlijk zijn.

Het draait dus in de sector vrijwel altijd en uitsluitend om geld(problemen), hoe mooi men het soms ook wil uitleggen over plezier in het werk enz. Ook dames die een klasse-imago hebben, zitten er meestal veel minder goed voor dan men zou denken. Zodra men hen beter leert kennen buiten het circuit om, merkt men dat er haast steeds problemen zijn die de dame in de stiel drijven of gedreven hebben.

Heel begrijpelijk dus dat er geprobeerd wordt om zo weinig mogelijk geld aan belastingen te verliezen. Maar in andere en 'reguliere' beroepen hebben mensen dezelfde verzuchtingen hoor. En zij moeten er doorgaans massief veel meer uren voor werken om hun centjes te verdienen, in vergelijking met de dvp.

Ik zie dit niet als een negatief element van een hoer hoor. Eerder als een element dat benadrukt dat hoeren, die uit vrije keuze (dus geen pooier dwang) erin stapten, gewone vrouwen zijn waar je evengoed een normale warme vriendschap mee kan hebben, zonder de kunstmatige magie van de sekswereld. Mannen vergeten dat wel eens als ze, bedwelmd of opgehitst, bronstig hun betaalde prooi gaan bespringen. Het zou nochtans het respect ten goede komen als ook een betalende man daar eens over nadenkt.

Joris zei

Als ik zo lees wat voor gezeik je met de belastingdienst hebt begrijp ik die oost-Europese hoer wel waar je ooit over schreef, die je voor gek verklaarde dat je legaal werkt en een deel van je inkomsten aan de overheid overdraagt.

Anoniem zei

Gefeliciteerd!! Nu heb je meer rust in je hoofd en dat is voor iedereen belangrijk! Succes met de rest van je carriere en ik lees je blog iedere maandag. Keep up the good work!

Anoniem zei

Dat je nog in Nederland wilt werken met zo'n misselijk makende pooier als de belastingdienst.

Je gaat me toch niet vertellen dat je iedere klant netjes factureert?

Anoniem zei

Hey Zondares, Hartstikke tof voor je!!

En wel degelijk interessant. Dit is waar veel zelfstandigen tegenaan lopen (ook al zit er bij jou een extra dreiging achter). Vind het ook erg goed dat je gewoon beseft dat sommige dingen door anderen beter kunnen worden gedaan - die geldzaken in dit geval. Goed aangepakt!

Mijlpalen... Als in een project... Zo herkenbaar :-)

Anoniem zei

@Anoniem van 7 juli 2014 05:53

Als ik het zo lees zijn de schulden die ze bedoelt gewoon start-up schulden van haar bedrijf.
En daarnaast die van het kopen van haar eigen woning.
Hypotheken etc.

Dus slechts het GEVOLG van het starten van haar bedrijf.

Alle vooroordelen over haar beroep maken dat ze zo snel mogelijk wil afbetalen en niet meer financieel afhankelijk wil zijn van de bank. Zodat die haar niet in het verderf kan storten door de lening in te trekken. En dat is nu gelukt.

Een wijze actie die eigenlijk iedereen zou moeten overwegen.

Dan zou die lamlendige discussie over die koop-subsidie = hypotheekrente-aftrek ook snel afgelopen zijn. Omdat mensen gewoon op hun eigen benen zouden staan i.p.v. hun handje op te houden bij de overheid.

Banken die lenen aan mensen die afbetalen zijn ook een stuk gezonder dan die aankomen met constructies waarbij mensen aan het eind van de rit helemaal niet afbetaald hebben en de bank slechts huizen overhoudt die aan het einde van hun levensduur zijn (subprime mortgage crisis).

Anoniem zei

Ze heeft het nochtans over "schulden die ze met leningen had opgelost". Zonder andermans rekening te willen maken, lijkt dat toch sterk op de typische situatie die aanleiding was om te gaan hoeren. Opstartkosten van haar "bedrijf"? Kom zeg, even ernstig blijven he. En een huis kopen is leuk, maar dat doe je als je het kan. Dat is voor iedereen dezelfde financiele inspanning, ongeacht je beroep.

Wat ik wou aanraken is alleen dat men de hele zaak rond hoeren nog mooi kan voorstellen als men wil: vrijwel elke vrijwillige hoer is erin gestapt omdat ze bakken geld nodig had op korte termijn. Als man moet je dat dus liefst niet romantiseren.

Persoonlijk vind ik met de job niets verkeerd. Het is een manier om een absurd hoog uurloon te verdienen zonder dat je enige studie of diploma moet bezitten. Je moet uiteraard de job "willen" doen, en je moet de nadelen er bij nemen.

Een van de nadelen, wat men in het begin wel eens wil vergeten, is bv dat banken de job niet erkennen als je een lening wil aangaan voor bv een huisje. Anderzijds moet je tot de dommen van deze aarde behoren als je gelooft dat hoeren hun inkomsten netjes aangeven aan de belastingen. Dat laatste is overigens geen verwijt. Zou je dat zelf doen, als je in een grijze sector werkt, waar iedereen liefst anoniem blijft?

Anoniem zei

Voor veel "niet-hoeren" was het een voordeel geweest als ze waren geweigerd waren door de bank. (-:

Anoniem zei

Iemand die een torenhoge schuld heeft bij de belasting zal waarschijnlijk ooit eens betrapt zijn op fraude en/of zwart werken.. Net wat anderen al zeggen.. In feite houdt je dus voor dat je een tophoer bent en geen broodsnol, maar hieruit blijkt toch maar weer dat ook jij niets anders bent dan dat waar je op afgeeft: Een broodhoer. Die als ze de afgelopen jaren niet gehoereerd zat, waarschijnlijk tot aan haar pensioen in de schulden zou zitten..

DikkeWillem zei

Voor die anoniemen die hier zo makkelijk uitspraken doen over de rol van deze schulden in de motivatie van Zon, zal ik even als trouwe lezer uitleggen dat die schulden afkomstig zijn van de belastingdienst, die aan DvP's onredelijk hoge naheffingen en boetes oplegt omdat ze niet willen geloven dat die meiden niet elke dag een kapitaal verdienen. Daar heeft ze meerdere keren al over geschreven, dus het is gewoon laksheid om er zelf verhalen over te gaan verzinnen.

Serena zei

Mooi nieuws, goed voor elkaar. Stap dichter bij onafhankelijkheid. Gefeliciteerd! :) Kun je eens een tijdje vakantie nemen, je hebt het zo druk, ik gun het je in ieder geval van harte.

@7 juli 2014 05:06
Reken je niet rijk aan wat je denkt te zien. Mensen rekenen maar wat graag fout als het over ons gaat en trekken dan hele rare conclusies.

@7 juli 2014 22:30
Precies, zelf doen ipv handje ophouden! Amen.

@8 juli 2014 00:34
'De typische situatie om te gaan hoeren'.Ben jij een hoer, dat je denkt hierover recht van spreken te hebben?
'Wat ik wou aanraken is alleen dat men de hele zaak rond hoeren nog mooi kan voorstellen als men wil: vrijwel elke vrijwillige hoer is erin gestapt omdat ze bakken geld nodig had op korte termijn. Als man moet je dat dus liefst niet romantiseren'
1. Wie is men? En waar zie jij dat prositutie wordt geromantiseerd? 2. Je 'weet waarom hoeren doen wat ze doen?' Waarom oordeel je? 3. Je denkt te weten wat we verdienen, heb je daar überhaupt wel eens met een hoer over gepraat of (oprecht!) inzicht in verkregen? 4. Je denkt te weten wat 'men doet en denkt' en 'mannen denken en doen'. Ben jij alwetend? Wie denk je dat er meer mannen ziet? Jij of een hoer?

Kan je trouwens mededelen dat ik vastzit aan opting in. Zoek maar uit hoe het dan zit met de belastingdienst, en de plichten die daarbij komen. Let wel, het woord rechten staat er niet tussen, in voorgaande zin :) Niet oordelen tot je zelf een hoer bent, of dondersgoed weet hoe het werkt.

'Ze moet de job wel !'willen'! doen'
'Persoonlijk vind ik met de job niets verkeerd'. Is het een grap, of hoe moet ik het opvatten? Gezien je eerdere schrijven? Met al die (nogal bevoordeelde) uitspraken opgeteld, weet je jezelf goed tussen de dommen der aarde te plaatsen in ieder geval.
Ik zal je het nadeel van prostitutie vertellen. Hét grote nadeel van prostitutie is dat mensen aannames maken op onjuiste gronden. En ipv informeren, oordelen. Makkelijk hoor!

@8 juli 2014 22:52
Lees eerst eens verder en informeer, voor je gelijk die grote oordelende-online-scheur opentrekt. Je had beter moeten weten (lezen). Als jij niet inziet of wil inzien hoe hoeren opgejaagd worden, met al het bewijs voor je neus, mag jij jezelf (ook/weer) tot de dommen der aarde rekenen.

@DikkeWillem
Precies! Het is makkelijk om lekker snel te oordelen, dat zien we wel weer.

Anoniem zei

Serena,

Ik heb een keer een Hoer meer geld geboden dan dat ze krijgt voor 2 uur neuken als ze eerlijk inzicht aan mij gaf over haar inkomsten, uitgaven én belastingafdracht over 1 jaar. (Vertrouwelijk).

Omdat ik verschrikkelijk nieuwsgierig ben naar de waarheid.

Nee, dat wilde ze niet, dus hebben we maar geneukt.

Hoeren verstoppen zich teveel. Daardoor blijven valse geruchten rondgonzen!

(En ja ze weet wat ik verdien en ja ze mag dan ook mijn belastingopgave zien. Ik ken haar al een tijdje).

Anoniem zei

We zitten te wachten op de verhalen van Hoeren. (De oproep van Zondares).

Ik verwacht verhalen van sletten (gratis hoeren) die werk hebben gemaakt van hun slettengedrag. (Ik zie het woord slet overigens als iets positiefs).

Ik verwacht ook verhalen van (oostblok)Hoeren. Die hierheen komen voor het grote geld (en het avontuur).

Ik verwacht ook verhalen van Hoeren die er hun studie meebetalen.

Ik ben heel benieuwd naar de factor 'dwang' in hun verhalen. Zouden we daar iets van gaan terugzien.
De instap en de evt uitstap zo die er al is .....

Ik ben ook benieuwd of we iets gaan lezen over de waarheidsverificatie van de verhalen. Zoals iemand heel terecht opmerkte 'hoe weten we dat de verhalen van echte Hoeren zijn' ?

Ben benieuwd!!

Anoniem zei

Serena, ik kan mij overigens herinneren dat jij in een comment in een ver verleden een keer wat hebt toegelicht over je boekingen. Of was dat een andere Hoer.

Het probleem met raamhoeren (wat jij niet bent) is dat hun inkomsten enorm onregelmatig zijn. Dus alleen een langere periode van inzicht geeft écht inzicht!

Dus 1 dag inzicht is geen inzicht.

Met goede software kunnen Hoeren waarschijnlijk hun inkomsten een beetje voorspellen en daarop acteren ..... (Rammedan, weeralarm, langdurige hitte, voetbal, lentehormonen, conferenties etc). Én zo dus meer gaan verdienen.

Anoniem zei

Mischien kan iemand siliconenborsten maken die je kan instellen op cupmaat. Dan kan een Hoer gemakkelijk af en toe van borstgrootte wisselen.

Verandering van spijs doet eten.

Serena zei

@9 juli 2014 07:19 (een schuilnaam is hier niet heel lastig..?)

Als een klant mij dat zo zou vragen; zeg ik ook nee. Een (vaste) klant gaat het niets aan, meerdere redenen:

1. Klanten zeggen altijd dat ze willen weten hoe vaak je werkt/hoeveel klanten je hebt (gehad)/hoeveel geld je mee naar huis neemt. En het is allemaal 'gewone of erge nieuwsgierigheid'.
*Beginnerstip 1: Lieg dat je barst. De klant gaat namelijk weg en komt nooit meer terug. Bye bye, zwaai zwaai, mysterie weg, vaste klant weg. Zo gaat het in de praktijk, vaak genoeg gezien, gehoord en meegemaakt.

2. Als je dat inzicht echt en oprecht graag wil hebben, wil je waarschijnlijk haar papieren inzien. Daar staat haar naam/sofi nummer/adres op. Gek dat ze dat niet wil delen?
Vraag een echte naam of vraag naar het sofinummer bij iedere willekeurige hoer. Je krijgt van allen de deksel op je neus of een leugen. Op een paar freaks na, die toch niets te verliezen hebben en waarbij je gegronde redenen hebt aan het waarheidsgehalte te twijfelen.

3. Dus door haar '(meer) geld te bieden', moet ze alles maar pikken?
Wie weet neukt ze wel veel liever dan dat ze met jou moet praten, weet jij veel.
Als je denkt dat alle hoeren zomaar alles doen als jij de flappen maar op tafel legt, dan kom je van een hele koude kermis thuis.

Snap dat je nieuwsgierig bent, en dat de dollartekens je in de ogen schieten als je die bedragen ziet. Ik kan je vertellen dat de realiteit vies tegenvalt.
Als je zoveel uur per week kán werken, zegt dat absoluut niet hoeveel jij die week gáát verdienen, of misschien zelfs helemaal niets. Vergeet niet dat je af moet staan aan de belasting. Als je gedwongen bent je bij een bureau aan te sluiten dan krijgen die klootzakken aan het eind van het ritje ook meer dan jij. Vergeet reiskosten niet. Vergeet 'verplicht onderhoud' niet, je wil geen meisje dat net met haar nagels in dr tuin heeft gegraven, met slap haar in een h&m outfit, ruikend naar de frituur. Beauty costs. Je wil niet weten hoeveel (tijd en geld) de 'natuurlijke look' van bijv. Doutzen Kroes waard is ;)

Reneetje zei

Hee Serena, goeie reacties hoor. Ik ben nieuw op de blog, lijkt erop een soort community hier is, weet niet of ik hier goed zit met antwoorden, maar ik vond je reacties erg tof. Ik heb ook veel klantn waar ik liever mee neuk dan praat.

Heel goed blog dit, en zo veel te lezen! Super, ik vraag me wel af, is het beleefd om ook op ouwe blogs nog te reageren?

Reneetje zei

Ik denk trouwens bij elke vent die wat van mijn inkomen wil weten dat die zit te vissen om mijn pooier te worden. Echt zo'n pooiervraag vind ik dat.

Anoniem zei

Ik laadt nu een kogel in mijn Smit en Wesson, die is voor jouw zondares.

Serena zei

@ 9 juli 2014 07:46
Klopt, heb ik weleens toegelicht. Mijn inkomsten zijn zeer zeker onregelmatig, bij iedere hoer, in iedere vorm van prostitutie, bij ieder bedrijf; je bent afhankelijk van klanten (feestdagen, voetbal, weer, vakantiegeld, vrouwen/vriendinnen..)

Het is maar net hoe de boekingen gaan. Er zijn in de escort een paar weetjes waar je rekening mee moet houden als je gaat inplannen, als je dat begrijpt kan een kind de was doen! Over software ben ik gezond kritisch, heb ik al eens met iemand besproken! Maar ben ik wel heel benieuwd naar, moet als jongere beetje met mijn tijd mee hè ;) Voor software gebruikt gaat worden moeten er zekerheden zijn voor hoeren.

@9 juli 2014 07:52 (een schuilnaam is niet heel lastig voor elkaar te krijgen hier)
Slap vel bij je borsten is zó aantrekkelijk ;)

@Reneetje
Wees welkom! Op scheldkanonnades van de anti's na, is het hier heel gezellig. Dankjewel voor het compliment :) Gaan we meer van je lezen? Ik kijk eens in de zoveel tijd terug, volgens mij ben ik daarin niet alleen, reageren mag iedereen van Zon. Je ziet het; zelfs knettergekke randdebielen als hierboven!

@9 juli 2014 09:41
Zielig misbakseltje ben je. Je moeder had je postnataal moeten aborteren.

Anoniem zei

@9 juli 2014 07:19

Serena

7.46h ben ik.

Het is anders.

Ik weet veel, meer dan je denkt over 'mijn' Hoeren. Én zeker! (Bewezen zeker!). Én zij weten veel, van mij, heel veel! En inderdaad óók ík had soms de indruk dat zij dachten dat ik not-evil-pooier ambities had. Ik had ook soms de indruk dat zij not-evil-pooier-hulp zochten. Één keer in heel sterke mate zelfs. Ik heb die ambitie niet. Één keer 'vergat' een Hoer ook het in rekening te brengen, terwijl we t op hadden afgekaart. belde ze me later op ...... Ik dacht Huh?!?! Ik was t echt vergeten te betalen. Dan denk ik ook 'Huh, wat wil je' ?? Alsnog naar haar rekening. Snap je een beetje hoe de zaken liggen qua gegevens etc. én ....... én ........... én ......... etc.

Ik weet inderdaad dat je een keer een hele duidelijke comment hebt geschreven over je boekingen. Ik was onder de indruk van die comment. Uit beleefdheid heb ik hier even wat twijfel daarover geuit om je deze comment te kunnen laten ontkennen. (-:

Anoniem zei

Sorry Serena er is weer iets tussen haakjes weggevallen .... is als pseudocode door het blog-systeem geinterpreteerd. Heb ik van een andere commentator geleerd. Zucht!

De tekst is:
.... het 'hm' in rekening te brengen, terwijl we het op 'hm' hadden afgekaart.

Anoniem van net geleden ... zei

Pooier blijft een raar begrip.

???
Security pooier (meestal not evil)
Transport pooier (meestal not evil)
Uitbuitings pooier (evil)
Partner pooier (meestal not evil??)
Reli pooier (evil en not evil?)
Pooier á la loverboy (evil? En not evil?)
Etc.
???

Een pooier kan je beter definiëren als een art 273 lid 1
sub 1, 2, 3, 4, 5, 6 .... of bv combi 1&4 pooier. Dan begrijp je beter over wat voor pooier je het hebt. (-:

Anoniem zei

Als ik naar de reactie van 9-7-14 9:41h en sommige andere reacties kijk en ook naar de niet virtuele reacties die 'mijn' Hoeren soms vertellen, begrijp ik wel dat ze soms een not-evil-securit-pooier willen.

Ik heb gekeken onder welk sublid van art 273f art 1 die dan zou vallen, maar ik begrijp er zelf niets van.

Is een security pooier wel een pooier in de zin van art 273 f of is dat dan een legale job. ??? HELP!

Voor een transportpooier geld hetzelfde, lijkt ook best legaal. Of niet? HELP!

Probleem is wel dat de betalingen mischien zonder contract en cash gaan en dan is niet te checken door de politie of er mogelijk sprake is van uitbuiting. (art 273f, lid 1 sub 6. Dat is evil!!

Of een reli pooier die geld vraagt van hoeren en daar niet genoeg uitstapwederdienst voor bied maar met het geld mensen in het bronland gaat bekeren? Is ie evil? Of is dat ok?

Anoniem zei

Wat heel complex is dat soms het (seks)spel én de werkelijkheid (de informatieverstrekking ter bevrediging van mijn immer aanwezige nieuwsgierigheid & vv) door elkaar heen lopen. Een Hoer vertelt bijvoorbeeld een gelogen verhaal om bij mij bepaald seksgedrag uit te lokken. Omdat zij weet en herkent dat ik weleens moeite hebt om over bepaalde seksuele handelingen te praten. Ik zal ongetwijfeld niet de enige daarin zijn. Daar speelt ze dan mee. Doordat die dingen, het spel en de werkelijkheid, door elkaar heen lopen. Wat niet handig is, kunnen verwarrende onduidelijke situaties ontstaan. Er zouden dan ook vreemde verhalen de werkelijkheid ingeslingerd kunnen worden door een door de Hoer vertelde fantasieverhalen in verwarring gebrachte klant. (Zouden daar misschien bijvoorbeeld die onzin-satansverhalen van jaren geleden door ontstaan kunnen zijn. Vanuit gespeelde spelletjes en fantasieën??)

Inmiddels ga ik daar wat slimmer mee om (check en doublecheck) maar in het begin en soms nu nog was/is dat echt lastig, maar ook interessant. Het kan zijn dat dat ook met een bepaalde culturele geaardheid van de Hoer te maken heeft, waardoor die in mijn ogen rare maar wel leuke klant-Hoer-dynamiek ontstaat.

@Serena, herken je wat ik bedoel of zeg je dat komt bij mij en mijn klanten niet voor. Of begrijp je niet wat ik bedoel?

Anoniem zei

Wat ik eigenlijk bedoel, Serena, is dat als je niet met Hoeren neukt en niet de vaste klant-Hoer dynamiek begrijpt of probeert te begrijpen. Het mogelijk is dat je verhalen hoort en tot je neemt die niet waar zijn maar fantasietjes zijn. Hoeren houden van spelletjes spelen dat is hun natuur als het ware! Ze spelen waarschijnlijk ook met de reli's (bekeerders) hun NIET-SEKS-spelletjes, de rolletjesspelletjes. De Uitstapspelletjes. Alle spelletjes waar ze voordeel uit halen of denken te kunnen halen. Ervaren Hoeren zijn tenslotte echte marketingprofessionals!

DVPgenieter zei

@ Anoniem Ben jij niet die ezel? Als dat het geval is begrijp ik niet waarom je Serena lastig valt met vragen naar de bekende weg

@ Serena Geen antwoord op vragen van jou kant af vooroordelen, anoniem reageren, zelfs na je opmerkingen. Kan het mis hebben maar wil je er toch op wijzen. Mocht het je nog niet opgevallen zijn.

Anoniem zei

@DVPgenieter Ja, nou je het zegt. Dezelfde irritante stijl van zuigen.

Anoniem zei

De beste reden om naar de Doubletstraat te gaan om te neuken ....

Renate van der Zee (een verbiedertje) geeft aan dat daar hartstikke enthousiaste meiden staan die slechts (ja je leest het goed) EUR 25 kosten!

Nb Renate van der Zee is TEGEN Hoeren! Dus als Renate het zegt ....... dat ze enthousiast én goedkoop zijn. (-:

Het is rammedan. ........ "Oh god send us customers".


Anoniem zei

Luie kuthoer! Degene voor wie t bedoeld is weet dat wel!

Serena, lieverd, dit slaat niet op jou!

Anoniem zei

Tijdens de voetbalfinales extra interessante aanbiedingen in de doubletstraat. (-:

Admin zei

@Anoniem 9 JULI 2014 07:46
Even in een korte reactie hier op de inkomsten van raamprostituees en hun inkomsten.

Ik hou nauwgezet de inkomsten bij van mijn vriendin om te kijken of er enige regelmaat in zit of enig patroon in te ontdekken valt.
Behalve dat je duidelijk kunt zien wanneer mensen hun loon gestort krijgen valt hier vrijwel geen uitspraak over te doen.

@Anoniem 9 JULI 2014 07:35
Verwacht maar weinig van die oostblok verhalen, want die meiden weten niet eens dat dit blog bestaat, laat staan dat ze hun verhalen gaan delen. Over het algemeen maakt het hen geen zak uit wat men van of over hen denkt.

@Anoniem 9 JULI 2014 07:19
Prostituees hebben goede redenen om niet zo veel naar buiten te treden. Ik kan ze hier wel allemaal op gaan noemen, maar m'n vriendin heeft hier al aandacht aan besteed op haar blog hier:
http://achterhetraamopdewallen.blogspot.nl/2014/05/waarom-prostituees-niet-praten.html

Admin zei

@Anoniem 9 JULI 2014 23:42
Hahahaha, Renate van der Zee hier noemen? Sorry hoor, maar dat als bron vermelden hier is net zoiets als de God gebruiken als bron voor je hypothese over het bestaan van de aarde.

Die hoeren die kosten geen 25 Euro, dat ten eerste. Hun diensten zijn beschikbaar vanaf 25 Euro, dat is iets heel anders dan wat ze kosten, je kunt ze namelijk niet kopen, slechts hun diensten.

Daarnaast, die 25 Euro is de minimumprijs. Kortom, de prijzen gaan v.a. 25 Euro. En we weten allemaal wat het inhoudt als er bij een advertentie ergens staat v.a. 25 Euro, dat je inderdaad altijd meer geld kwijt bent tenzij je echt voor het minimum wilt gaan wat de meeste niet willen.

Het klinkt zo goedkoop, en dat is ook exact het punt. Zie die meiden als een Aldi, lage prijs, veel klanten, hoge omzet.
Daarnaast zegt het niets over hoeveel die meiden daadwerkelijk per klant verdienen. Ze kunnen immers voor meer geld vragen voor diensten die ze bieden, of als een klant een langere tijd wilt.

Kortom, slechts 25 Euro, hahaha, minimaal 25 Euro zul je bedoelen!

onderzoek: Hoeren voor Hoeren zei

Haha Mark (= de man van Felicia, een Hoer in A'dam, die niet meer mag neuken met andere Hoeren én dus de kwaliteit van Hoeren absoluut niet meer kan inschatten).

En let op: als ie gaat reageren gaat ie vertellen dat die dat nog wel mag van z'n vrouw (maar dat is niet waar).

Mark die gaat zeggen waar je moet neuken .......... ........wuhaaaaaaa hahahaha, grappig!


Waarom test de consumentenbond eigenlijk geen kvk ingeschreven Hoeren?

Anoniem zei

Dat is leuker ook dan elektrische tandenborstels testen ofzo .........

Anoniem zei

Hee Mark, je moet niet alleen de inkomsten bijhouden van je vriendin maar minimaal van de selectieve, representatieve, willekeurige steekproef van minimaal zo'n 35 Hoeren.

Ik durf te beweren dat als jouw vrouw een dagje chagrijnig of een weekje ongesteld is dat ze al minder klanten heeft.

Je kan toch geen extern gedreven statistische fluctuaties vaststellen op de prestaties van 1 hoer.

Pfoehhhhh Mark .......
...... Ook in statistieken, significantie en standaarddeviatie, chikwadraat etc moet je je nog maar even verdiepen.

Ik zou 'n ieder geval bijhouden als ik 35 Hoeren kon checken (helaas heb ik er maar 5):
- Voetbal;
- Belangrijke evenementen (tattoo beurs bv?)
- Weer
- religieuze Feestdagen per religie.
- ongesteldheid van elke Hoer
- specialiteiten per Hoer
- betaaldag loon
- de libelle beurs, haha
- belangrijke Ping Pong wedstrijden.

Literatuurlijst om te beginnen, haha ....
* statistiek voor dummies;
* mensenhandel in en uit beeld II, bijlage B3.1, B3.2, B3.3;
* Mensenhandel, Jurisprudentie mensenhandelzaken
2009-2012, Een analyse, bijlage B1(art273f sr), B2 (verantwoording onderzoeksmethoden) en B3 (aanvullende tabellen).

Success!


Anoniem zei

Eerlijkheidshalve moet ik bekennen er zit wel één lekker ding in Amsterdam. Maar die was wel verschrikkelijk lastig .......

Ik mocht niet op haar liggen in missionaris. Niet zoenen,
1 minuut zuigen op 5 meter afstand. Na 10 minuten moest ik bijbetalen. Halverwege kreeg ze t, net voor ik klaar kwam, het ineens in haar kop om de airco aan te gaan doen aan de andere kant van de kamer ......... Jesus Maria. Moest ik weer overnieuw beginnen. Weer bijbetalen ........

Anoniem zei

1 ding weet ik zeker. een pooier had ze niet. Die had ze vast al vermoord.

Anoniem zei

En .... Mark, wat denk je van al de bijkomende kosten. Parkeren in de binnenstad: 5! euro per uur.
Drankjes veel duurder!
Eten veel duurder!
Hoeren veel duurder!

Etc.

Dus kijk je naar de prijs van het totaal bezoek is Amsterdam gewoon financieel rampzalig!

(Den Haag HS - doublet: 4 minuten lopen.)


Hoerenbezoek Den Haag is leuk te combineren met het Omniversum. (2 km lopen). De film Jerusalem is voor de Reli's leuk! Mooie film, absoluut! Super groot doek.

Een fan zei

Hi Serena,

Ik ga nog een keer in op je vragen. Maar niet nu. Het leven roept.

x

Serena zei

@DVPgenieter @9 juli 2014 18:20
Jullie zien iets wat ik ook zie. Maar het zou ook stupid kunnen zijn. Maakt geen ene fuck uit, de een is toch de papegaai van de ander :)

@9 juli 2014 15:57 (schuilnaam, ben je blind?)
Volgens mij ben je een van de twee regelmatig reagerende losers want dat is wel wat je taalgebruik, zinsopbouw en je vooroordelen laten zien... Plus nog wat zaken die ik al te goed herken.
Ik vind het knap hoe je zo'n warrig en onsamenhangend verhaal voor elkaar kunt krijgen en dat je dat hier durft neer te plempen.
Hoe kun je nu van mij een antwoord verwachten, als bepaalde delen van je comment uit 'hm-tussenhaakjes' bestaat? Gokken en gissen doe ik niet; dat laat ik aan anti's over. Die zijn er héél bedreven in. En hebben er, net als jij, erg veel moeite mee het beestje bij de naam te noemen!
Jij kent hoeren niet, dat lees ik vanaf comment 1 bij jou. Maar blijf vooral lekker in je droom, dat is wat ik uit je tekst haal, dat is duidelijk wat je heel graag wil geloven. Knock yourself out. Het soort hoeren wat je bezoekt is toch achterlijk want wie laat nou haar klant achteraf betalen??? Juist. Cheap-ass hookers dus, opluchting.. Kom je mij nooit tegen. Alhoewel dat voor jou de grootste opluchting zou moeten zijn :)

Je zienswijze op pooiers is bekrompen en onsamenhangend. Plus dat je redenatie zuigt en ik je hier van tunnelvisie kan betichten. Zoek het maar uit met je spelletjes, jij bent het laagste van het laagste qua wat je aan klanten kunt krijgen, dus ik wens al mijn collega's sterkte toe met iemand als jij. Dat ze maar niet te lang aan hun boodschappenlijstje hoeven te denken (uiteraard omdat jij in die tijd je lul erin hangt).

Een ding waar ik op inga ---quote: 'Of een reli pooier die geld vraagt van hoeren en daar niet genoeg uitstapwederdienst voor bied maar met het geld mensen in het bronland gaat bekeren? Is ie evil? Of is dat ok?'----- Die beschrijving en dat karakter noemen wij een Frits Rouvoet. Dat is niet 'evil', dat is een duivel in ware persoon. De soort die eigenlijk achter de tralies hoort.

@9 juli 2014 23:42 (Een schuilnaam is niet heel moeilijk)
De hoeren die ik ken doen geen haatbaarden, dus dan heb je van de ramadan niet zoveel last. Behalve in de Appie Heijn met stomme borden dan.

@10 juli 2014 00:14 (Een schuilnaam is niet heel moeilijk)
Voelde me voor geen moment aangesproken. En anders had ik even keihard kunnen lachen.

@Onderzoek voor hoeren
Omdat we een dienst leveren, en we verkopen geen product wat je 'zomaar aan kunt schaffen'. De consumentenbond gaat ook niet testen of iedere verpleger of counselor zijn of haar werk goed doet. En het is een dom idee. In de prostitutie objectief? Mijn reet.

@ Een fan
Heb ik iémand om antwoord gevraagd dan? Nee. Dat geef je of dat doe je niet. Boeiend, not. Ken ik je naam? Nee.
Lul je in de ruimte en om niks? Nogal. Ik hoop dat het leven hard genoeg naar je roept dat je een taalcursus en leesbegeleiding nodig hebt XXX Dikke Kus

Admin zei

Ach gut, heb ik weer es mensen boos gemaakt.

Maar goed, ik ga wel weer even op de kleutertjes hier in. Toevallig heb ik ook contact met de boekhouder van mijn vriendin, die tevens de boekhouding doet van heel veel andere dames (een stuk meer dan 35).
Zijn conclussie is dat de inkomsten van mijn vriendin representabel zijn voor raamprostitutie.

Your move.

Anoniem zei

18 boekhouders voor de tuchtrechter laatst. Wie zegt jou dat jouw boekhouder ok is. Een boekhouder van Hoeren betrouwbaar.... Jaja ........

Anoniem zei

Hoe kan een eerlijke boekhouder in hemelsnaam voor meer dan 35 Hoeren werken. Het bedrijf (de Hoer) kiest de boekhouder. De boekhouder kiest niet de hoer.

Een boekhouder kiest toch ook niet de Shell. Shell kiest zijn boekhouder(s).

Je zaakje stinkt Mark!!

Go Doubbie.

Anoniem zei

Off-topic. BELANGRIJK

Er zijn mensen die de "#"

#mensenhandel-aanpak

in twitter gebruiken.

Veel meer gebruikelijk is de '#'

#mensenhandel én eventueel daarbij de #aanpak en/of nog andere #'s

Allemaal dezelfde # gebruiken is handiger voor onderzoekers. Een combinatiiewoord met een '-' er in is zeer ongebruikelijk!!

Je zoekt je anders een slag in de rondte...

Dank u!

Schooljuffrouw zei

@Mark


Is representabel een goed woord?


Representabel is geen goed woord. Het staat ook niet in het Groene Boekje, het Witte Boekje of de Dikke van Dale. Representabel is een contaminatie (verhaspeling) van de woorden representatief en presentabel.


Bedoel je nu representatief of bedoel je presentabel?

Anoniem zei

Schooljuffrouw is ouderwets taalgebruik. Leerkracht is het, als je tegenwoordig correct ABN spreekt.

Schooljuffrouw zei

@Mark als de accountant van je vriendin dat woord heeft gebruikt is dat wel vreemd. Presentabel heeft er meer mee te maken of het getoond kan worden. Of het er leuk uitziet. Representatief is meer of het kenmerkend is voor een bepaalde groep. Dat is ook een vrij vaag begrip. Maar waarschijnlijk bedoel je dit laatste, toch?

Representabel is een niet bestaand woord. Je zegt dus eigenlijk dan niets, maar je doet voorkomen alsof je heel wat zegt.


En representatief qua inkomsten (van éénmalig bezoekende domme en vaak ook nog dronken toeristen) is heel wat anders dan een bewezen Hoer zijn met een fantastische prijs/kwaliteit verhouding op een sterk uitdagende locatie. De orderintake voor een doublet Hoer is vele malen ingewikkelder dan de orderintake voor een redlightHoer in Amsterdam. Een restaurant op een lastige locatie heeft toch vaak ook lekkerder eten dan op een restaurant op een A-locatie, waar de (domme) klanten toch wel komen. dat weet iedereen Mark.

De consumentenbond zou zeggen over Doublet: 'beste koop'. Als ze daar zouden testen.

Anoniem zei

Ironie: kunnen we het alsjeblieft weer over neuken hebben?

Anoniem zei


@11 juli 2014 15:04

Schooljuffrouw is niet alleen ouderwets taalgebruik, het is in dit geval ook seksistisch. Degene die dit gebruikte probeerde een bepaald negatief beeld op te roepen van een stijlicoon, in dit geval de ouderwetse schooljuffrouw. Wij herinneren allemaal wel zo iemand. Om Mark te corrigeren.

Kinderachtig én heel flauw,


Maar in één ding heeft hij (is het een hij?) wel gelijk. De hoeren in doubletstraat zijn tof. 'S avonds laat staan de lekkerste!

Anoniem zei

Mijn leukste Hoer zei laatst

Tomorrow i fly to 'hm'.

I asked 'how long are you away to 'hm''.

She said 'i not know'

She is now almost 2 months on holliday.

I SMS now: "FUCK CUM BACK!"

She not listen to me. (-:

Frits say "again one stopped because our powerful efficient "uitstapprogramma, plies people give money, for my next travel to biutiful rumania. I only need another EUR 1000."

Jaja .... For free talking wit almost nakend girls about God. Nice job. I say "i take the youngest". Frits say "i 'take' the newest". Whats the hell is the difference?

Check and double check the incuming and outgoing financial transacties of Frits. YESSSSSSS tháts my wet dream and heavenly secret wish.

Anoniem zei

And over 10 years will in rumania the catholics probably fight wit your coverted christens and vice versa.

Congrats! Your place in heaven is insured!!

Anoniem zei

Fijn dat iemand je met de boekhouding wil helpen. Je zou zo hard werken en toch alles kwijt zijn, zeg.

opid zei

volgens mij had zondares met name een schuld aan de belastingdienst, doordat ze oorspronkelijk zwart gewerkt had, en de belastingdienst een te hoge schatting van haar inkomsten maakte.

Anoniem zei

Ik blijf het wonderlijk vinden dat Hoeren überhaupt belasting willen betalen als je ziet hoe onze maatschappij ze steeds maar weer afzijkt. (Denk bijvoorbeeld aan Utrecht!!).

40000 Hoeren (excl. de gratis sletjes). Die we wel maar al te graag neuken!!

Anoniem zei

Zou voor de religieuzen die bijdragen vragen van hoeren voor de al dan niet geslaagde uitstapinspanningsverplichting ook alles cash gaan. Dat moet haast wel. Of niet?

Een hoer geeft haar bankrekening niet (aldus Serena in een eerdere comment). Ook niet aan God?

Ik hoorde van een hoer dat er bijdragen 'gevraagd' worden. Ik heb mij echter niet in de wijze van betalen verdiept. Als ze dat al met mij wilde delen. Deze hoer was behoorlijk geirriteerd over de gang van zaken. Duivels vuur in haar ogen!! (Vermoedelijk was ze een heks of zeker bezeten door de duivel).

Heerlijk geneukt. De reli-openbaring van haar was bij het sigaretje erna. Ik stelde een vraag over een soort van speciaal op prostituees gericht bijbeltje dat er lag.

Anoniem zei

Neuken met steeds dezelfde vrouw is net als een pakje stroopwafels te snel leegeten.


Tzt twitteraccount zei

OFF TOPIC Adresseringen in TWITTER

In twitter is het volgens mij gebruikelijk om diegene je wilt aanspreken vòòr de comment te zetten. En de cc'rs achter de comment.

Het lijkt erop dat niet iedereen van deze ongeschreven(?) regel op de hoogte is. Ik tot voor kort ook niet. KleinHoertje weet dit wel!

TWITTERCOMPLIMENT KLEIN HOERTJE @KANSTAANDPIJPEN

Mensen die in een discussie 'vallen' en niet voldoende op de hoogte zijn van 'een draadje' kunnen daardoor in verwarring gebracht worden. Er kunnen ook mensen emotioneel of financieel door geschaad worden. Dat lijkt mij ongewenst, niet fair en zeker onprofessioneel.

Ik had de indruk dat FransSnel (kamer verhuur Alkmaar) sommige verwarrende en wat emotionele comments van sommige Hoeren qua geadresseerden soms op een subtiele en nette wijze rechtzette met zijn reactie.

TWITTERCOMPLIMENT @FRANSSNEL1

Je bent de netste en meest betrokken 'pooier' van Nederland die ik in beeld heb! Mag ik je zo dan even ten onrechte noemen? (Veel mensen denken toch waarschijnlijk dat een kamerverhuurder aan Hoeren een pooier is.)

Als ik een hoer was wist ik t wel! Ik hoop dat mijn favoriete 5 hoeren dit niet lezen. Alkmaar is behoorlijk ver voor mij!

Alkmaar is een leuk toeristisch stadje.

Groet,
Een 'met Hoeren betrokken' klant

Anoniem zei

Mark van der Beer zei...
@Anoniem 9 JULI 2014 07:46
Even in een korte reactie hier op de inkomsten van raamprostituees en hun inkomsten.

Ik hou nauwgezet de inkomsten bij van mijn vriendin om te kijken of er enige regelmaat in zit of enig patroon in te ontdekken valt.

En verderop: Ik heb ook contact met de accountant van mijn vriendin..

Oef... en die wil beweren geen pimp te zijn???

Anoniem zei

Oprotten Sweet Mizzy. Ksssst, ga naar terug naar de doos waar je vandaan komt

Anoniem zei

@15 juli 2014 13:51

Wil je beargumentere waarom je het blijkbaar niet eens bent met Sweet Mizzy?

@9-7-2014 7:46

Wil je aan de hand van artikel 273f sr lid1 of op andere wijze beschrijven waarom je vind dat Mark een 'pimp' is. Het lijkt mij belangrijk dat je dan ook aangeeft 'wat volgens jouw opvattingen een pimp is'. Het lijkt mij ook essentieel dat je de door jou geschetste situatie dan toetst aan wat jij vind dat 'de gemiddelde(?) Nederlandse opvatting van een normale gemeenschappelijke huishouding' is. Of de situatie van Mark en Felicia daarvan in belangrijke mate afwijkt?

Ik heb overigens zeker niet de indruk dat Mark 'een pimp' (wat is dat?) is?

Meer een met de prostitutie betrokken goedbedoelende activist! En een goede vriend voor Felicia!

Ik ben het lang niet altijd met 'Mark&Felicia' of Sweet -Mizzy eens, én zij ook niet met elkaar, maar vind het belangrijk het nu voor hen op te nemen.

Anoniem zei

Correctie van de reactie hierboven van @17-7-2014 04:28

De vermelde geadresseerde '@9-7-2014 7:46' moet zijn '@14-7-2014 13:40'