vrijdag 22 mei 2009

Onderdanige klant

Je hebt allerlei soorten klanten. De meeste zijn heel normaal. Maar er zitten er veel bij die stiekum meer willen. Meestal is dat kinky. Soms gaat het verder, en dan willen ze soms SM of fetish.

Ik adverteer niet met SM. Ik vind niet dat ik er goed in ben, en het zegt me ook niets. Natuurlijk komt onderdanige SM, waarbij ik het slavinnetje ben, helemaal niet voor. Dat is te gevaarlijk. Je moet wel in control zijn. Als er een klant is die ik goed ken, en die ik waardeer, dan doe ik het wel eens.

Dat is eerst heel goed luisteren naar de klant. Soms willen ze dingen die standaard zijn, er bestaan veel ritueeltjes en regeltjes. Die hebben allemaal namen, zoals trampling, face-sitting, enzovoorts. Dat kan je precies opzoeken. Daar komt weinig bij kijken. Soms willen ze bijzondere dingen, en dat kan heel bizar worden.

Een klant kort geleden kwam met zijn eigen krukje bij me aan. Ik ken hem al lang, hij is een goede klant. Dat krukje had een gat voor zijn gezicht. Hij wou op zijn rug bloot op de grond, met het krukje boven zijn gezicht. Dan moest ik op het krukje gaan zitten, en door het gat in het krukje sperma in zijn gezicht laten druppelen.

Ik lag in een stuip, ik lachte heel even voor ik me in kon houden. Dat mag je natuurlijk niet laten zien. Ik legde hem uit dat ik condooms gebruik, dus nooit sperma in mijn vagina heb. Hij vond het geen probleem, want hij wou dat ik de condooms door het krukje in zijn gezicht leeggoot. Ik moest toen weer mijn lachen onderdrukken.

Ik heb hem uitgelegd dat wat hij wil heel gevaarlijk is vanwege SOA, maar hij wou het toch. Dus heb ik het maar gedaan. Ik heb hem precies zoals hij wou uitgescholden, en de condooms in zijn gezicht leeg laten lopen. Hij kwam enorm klaar. Intussen zag ik mezelf zitten en ik kon mijn lachen amper inhouden. Ik heb hem achteraf snel weggewerkt, en daarna keihard gelachen.

Als je SM doet moet je het serieus nemen, en het liefst moet je heel veel over hebben voor je klanten. Moeder-achtige hoeren doen het het best, ik denk omdat ze hun klanten echt als stoute jongens behandelen. Ik kan het niet, ik vind het te belachelijk. Ik kan ook geen relatie hebben met een onderdanige man. Het is te vreemd.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Onderdanige mannen zijn juist heel fijn om een relatie mee te hebben. Ze zijn op jouw gericht, en ze geven hun ziel en zaligheid aan je. We zijn niet vreemd, we hebben gewoon de behoefte vernederd en gedomineerd te worden. Als je bent gewend aan de lifestyle wil jij ook niet meer anders.

Zondares zei

Nee sorry, niet voor mij.

Anoniem zei

ik wil graag onderdanig zijn..!!!!Ik weet niet waar ik moet beginnen dus hier dan maar.
Ik zoek eigelijk een stelletje waar ik onderdanig kan leren zijn.
Ben 37 jaar erg gewillig.Nooit gepijpt maar lijkt me HEERLIJK om te doen.
Foto's en video van me maken HELP ME!!!!!!
Weet dat t gevaarlijk is maar hier is mn emailadres.
Mag ik onderdanig bij jullie zijn mail me dan alstjeblief!!!!!
jeffrey.haccou@gmail.com.

Unknown zei

Beste Zondares,
Wat je zoal leest over de sm lijkt niets meer met seks te maken te hebben en alles met martelkamers. Raar dat de onderdanige niet klaar mag komen en allerlei vervelende dingen in eigen tijd doet in opdracht, daar is niets geils aan.
Co.

Anoniem zei


Ik ben zelf switch. Sadist en masochist, dominant en submissief. Nog raarder.

En het moet je een beetje liggen, anders is het inderdaad vreemd en heb je er ook geen profijt van. Het is namelijk zo, dat de dominante kant best hard moet werken. Dat vergeten onderdanigen weleens. Dat kun je ze wel afleren, natuurlijk.

En in een normale relatie groeit het meestal tot een machtsverdeling, die verder gaat dan seks. Bijvoorbeeld zakgeld. Veel onderdanigen krabbelen dan opeens terug.

@Co Jansen

Het gaat juist om de opoffering achter die vervelende dingen. Het is een ding voor verveelde mensen, die meer prikkel nodig hebben dan andere.
Sadisme is bijvoorbeeld esthetische erg bevredigend. Je kan iemands lichaam en geest compleet beheersen. Dat is mooi op een bepaalde manier, begerenswaardig.