maandag 4 augustus 2014

Verhuisdozen


Ik woon al jaren in mijn huisje. Ik woonde er zelfs al jaren toen ik begon met mijn blogje. Ik heb aleens geschreven over hoe ik met de inrichting van mijn huisje omga, maar het is heel gek, sinds een week of wat kijk ik heel anders naar mijn huis. Ik heb een soort onrust, en het is veeltelaat dat het lentekriebels zijn, dus ik wist ergens ookwel dat er meer aan de hand was.

Nou dat ik mijn goeie nieuws van mijn geldmannetje had gekregen, is er iets veranderd. Nou dat ik weet dat ik niet meer zomaar uit mijn huis kan worden gezet, heb ik voor het éérst het gevoel dat mijn huis ècht van mij is. Het is mijn huis, en mijn goedkope vloer die er al lag, en mijn ouwe Bruynzeelkeuken met de bladderhoekjes, en mijn lekkende berging, en mijn lelijke ouwe badkamer, en mijn ouwe roestige dakgoten.

Opeens had ik ook zin om mijn huis wat meer in te gaan richten. Ik wou eens wat van mijn oude kunstwerken eindelijk een plekje in mijn woonkamer geven. En ik wou eens mijn oude lievelingsstoel neerzetten. En al mijn boeken in de boekenkast zetten. Want dat had ik nooit gedaan. Toen ik al die jaren geleden hier ging wonen, heb ik heel veel spullen in hun dozen gelaten.

Mijn zolder en mijn buitenberging stonden helemaal vol met verhuisdozen. Ik hield alles maar ingepakt. Niet omdat ik dat had beslist, of omdat ik het zo wou, maar gewoon omdat ik het vanzelf zo deed. Ik merk nu pas dat ik al die jaren ergens het gevoel heb gehad dat ik zó alles aan de verhuizer moest kunnen meegeven. Ik heb nu pas het gevoel dat ik kan blijven als ik wil.

Dat is een heel fijn gevoel. Ik heb eerst een week telkens verhuisdozen uitgepakt, en dat was net Sinterklaas! Allemaal spulletjes die ik goed kan gebruiken, en allemaal dingen die me dierbaar zijn. Na de eerste paar dozen was het alleen wel even over, want toen bedacht ik dat ik beter éérst voor nieuwe vloeren kan zorgen, voordat ik alles in mijn kamers zet. En ik had nog wel meer te doen.

Ik heb nooit van mijn badkamer gehouden. Mijn keuken ook niet zo, maar die gebruik ik ook eigenlijk nietzoveel. Mijn badkamer is wel iets wat ik veel gebruik. Hij is alleen lelijk, en hij ruikt altijd muf. De tegels zitten niet mooi, en hij is gewoon niet fijn. Ik wil eigenlijk de wastafel, WC, douche en bad eruit, en dan een grote luxe regendouche en een mooie wastafel erin. Ik ga toch nooit in bad, en ik heb nog een WC beneden.

De keuken moet eigenlijk ook nieuw, maar daar heb ik geen zin in. Die doet het nog wel, en ik ben geen keukenprinses. Maar met de vloeren en de badkamer moet ik eigenlijk ook de muren opnieuw laten behangen, en dat is allemaal samen natuurlijk ook wel weer even duur. Ik heb wat geshopt, en ik kwam toch wel in de verleiding om zelf dingen met schilderen en vloeren te gaan doen.

Met mijn vader heb ik dat vroeger ook wel gedaan. Hij is heel handig met klussen, en hij doet een vloer wel even. Hij vond altijd dat ik moest helpen, want hij wou dat ik het kon. Ik vond dat verschrikkelijk. Ik heb niets met techniek. Na een paar minuten had ik me wel weer bezeerd of iets de verkeerde kant op gesneden, en dan liet ik Pa maar zijn werk doen. Verven kan ik nog wel, maar dan moet iemand de goeie soort verf voor me hebben gekozen.

Ik laat het dus doen door vakmensen. Na een beetje rondkijken had ik nog even rebels naar een bedrijf gezocht dat vrouwelijke stoffeerders en badkamerinstallateurs had, maar die heb je toch maar weinig. En de offertes die ik kreeg liegen er niet om. Ik heb dus maar gevraagd aan mijn geldmannetje wat hij ervan vindt, maar die vindt elke investering die mijn huis verkoopbaarder maakt wel goed.

Mijn badkamer wordt dus helemaal verbouwd. Gelukkig kan ik op mijn werkflat douchen. Ik ben er helemaal blij mee, want ik loop al jaren rond met het idee. En wist altijd dat ik het niet kon doen. Ik dacht er nooit over na waarom dat dan zo was. Het was er gewoon. Ieder moment kon het over zijn, dat wist ik gewoon. Dan zou ik weer moeten verhuizen. Dat wou ik niet, maar ik leefde met dat idee.

Het is best even wennen om dat niet meer te denken. Ik merkte nooit dat ik het dacht, maar nu ik het niet meer denk, is het opeens helemaal anders hoe ik mijn wereld zie. Er is een soort last van me afgevallen. Ik slaap lekkerder, en ik heb niet altijd toch het gevoel dat ik klaar moet staan om opeens te vertrekken. En ik doe niet meer die onlogische dingen die ik jarenlang heb gedaan. Dat is heel fijn.

Maar ik vind het wel ráár. Waaròm deed ik dat zo? Ik heb er natuurlijk veelmeer last van gehad om alles ingepakt te laten, en mijn huis niet op te laten knappen, dan om mijn spulletjes opnieuw in te moeten pakken als ik uit huis zou worden gezet. Dat kan ik zo wel zien. Toch heb ik dat onderbewust andersom ervaren. En ik heb nooit getwijfeld. Ik heb zelfs nooit gevoeld dat het zo gebeurde!

Ik ben blij dat ik niet meer zo word geleefd door iets wat me boven mijn hoofd hing. Dat was eigenlijk veel zwaarder dan ik eerst dacht. Maar nu kijk ik terug en zie ik dat ik mezelf daarmee jarenlang geen vrijheid heb gegeven. Alleenmaar omdat ik de hele tijd ergens wist dat alles zomaar weg kon zijn. Misschien was het wel me niet durven hechten. En misschien heb ik dat wel met meer dingen gedaan.

79 opmerkingen:

  1. De laatste zin die je schrijft is voor jezelf een eye opener!! Je hebt nu rust in je hoofd gekregen en dan sta je open voor andere gevoelens. Fijn voor je dat je zover bent!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel, al heeft het met prostitutie niets van doen, het is toch leuk om eens van binnenuit te zien hoe menselijk ook een hoer gewoon is.

    Veel woonplezier gewenst en ik kijk altijd uit naar je volgende stukje :) Maandag jouw blog bijhouden is een vaste prik in de pauze en maakt maandagen minder erg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Guttt wat ben je zielig zonnie. Onderdrukking van de belastingdienst komt over t algemeen voort uit een schuld. Iets wat jezelf hebt opgebouwd.. je blog wordt steeds meer om te kotsen. Mensenhandel slachtoffers neerzetten als dom en eigen schuld dikke bult en vervolgens wel jezelf als zielig en sneu wegschrijven? ? Je koos toch zelf om de hoer te spelen en de belasting dus op te lichten??? Niemand dwong jouw daartoe?? Dus niet zo mauwen nu hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @sweetmizzy

    Laat ik voorop stellen. Ik erken je in je onrecht dat je is aangedaan. En om eerlijk te zeggen vind ik een ton slechts een schamele genoegdoening voordat onrecht.
    Niemand maar dan ook niemand mag een ander uitbuiten (in de prostitutie) ook al zou die ander dom zijn of whatever (ik denk overigens niet dat je dom bent.)

    Ik denk dat de wijze waarop je je uit , zowel op twitter als in dit blog, leerzaam kan zijn voor de hulpverlening.

    Net als dat 'in een Hoer' vaak wat opstandigs en rebels zit, denk ik dat in een jong potentieel mensenhandel-slachtoffer (behalve dat opstandig rebelse) ook een bepaalde gevoeligheid aanwezig is om mensenhandelslachtoffer te worden. Zeg maar .... datgene wat tegenwoordig vaak omschreven wordt als 'het aandeel van het loverboygirlmeisje' in het geheel.

    Dat aandeel zie ik niet zozeer als domheid. Alhoewel het in de perceptie van de de buitenstaander mischien wel zo zou kunnen ogen.

    Ik zie dat aandeel meer als een mentale psychische gevoeligheid en kwetsbaarheid. Dat zou ook een culturele of economische of attentiemissende gevoeligheid kunnen zijn (wat het bij jou niet is).

    Die onguanceerde uitingen van jou tegen anderen lijken mij iets te maskeren. Ik vind dat je daar verder aan zou moeten werken omdat (nog?) meer onder controle te (proberen?) te krijgen. Hoe moeilijk dat ook voor jou zal zijn.

    Professionele hulp lijkt mij in dat kader geen slecht idee.

    Je aanvallen tegen Zon, Mark, Felicia zijn te onbeargumenteerd en te ongenuanceerd. JAMMER!

    Je zou een sterke tegenkracht kunnen zijn om potentieel gevoelige mensenhandel slachtoffers te informeren en te behoeden voor onrecht, bijvoorbeeld in de vorm zoals jou dat is aangedaan.

    En in groteske vorm én als een blind paard aanvallen van Happy Hoeren én hun (eventuele) partners (die ok lijken of blijken) heeft volgens mij geen enkele zin!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vervolg:

    Ik heb de indruk dat er nog zoveel wraak en woede in je zit. Probeer die wraak en woede te kanaliseren én de energie die daaruit voortkomt op het juiste (vaak onzichtbare) front te richten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vervolg:

    Je blog vind ik een krachtig informatie-document!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @sweet mizzy

    Nogmaals:

    Vervolg:

    Je blog vind ik een krachtig informatie-document!


    Echter:
    Je huidige uitingen zijn een beetje in de vorm van .. "er is één letselslachtoffer gevallen in het autoverkeer. Laten we dus alle import van auto's stoppen'".

    Ik verwacht meer van jou qua kennis, kunde en ervaring ÉN ERVARING!


    Ik denk dat dat ook kan als je je (met hulp?) wat meer verdiept in onderhandelen, debatteren, argumenteren.
    Je eigen gedachten in de diepte bevragen en op zoek gaan naar irrationaliteit in je denken. (Iedereen heeft irrationaliteit in zijn of haar gedachten dat sluipt er vaak en gemakkelijk in). Google op G-schema.


    Je kan mij dom vinden en als een blind paard aanvallen dat is prima, ga je gang!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oja .... Ik vergeet me voor te stellen ..... Ik ben een vieze hoerenloper* zoals Mark vroeger was.

    Én of dat 'vieze' dan op 'Hoeren' slaat of op 'loper' dat moet je zelf maar beoordelen.



    *Dit door jouw twit hierover.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Laat ik voorop stellen dat ik nog nooit een rebels meisje ben geweest. NIet ten tijde van het kiezen voor de prostitutie, niet ten tijde van de prostitutie en nu ook nog steeds niet.

    Het feit dat ik hier zo bot reageer is omdat 1 Zon mij in dit blog al bot onderuit haalde op onzin. Mijn rechtszaak wordt hier geschandeerd. Er wordt maar makkelijk gezegd dat politie een zaak wilde hebben en daarom maar gewoon doorging, mijn pooier dus eigenlijk zielig zou zijn omdat hij veroordeeld is, omdat het mijn eigen schuld zou zijn?

    Mark is gewoon een leugenachtig mannetje wat eerst schreef onder eigen naam, niet genoeg aandacht kreeg en nu net doet of zn vriendin haar eigen website schrijft.. (maar laten we wel wezen, zowel Feli haar engels als Nederlands laat te wensen over en de site is duidelijk niet door haar geschreven) Evenals dat haar TWitter ook vaak genoeg door Mark wordt gebruikt (als je te veel en te vaak om en om gaat tweeten naar beide accounts, wil mark nog we eens foutjes maken en krijg je nederlandse antwoorden terug op felicia anna's engelse account )

    Wel moet ik door mensen als Feli en Mark en Zon aanhoren dat ik de leugenaar ben. Dat alle mensenhandelslachtoffers leugenaars zijn, de politie niets voorstelt. de Rechters niet hun eigen oordeel vellen.. Als ik deze blog moet geloven heb ik op mijn woord mijn pooier de bak in laten draaien voor 5 jaar en dat is alles behalve de waarheid...

    En daar wordt ik rebels van ja.
    Daar wordt ik boos van.. En. Omdat ze mij dus met onzin besmeuren, doe ik het zelfde terug. Al was het alleen om dus te zieken.

    Ik was overigens niet jong van in jong, ik was al 21 toen ik in de prostitutie belandde, dus een opstandig tienertje was ik niet..

    Aandacht, cultureel iets missen? Nee hoor! Toen ik koos voor het hoerzijn had ik gewoon geld nodig net als de meeste hoeren in dit vak die zon broodhoeren noemt (maar er dan wel achter komen na verloop van tijd dat ook Zonnie gewoon voor dr broodje en dr muffe badkamertje moest werken, dus eigenlijk ook gewoon een broodsnol is, die zich hier stoer voor doet maar ook gewoon neukt omdat er geld moet komen en niet zozeer omdat ze het zo geweldig vind!)

    Dat ik prooi kon worden van deze pooier overigens had niets met gevoeligheid te maken, maar methet feit dat ik hem ken sinds mijn dertiende, hij een jeugdvriend was en buurjongen en ik hem dus door en door vertrouwde toen hij me voorstelde me te beschermen en te vervoeren naar en van mijn werk...
    Dat kan dus iedereen gebeuren en heeft dus weinig met aandacht of economische gevoeligheid te maken..

    Verder heb ik niets tegen hoerenlopers. De enige hoerenloper die ik vies vind is Mark.. Een ventje van nog geen dertig. IN zijn leven nog nooit een fatsoenlijke vrouw kunnen krijgen, behalve dus die ene Felicia Anna.. Maar wel over alle NEderlandse vrouwen oordeelt dat ze vies zijn... Tja.. Ik denk dan eerder andersom! Want er moet toch wel wat misgaan als je geen enkele nederlandse vrouw kunt krijgen..

    Dat ik tegen deze mensen zo lekker ongenuanceerd ben hebben ze dus zelf zo ver uitgelokt en ik wordt dus nog steeds uitgelokt (KUCHserenaKUCH)om niets. En dat hoef ik niet te pikken...
    Dat ik in mijn reakties opgehouden ben met argumenteren is omdat ik heb gemerkt dat wat ik ook zeg, ik toch wel wordt getreiterd, gewoon omdat het kan.. Dus waarom zou ik nog argumenteren?


    Proffessionele hulp heb ik niet nodig hoor! Ik weet namelijk prima om te gaan met mensen die mij en mijn verhaal met respect behandelen en me net uitmaken voor leugenaar. Die die mij wel uitmaken voor leugenaar krijgen de volle lading terug en is een vrij normale reaktie hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Achter mijn eigen blog, informeer ik al 1 op 1 slachtoffers over hoe ze zich het beste uit de greep van hun pooier kunnen werken... Zonder hulp van instanties. Want er is dus niet eens normale hulpverlening voor mensen met een achtergrond als ik! (Als je iets weet wat aansluit bij de problematiek van mensenhandel slachtoffers zou ik het graag horen, want dan kan ik eindelijk een heleboel meiden doorverwijzen!)

    Wraak nee hoor! Woede? Jazeker wel... Moet je je eens voorstellen dat je 8 jaar lang hel en ellende meemaakt. Echt alles er aan hebt gedaan om er bij weg te komen en dan dus nadat je eindelijk gehoord wordt door politie (in 2002 en 2004 wilde ze mijn verhaal niet opnemen bij de politie en mocht door hun nog 4 jaar langer bij mijn pooier blijven!) Dan kan ik idd nogal woedend worden als dit door mensen als Zondares, Mark de pooier en Felicia Anna zijn hoer even door het slijk gehaald wordt omdat zij de problemen en pooiers wel zien, maar niet willen dat die problemen worden aangepakt, omdat zij er toevallig wat last van hebben. Dat maakt mij idd woedend..

    Want de hele wereld moet zeggen aah zonnie wat zielig je hebt moeten werken voor de belastingdienst als het aan Zonnie ligt, maar Zonnie wil wel afgeven op dames die gepooierd werden...Terwijl je 1. kiest voor je pooier volgens Zonnie. en ik dus nu ook zeg: je kiest ook voor een belastingschuld, niet zeiken dus.. Eigen keus.. NEt als dat zonnie, Markje en Feli beweren dat het mijn eigen keus was!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oooh ps.. als je mijn blog zou hebben gelezen, zou je merken dat ik wel degelijk voor prostitutie ben, zelfs voor openbare prostitutie gebieden, maar om cijfers mensenhandel naar beneden te brengen is de stroom buitenlandse hoeren stoppen, de makkelijkste en eerste zet... En een veel zuiverder percentage mensenhandel.. DAt willen we toch? Het juiste percentage? die 50%-90% is te hoog gegrepen, en ik ben het daarmee eens.. Want als je alle buitenlandse stromingen zou tegenhouden, zou je never op die 50%-90% komen... (daar alle buitenlandse vrouwen sowieso met een "mensenhandelnetwerk" naar nederland komen) Kijk maar in de kranten, de meeste slachtoffers mensenhandel komen uit t buitenland.. Dus hup weg ermee. Scheelt enorm!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vieze Hoerenloper, laatste anoniem6 augustus 2014 om 06:00

    @Zon: SORRY We gaan weer fiks Off topic...

    @SweetMizzy

    Stel:

    1.

    Dat iedereen op de wereld (behalve jouw pooier(s)) aan jou een e-mail zou zenden waarin zíj erkennen dat jíj slachtoffer bent geweest van een pooier én dat dát ze namens de hele wereld spijt.

    Zou je dan jouw emotionele rust kunnen vinden?

    2.

    Dat er een buitenlandse prostituee (met een kindje) bij jou aanklopt voor hulp omdat ze bepooierd wordt, zou jij haar helpen? Zo ja hoe? Zo nee wat dan?

    3.

    Laat ik voorop stellen ik ben het niet met jou insteek van alle buitenlandse prostituees tegenhouden eens.
    Het lijkt mij én volstrekt onmogelijk én in strijd met allerlei Nederlandse en Europese regelgeving. Daar komt bij hoe vullen we het tekort aan Hoeren aan. Hoe controleren we jouw systeem? Ethisch lijkt het mij ook onmogelijk! Je schept een precedent voor andere branches. Veel van deze hoeren gebruiken hun inkomen om hongerige kinderen en (gebrekkige) familie te voeden. Én als je hun inkomen zou blokkeren kan je je wel een voorstelling maken van alle denkbare en nog niet denkbare consequenties die dit zou gaan hebben. Los van dit alles ......... ook ons BNP daalt met een fiks bedrag ....... Én ..........
    "hoe stel je je dat tegenhouden van alle buitenlandse prostituees in de praktijk voor."
    (Er is nauwelijks grensbewaking binnen de Europese unie, hoe herken je (potentiele) hoeren etc etc)

    4.

    Wat versta je precies onder 'vies'.

    5. (Hulpverlening)

    Ik ben het met je eens dat in "strafrecht art 273f, lid 1" goed opgeleide HULPVERLENING, Politie, Rechters, SOAinstanties etc die zoveel mogelijk onafhankelijk (maar soms! ook afhankelijk!) van elkaar opereren
    Een goed idee is.

    6.

    Ik heb je blog zorgvuldig gelezen. Echter ik heb zo ongelofelijk veel gelezen op het gebied van (prostitutie)mensenhandel dat ik niet alle informatie op elk moment direct op mijn netvlies heb staan. Het is teveel.

    7.

    Succes met jouw Hoofddoel "het bestrijden en helpen van dwanghoeren". En alle wijsheid toegewenst in jouw opstelling richting Mark&Feli en Zon. Ondanks dat we het hier hebben om respectievelijk: een vieze leugenachtige pooier die geen normaal meisje kan krijgen, een Roemeense bepooierde broodsnol die haar accounts bijna continu aan haar pooier uitleent én een mauwende zielige belastingfrauderende hoer waarvan ieder normaal mens moet kotsen.

    Gelukkig bestaat er een altijd eerlijk goddelijk engeltje genaamd SweetMizzy om de gehele prostitutiewereld te redden.

    Lieve SweetMizzy de wereld is niet zo zwart-wit als jij schetst. Er bestaan ook grijstinten.

    Met vr gr
    Een vieze hoerenloper net als Mark

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Herhaald bericht.

    Ik begrijp nu wel waarom de media denkt dat 99% van de hoeren gedwongen is. Mevrouw Mizzy weet wel aandacht te genereren.

    Serena, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een journalist die niet minimaal 2 jaar serieus met Hoeren neukt komt nooit maar dan ook nooit achter de waarheid.

    ONMOGELIJK!

    Hand in het vuur, neeeeeee, 2 handen in het vuur!

    Wil je een enigszins realistisch artikel kunnen (schrijven/)typen over Hoeren (of escorts) /(m/v) dan heb je dus als journalist(m/v) wel even wat uit te leggen thuis.

    En daar komt bij dat 'de waarheid' in Nederland weer afwijkt van die in 2004 (en van die in 2020). Maar ook afwijkt van die in Zweden, Noorwegen, Nieuw Zeeland, United States per state, India(!) etc, enz, usw.

    Journalisten(m/v), leuk werk aan de winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het kan waarschijnlijk ook wel zonder te neuken. Maar dat betekent misschien wel 4 jaar de tijd nemen. Of inpandig gaan wonen gedurende een zekere tijd en 'meeleven'.

    Ik ken de situatie in India niet maar ik had de indruk dat het boekje

    'nobody can love you more' van Mayank Austen Soofi' (life in Delhi's Red Light District)

    erg doorwrocht is. De schrijver(m/v) heeft geruime tijd dag in dag uit het wel en wee in een Kotha (klein bordeel in een prostitutiestraat) meegeleefd. Het kwam op mij uitzonderlijk realistisch en eerlijk over. Sommige opmerkelijke details herkende ik ook van de Nederlandse situatie).

    Prima boekje vermoed ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. @ “vieze hoerenloper”

    1. Nee hoor. Ik heb geen excuses nodig van de hele wereld. Het enige wat ik verwacht van de vrijwillige hoerenwereld is dat ze mijn ervaring en die van velen met mij (lees de slachtoffers van mensenhandel die dus in mijn ogen wel echt zijn) in hun waarde zouden laten... Dat zou een hele hoop schelen.. Wat betreft mijn emotionele rust: Zolang mijn pooier me nog steeds lastig valt en me bedreigd via wettelijke wegen (via zijn advocaat) krijg ik geen emotionele rust en zit ik nog steeds in de rollercoaster. Ik zou graag willen dat er serieus wat gedaan werd voor slachtoffers mensenhandel, zodat deze na hun situatie ook echt een nieuw leven kunnen opbouwen. Als je mijn site had gelezen kan ik officieel in dit land niet meer onderduiken sinds 17 januari j.l. Dit zijn zeer schadelijke wetswijzigingen die mijn emotionele toestand niet bevorderen. Dus mijn emotionele rust. Laten we dat nog maar helemaal niet ten sprake brengen.. wie weet als ik over 10 jaar eindelijk eens fysiek met rust gelaten zou worden door mijn pooier, kan ik misschien spreken over emotionele rust!

    2. Een buitenlandse vrouw (zelfs met kind) zou ik serieus nemen in haar verhaal en helpen: hoe? Naar haar luisteren (dus niet doen wat ze zegt, maar horen wat ze te zeggen heeft) en proberen in te spelen op haar behoeften. Als ze onderdak nodig heeft, zou ik haar daar bij proberen te helpen dit te vinden. Zou ze andere middelen nodig hebben, zou ik met haar gaan zoeken naar een oplossing om die middelen te bewerkstelligen. Laat ik het zo zeggen. Als er een vrouw (nederlands of buitenlands) naar me toe komt en me verteld dat ze is uitgebuit, zou ik haar geloven. Ik weet immers als geen ander dat je zelfs als je zelf kiest voor prostitutie, in een situatie terecht kan komen waarin dwang, uitbuiting etc kunnen voorkomen. Dus neem ik haar serieus...

    3. Ik snap even niet waarom je spreekt van een tekort aan hoeren als we de buitenlandse stroom zouden stoppen? Volgens Zondares en Felicia Anna werken alle hoeren vrijwillig en is het in bijna alle gevallen hun eigen keus.. Er zijn dus genoeg hoeren over als ik deze 2 vrijwillige dames mag geloven! Ook als we de buitenlandse stromingen weghalen..
    Vind je het wel ethisch verantwoord dat deze dames die hun kinderen willen voeden, hier met misleidende verhalen (ze weten dat ze gaan hoeren, maar niet dat ze eerst 30000 moeten afdragen als opgebouwde schuld.. dan is het dus nog steeds misleiding...) gebracht worden door “helpende handen” hun geld moeten afstaan aan deze “helpende handen” en alsnog hun kids niet kunnen voeden? Daarbij dus ook nog eens het risico lopen op bedreiging aan het kind adres als mama in Nederland niet genoeg binnenhaalt? Dat is namelijk wat nu het geval is.. Pure realiteit. En dat moeten we toch eigenlijk helemaal niet willen...

    4. Vies vind ik iemand die liegt, bedriegt, mensen onderuit haalt zonder zijn hersens te gebruiken... Veel hoerenlopers zijn vooral 1 en 2 en soms ook 3 is mijn ervaring.. (of wilde je zeggen dat je je vrouw vertelde als je een dametje gaat bezoeken, ze zijn er maar de meeste doen het stiekem ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. 5. Jazeker. En er zou nog veel meer expertise moeten zijn! Die er dus niet is. Heb door de slechte expertise in nederland 7 jaar langer er in moeten zitten. heb vanaf 2002 - 2008 meerder instanties aangeklampt maar niemand kon wat doen.. Instanties: denk aan politie, maatschappelijk werk, woningbouwvereniging, VBOK ASJA , Blijfgroep, en nog nog veel meer! 7 jaar langer heb ik er in moeten zitten omdat niemand de juiste expertise had om mijn verhaal te herkennen als mensenhandel en ook zodanig te behandelen! En het zieke is dat dit dus in 2014 nog steeds zo is!


    6. En dan mag ik me dus ook nog dom laten noemen door vrijwillige hoeren als Zondares en Felicia Anna (die overigens wel een vent heeft die zich behoorlijk met haar beroep en inkomsten bemoeit → @markvdbeer → Zolang zij dit vrijwillig voor hem doet is het geen dwang en is mark gewoon een hele happy pimp met een happy hooker, maar in mijn ogen nog steeds een pimp.. Mijn ex schoonzusje haar pooier (mijn pooiers broer dus) werd vrijgesproken omdat zij haar kind van 26 weken vrijwillig in marokko liet aborteren om voor haar pooier vrijwillig te kunnen hoeren..Hij was trots op zijn pooierzijn en zij ook. Er zijn van die meiden die dat kunnen, ik ken ze dus persoonlijk... Deze dames worden volgens de wet dus ook als volledig vrijwillig gezien...


    Maar geeft hen, omdat ze dit kunnen nog niet het recht om maar dames die dus niet voor een pooier wilden werken en hiertoe dus gedwongen zijn, uit te maken voor leugenaar... Sorry maar je kan in mijn ogen ook gewoon te ver gaan. Leuk dat sommigen hun beroep willen opvijzelen. Vind ik heel goed van ze. Maar dan wel graag op een eerlijke manier en niet over de ruggen van slachtoffers mensenhandel (en hierin praat ik dan dus niet alleen voor mezelf, maar ook voor andere slachtoffers die zich niet erkent voelen door de vrijwillige hoeren...) Ze sluiten liever hun ogen als je het mij vraagt, omdat ze last hebben van recessie en proberen hun persoonlijke kont te redden... En dit geldt dus niet alleen voor de vrijwillige hoeren, maar ook voor de meeste (ik zeg dus zeker niet alle!) hoerenlopers. En ook voor veel exploitanten (dus weer ik zeg niet alle!) geldt dit. Ze sluiten liever hun ogen voor de misstanden en ontkennen problemen die er wel degelijk zijn omdat het hen even beter uit komt. Kun je dit ethisch gezien verantwoorden tegenover de dames die nog wel gedwongen in dit vak vast zitten? Hoe moet een vrouw zich voelen als ze de berichtgevingen van felicia anna en zondares leest? Als ze dus wordt ontkent? Voor dom uitgemaakt? 10X per dag verkracht worden door je pooier via je klanten (je eigen woorden en zo mooi gesproken!) nergens heen kunnen en dan moeten lezen dat het niet zou bestaan? Uitgelachen worden door klanten als ze aangeeft gedwongen te worden, want de Grote Zon en Felicia Anna zeggen dat het niet bestaat? Ik vind dat dat niet kan! Ik zou er in elk geval kotsziek van worden als ik nog steeds bij mijn pooier had moeten leven...

    7 Mijn hoofddoel in eerste instantie met mijn website was het bereiken van mijn eigen omgeving. Ik kon mijn verhaal niet tig keer vertellen. Ik besloot mijn website te schrijven zodat mijn kennissen vrienden en familie de rechtszaak konden volgen.. Mijn hoofddoel nu met mijn website is mensen informeren. Wat zou helpen is als vrijwillige hoeren de ogen zouden openen voor hun naaste collega's in plaats van alleen maar te letten op cash. Hoerenlopers het probleem eens wat serieuzer zouden nemen ook als ze met een harde lopen.. En exploitanten niet alleen maar de cash willenzien die ze per kamer opstrijken.

    Ik wil niet zeggen dat ik een engel ben. Maar ik ben wel voor eerlijkheid. En nee ik wil niet de hele prostitutiewereld redden. Als je mijn blogs zou herinneren zou je misschien tot de conclusie zijn gekomen dat ik pro prostitutie ben (hoevaak moet ik dat in godsnaam nog herhalen) maar dan wel voor een mensenhandel en pooiervrije prostitutie, .. .Is dat zo raar?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. 5. Jazeker. En er zou nog veel meer expertise moeten zijn! Die er dus niet is. alle jaren dat ik vast zat bij pooier warenniet nodig geweest als instanties betere expertise en hulpverlening zouden bieden. politie, maatschappelijk werk, woningbouw, gemeente, Asja VBOK etc heb k aangeklampt. Niets deden ze... 7 jaar van mijn leven ben ik extra kwijt door de slechte expertise in Nederland betreffende mensenhandel.



    6. En dan mag ik me dus ook nog dom laten noemen door vrijwillige hoeren als Zondares en Felicia Anna (die overigens wel een vent heeft die zich behoorlijk met haar beroep en inkomsten bemoeit → @markvdbeer → Zolang zij dit vrijwillig voor hem doet is het geen dwang en is mark gewoon een hele happy pimp met een happy hooker, maar in mijn ogen nog steeds een pimp.. Mijn ex schoonzusje haar pooier (mijn pooiers broer dus) werd vrijgesproken omdat zij haar kind van 26 weken vrijwillig in marokko liet aborteren om voor haar pooier vrijwillig te kunnen hoeren..Hij was trots op zijn pooierzijn en zij ook. Er zijn van die meiden die dat kunnen, ik ken ze dus persoonlijk... Deze dames worden volgens de wet dus ook als volledig vrijwillig gezien...


    Maar geeft hen, omdat ze dit kunnen nog niet het recht om maar dames die dus niet voor een pooier wilden werken en hiertoe dus gedwongen zijn, uit te maken voor leugenaar... En ontkennen dat het probleem bestaat. Kun je dit ethisch gezien verantwoorden tegenover de dames die nog wel gedwongen in dit vak vast zitten? Hoe moet een vrouw zich voelen als ze de berichtgevingen van felicia anna en zondares leest? Als ze dus wordt ontkent? Voor dom uitgemaakt? 10X per dag verkracht worden door je pooier via je klanten (je eigen woorden en zo mooi gesproken!) nergens heen kunnen en dan moeten lezen dat het niet zou bestaan? Uitgelachen worden door klanten als ze aangeeft gedwongen te worden, want de Grote Zon en Felicia Anna zeggen dat het niet bestaat? Ik vind dat dat niet kan! Ik zou er in elk geval kotsziek van worden als ik nog steeds bij mijn pooier had moeten leven...

    7 Mijn hoofddoel in eerste instantie met mijn website was het bereiken van mijn eigen omgeving. Ik kon mijn verhaal niet tig keer vertellen. Ik besloot mijn website te schrijven zodat mijn kennissen vrienden en familie de rechtszaak konden volgen.. Mijn hoofddoel nu met mijn website is mensen informeren. En soms wordt ik benaderd door meiden die hetzelfde is overkomen en deze probeer ik door te verwijzen naar hulpverlening. Maar die is er dus niet!

    Ik wil niet zeggen dat ik een engel ben. Maar ik ben wel voor eerlijkheid. En nee ik wil niet de hele prostitutiewereld redden. Als je mijn blogs zou herinneren zou je misschien tot de conclusie zijn gekomen dat ik pro prostitutie ben (hoevaak moet ik dat in godsnaam nog herhalen) maar dan wel voor een mensenhandel en pooiervrije prostitutie, .. .Is dat zo raar?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Sorry voor de dubbele post... Mijn verbinding doet heel raar... Had hem wat ingekort omdat ie bleef aangeven dat hij hem niet wilde posten...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. @Sweet Mizzy

    Bedankt voor jouw uitgebreide reactiie. Er zit veel wijsheid en zeker ook veel gevoel in.

    Over punt 4. ik ben een keer naar de hoeren geweest toen ik een relatie had. Gewoon omdat ik vond dat je dat als man een keer meegemaakt moest hebben. Net als bungeejumpen ofzo. In een domme bui heb ik dat een keer een aantal jaren later tijdens een ontspannen koffiemomentje aan mijn toenmalige vriendin vertelt. Voor mij was de seks met deze hoer gewoon snacken, zeg maar, een spannend uitje, zoals bungee jumpen. En inmiddels niet zo een issue meer. Voor een vrouw misschien vergelijkbaar met naar de kapper gaan. Een momentje voor jezelf. Je bent het waard, toch? Ik vond het ook interessant om eens seks voor geld te hebben. Hoe gaat dat, vroeg ik mij af? Ik had ook gelezen dat vrouwen het vaak vervelender vinden als je met de plaatselijke discoslet neukt dan als je naar een Hoer gaat.

    Mijn vriendin had dit artikel nog niet gelezen (-:

    Jesus Maria ....... NOOIT DOEN! NIET AAN JE VROUW VERTELLEN! .......... Knallende ruzie, dom dom dom, NIET VERTELLEN.

    Inmiddels ben ik single (niet zozeer om die reden, denk ik).

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Op jouw punt 3 (hoeren tegen aanvangslening) kan ik niet reageren. WEL EEN HEEL BELANGRIJK PUNT. Ik heb die informatie niet én krijg het ook niet voldoende betrouwbaar los van de hoeren die ik ken.

    Dus ik weet het niet.

    Het zou fijn zijn als een aantal hoeren zich eens eerlijk uitspreken over dit aspect!

    Als het stigma weg zou zijn. En er is een eerlijke open en transparante (prostitutie-mensenhandel)lijn richting Nederland. Waarbij de hoeren die het werk niet aan kunnen gemakkelijk uit kunnen stappen richting een andere professie ....... dan komt op dit aspect meer zicht én kan de 'schimmigheid' (is die er?) aangepakt worden?

    Ik ben het met je eens dat naar alle waarschijnlijkheid de kosten die een hoer moet betalen om in ons land te gaan werken, waarschijnlijk, voor de hoer veel te hoog zijn. Dit concludeer ik om dat overal teveel eurootjes van de Hoer 'gepikt' lijken te worden door het Stigma. DE HOER KAN NIET KLAGEN DOOR HET STIGMA

    BeantwoordenVerwijderen
  22. @sweet mizzy

    Ik ga je info zsm nog een keer indringend lezen.

    Die 2 punten wilde ik even snel op reageren.

    Vooral jouw punt 3 is ONTZETTEND BELANGRIJK!

    Maar 'het internationale' van dit aspect maakt het ook een erg ingewikkeld punt!

    Bedankt.

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  23. KEES (laatste keer :-)7 augustus 2014 om 03:06

    @Sweet Mizzy

    De ING zit in Praag, in Boedapest en in Boekarest(?).

    De ING staat niet enthousiast te springen om hoeren te helpen heb ik begrepen. Maar helpt ze wel.
    Google: openingscabaret 2014 van de ABN AMRO, ook een genot om naar te kijken, Zondares en de wereld heeft aan dit (YouTube) filmpje ook aandacht besteed.

    Maar als zij een potentiële Hoer onder contractuele condities een realistische lening gaan verstrekken ....... waarbij de Hoer (eventueel?!) alleen met vooraf bepaalde betrouwbare contractuele partijen in zee mag gaan ........ om bijvoorbeeld in Nederland een paar jaar te gaan Hoeren.

    Dat moet toch mogelijk zijn.

    Ik zie het echter nog niet direct gebeuren.

    Maar of de ING inmiddels weer betrouwbaarder is dan de gemiddelde pooier, haha ......

    BeantwoordenVerwijderen
  24. @kees
    sorry geen tijd om verder te reageren vandaag.. Maar bij mij rijst de vraag als reactie op jouw verhaal over man naar de hoeren en vrouw naar de kapper ongeveer hetzelfde verhaal zou zijn... Ff serieus he... HOe zou jij je voelen als je zou weten dat je vrouw bij de kapper niet alleen dr haar op dr hoofd gewassen kreeg, maar ook een flinke wasbeurt van onderen kreeg... Want dat is dus eigenlijk wat je zegt... DAt wij als vrouwen ons aan ons hoofd laten frummelen bij de kapper vind je hetzelfde als jezelf aan je lul laten frummelen bij een dvp.. Is dat echt een goede invulling en vergelijking van tijd voor jezelf? Want heb veel van mijn klanten gevraagd of ze wel eens stil stonden bij hoe ze het zelf zouden ervaren als hun vrouw het zelfde zou doen (dus die tijd voorzichzelf nemen en zich laten neuken door de kapper ;) ) Maar daar moest menig stiekem neukende klant bij mij toch niets van weten.. Best gek..Dat mannen dus het voorrecht hebben om te neuken als vertier en de vrouwen zich alleen maar aan hun hoofd mogen laten frummelen.. Maar das natuurlijk een nieuwe discussie, sorry daarvoor :) Sorry ook Zondares voor deze vreselijke Offtopic conversatie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. @SweetMizzy

    Seks heeft in huwelijk echt de neiging om oersaai te worden na een jaar of 5(?). Zeker als 1 van de 2 geen nieuwe wegen veel inslaan (lees experimenteren).

    Ik vind echt dat een relatie gebaseerd zou moeten zijn op wederzijds vertrouwen, openheid en transparantie. Ik denk echt dat 60 jaar neuken met dezelfde niet meer haalbaar is. Je zal dus creatief met kurk moeten worden. Daar bedoel ik mee dat mijn vriendin (af en toe?) mag rondneuken. Net als ik. (af en toe?). Al naar gelang behoefte en wederzijdse afspraken. IK MEEN DAT ECHT! (Ik besef dat die opstelling ook allerlei andere problemen kan scheppen). Een langdurige relatie is moeilijk, hoe je t ook regelt .........

    Mijn ex masturbeerde ook weleens als ik naast haar lag omdat ik geen zin had om te neuken. Geen enkel probleem hoor. Of v.v. (Je kan weleens een spannend boek hebben toch?).

    Die Hoer had ik stiekum gedaan. Ik wist dat ik dat het niet bespreekbaar was. Maar ik moest dit doen. Ik wilde het meemaken én toen dacht ik nog dat mijn relatie voor 'eeuwig' was dus .......

    Je weet hoe 'losjes' hoeren zijn met seks. Ik heb erg veel van Hoeren geleerd. Ik ben nog schaamtelozer (lees nog meer zonder schaamte) geworden.

    Zeker met tri-o's en vier-o's. Dan moet je je schaamte opzij zetten anders is het (mentaal) dodelijk vermoeiend. Maar ik hoef jou niets te vertellen, jij weet veel meer dan ik!

    (Dit weekend lees ik alles verder bij.)

    Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  26. @Sweet Mizzy

    Mijn indruk is ook dat veel oudere single vrouwen hopeloos seks te kort komen. (> 45 jaar).

    Misschien vergis ik mij. Ik verdiep mij daar ook niet in. Ver van mijn bed. Eigenlijk.

    Inderdaad we zijn al DIK OFF TOPIC

    DUS laten we maar geen nieuwe onderwerpen aansnijden.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Het is tenslotte de blog van @zondares, bedankt he
    Ik maak vaak reclame voor je bij hoeren! En 1
    keer bij een SOA-mevrouw en 1 keer bij de
    fietspolitie (een gesprekje op mijn initiatief).
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    BeantwoordenVerwijderen
  27. @Sweetmizzy ik heb de rest van je comments nog een keer rustig gelezen. Ik ben het met je comments eens.
    (Op het punt buitenlandse hoeren gaan we het zeker niet eens worden, óók, en dat had ik nog niet vermeld, omdat ik juist díe vaak erg lekker vind, óók net of je een beetje op vakantie bent :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wordt het niet eens tijd voor een eigen blog Kees, je hebt genoeg te vertellen...

    BeantwoordenVerwijderen
  29. @SweetMizzy

    Die kapper heeft wel meegespeeld bij mijn beslissing om die ene keer naar de Hoeren te gaan, terwijl ik een relatie had.

    Ik dacht eigenlijk letterlijk ...... Jij laat je elke 6 weken lekker voor EUR90 a EUR 120 aan je hoofd frummelen gedurende 1,5h(?). Dat is jouw manier om genot & een lekker/leuk kopje te krijgen. Dan ga ik een keer een uurtje naar een Hoer voor EUR 150 (met extra's). De Hoer had overigens direct door dat het de eerste keer was, want ik was wat nerveus. Dat praten over geld tegen welke seksuele diensten vond ik zo gek (toen).

    Inmiddels ben ik wat dat betreft mijn schroom 300% kwijt. Je kent de grappen wel die na een fuck/suck/position-afspraak hun bovenstukje aanhouden. Dan moet je gaan praten 'ja voor 20 euro extra' doe ik het wel uit. Dat ding ik dan af naar 10 euro en werd EUR15. Als grapje zei ik ok hang dan maar 1 tiet eruit. Dus dat is dan EUR 7,50. Dat vond ze erg grappig! (Én weigerde ze :-)

    Mijn indruk is dat Hoeren dat soms ook wel doen als ze ongesteld zijn (fsp met truukje 'sponsje'). Dan voelen ze zich minder mooi én zeker als ze dan niet zo tevreden zijn (soms volledig ten onrechte) over hun borsten dan willen ze graag hun bovenstukje aanhouden. Een Hoer die ik goed kende had dat. Dat liet ik dan maar zo. (Ik had de cyclussen van 3 hoeren in apps staan.). Soms gevraagd een enkele keer geschat. Beetje kijken naar pukkeltjes, humeur e.d.
    En dan geschat er inzetten op basis van gemiddelden. En dan bijstellen op basis van vervolg-ervaringen.

    (-:






    BeantwoordenVerwijderen
  30. @SweetMizzy
    Nou meid, ik lig er helemaal wakker van. Gut o gut wat maken wij ons nu druk over de vreselijke belangrijke dingen die jij schrijft die op zoveel waarheid zijn gestoelt.

    p.s. wij rekenen jouw niet tot de reddingsindustrie, immers, jij bent geen industrie, maar slechts 1 zielig persoon die haar woede over haar misbruik richt op mensen die voor hun eigen rechten opkomen. Zwak, uiterst zwak.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hee Zondares, die Mizzy is een loverboywijffie die nogal bekend is in de scene, heeft een mocro lopen pijpen tot hij haar dumpte en is daarna bij de politie gaan janken, die mocro heeft zichzelf de bak in geluld en nou doet ze alsof ze een soort overlever is van gedwongen prostitutie. Ze verandert haar verhaal ook steeds. Flikker haar gezeik lekker van je blog af joh.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. @mark gelukkig, dat bij deze in elk geval duidelijk is dat ik dus niet hoor inderdaad bij die reddingsindustrie waar jullie zo graag op afgeven.. Dat jij me zielig vind, bedankt maar niet nodig hoor :) vind ik mezelf ook niet. Ik richt mijn woede niet op een branche die voor zichzelf opkomt. Ik richt mijn woede tot mensen die over mijn verhaal en dat van andere slachtoffers zijn gram probeert te halen en zijn kont probeert redden.. Dat zijn 2 verschillende dingen..

    @kiki zJe kunt al net zo slecht lezen als je schrijven kunt.. Je haalt 2 zaken door elkaar ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. P.s. Kiki mijn pooier heeft me nooit gedumpt jammergenoeg.. Als je het juiste verhaal had gelezen ;) had je geweten dat hij nu nog altijd achter mijn reet aan zit..En ik hem heb gedumpt dus...

    BeantwoordenVerwijderen
  34. @SweetMizzy

    Een Lief bedoeld advies:

    Als een vraag een 'debiel' taalgebruik heeft, of onbeargumenteerd is, ziet ieder weldenkend mens dat het 'nergens op slaat', 'van een gek is'.

    Gebruik je 'woede-energie' op plaatsen waar het effect genereert.

    Ook je 'woede-energie' gaat een keer op.
    Én dan zal je als je door wilt gaan met je zinnige werk om (potentiele) dwanghoeren te informeren, te behoeden, of te helpen, Jouw energie uit andere bronnen moeten gaan putten. Hopelijk heb je tegen die tijd een hiervoor betaalde functie om te helpen! Ofzo.

    (Zie de Kiki comment als gratis reclame. Én zeg in gedachten 'thx'.)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. @SweetMizzy

    Laten we nu toch wat interessants uit de actie van Kiki en reactie van jou proberen te halen!

    Waarom vind een 'ex-loverboywijffie' een discussie over:

    'WIE' 'WIE' WANNEER GEDUMPT HEEFT (OF NOG NIET GEDUMPT HEEFT)

    Interessant?

    Jij weet dat, want jij weet wat je voelt, denkt en vervolgens schrijft. Analyse: G-SCHEMA!

    (http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Cognitieve_gedragstherapie)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. @SweetMizzy

    Zondares heeft een geschreven dat in de collectie van de twilight zone heel veel loverboyproblematiek elementen verbogen zitten.

    Vorige winter heb ik de hele collectie (na veel over mensenhandel (en ook over gedragselementen) gelezen te hebben) gekeken.

    Zondares heeft gelijk! (soms wel op een wat gekarikaturiseerde manier door alle geheimzinnige krachten).

    Het is ook een genot om naar te kijken op een paar regenachtige donkere winteravonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. een geschreven -> eens geschreven
    verbogen-> verborgen

    check vergeten, zucht

    BeantwoordenVerwijderen
  38. The twilight SAGA (new moon, eclipse etc)

    Zucht 2, Jesus Maria

    (Super bekend, dus veel zullen t wel gezien hebben)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Grappig trouwens dat je de essentiële misser van Kiki dat hij schrijft:

    "en nou DOET ZE ALSOF ze een soort overlever is van gedwongen prostitutie."

    hij schrijft: JE LIEGT (over de dwangprostitutie(uitbuiting (art 273f, lid 1 sub 6(?)))

    Geen of, blijkbaar, in ieder geval een kleiner probleem vind. Of heb je niet zorgvuldig gelezen?

    BeantwoordenVerwijderen
  40. @SweetMizzy

    1.

    In welke scene ben je eigenlijk bekend?

    hIj/zij bedoelt: de hulpverlenerscene?

    2.

    'Lopen pijpen', het is toch '@staand pijpen'?
    (Grapje, kuchkuch)

    3.

    Theoretisch zou het ook een dwanghoertje kunnen zijn die jou aan het testen is? (Neeh dat denk ik eigenlijk niet)

    Toch wel een grappige reactie, die reactie van Kiki.
    Daar kunnen we wat mee (-:



    BeantwoordenVerwijderen
  41. Gepensioneerde loodgieter8 augustus 2014 om 11:44


    @SweetMizzy

    Ben ik de enige die dit niet snapt?

    Quote Sweet Mizzy
    "Ik richt mijn woede niet op een branche die voor zichzelf opkomt. Ik richt mijn woede tot mensen die over mijn verhaal en dat van andere slachtoffers zijn gram probeert te halen en zijn kont probeert redden.. Dat zijn 2 verschillende dingen.. "


    Vragen:
    -Op welke branche richt je NIET je woede?
    -Wie wil zijn gram(?) halen en wie probeert zijn kont(?) te redden én waarom?

    Ik begrijp er niets van.. Kan je dit anders (simpel en duidelijk) herschrijven voor mij zodat ik het ook snap.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. @kees

    Eerlijk gezegd klinkt kiki als een "oude bekende" van me... Eentje misschen wel van de kant van de pooierfamilie ;) (dat zou namelijk niet de eerste keer zijn..)

    In welke scene ik bekend ben. Uhm.. haha geen idee.. Ik ga ervanuit dat kiki hier de prostitutiescene mee bedoeld.

    Het stukje nu doet ze alsof ze overlever is, negeerde ik, omdat ik geen enkele behoefte heb te reageren op zulks nonsense..

    En vind het toch wel essentieel om te vertellen dat ik bij mijn pooier heb gedumpt (ben gevlucht) en niet andersom.. Uit het feit dat ik voor hem heb moeten vluchten (met hulp van een academisch ziekenhuis) blijkt toch immers dat ik tegen mijn zin bij hem was.. waarom zou ik immers anders vluchten?

    @ loodgieter

    De branche waar ik over spreek is prostitutie. Ik val niet de branche aan, want ik ben in principe pro prostitutie... Maar ik val wel de mensen af die mijn verhaal afdoen als een leugenachtig verhaal. En daar zijn Zondares Mark en Felicia Anna er 3 van...

    BeantwoordenVerwijderen
  43. @SweetMizzy

    Je reactie is heel duidelijk! Dank je


    BeantwoordenVerwijderen
  44. Gepensioneerde loodgieter9 augustus 2014 om 04:41

    @SweetMizzy

    Je reactie is heel duidelijk! Dank je

    BeantwoordenVerwijderen
  45. @anoniem, 8 augustus 2014 00:39
    Vraag: "Wordt het niet eens tijd voor een eigen blog Kees, je hebt genoeg te vertellen..."

    Antwoord: ik heb geen financiële belangen in de branche. Ik ben wel extreem gebiologeerd door het krachtenspel, de complexiteit én de veranderingen in de prostitutie.

    En oja ..... ik neuk ook graag met Hoeren.

    Ik heb nog nooit mijn mening en ideeën (bijvoorbeeld over dwang) in een branche zo extreem moeten bijstellen als over de prostitutie. Én ik loop al wat jaartjes mee.

    Het is een hobby-projectje.

    Ik kan ook niet dat wat Zondares fantastisch doet!

    (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Volgens mij werkte jij vroeger als Sindie/Natasja/Tamara enz, en dan weet ik wel meer van jou. Dat jij lekker je slachtofferrolletje wil hebben moet je zelf weten. Ga niet doen alsof het niet je eigen daad was. Dat is gewoon triest. En kom hier dan niet de blog met je flauwe kul onderschijten.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Een van de vele fans van Kiki10 augustus 2014 om 02:57

    Laten we de 2 allerbelangrijkste comments van dit blog over de periode van bijna 7 jaar, dus van 2 oktober 2008 tot/met 10 augustus 2014 herhalen.

    Opdat iedereen de comments van deze fantastische topper nog één keer tot zich door kan laten dringen.

    Kiki, bedankt voor jouw toevoeging, zonder jou zou de wereld stoppen met draaien.

    HIER ZIJN ZE DAN:

    Kiki zei...
    Hee Zondares, die Mizzy is een loverboywijffie die nogal bekend is in de scene, heeft een mocro lopen pijpen tot hij haar dumpte en is daarna bij de politie gaan janken, die mocro heeft zichzelf de bak in geluld en nou doet ze alsof ze een soort overlever is van gedwongen prostitutie. Ze verandert haar verhaal ook steeds. Flikker haar gezeik lekker van je blog af joh.

    8 augustus 2014 07:20

    Kiki zei...
    Volgens mij werkte jij vroeger als Sindie/Natasja/Tamara enz, en dan weet ik wel meer van jou. Dat jij lekker je slachtofferrolletje wil hebben moet je zelf weten. Ga niet doen alsof het niet je eigen daad was. Dat is gewoon triest. En kom hier dan niet de blog met je flauwe kul onderschijten.

    9 augustus 2014 09:41

    KIKI BEDANKT!

    Nb: @Zondares: jouw blog bestaat al bijna 7 jaar!!!!

    GEFELICITEERD!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Pardon kiki? Zomaar met namen strooien vind ik wel byzonder. En al zou ik na mijn pooiertijd nog vrijwillig hebben gewerkt in de sexindustrie maakt dat nog steeds geen verandering aan de periode bij mijn pooer.. dwang is niet de keus voor prostitutie geweest in mijn geval. Maar mijn geld af moeten staan en niet zelf bepalen hoe lang wanneer enz. Te werken en mijn geld af moeten staan aan iemand waarmee ik dus GEEN relatie had voordat ik voor hem moest werken is wrl degelijk dwang. Oh did I mention niet zelf mocht bepalen wanneer ik mocht stoppen. Want dan is t nog steeds dwang.. geen kiki die mij wat komt vertellen over een periode na die tijd. Ik heb zelfs bij de rechtbank verklaard nog werkzaam te zijn in deze industrie (inmiddels niet meer) en was sexcam voor jou info via thuis.nl. Geen escort ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Nee, natuurlijk werk je nu niet meer in de seksindustrie. Je hebt nu een tonnetje op je bankrekening staan waar de samenleving voor mag opdraaien. Je kan weer even vooruit.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hahaha om dat laatste lach ik je dan vierkant uit. Grote lozer ben je. En nog jaloers ook. Over iets wat je totaal niet zeker weet.. dombo ook in mijn ogen. Voor jouw info. Heb veel meer dan een tonnetje met veel geweld af moeten afstaan aan mn pooier. Ga je hem ff lekker uitjanken toch dat ik een tonnetje hwb geeist. Wees blij dat ik nog voor de wetswijziging mn aangifte heb gedaan. Heden ten dage had ik het zesvoudige kunnen vragen ;). Verder wil ik voor jou info best kwijt dat als er al een ton zou zijn dit bedrag geheel ten goede komen aan mijn meervoudig gehandicapte dochter die door toedoen van zijn mishandelingen het echte slachtoffer is in dit verhaal. Dus voor jou info. Zelfs als ik geld zou krijgen zou ik daarna nog gewoon voor mijn brood moeten werken... en het is een schande dat je jaloers durft te zijn op een meervoudig gehandicapt kindje..

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Het is NIET RELEVANT voor een uitbuitingsituatie
    en/ of een periode waarin uitbuiting geschiedde wat het slachtoffer ervoor voor werk verrichtte of (uiteraard niet) wat het slachtoffer erna voor werk gaat verrichten. Dat kan dus heel goed de prostitutiesector zijn, worden of geweest zijn of niet. Het is niet relevant.

    ZIE OOK:
    http://www.nationaalrapporteur.nl/Images/nrm.jurisprudentie-mensenhandelzaken-2009-2012.een-analyse_tcm63-456307.pdf
    EN DAN:
    Mensenhandel, Jurisprudentie mensenhandelzaken 2009-2012, Een analyse! Blz 119, 4e alinea.
    EN:
    Mensenhandel, Jurisprudentie mensenhandelzaken 2009-2012, Een analyse! Op blz 163, 2e alinea (trend) wordt hetgeen SweetMizzy aangeeft over de hoogte van de schadevergoedingsbedragen volgens mij bevestigd!

    (er staan ook (indicaties op) toegepaste rekenmethoden) over de claim in)

    Kiki, Je kan beter eerst gaan lezen. :-P

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat ik denk als je je verplaatst in een scène zoals waar Kiki het waarschijnlijk over heeft.

    Is

    Dat het volgende gebeurt.

    Een loverboy & een lovergirl komen in een gezamenlijke voor beiden statusverhogende dynamiek terecht. Een 'ik buit jou uit situatie' die voor beiden (tijdelijk) als het ware statusverhogend uitwerkt en in eerste instantie voldoet aan het op van origine christelijke maatstaven gebaseerde slavinnetjes ideaal (volledige onderwerping van de vrouw aan de man).

    GECHARGEERD GEDACHTENEXPERIMENT
    Eigenlijk is het een in cliché christelijk huwelijk in (te) extremus met als verschil dat het slavinnetje niet in het alleenrecht van de jongen is maar tegen kosten ook uitgeleend wordt aan anderen.

    Meisje sekst in mindere of meerdere mate bij tijd en wijle gedwongen, geeft al het verdiende geld aan de jongen. Statusverhoging voor de jongen! Jongen kan weer eten, overnachting en dure cadeautjes aan het meisje geven. (Statusverhoging voor het meisje). De cadeautjes zijn wel s waar een sigaar uit eigen doos, toch werkt t systeem.

    De jongen was op zoek naar een slavinnetje en geld.
    Het meisje was op zoek naar een vriendje en 'echte liefde', die ze thuis niet ontving(?) of rebellerend of ........

    De situatie gaat van verder naar verder uit de hand lopen. Het spreekwoordelijke kikkermeisje wat in een pannetje opgewarmd wordt en niet door heeft dat het water kookt. Maar ook de jongen verzet steeds weer zijn grenzen ...... er is misschien ook sprake van een (hormoon)kick voor beiden.

    Om het spanningsveld achteraf uitéén te rafelen in stukjes schuld én stukjes onschuld valt niet mee. Het is te gemakkelijk alleen 100% te wijzen naar de geldontvanger/uitbuiter of naar het zogenaamd 100% passieve meisje.

    Zonder SweetMizzy te willen kwetsen. Ik geloof niet in het 100% passieve meisje. Ik geloof wel in een langzaam escalerende evolutie van het steeds maar verzetten (en laten verzetten) van grenzen tot de bom barst.

    Elke situatie zal anders zijn.

    De geldontvanger is wel de hoofdverantwoordelijke!! Lijkt mij. Maar of hij(?) altijd de echte innitiator is, dat is één van de te stellen vragen in een beoordeling.

    - Intake / gesprekken;
    - Hulp- beoordeling;
    - Sanctie-beoordeling;
    - Een gecalculeerd deel van het geld terug naar het
    meisje;
    - ......?

    Lijkt logisch, toch?

    Hoe dan ook het is en blijft gewoon een (misschien wat specifieke) vorm van mensenhandel! Specifiek omdat het meestal om wat jongere mensen gaat dan in de 'echte' prostitutie kan (ik benadruk!! KAN) voorkomen.

    Misschien dat anderen ook zo hard kunnen oordelen over de situatie omdat zo'n situatie zo 'ongrijpbaar' is. Én ook zo afhankelijk van deels voor de buitenwereld onzichtbare dynamiek, persoonlijkheid en karakter van dader en slachtoffer ......... (?????)

    BeantwoordenVerwijderen
  53. punt 1. er was bij mij geen sprake van "verliefdheid. Ik had geld nodig, zat sinds 2 weken in de escort. hij was buurjongen en zag me snachts weggaan. Kwam naar me toe dat Amsterdam beter verdienen was.. Hij had hierin achteraf overigens zeer zeker gelijk. Hij zou me rijden en beschermen... 30% van mijn inkomsten was de deal. Deze deal is vanaf dag 1 met geweld etc geschonden. Pas toen ik een klaplong getrapt werd, politie me weer naar huis zond in 2002 en ik geen uitweg meer zag heb ik me neergelegd dat ik blijkbaar van "hem" was.. Daarna heeft de situatie nog geduurd tot 2006 oktober. Tot die tijd 6x gevlucht. alle keren teruggehaald en door weinig of geen hulp gehad te hebben, waar ik ook aanklampte weer terug moeten gaan omdat ik dus gewoonweg geen plek had om heen te gaan.. (hij woonde in mijn huis vanaf de eerste dag van de deal, sliep op de bank en bewaakte daarmee de voordeur (enige deur in mijn flat) Afijn.. Pas toen ik in 2008 na de geboorte van mijn dochter met haar door haar ziekte in het ziekenhuis belandde kreeg ik 9 maandnen (die mijn dochter dus opgenomen was) om het vertrouwen in het ziekenhuis te krijgen en ben gaan praten met een vertrouwenspersoon aldaar.. uiteindelijk heeft dat ziekenhuis ook getuigt in mijn zaak.. Niet 100% passief. Enige waarin ik niet 100% passief was was dat ik dus zelf al 2 weken daarvoor wegens financiele problemen het hoerenvak had gekozen.. Nee status had ik niet nodig maar als iemand je verteld (iemand die je al 9 jaar kent) dat je bij escort moet afstaan aan bureau en in Amsterdam op de kamerhuur na alles voor jezelf kan verdienen, zou menigeen diegene vertrouwd hebben en dezelfde keus gemaakt hebben als ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ps. Ik heb nog nooit ook maar 1 cadeautje gehad. Zelfs niet van mijn eigen verdiende geld.. Dus haal dat stukje maar uit je overwegingen :)

    BeantwoordenVerwijderen

  55. @SweetMizzy, dat maakt het ook zo moeilijk. Elk verhaal is anders. Soms verleiding, soms dwang, of in alle denkbare combinaties met nog meer facetten(?). De (zwarte?)diamant van een loverboyrelatie heeft vele facetten.

    Hier nog een aardige twit van @KanStaandPijpen
    (Ik heb er (nog?) geen mening over).

    TWIT VAN STAAND PIJPEN:
    @KanStaandPijpen: @ChrisSent moppert als gebruikelijk over elk denouement van de loverboyhype met o zo matige argumentatie.Lees en lach:http://t.co/fpqenBzJkh

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Denouement = >

    dénouement - Vertaling Frans-Nederlands - Mijn Woordenboek
    www.mijnwoordenboek.nl/vertaal/FR/NL/dénouement
    Zie ook: dénouement. Vertalingen dénouement FR>NL. [denumɑ̃] 1 manière dont se termine ··· - ontknoping 'un dénouement tragique' een tragische afloop

    BeantwoordenVerwijderen
  57. electronische betalingen* van klanten zou de mogelijkheden van bewijslast art273f & claimhoogte eenvoudiger maken.

    * contactloos&anoniem

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Correctie.

    *contactloos&vertrouwelijk

    (Tussen het woord anoniem en het woord vertrouwelijk zit een significant verschil)

    Zichtbaarheid: anoniem (vanwege echtgenote)
    Technisch: vertrouwelijk en nauwelijks navraagbaar. (vanwege echtgenote).

    Met zelf te kiezen 'fake-omschrijving'?

    BeantwoordenVerwijderen
  59. @SweetMizzy

    Dus als ik het goed begrijp. Heb je nadat je door de politie in 2002 naar huis werd gezonden het laatste restje vertrouwen in de maatschappij verloren. Had de politie je vast kunnen houden en op grond waarvan? Wat zou je aan advies aan de politie kunnen geven in de situatie waar Jij in zat? Wat hadden ze wel kunnen doen op dat moment? (Of staat dat in jouw blog?).
    Was je blij met je wijze waarop de vertrouwenspersoon van het ziekenhuis heeft gehandeld? Heb je voor hen adviezen? (Zonder jouw dossier-privacy met het ziekenhuis en/of de vertrouwenspersoon te schenden).

    in 2002 vertrouwde je, ook door de afschuwelijke situatie waarin je zat, al niet veel mensen meer blijkbaar?

    In 2008, 6(of 7) jaar ellende later, had je 9 maanden nodig om het aan te gaan durven om met een vertrouwenspersoon te gaan praten. Misschien was je zieke kind toen wel je belangrijkste drijfveer, omdat je besefte dat je kindje een 'vrije ongedwongen' moeder nodig had om haar een goede en veilige toekomst te kunnen bieden? Of zie ik dat verkeerd?

    Voor Hoeren is veiligheid een belangrijk issue, zeker in de vrije escort. Dus je keuze om te betalen voor security begrijp ik wel. Als hoeren op contractuele basis (legale) veiligheid in verschillende soorten pakketten bij een (legaal) gerenomeerd security-bedrijf zouden kunnen inhuren zou in jouw geval je leven in die periode waarschijnlijk anders zijn gelopen.

    Vragen die je niet wil beantwoorden moet je maar negeren. (-:

    Nb: jaar 2002 resp. Jaar 2008 is en ander tijdsbeeld dan jaar 2014. Er is veel verandert op allerlei gebieden.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Nee ik heb nog een poging tot aangifte gedaan in 2004. Op 19 maart 2004 om exact te zijn. 9 dagen na mijn abortus. Ook toen ben ik naar de politie gestapt. Dit keer in Amsterdam. Ze herkenden geen mensenhandel. Ze zagen het als relatieproblematiek en daar werd volgens hen in Amsterdam niet eens een zaak van gemaakt. Wat politie wel had moeten doen heb ik op een bijeenkomst een aantal jaren geleden geprobeerd kenbaar te maken. Maar Grootste probleem waar politie tegen aanloopt is het geringe aantal zedenrechercheurs gecertificeerd op mensenhandel en gewone agenten mogen geen mensenhandel verklaring opnemen.. mijn zwangerschap was bewuste keuze, ik hadme voorgenomen te knokken voor het kindje of samen ten onder te gaan. Als het tot een 2e abortus was gekomen had ik mezelf van kant gemaakt had ik me voorgenomen. Nooit verwacht dat ik t met dr zou redden. Er zij momenten geweest dat ik dacht mijn zwangerschap niet te overleven. Soms hoopte ik dat ie me dood zou slaan (hij heeft me geprobeerd te wurgen met 3 mnd zwangerschap) maar we hebben het overleefd. Zij betaalt nu flink de tol die onze overleving met zich meebracht...

    Ik was vanuit escort dus niets anders gewend en wist niet beter dat ik bescherming nodig had (ik had immers nooit gewerkt zonder de back-up van t bureau.. ) en denk zelf dat t belangrijk is potentiële prostituees te informeren hoe veilig te werjen en wat wel en niet te doen in de prostitutie. ..

    Er is nog niets veranderd anno 2014. De overheid pakt niet de mensenhandel aan maar de prostitutie. Er zijn nog steeds geen goede behandeling en begeleiding voor meiden uit gedwongen prostitutie. Artsen herkennen het nog steeds niet. En ook de rest van de medische wereld heeft nog geen idee hoe het te herkennen. Ook bij politie en justitie worden meiden nog steeds weggestuurd ivm gebrek aan kennis en expertise... behalve een aantal gesloten ramen.. wat is er dan zo veranderd voor mensenhandelslachtoffers???

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Het is ook niet de politie aan te rekenen zij willen wel... Het is de politiek die liever de staatskas spekt en regeltjes verzint om het hoeren moeilijk te maken dan dat ze bezig zijn met het daadwerkelijk een oplossing zoeken voor het mensenhandel probleem... Het is ook heel moeilijk. Dat is iets wat ik niet ontken.. T schijnt al moeilijk te zijn om te snappen dat dwang echt voorkomt in deze branche (zelfs door vrijwillige hoeren en expoloitanten bijvoorbeeld) het zou al een heel stuk werken als de mensen in hun eigen branche open zouden staan om misstanden te erkennen en er wat aan te willen doen!Wil je immers een beroep creeeren wat gelijk staat aan ieder ander beroep in Nederland, zul je evenveel openheid van zake moeten kunnen geven.. En dat is nu dus niet het geval..

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Nog even in reaktie op jou tweetherhaling van klein hoertje: Zelfs psychiatrische patienten kunnen moeilijke woorden gebruiken, dat wil niets zeggen over wat ze zeggen... Het feit dat ze het artikel als op http://www.humantrafficking.info als onzin afdoet en een journalist die geen waarheidsvinding, gedegen onderzoek en wederhoor toepast in zijn beroep looft om een bericht wat zo makkelijk op feiten na te gaan was, en op geen enkel bewezen feitje gebaseerd is, geeft al aan waar dit soort mensen voor staan..

    Wat ik al zei. Het zou prettig zijn als mensen in hun branche de misstanden serieus zouden willen nemen, in plaats van ze en dus de slachtoffers af te doen als onzin..

    Ze maken het daarmee trouwens ook niet makkelijk voor zichzelf... Daar ze de beleidsmakers grof bejegenen en op asociale wijze hun punt proberen duidelijk te krijgen, wat voor zover ik dat kan beoordelen bij de beleidsmakers alleen maar op de irritatie werkt, wat uiteindelijk alleen maar meer keiharde sancties voor de branche betekend.. In plaats dat vrouwen als deze nu eens volwassen worden en wat aan hun communicatieskills zouden doen.. Dan zouden ze misschien een stuk verder komen..

    maarja, who am I :)

    BeantwoordenVerwijderen
  63. En dan nog maar niet te spreken van journalisten die het volk er willen aan herinneren dat er een bedrag naar een slachtoffer gaat worden uitgekeerd waar wij met de gemeenschap (met ongeveer 30ct per hoofd van de bevolking) aan mee helpen te betalen.. Maar over hoeveel gemeenschapsgeld er in Bulgarije wordt uitegekeerd aan kindertoeslag, zorgverzekeringstoeslag en huursubsidies aan mensen die hier niet eens wonen, daar hoor je ze niet over.. Schiet mij maar lek.. De wereld en vooral de wereld van prostitutie is hartstikke ziek... nou ja, misschien weer wat negatief.. IN elk geval vervuild met niet zulke slimme mensen...

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Kees (sorry ik heb een paar keer onder anoniem gereageerd)13 augustus 2014 om 00:47

    @SweetMizzy

    je reactie is interessant. Ik kom er op terug. Ik wil wat puntjes checken en opzoeken. Ik heb ook nog ergens(?) een link van allerlei zoekgeraakte (-: oostblokmeisjes die wil ik zoeken en hier ook even plaatsen. Én Ik heb een paar dagen even wat andere verplichtingen. Ik heb de link van de loverboy politie aanbevelingen van hierboven ook bij het volgende artikel van zondares (over onze politie) geplaatst. Hij heeft wel niets te maken met de houding van Centraal Europa Hoeren vs onze politie. Maar de link geeft wel aanbevelingen die volgens mij belangrijk zijn. (Zeker voor hele jonge meisjes dwangcasussen ). Én je ziet er iets in terug over de voortgang die is gemaakt door de politie / ons gerechtelijk systeem mbt claimbehandeling. Zeker als je de claimbehandelingcijfers van het comensa mensenhandel-rapport er naast legt.

    Nu is toch weer een langere comment geworden dan ik van plan was. Zucht.

    Nb: ik ben geen voorstander van moeilijke woorden als er eenvoudigere woorden voor zijn. Moet je weer zinloos googelen. Helaas koppelen sommige mensen moeilijk taal gebruik volledig ten onrechte aan slimheid. Ik koppel het aan domheid. (Eenvoudig schrijven is moeilijker dan moeilijk schrijven.)

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Één ding heb ik wel geleerd in mijn leven als iets een taboe is en gestigmatiseerd is, spelen er altijd verborgen (financiële) belangen op de achtergrond. Die mensen hebben er dan belang bij dat iets een taboe blijft of dat er een stigma op rust.

    !!SFO, SFO, SFO!!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Waarom zijn legale heppie Hoeren niet heppie met de mogelijkheid van electronisch betalen.

    Electronisch betalen is een belangrijke stap in het terugdringen van dwang. En een belangrijke stap in het nagaan van claimhoogten indien blijkt dat er sprake van dwang is (geweest).

    Vinden happy hoeren hun (onduidelijke) inkomsten toch belangrijker dan die onzo zielige gedwongen hoeren die ze proberen te ontkennen.

    Tegen electronisch betalen zijn is vóór dwanghoeren zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Waarom issue? Zelfs zus bevestigd de verdiensten.. (kun je zien hoe goed er in die pooierfamilie op elkaars hoeren gelet werd..daarnaast is dit het gelijke bedrag wat ook onafhankelijk onderzoeksbureau Nibud al had vastgesteld mbt algemene verdiensten raamprostitutie.. komt dus neer op 500 per dag.. en dat x6 dagen werken... is dus geen issue in mijn ogen... pooier en zuster bevestigen hiermee nogmaals dat de verklaring van aangeefster klopt.. ze noemen zelfdeverdienste en blijkbaar werd ze gecontroleerd waarom zou de zus en hijzelf anders weet hebben van deze exacte bedragen?

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Natuurlijk zijn ze tegen elektronisch betalingsverkeer. Zijn weinig mannen die hun vreemdgaan op bankafschrift willen terugvinden lijkt me.. dus een deel van klanten zal niet meer naar de hoeren kunnen dan.. daarnaast is er geen mogelijkheid voor dubbele boekhouding.. vraag maar aan zonnie hoe dat laatste werkt. Ze heeft ervaring met de belasting ontduiken. . Om vervolgens te klagen al 7 jaar dat ze zo wordt onderdrukt door belasting dienst.. Elektronisch betalen had dit kunnen voorkomen dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. GOEDE MORGEN SWEET MIZZY!

    De mogelijkheid! van! electronisch betalen.

    Het zal een langzame cultuuromslag worden!

    (Én het zal mensen verbazen hoe je ingedutte huwelijk er op van kan knappen als je je man af en toe naar een Hoer schopt.)

    En de banken hebben vast wel (weer) wat truukjes in petto om het voor moeder de vrouw onduidelijk te maken (-:


    BeantwoordenVerwijderen
  70. @SweetMizzy

    Mijn indruk is ook dat sommige hoeren, vanuit hun culturele achtergrond, onder zo een sterke sociale controle van hun familie staan dat je het bijna niet meer vrijwillig kan noemen. Of misschien zie ik het zo omdat ik er vanuit mijn westers perspectief naar kijk.

    De grens vaststellen waar vrijwilligheid eindigt én dwang begint is niet zo gemakkelijk vaak wordt gedacht. Hoe meer je je erin verdiept hoe lastiger én onmogelijker het wordt. (Er is een vaag middengebied).

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Daarin heb je gelijk . Je kunt btw pas echt vaststellen wat de ware cijfers dwangprostitutie zijn als je een goede en duidelijke definitie van deze term zou hebben.. daar die definitie in vele landen op totaal verschillend niveau ligt is dit inderdaad heel moeilijk voor vast te stellen. Zie het verhaal van Fekicia anna. Officieel is zij voor Nederlandse termen een mensenhandelslachtoffer. Zij zelf echter zag dat wat in ons wetboek als mensenhandel gedefinieerd wordt als helpende hand. Zie in dit soort zaken maar eens tot een eenduidige conclusie te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh my god. Don't mind de spelfouten. Ik post vanaf mn telefoon en ben vreselijk slecht met touchscreens :s

      Verwijderen
  72. OMG ik vergeet het "!"

    Hm!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. @SweetMizzy

    Ik zat te denken zullen we dan samen die 40000 (veertigduizend!) Nederlandse pinautomaatjes voor (DE MOGELIJKHEID VAN) electronisch betalen gaan monteren.

    Ik schroef ze tegen de muur en jij legt ze uit hoet werkt. Én je legt uit hoeveel goedkoper het is dan cash betalen voor elke hoer/klant combi (en je hoeft de dames vast niet uit te leggen hoe ze met die korting kunnen spelen.)

    Kunnen we glijk wat dwanghoertjes gaan zoeken.
    Doe jij de administratie en check ik de tattoo's op de discutabele religieuze exemplaren.

    Lijk me wel een leuk baantje. Jou? :P

    Haha

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Ohhhh jij heb ook een tattoo he ..... (-:
    (zag zoiets op twitter voorbij flitsen ..........)

    Dat s raar vroeger had ik een hekel aan tattoo's, maar sinds ik hoeren neuk ben ik er veel meer aan gewend geraakt .... en begin ik het steeds mooier te vinden.

    Raar hoe je mening soms kan wijzigen onder invloed van externe factoren ....

    Ik heb echt hele zieke gezien, ook qua teksten.

    En je hebt altijd een gespreksonderwerp je. Of wat te kijken en te lezen hoog op de binnenkant van een dijbeen een ... schelpje ........

    .. Jaja lieverd .... leg je oor maar tegen me tattootje aan dan ruik je de zee .......

    Op facebook staan ook mooie (erotische) tattoo pagina's .. in alle talen .......

    Ik kan iedereen aanraden s een kijkje te nemen, mooie achtergronden ook ..... (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  75. @Kees
    Sweet mizzy kan geen baan houden; dat is precies haar probleem, daarom kloot zij maar wat aan. Zij ziet 'loon' ontvangen als iets wat ze het beste uit onze zak kan doen. Dit geval in een adviserende functie, is als een putjesschepper als dokter aan het werk zetten.
    Dus bíjna net zo belachelijk als elektronisch betalen in de prostitutie!

    Jij bent een echte moppentapper, Kees, maar heb je ook nog iets nuttigs bij te dragen? Voor de verandering?

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Achjaa Anoniem, wees dan maar blij dat ik maar een tonnetje kon trekken in het jaartal dat mijn pooier veroordeeld werd. Had ik hem hedentendage laten veroordelen had ik het zesvoudige kunnen lostrekken.



    Sorry dat ik wat belastinggeld heb gepikt. GA je ook ff alle bulgaren aanvallen op het feit dat ze een stuk meer van je pikken?

    Even voor de duidelijkheid... 100.000 (euro) : 16000000 (mensen) = 0,00625 cent Precies.. dat is het deel belastinggeld dat je aan mij bent kwijt geraakt. Poeh poeh knappe kerel dat je daar over durft te vallen!

    Ik heb t even uitgerekend

    BeantwoordenVerwijderen