maandag 30 december 2013

Antwoord op: In Duitsland is PZC standaard

Dit "antwoordstukje" is wat anders dan de onderwerpen die ik meestal aansnij, maar deze zit me op mijn heupen, en ik wil erover schrijven. Als het gaat om misvattingen is deze namelijk niet echt toepasselijk, want hij is wel wáár, maar hij betekent helemáál niet dat ik er dan maar in mee moet gaan. Bij mij is alles met rubbertje, en dat hou ik zo, ookal krijg ik niet één klant meer.

Het zit me gewoon dwars hoevaak mannen, vooral het afgelopen jaar, komen met het zinnetje dat in Duitsland je niet eens om pijpen zonder condoom hoeft te vrágen, omdat ze het daar gewoon altijd al zonder condoom doen. Het zijn meestal toch al de condoomzeikers die erover beginnen, en ik word er doodziek van. Oh, in Duitsland is pijpen zonder condoom standaard, en wat dan nog?

Bovendien is pzc niet in heel Duitsland standaard, en is het niet in alle takken standaard. In Nederland wordt er in de clubs ook heel veel zonder gepijpt, en achter de ramen heb je er ook veel. Waar ze het over hebben is de grote massaclubs in Duitsland waar het omzet draaien is. Daar heb je de samenkomst van een bepaald soort klanten en een bepaald soort meiden, en dat ga ik niet als norm nemen voor mijn werkflatje.

In die Duitse sekssauna's, partytreffs, FKK clubs enzovoort komen mannen die zo'n massabordeel wel een geil idee vinden, en die meestal uitzijn op zoveel mogelijk goedkope actie. Vakvrouwschap, voorwerk, dat hoeven ze niet. Dat moeten ze natuurlijk zelf weten, maar dat is wel een flink verschil met hoe ik werk. Ik heb een specialiteitenrestaurant, zij trekken iets bij de Febo uit de muur. Dat is al iets waarom je er niet bij mij mee hoeft aan te komen.

Het andere verschil is dat in die soort clubs meiden werken die enorme omzetten draaien met weinig marge, en dan is pijpen met condoom iets wat erg oncomfortabel wordt. Pijpen zonder is prettiger werken. Maar wel heel dom. Dat weten die meiden alleen niet goed, want de seksuele voorlichting in Roemenië of Bulgarije bestaat haast niet eens. En die doen dus maar wat hun buurtjes doen. Meestal zijn het ook niet de beste hoeren die voor die plekken gaan, dus ze pakken wat ze nog kunnen krijgen.

Duitsland is goedkoper en de concurrentie is er harder. Het hele Oostblok kan in Duitsland terecht, want ze hebben eerlijkere regels over prostitutie dan hier in Nederland. De markt is verzopen, behalve voor mannen die een GFE willen. Een paar tientjes extra bieden voor een beetje onveiligheid kan daar dus betekenen dat zo'n meid drie keer zoveel verdient voor haar risico. Als je dan niet weet wat voor risico's je loopt, is dat verleidelijk.

Maar voor meiden in Nederland loont dat al gewoon veel minder. In Nederland zijn de prijzen zo hoog als ze zijn omdat de overheid een ontzettend hebberige pooier is, en wij leggen daar een flinke marge op omdat veel collega's toch wel weggepest worden. Je hebt ook te maken met weerbaardere meiden, want anders red je het hier niet tegen de gemeentes, belastingdienst en de politie. En ookal heb ik er niet véél kennis van, in Duitsland vind je ook genoeg hoeren die wel op zichzelf passen!

Ookal zou je in Duitsland overal voor een Euro pijpen zonder krijgen, dan moet je nog steeds gewoon accepteren dat mijn regels anders zijn. Je bent hier niet in Duitsland, je bent bij mij in mijn kast, en ik maak dus de regels. Daar is mijn advertentie al heel duidelijk over, en ik zeg het je nog een keer hier, dat je dan gaat zéíken, dat maakt me echt boos. Het is een soort van pingelen ergens, en ik haat pingelen.

Helaas zijn er mannen die het wel een leuke gedachte vinden om te denken: als het in Duitsland standaard is, dan is het dus iets wat geen kwaad kan. Nou, in Botswana is nzc standaard. Is dat een goed idee dan? Want kijk maar wat daarvan komt. Ik weet best dat je zonder condoom wil, maar dat gesus om maar je zin te krijgen ookal weet je ergens wel dat het een slecht idee is, dat is zo dòm, daar word ik echt boos van.

Dus als je pzc wil, omdat in Duitsland pzc standaard is, dan heb je hier bij mij de verkeerde. Zoek maar iemand anders die het wel doet. Ga maar naar Duitsland. Ik hoor dat in Duitsland pzc standaard is.

46 opmerkingen:

  1. Laat je beffen dan wel toe? Zo ja, met bescherming? Mocht je dat toelaten zonder bescherming, dan valt je hele idee van besmetting is duigen... Bij oraal is het overigs vooral de ontvangende partij die risico loopt.

    http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=6072

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoorde laatst verontrustend nieuws van een prostituee. Ze vertelde dat er nauwelijks klanten komen als ze geen pijpen zonder condoom aanbiedt. Ze heeft op een gegeven moment gekozen om dan maar toch pijpen zonder condoom aan te bieden, want ze had gelezen dat de kans op een HIV-infectie heel klein is.

    Nu is het inderdaad zo dat PZC een stuk minder gevaarlijk is dan NZC, maar toch is het jammer dat prostituees eigenlijk geen keuze meer hierin hebben. Als ze het niet doen, dan worden ze feitelijk geboycot. Dat vind ik niet zo aardig van de meeste klanten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Groot probleem, goed dat je het aanstipt. Ik hoor die gevleugelde uitspraak ook steeds vaker.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kon het toch niet laten he? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beste Zondares,

    Laat ik beginnen te stellen dat ik het helemaal met je eens ben dat elke dame zelf moet bepalen wat ze wel en niet wil doen... voor de rest 'wandel' ik uitsluitend in de Duitse clubs die je noemt.

    Niet voor pzc, al ben ik inmiddels weinig anders meer gewend, maar voor de sfeer van een hele dag in de club zitten ipv een uurtje naar binnen en weer naar huis. Als er al een 'seksuele service' is die me naar Duitsland brengt, dan is het nog eerder dat tongzoenen op veel plekken standaard is.

    Het is grappig dat je club seks met een febo vergelijkt, terwijl een uurtje bij een prive dame een 'specialiteiten restaurant' is. Er zijn vele gastend ie de halve dag met een meisje doorbrengen in een club en mij gebeurd het ook geregeld dat een sessie zomaar uitloopt naar 2of 3 uur. Er is ook veel meer mogelijkheid om buiten de betaalde seks met die meiden tijd door te brengen. Van simpelweg even wat samen eten, of het laatste half uurtje tot sluitingstijd samen in een bankje knuffelen.... tot uren lang samen sauna-en, zwemmen, dansen als het een feestclub is, etc (was rustig en ik kende het meisje uit een andere club). De seks die ik in Duitsland heb gehad (mede door het spel er omheen) is over het algemeen veel beter dan ik ooit in de betaalde sector in NL kreeg.

    Als follow up misschien een beetje inlezen over de echte trend in Duitsland op het moment: nzc. Dit komt steeds vaker voor met ook vele clubs waar het gewoon standaard is. In sommige gevallen voor 30 euro voor een half uurtje (incl alle extras). Met kan nmc mag natuurlijk ook en ik kan je beloven dat er schatten van meisjes in deze tenten zitten. Daarbuiten komt het in vele andere clubs ook steeds vaker voor (lijkt het haast). Als je het er met ervaren clubgangers over hebt, geloof je je oren haast niet...

    Voor de rest keep up the good work, maar niet meteen zo snel je oordeel klaar hebben voor een vorm van prostitutie waar je niet voor hebt gekozen ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zondares, ik heb het idee dat Brooke Magnanti alias Belle de Jour het over je heeft:

    http://reason.com/archives/2013/12/21/prostitution-loses-some-of-its-legal-bag

    Ze zegt: "I have a friend who is an escort in the Netherlands and her home is regularly raided by police who accuse her of running an unlicensed brothel, even though she's an independent escort who works alone. Because she doesn't want to work in the kamers (windows) or a licensed privathuis (brothel), she's illegal. It's a system that makes no sense."

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zondares, ik heb een vraag voor je. Ik heb ontdekt dat je voordat je deze weblog begon, ook schreef ergens anders. Je vertelde opmerkelijk genoeg dat je pijpte zonder condoom, omdat je te weinig klanten kreeg als je het niet deed. Een andere prostituee waarschuwde je toen om dit niet meer te doen. Nu geef je te kennen dat je geen problemen hebt om volgeboekt te worden, en dat je soms zelfs vaste klanten voorrang geeft en alle nieuwe aanloop moet weigeren.

    Aangezien je nu ouder bent geworden, vraag ik me af hoe je het voorelkaar hebt gekregen om nog veel klanten te laten komen nu je geen PZC meer aanbiedt. Zoals ik eerder zei, zei een andere prostituee ook al dat ze weinig aanloop krijgt zonder het aanbieden van PZC.

    Overigens denk ik doordat je je kennelijk schaamt omdat je aan PZC doet of hebt gedaan, en er zo omheen draait, dat je echt bent wie je zegt dat je bent. Je bent geen faker. En je bent niet de journaliste, want ik zag een discussie tussen jullie twee op je weblog. De journaliste was anoniem, maar ik herkende haar onmiddellijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben zo blij, dat ik niet afhankelijk ben van jouw soort hoeren, met of zonder condoom, je blijft een ordinaire hollandse hoer, in jouw vak een golddigger met veel te veel sterallures, zonder ook maar een fractie van een ster te zijn. Hollandse hoeren, een ramp!!! Blijer ben ik met het feit dat ik in het grensgebied woon! Over de grens zijn de dames van plezier toch vaak mooier, leuker en liever, en geloof me, dat je er prima GFE's kunt hebben hoor, met alles erop en eraan!!! zonder het gezeur om meer geld, condooms, beflapjes of wat voor rotzooi dan ook.
    Overigens worden de dames in Duitsland veel vaker VERPLICHT gekeurd. Geen garantie, maar toch een prettig gevoel. Ook in NL zijn de buitenlandse dames meer op service gericht, dan hun Hollandse vakgenoten.
    Befgraag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik woon in Amsterdam, maar ik pak zo mijn vier ringen om in Duitsland mijn bezoekjes te brengen. Dat kies ik niet eens zo om het geld, ook al is het te gek wat die hollandse hoertjes vragen, ik ga voor wat ik krijg. Nederlandse hoertjes hebben regeltjes die het genieten in de weg staan. Bij Duitse clubs hoef je wat geld neer te leggen en dan kan je lekker zonder regeltjes GENIETEN!!! Daar gaat het om, was je dat vergeten zondares?? Jij kan slap lullen over vakmanschap, maar eigenlijk verhuren jullie allemaal alleen je gaatjes, en maakt het niet uit wat er verder gebeurd. En in Duitsland kan dat teminste zonder condoompje. Die vrouwen in duitsland zijn veel klantgerichter dan hollandse hoeren, daar heb ik geen respect voor. Jij ben vast ook zo'n uitgezakte vette hoer die geen klant meer kan krijgen. Je zou beter naar Duitsland kijken hoe je het moet gaan doen. Ik ga straks weer lekker neuken daar, ik heb er helemaal zin in, zalig. Naar jou zal ik NOOIT GAAN!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Grote bek voor een hoertje. Dat is waarom het in nederland kapot gaat. Jullie willen niks, jullie doen alsof je wat te willen hebt, terwijl over de grens het paradijs ligt. Niet raar dat ik ook liever even over de grens wip. Daar weten de hoeren wat de deal is.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het IJsberenforum heeft je gevonden. Dat zit vol met mannen die ik graag naar Duitsland zie gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij moet helemaal je jaloerse kankerbek houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beste Zondares
    Ga eerst eens een paar maandjes in de FKK werken. Daar leer je wel dat hooghartige af. Voor een eerlijk bedrag werken. Daar word je gecontroleerd zodat de klant niet de hele tijd met een rubbertje hoeft. Als jij zo zou werken in Duitsland, dan kreeg je geen een klant.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben blij dat ik niet naar jou hoef, omdat de Duitse clubs er zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het nog steeds duur in duitsland, voor een beetje zuigen en je laten neuken. Dan nog moeilijk doen over ohne, dan ben je echt van het padje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. He wat een frustraties in jouw blog! Het specialiteiten restaurant is in Duitsland hoor! De febo is en blijft in Nederland ;-) Voor de snel trek kan je in Nederland zo terecht, er zijn nog maar weinig mannen die daar zin in hebben. Het service niveau is wel zo slecht, dat mannen die Duitsland ontdekt hebben, niet eens meer in NL naar de Febo willen.....

    Vak vrouwschap, goede service, heerlijk rustig genieten kan prima in Duitsland, misschien kan je het eens een dagje proberen in Duitsland?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heb je een pak slaag nodig, teefje? Je bent een hoer, niet vergetn!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. In D doen ze ook die prostituees testen, dus dan hoef je ook geen condoom. In NL weet je het nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Als ik deze reacties lees, kan ik alleen maar denken: wat ben ik blij dat ik niet zo'n Duits meisje ben. Om dat soort gasten over je heen te krijgen, Jezus.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jezus, wat een nare mannen reageren er zeg. Maar vooral ook dom. Hebben jullie niet van je mama geleerd, kereltjes, dat je ziektes an je plasser kan krijgen (en aan andere zaakjes ook) als je je regenjas thuislaat? En waarom zo respectloos praten over vrouwen? Sneu.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Vind jij je zelf te goed om zonder condoom te pijpen? Dit hele blog is zo arrogant, tijd voor een reality check.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar... Vindt JIJ jezelf niet goed genoeg om beveiligd te worden? Door sex veilig te doen? Dan?(En waarom is zorg dragen voor je gzondheid arrogant? Oh... omdat vrouwen als enige doel hebben man te bevredigen, met zelfverachting voor eigen gezondheid? Nee toch.)

      Verwijderen
  22. Ohja en aan de mannen die wel gewoon netjes reageren, heb ik een vraag. Jullie(nouja enkelen) schrijft hier dat de dames in Duitsland regelmatig getest worden. Maar dan nog kan je toch ziek worden? Een test geeft pas na een aantal weken aan dat de dame in kwestie iets heeft opgelopen en ook tussen de twee testen in kan eerdergenoemde knuffelblom toch wat oplopen en doorgeven? Incubatietijd, jeweet! Ik vind het zo verwonderlijk dat de heren die voor zonder condoom gaan, zelf bereid zijn daartoe... Je weet toch dat je er ziek van kan worden? Maakt dat dan niet uit? Itt mijn vorige reactie bedoel ik dit wel echt gewoon oprecht als vraag,want ik snap gewoon ECHT niet waarom er zo moeilijk over die condooms wordt gedaan... Veilig lol hebben is toch veel leuker dan lol hebben met in je achterhoofd "soasoasoa" galmend...?(En aangezien ik gen vakdame ben knetter ik iedere condoomzeikerd die ik tegenkom meteen mn nest uit onder het mom van 'wees blij dat je d'r op mag' ....maar ik snap wel dat dat dan weer een ander verhaal is.)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je kan er gewoon niet tegen dat alle ijsberen die van wanten weten lekker de Nederlandse hoeren links laten liggen. In Duitsland krijg je nog waarheid voor je geld. En ik hou niet van rubber, nou en?

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Al die regeltjes, als of je heel wat bent. De klant is koning, ken je die uitspraak?

    Als in Nederland de hoeren wat meer de klant als koning behandelden, gaf ik hier mijn geld er nog wel aan uit. Maar de Nederlandse omhoog gevallen temeiers krijgen van mij geen rooie rotcent!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Als je een condoom aan hebt en je haalt hem er na gedane zaken af, dan zie je of die gevuld is... of niet.

    Zonder condoom kan je altijd nog beweren dat je heeeel diep in haar gekomen bent...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het nieuwe jaar is begonnen. De achterlijke gladiolen zijn weer onder hun steen vandaan gekomen. En ook komt gelijk mijn grootste, meest gehate punt van het vak naar boven: condoomzeikerds.

    First of all; fuck you, achterlijke PZC promotors en ik hoop dat je chlamydia oploopt tijdens een van je avontuurtjes :) Met de hartelijke nieuwjaarsgroetjes van Serena en BLIJF VOORAL WEG UIT NEDERLAND! Hou de besmettingen maar lekker in die clubs van jullie en bij je vrouw/onbetaalde scharrelslet of rechterhand.

    Geef ook maar groetjes door aan moeder de vrouw, die je straks uit mag leggen waarom je niet even de moeite kon nemen een rubbertje te gebruiken ;)
    Omdat haar bek en kut straks vol zitten met ranzige infectiezooi.

    Ik verbaas me steeds opnieuw dat er écht idioten zijn, die denken dat testen SOA voorkómt. Heilige mozes, in jullie opvoeding is heel wat misgegaan.. Ik leef met jullie mee! Er zijn seksuologen, maar een huisarts of psycholoog kan vast iets bij jullie herstellen. Vooral: @1januari2014 13:13, @2 januari 2014 12:16 en @2januari2014 09:20 kunnen nog een lesje gebruiken.

    Ik veracht alle mannen die het afdoen als 'je krijgt er niets van en anders pech, je bent een hoer'.
    Dat soort klanten; draai ik me bij om, loop ik direct van weg en neem ik het geld van mee. Schreeuw ik ze nog even keihard PEDOFIEL, HOERENLOPER na; in de straat of het hotel :) Als ik een 'slechte hoer' ben als ik niet onveilig wil werken; ben ik opeens ook 'heel slecht' in discretie... Weet niet waar dat vandaan komt.. Pas dus op je tellen mannen, met wat je tegen een hoer zegt. Wie weet tref je mij. Of mijn verfbus.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. @31 december 2013 08:44 + @2 januari 2014 12:14 en @2 januari2014 12:29
    Als ik daar zou werken, zou ik mezelf van kant maken. Echt. Een beetje de onderbetaalde, besmette seksslaaf uithangen terwijl ik fake-vrolijk met je knuffel, doe alsof ik het geweldig vind en je een piccolo aftroggel om een paar euri's bij te beunen. Nee, ik bedank voor die 'ongelofelijk gezellige ongedwongen (sf)eer' :/

    *Met alle respect voor de meiden die daar wel trek in hebben, je moet doen wat je zelf wil. Maar je hoeft jezelf en je gezondheid niet te grabbel te gooien eer je iets verdient, als je dat niet wilt. Je kunt prima veilig werken en zo de grootste risicofactoren uitschakelen.

    @ Donkey
    Ook ik draai prima toko terwijl ik safe werk. Beter checken/navragen.

    Je weet dat ook ik, zonder condoom heb gewerkt. En dat ik dat nu niet meer doe. En je leest hoe ik er nu over denk. En dat ik prima verdien. Onwetendheid was mij de baas en slechte voorlichting was mij een stap vooruit.


    @ 2januari2014 08:32
    Blijf daar lekker. Ga maar lekker ver weg. Dáháág. Neem je tiefeszooi mee en pleur op, voor je een of andere grenswonende slet ermee opzadelt en het zo bij ons terecht komt. Je bent een varken, vast waarom de NE hoeren je al uitkotst hebben.


    @2 januari2014 09:08 en @2januari2014 12:14
    Niet zo afgeven op je bloedeigen moeder.


    @2januari2014 10:04 en @2 januari 2014 14:07
    Jij bent een onwetende, gierige sukkel. Ga lekker naar junkie hoertjes, waar je soort thuishoort.

    @PUTTANA
    En hopelijk blíjven ze daar lekker in Duitsland. Of verhuizen ze naar een échte ijsberengemeenschap ;) Nog beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. IJsberen ga jullie schamen. SOA's verspreiden met voorbedachte rade en dames die niet naar jullie pijpen dansen uitschelden. Bah.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik ben me ervan bewust Serena.

    Ik wist dat Zondares pijpte zonder condoom in haar tijd toen ze nog als escortmeisje werkte, en in de clubs. Wat ik niet wist is dat ze er nog jaren mee door is gegaan toen ze inmiddels al in de thuisontvangst werkte.

    Ik vond het bizar om te lezen dat ze toen problemen had om klanten te krijgen als ze geen PZC deed. Kennelijk heeft ze dit probleem weten te overwinnen. Maar hoe?

    Ik denk dat het een nieuwe blogstukje waard is van Zondares. Het zou een goeie tip zijn voor de prostituees die nog wel dit probleem hebben. De vraag is dan: hoe trek je klanten aan als dit probleem hebt?

    Ik zou het interessant vinden als Zondares vertelt hoe zij die ontwikkeling heeft doorgemaakt.

    Mijn theorie is dat dit vanzelf is gegaan. Wellicht dat Zondares omdat ze al zo lang actief is de branche, langzaam maar zeker een steeds grotere vaste klantenkring heeft opgebouwd. Deze werd zo groot dat ze kon overwegen om te stoppen met pijpen zonder condoom, en zo voldoende vaste klanten overhield. Een aantal condoomzeikerds zullen toen wel haar de rug toe hebben gekeerd, maar dat was geen probleem meer voor Zondares.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Natuurlijk zitten er schatten van meiden in Duitsland in de clubs. Die zijn er ook in Nederland. Maar vergeet niet dat ze ook een inkomen moeten verdienen. Een goedkoop samenzijn voor een prikkie met alles erop en eraan lijkt alsof ze niet beter weten. Ik vind het een gevaarlijke trend dat deze dames seks zonder condoom aanbieden. Want ook al worden ze maandelijks getest, je kan nogal wat oplopen in de tussentijd. En de klanten komen zonder test. Wat Mkz zegt dus. En rubberen robbie.

    Serena leuk dat je er weer bent! Ook eens met jou en leuk om weer met jou te discussiëren. Hoeveel klanten had je gehad voordat je tot inzicht kwam? En hoe ben je ertoe gekomen?

    Richard

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Even een reply (ik ben anoniem van 31 december).

    Wat prijzen betreft moet ook in ogenschouw worden genomen dat die meiden een in Duitse clubs een paar tientjes entree betalen (en dan eten+drinken inclusief hebben, met overnachting soms ook)... dat is heel wat minder dan raamdames aan huur kwijt zijn. Je kunt hele discussies over prijzen gaan voeren, maar je ziet vaak genoeg at een dame na de eerste kamer het geld aan de ontvangstdame geeft... al de rest zijn verdiensten.

    Wat het gevaar van pzc betreft denk ik dat de meeste regelmatige Duitslandgangers zullen vinden dat die risico's 'meevallen'. Je gaat je toch op je eigen ervaring beroepen en als je na honderden keren pzc niks heb opgelopen (afgelopen week nog getest), ga je het risico van <1% zien als aanvaardbaar. Als vrijgezel hoef ik me ook niet om een significant other druk te maken.

    Waarom mensen zonder willen? Simpel: het is lekkerder.

    PZC in de clubs is daarnaast dusdanig standaard dat je echt de zaken zou moeten onderbreken om een condoom te vragen. Geloof me, ik heb nog nooit om PZC (of NZC) gevraagd.

    Als ik de rest van de reacties hier zie, snap ik misschien waarom ik zulke leuke dates heb in Duitsland: eindelijk krijgen de meiden eens een normale kerel te zien. Toch een domper dat ik met zulk tuig geassocieerd zal worden.

    gr

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat betreft verdiensten daar heb ik geen kijk op dus zal me daar verder buiten houden. En natuurlijk hebben de dames en de klanten zelf de keus of ze met of zonder condoom pijpen. Je kunt je alleen serieus afvragen of die keuzes gebaseerd zijn op volledige informatie. Als je het risico aanvaardbaar vind doe je het zonder en anders niet. En inderdaad verreweg de meeste mannen, en vrouwen, vinden zonder lekkerder. Ook het neuken zelf. Maar dat is helemaal een groot risico en slecht voor alle betrokkenen lijkt me.

    Richard

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Beste Zondares,

    Ik heb je een tijdje gevolgd, en vond je redelijk intelligent overkomen. Over de bovenstaande post is bepaald niet nagedacht lijkt mij en dat ben ik niet van je gewend!

    Het is begrijpelijk dat je de concurrentie uit Duitsland niet leuk vind en daar een mening over hebt, maar door het zo neer te zetten VRAAG je om DOM en ACHTERLIJK commentaar van hersenloze club bezoekers, hier had je op kunnen wachten, maar het praat het natuurlijk niet goed. Om mijn bevinding op een normale manier te posten wilde ik eerst duidelijk afstand nemen op de post van die gasten.... dus bij deze.

    Zelf kom ik ook bij de FKK clubs in Duitsland, en PZC is daar iid standaard, NZC kon op sommige plekken maar dat zal mij nooit gebeuren. Naast de clubs in Duitsland ben ik ooit 1 x bij een raam dame geweest op de wallen en dat was echt niks, ik ben pas zeer laat begonnen met naar de hoeren te gaan, en zonder clubs was ik waarschijnlijk nooit gegaan. De clubs geven je sfeer, je gaat gewoon een avond uit. De meisjes en dames komen naar je toe, of jij naar hen. gezellig een praatje maken en wel of niet mee naar een kamer. Daarnaast kun je vaak nog naar een sauna e.d. En kun je ook gewoon heel gezellig met sommige dames lachen en een gezellige avond hebben zonder dat er verder wat gebeurd!. Zonder PZC zullen de dames geen werk hebben, zo simpel is het. Als je zegt ik wil een condoom, staan ze je aan te kijken of ze water zien branden, ik heb nog nooit een condoom geweigerd en zal er ook niet over zeiken. Ik respecteer ieder mens, en ook een hoer, het zijn haar keuzes en dat is haar goed recht..... eerlijkheid gebied mij om te zeggen dat de kans dat ik terug kom niet groot is..... maar dat is NA dat ik gewoon netjes betaald heb zonder gedoe en gezeur, want daar ben ik niet voor in een club!

    Ik vraag mij ook werkelijk af of de mannen die bij jou komen ooit in een club geweest zijn!, ik hoop voor je van niet want ik kan mij bijna niet voorstellen dat t niet veel leuker is als een uur bij jou binnen wippen en weer naar huis. Als ik naar een Club ga ben is meestal mijn hele avond gevuld.

    Ik vind dat je veel te neerbuigend doet over het werk in zo'n club! Uitbuiting gebeurd overal en helaas ook bij zo'n club, maar niet DOOR de club (tenminste niet dat ik dat weet) de dames worden in de avond gewoon opgepikt door een pooier en moeten daar al hun zuur verdiende geld weer afgeven. maar dat is overal t zelfde, ook achter de ramen of in privé ontvangsten!

    Het punt in NL is dat t gewoon onbetaalbaar is geworden voor de normale simpele werkman. En de clubs zijn wel betaalbaar EN gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Het is neem ik aan algemeen bekend dat voor herpes simplex (1 en 2) nog geen goedkope en simpele tests bestaan (en hier dus ook niet standaard op wordt getest) en dat (ook) op HPV niet standaard wordt getest? Auch nicht in Deutschland.

    Good luck guys, geen enkele reden om je af te vragen waar toch dat rare rode puntje op je eikel vandaan komt...

    Groetjes,

    Nessuna (die nog even gaat genieten van haar mooie, naar gezonde meid ruikende poes)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Zondares, bijzonder treurig aan deze tekst van je, is dat je ten prooi valt aan dat waarvoor Maggie McNeill vaak genoeg waarschuwt: de hoer die zich beter voelt als collega's in andere soorten van prostitutie. Ik bedoel dan met name de neerbuigende manier waarop je spreekt over Roemeensen en Bulgaarsen, en natuurlijk de suggestie dat het daar in Duitsland allemaal goedkope dommertjes zijn. De verbiedertjes vinden niets leuker dan dit: zoveel mogelijk verdeeldheid onder hoeren, zodat je geen gesloten front zullen vormen. Jammer is ook, dat je duidelijk niet precies weet waar je het over hebt, terwijl dat normaal gesproken wel het geval lijkt. Dat valt alleen al daaraan af te lezen, dat je het hebt over 'massageclubs'. Zo heet dat in Duitsland dus niet: je bedoelt 'saunaclubs'. En saunaclubs zijn niet hetzelfde als Pauschalclubs/Flatrates. En ik geef diegenen gelijk, die erop wijzen dat je in saunaclubs heel fantastische ervaringen kunt opdoen, ver voorbij het niveau van de gemiddelde (vaak wel heel zakelijke) Nederlandse, ook als gepijpt wordt met condoom, en dat het niet snelle afwerkplekken zijn. Neemt niet weg, dat ik het op zichzelf met je eens ben, wat betreft je oordeel over de mannen die PZC van je eisen, met welk argument dan ook. Maar dat geeft je nog niet het recht om zo neerbuigend te praten over je collega's. En aan die mannen hier, die denken dat Duitsland dromenland is: jullie houden duidelijk niet de Duitse media bij, want dan had je wel geweten dat er donkere wolken op je afkomen. De Duitse wetgeving wordt de komende jaren flink verscherpt. En trouwens, bij alle stennis die er in Duitsland de laatste tijd is geweest, ging het ook precies weer over Roemeensen en Bulgaarsen. Daar werd net zo neerbuigend over gesproken als nu door Zondares. Ja, in zekere mate heeft Zondares zich zo op één lijn geplaatst met hoerenhaters als Alice Schwarzer, die ook doet alsof Roemeensen en Bulgaarsen zpo zielig zijn, dat ze alles met zich laten doen. Nu, dat is beslist niet het geval.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Zondares, je hebt gelijk als je zegt dat het jouw toko is en dat mannen zich aan jouw regels moeten houden. Ik kan me voorstellen dat het irritant is als mannen beginnen te pingen terwijl van tevoren duidelijk is dat alles mc is. De neerbuigende reacties van de "ijsberen" vind ik ergerlijk, goed dat je daar niet op reageert. Zelf ben je een beetje neerbuigend over de sector in Duitsland, maar je weet niet hoe het daar zit. Het lijkt me een veilige veronderstelling van jou dat vrouwen uit Oost Europa minder goed voorgelicht zijn dan vrouwen uit West Europa. Ik begrijp je ergernis dat veel mannen gaan voor een lage prijs en onveilige seks, maar dat het in Duitsland nu allemaal febo seks is geworden is een te harde stelling. Die mannen kun je gerust links laten liggen door zelf kwaliteit te bieden, dan kun je je eigen marktsegment aanboren en behouden. Ik zou het liever doen met een sekswerker die alles safe doet, daar heb ik een goed gevoel bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Het wil wel wat zeggen denk ik, dat de mensen die zoveel boosheid krijgen van mijn stukje, het hebben over dingen die er niet eens instaan. Ik heb een zacht plekje aangeraakt lijkt het wel.

    Die meisjes die in zo'n club werken, moeten dat zelf weten. En als je daar als klant heengaat, moet je dat ook zelf weten. Maar het is geen standaard voor mij om je netzoveel tijd en risico te geven voor je Euro. Daar gaat dit stukje over, niet over die dingen waar zulke domme dingen over worden gezegd.

    Bovendien weet ik hoe zo'n club werkt. Ik heb ook meer van de wereld gezien, jongens.

    Donkey, ik denk niet dat Brooke het over mij heeft. Ze kent me niet persoonlijk, en de verhalen die ze vertelt kunnen over honderden meiden gaan. Dat soort toestanden is heel gebruikelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Heb je contact met Brooke Magnanti?

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Dit doet mij denken aan die mannen die zich door heroïnehoeren lieten pijpen zonder condoom aan de noordkant van het C.S. (in hun auto 's ochtends voor ze naar hun werk gingen). Velen waren gewoon getrouwd.
    Geluk is met de dommen, dat is wel duidelijk.
    Ik wens al die centenneukers die zich zo respectloos uitlaten over hoeren een nare (geslachts)ziekte toe voor het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. PZC= russische roulette, dan ga je tenminste direct dood, maar HIV maakt er een lange marteling van. Een werknemer zou z'n werkgever vermoorden als die hem zo'n risico zou laten lopen.
    Co.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik vind pijpen helemaal niet leuk! ik wordt er niet opgewonden van, het geeft meest een irriterend gevoel.

    Kost vaak wel even moeite om uit te leggen.

    Dan geniet ik liever eerst van heerlijke borsten, of beffen,met een beetje hulp van mijn handje.

    Als het zover is ga ik lekker neuken,en kom meestal vrij snel.

    Toch kostte dit jaren om er achter te komen...

    Neuken is wel een beetje een obsessie geworden, want vroeger,na het pijpen, lukte het bijna nooit!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hmmm per ongeluk middels Google de laatste reacties gezien maar goed wie trekt zich nu iets aan van achterlijke burgermannetjes zoals Erik? Die zitten te rukken achter hun PC op porno/ kinderporno en anderen een geslachtsziekte toewensen! Ha ha wat een stumper. Nou dat ga ik echt niet krijgen. Lekker goedkoop dat rukken op kleine meisjes Erik:)

    Ik begrijp je wel hoor, lelijk, een linkse hersenloze idioot, geen geld en je wilt toch wat! Een beetje een FKK club kost je inclusief entree toch snel € 200 en dat jij je never nooit permitteren. Dus vuilnisman kan de pedofiele lozer Erik en dat lelijke vette oude blogger-wijf ook nog mee?

    BeantwoordenVerwijderen

  43. Hmmm per ongeluk middels Google de laatste reacties gezien maar goed wie trekt zich nu iets aan van achterlijke burgermannetjes zoals Erik? Die zitten te rukken achter hun PC op porno/ kinderporno en anderen een geslachtsziekte toewensen! Ha ha wat een stumper. Nou dat ga ik echt niet krijgen. Lekker goedkoop dat rukken op kleine meisjes Erik:)

    Ik begrijp je wel hoor, lelijk, een linkse hersenloze idioot, geen geld en je wilt toch wat! Een beetje een FKK club kost je inclusief entree toch snel € 200 en dat kan jij je never nooit permitteren. Dus vuilnisman kunnen de pedofiele lozer Erik en dat lelijke vette oude blogger-wijf ook nog mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Eindelijk eens een stukje waar ik het als klant niet helemaal mee eens ben, maar goed, de belangen van de DVP en de wandelaar vallen nu eenmaal niet altijd samen.

    Waar ik het WEL mee eens ben is dat een DVP zelf bepaalt of ze PZC aanbiedt en als het nee is dan betekent dat ook nee. Zeuren is respectloos (ongeacht de smoes die er bij gehaald wordt), je verpest je eigen date en bij een DVP die wat minder sterk in haar schoenen staat kan het zelfs betekenen dat een klant haar dwingt tot PZC.

    Maar om nu een club, waar men alle tijd neemt voor een klant, te vergelijken met een FEBO en een thuisontvangst zou dan het speciale restaurant zijn? Los van wat er bij gehaald wordt (wel of geen PZC heeft naar mij idee niets te maken met de sector van dienstverlening) valt niet te ontkennen dat PZC gewoon lekkerder is dan PMC. En ja, natuurlijk heb je DVPs die PMC lekkerder doen dan andere dames PZC. Als ik de keuze krijg kies ik altijd voor PZC. Bovendien is de extra verdienste mooi meegenomen door de dame en zijn ook voor haar de risico's erg klein (zeker ook omdat ik zelf geen risico vorm).

    Maar nogmaals: de dame moet helemaal zelf bepalen of ze PZC aanbiedt of niet, maar een dame die dat niet aanbiedt moet niet klagen als een dame die het wel aanbiedt wat meer inkomsten heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. ik heb vraag ben laatste in prostitutie in duitsland geweest heb met condoom gedaan alleen ben nu bang dat ze zwnager is kan iemand me uitleggen wat er dan gaat gebeuren ik stress me hier hele dag over

    BeantwoordenVerwijderen