maandag 23 mei 2011

Eenzaam

Zondag had ik de avond vrijgenomen. Ik had even niemand ingepland, want ik wou de Zondag even een avond voor mezelf hebben. Ik had al een boek klaarliggen, en toen ik de laatste klant die dag het flatje uitstuurde, sloot ik de deur en liet ik alles liggen voor morgen. Ik heb zelfs niet verschoond.

Die avond heb ik lekker uitgebreid gekookt, en heb ik een paar pilsjes gedronken. Op de bank met een boekje, en de TV lekker uit, en een plaatje draaien. Lekker warm, en in mijn joggingpak op de bank. Ik had zelfs nog gezonde snacks erbij, om lekker wat te knabbelen te hebben terwijl ik zat te lezen.

Toen ik zat te luisteren naar "with or without you" van U2, werd ik even afgeleid. Het is een nummer dat me raakt, ik heb het hele album eigenlijk alleen maar vanwege dat ene nummer gekocht. Ik denk dat ik ook een biertje teveel ophad, dan ben ik wel vaker niet zo geconcentreerd. En opeens voelde ik me heel erg eenzaam.

Mijn huis is ruim genoeg voor een gezinnetje, en ik heb altijd wel een gezinnetje gewild. Al mijn vriendinnen hebben tenminste een vent, en soms ook kindjes. Ik wil ook kinderen, dat is een gevoel dat voor mij alleen maar sterker is geworden. Maar daarvoor moet ik eerst een vent hebben.

Ik heb al eerder geschreven over hoe het afloopt met vriendjes, en ik heb echt geen spijt van mijn keuzes, maar ik had er wel zo graag eentje. Eentje die het niet erg vond, en mij gewoon begreep en me accepteerde. Hij hoeft niet perfect te zijn, maar mij en mijn werk accepteren moet hij wel doen. Als een man mijn werk niet accepteert, kan hij mij denk ik ook nooit helemaal accepteren, ook niet als ik gestopt ben.

Maar als de CD afloopt, en ik zit op de bank met mijn boek dat me opeens niet meer kan boeien, dan voelt het alsof er een hele drukke wereld vol liefde is, die bij me wegblijft. Ik voel me soms alsof ik in een zeepbel zit, waar geen liefde doorheen komt. Alleen mijn ouders geven me liefde, zoveel als dat ik wil, maar dat is niet de liefde die ik zoek.

Ik zoek een vent bij wie ik thuis kan komen, voor wie ik kan koken, en die ik alles over mijn dag kan vertellen. Eentje die ook een eigen levensweg heeft. Ik heb iemand nodig die van me houdt, en die me knuffelt. Ik wil tegen een man aanleunen als we voor de TV zitten, en dat hij van mij is.

Maar ik wil ook iemand om van te houden, want ik wil ook liefde geven. Dat is bijna net zo sterk, als dat ik liefde wil ontvangen. Toen ik nog jonger was, wou ik alleen liefde ontvangen, maar ik voel me nu klaar om ook veel liefde te geven.

De laatste keer dat ik een huilbui had heeft mijn geldmannetje me getroost, maar dat is toch anders. Het was sowieso op de telefoon, en hij was ook een beetje ongemakkelijk ermee. We hebben toch wel een professionele relatie, en dit is niet professioneel. Bovendien is hij helemaal mijn type niet, en hij is getrouwd. Maar hij is wel lief hoor.

Ik mis een heel groot en belangrijk deel van het leven door geen geliefde te hebben. Het komt door mijn keuzes, en soms is het moeilijk om te accepteren. Ik wil mijn werk niet opgeven, het is te belangrijk voor me, maar soms op dat soort tijden lijkt het zo erg alsof ik de verkeerde keus maak.

Het is de volgende ochtend weer over, maar het achtervolgt je.

69 opmerkingen:

  1. Lieve zondares,

    Ik voel me je mee en ik hoop van harte dat je een fijne man vindt. (Zou ook leuk zijn om over te lezen op je blog ;) )

    Zorg dat je buiten je werk om ook veel mannen ontmoet en creeer je eigen kansen.

    Volgens mij ben doortastend genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. "Als een man mijn werk niet accepteert, kan hij mij denk ik ook nooit helemaal accepteren, ook niet als ik gestopt ben."

    Ik denk het wel. Maar zolang je nog werkt als prostituee niet.

    Maar heb jij wel genoeg aan één man? Of ben je polygaam?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Even van tevoren: dit is niet specifiek op dit stukje gericht, maar in het algemeen.

    Zondares, zondares. Ik kan maar 1 ding zeggen: waar ben je toch mee bezig. Je neukt met jan en alleman voor geld, dat is echt het laagste wat je kunt doen.

    Ik weet wat je zegt tegen mensen die zeggen dat jij je lichaam verkoopt, dat dat bij zowel beroepen nodig is waarbij je lichamelijk arbeid verricht. Ik snap werkelijk niet hoe je dat met elkaar kunt vergelijken. Dat is als appels en peren met elkaar vergelijken.

    Mannen die misschien wel 40, 50 jaar ouder dan jij zijn, wie zegt het? Mannen die hun gezin bedriegen (dat soort dingen kun jij volgens mij ook heel mooi brengen, maar zo zit het) en nog gerespecteerd willen worden ook.

    Ik hoor je wel eens 'klagen' (of hoe je het noemen wilt) dat je ook hard werkt, nou lieve schat, volgens mij moet jij eens een echt beroep gaan zoeken. Waar je je leven mee verrijkt, wat je niet angstvallig verborgen hoeft te houden (niet voor niets, wat niet ontzettend goedkoop is (het shockerendste wat ik hier heb gelezen, is in een stukje dat je voor flinke bijbetaling wel even zonder handschoentjes je vinger in iemands gat steekt, ongeacht of er nog stront aan zat. Je bracht het iets subtieler, maar daa kwam het op neer. Tsjah, hoe goedkoop wil je het hebben? Alles doen voor geld.)

    Echt mijn hemel, dat jij je heel de dag door jan en alleman laat neuken, en 's avonds rustig met een boekje op de bank gaat zitten, met je volle verstand erbij.

    Verder, lijkt het me niet heel vreemd dat het voor jou erg lastig wordt om een serieuze, lange relatie aan te gaan: de meeste mannen willen op ten duur niet allen een spannend iemand, maar ook een betrouwbaar iemand. Het lijkt bijna alsof je in de slachtoffer rol kruipt, dat het voor jou zo moeilijk is om een man te vinden. Schat, je creeërt je eigen kansen. En die verpest jij nu.

    Het toppunt vind ik nog dat je mensen met weinig seksuele ervaring soms een beetje de grond in trapt, een beetje uit de hoogte doet. Ik denk dat menig mens blij mag zijn dat hij niet zoveel ervaring heeft als jij, met bepaalde dingen wil je geen ervaring hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. "Ik mis een heel groot en belangrijk deel van het leven door geen geliefde te hebben. Het komt door mijn keuzes, en soms is het moeilijk om te accepteren. Ik wil mijn werk niet opgeven, het is te belangrijk voor me, maar soms op dat soort tijden lijkt het zo erg alsof ik de verkeerde keus maak."

    Nou, je moet er maar eens over nadenken als je lijf over een jaar of 10, 15 dit werk wat je nu niet wilt opgeven, het niet meer aan kan of dat de mannen die je nu nog begeerlijk genoeg vinden om je goed te betalen het laten afweten en het wat minder makkelijk gaat als je een beetje sleets wordt, want dat gaat gebeuren weet je. Weet je wat er dan gebeuert? Dan kan je gaan zitten uithuilen en opnieuw beginnen maar dat nieuwe begin zal erg moelijk worden voor iemand met jou verleden. L:ang niet alle mannen zijn er van gediend lijkt mij zo dat hun echtgenote duizenden mannen in haar bed heeft gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ^Anoniem.
    Hoewel ik erg dubbele gevoelens heb bij het verkopen van seks vind ik jouw reactie kortzichtig en overtrokken.

    @Zondares, dat lijkt me ook lastig. Maar zelfs als je iemand hebt kun je nog verschrikkelijk eenzaam zijn. 'We are unutterably alone' zoals Rilke eens zei.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. god wat een lompe dingen zeggen mensen zeg, iedereen heeft recht op zijn gevoel.

    Ik voel met je mee, ik vind je fantastisch, lijkt me heerlijk om jou als goede vriendin te hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eerst heb je alle goede raad naast je neergelegd, en nu zit je met de gebakken peren. Dat krijg je ervan als je alleen je pooier geloofd.

    Prostitutie is in het begin misschien nog te verdragen, maar de klap komt later. Die komt altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het lijkt me alsof je op zoek bent naar een huiselijke man, maar dat is wel het laatste type dat kan leven met een vrouw die werkt als prostituee.
    Een artiest of internationaal zakenman, die zelf ook polygamie bedrijven, staan daar ongetwijfeld meer voor open.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. haha jezus wat een domme reacties van sommigen vooral die van Lisa.

    Beste zondares veel succes met het vinden van een levenspartner dat is wat je zoekt geloof ik niet zomaar een vent maar iemand met wie je je leven kan delen. Ik kan je helaas geen tips geven over hoe je dat doet maar het zal vast wel lukken.

    En niet luisteren naar die domme reacties er zijn wel degelijk mannen die het niet erg vinden als hun vrouw hoer is of is geweest zijn er misschien niet duizenden maar ze zijn er wel. En Kim Feenstra is het ook gelukt zo moet je maar denken. Veel succes !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Zondares,

    Het is inderdaad fijn om een vriend te hebben die accepteert wat je doet. Ik heb toevallig zo'n vriend, en hoewel hij niet perfect is, accepteert hij wat ik doe en heb gedaan en groeit hij zelfs seksueel met mij mee. Hoewel ik veel mider ervaring heb dan jij, merk ik wel dat ik meer ervaring heb dan iemand die leeft volgens de normen van vandaag. Ik mail ook met een andere hoogstaande professionelle, en daar leer ik enorm veel van. Omdat ik zelf wat ervaring hebt, ben ik in staat om op waarde te schatten wat zij zegt, en mijn vriend experimenteert lustig met mij mee!

    Het kan wel hoor, zo'n vriend. Ze bestaan. Dus geef niet op. Wellicht kun je het zoeken in mannen die zelf ook veel seksuele ervaring hebben opgedaan. Als prostituee heb je zoveel aan je kennis van seks, jezelf en hoe mannen werken, als je dat in een relatie effectief gebruikt en er is veel liefde, kun je het interessant houden tot je tachtig bent!

    Groet,

    de escort

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben het overigens niet met de anoniem van 11:14 eens. Mijn ervaring met polygame mensen is dat ze net zo weinig begrip kunnen hebben als monogame mensen. Seksuele ervaring zit ook erg veel in hoe je over seks, mannen en vrouwen denkt. Ik heb het idee dat veel mannen niet weten hoe vrouwen seksueel in elkaar steken, en dat ze dat ook niet te zien krijgen omdat de meeste vrouwen dat van zichzelf ook niet weten. Dan moet je gewoon erg goed over seks nadenken of er beroepsmatig mee bezig zijn. Dan doe je veel meer ervaring op dan in een nachtclub.

    de escort

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Iedereen kent het, verwachtingen die (nog) niet uitkomen, teleurstellingen.

    Je zou er iets aan kunnen gaan doen. Ken jij geen collega’s die in een situatie zitten die jij ook wel ziet zitten? Misschien kunnen zij vertellen hoe ze zo ver zijn gekomen. Misschien heb je chance bij klanten?

    Je verwachtingen bijstellen kan natuurlijk ook. Vrouwen voorzien van man en kinderen zijn immers niet automatisch ook gelukkig.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zolang je gevoelens niet de overhand nemen in je leven, is dit gewoon een gevoel dat verlangt naar de andere kant van de heuvels. Wat zich vooral laat zien wanneer je een ietsie teveel gedronken hebt.
    Iedereen heeft dit, ook mensen met een vaste partner hebben dagen dat ze liever een ander leven hadden willen leiden. "huisje, boompje, beestje" of juist "GEEN huisje, boompje, beestje"

    Iedere levensloop/keuze heeft zijn voor en nadelen. Vandaag overheersen gevoelsmatig de nadelen, morgen zie je weer de voordelen. zolang de voordelen opwegen tegen de nadelen doe je het goed. Gaan de nadelen overheersen dan zul je een andere weg in moeten slaan. Al is het ideaal van; je huidige leven met een levensgezel theoretisch realiseerbaar, de kans is wel minimaal dat je een man vind die je levensstijl volledig zal accepteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zondares, Ik ken dat gevoel. Sterkte en een dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve zondares, als ex-collega kan ik je zeggen dat er echt wel mannen zijn die je verleden en heden willen accepteren.
    Als een man echt van je houdt en voor je wil gaan maakt het niets uit wat voor beroep je doet.
    Dan houdt hij van jou en niet van je beroep.
    Jij bent de echte ware liefde nog niet tegengekomen, ik heb dat geluk wel gehad en met mij vele dames van plezier.
    Zorg dat je hart openstaat en verberg je niet meteen in schaamte want jij doet niets verkeerds.
    Jij verleent een dienst net zoals vele mensen die verlenen.
    In Amsterdam hebben een tijdje posters gehangen met daarop de tekst: prostitutie
    Niet gewoon werk, wel gewoon arbeid en zo is het.
    Jij hebt niets om je voor te schamen en elke man mag trots en blij zijn dat hij zo'n ervaren, openminded vrouw aan zijn zijde heeft staan.
    Jouw ideale man loopt ergens rond, ik hoo alleen oprecht voor je dat je ware liefde in je hart toe kan laten.
    Ik als ex-prostituee en nu werkzaam in de bel-industrie, heb iemand gevonden, dan met het voor jou ook te vinden zijn.

    Liefs, C

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve Zondares, hier een knuffel

    {{{Zondares}}}

    M.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Daar zit je dan in je mooie huisje en met je dure spullen en je vette bankrekening.
    Maar wat heb je er aan als je niemand hebt om van te houden?

    Ik heb medelijden met je, en hoop voor je dat het goed komt met je.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik denk dat het in de situatie van Zondares eerst belangrijk is om een paar nieuwe/goede mannelijke vrienden te maken zonder dat daar seks bij komt kijken (want aan de eisen op dat gebied is het voor de huis-tuin-keuken-man nogal lastig te voldoen bij iemand met zoveel ervaring)

    kortom kijk eens totaal buiten je eigen cirkeltje, dit is al eerder hier geopperd, een cursusje op een of ander artistiek gebied, zoiets! :)

    het zal zeker lukken en er zijn genoeg mannen die open genoeg zijn om je beroep te accepteren

    (ik kan me zo voorstellen dat je zegt 'ik doe dit nog 5 jaar' en dan is t tijd voor wat anders)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. (en dat de man dan zegt: ok prima)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. 1 van de stuurlui aan wal.24 mei 2011 om 03:22

    Die schouder en warme arm om je heen zal je zeker missen. Maarja, getrouwd zijn en 1 of meer kleine kinderen hebben is ook niet alles. Dat is gelijk aan een tweede baan er bij, uitslapen, vrije zondagen en feestvakanties naar Mexico kun je echt vergeten. Ik ben blij en jaloers voor je wat je allemaal al hebt. Veel sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. stuurman 2e klasse aan wal24 mei 2011 om 03:41

    Daarnaast verwcaht je erg veel van een kerel; niet in de laatste plaats dat ie jouw werk verzwijgt/verdaaid tegenover zijn vrienden, familie, collega's e.d. Daar heeft een doorsnee man geen zin an kan ik je verklappen. En als je als BOM een kindje hebt: wat moet die zeggen tegen vriendjes? Mama is hoer? Je weet het zelf, dat past niet in deze samenleving op het schoolplein.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik sluit me aan bij de vorige reactie. Volgens mij liggen jouw verwachtingen van een man te hoog.

    Enerzijds moet hij uitmuntend zijn in bed om een kans bij jouw te maken, anderszijds moet hij wel accepteren dat je een hoer bent.

    Bij dat soort man denk ik aan een gigolo of pooier...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Op ieder potje past een dekseltje zeggen ze, dus dat zal ook voor jou gelden. En het kan blijkbaar, als je naar je collega's kijkt die een vriend/man hebben. Ik hoop voor je dat je niet lang hoeft te wachten op een man die je gelukkiger maakt.

    Maar even als discussie onderwerp, zijn mannen doorgaans echt zo veel met het verleden bezig? Ik kan begrijpen dat het moeilijk is als je vriendin met andere mannen naar bed gaat, maar als dat in het verleden ligt is dat toch heel anders? Net alsof een niet prostituee nooit met andere mannen naar bed is gegaan in het verleden. Waarschijnlijk wel met veel minder mannen, maar het aantal maakt toch niets uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. @Richard86
    Zo is het maar net, het verleden is niet belangrijk. Wat ik echter heb opgepikt uit Zondares' verhalen is dat zij zelfs haar vriendinnen niet vertelt wat ze echt doet, vanwege eerdere nare ervaringen. Als jij vriend van zondares bent, dan neem ik aan dat je als vriendje ook niet vrijelijk mag praten over haar werk met anderen. Ook al ben je het er 100% mee eens. Dus moet je liegen als vriendje van zondares. En heel veel en consequent liegen, want niemand van jou vrienden, ouders e.d. mag het weten of zelfs maar vermoeden. En de vraag is snel gesteld: goh wat doet ze?
    Ga er maar aan staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Beste Zondares,

    jammer van sommige reacties.

    Persoonlijk ga ik ervan uit dat er altijd een passende partner te vinden is. Eentje die open staat voor situaties die niet algemeen geaccepteerd worden door de burgertrutjes. Ik ga ervan uit dat ik wel prettig zou kunnen leven met iemand die als sekswerker actief is, hoewel ik dat tot nu toe nog nooit heb meegemaakt en mij misschien niet alle consequenties kan voorstellen.
    Belangrijk is wel dat het iemand moet zijn die zich weinig aantrekt van wat andere mensen denken/oordelen.

    Volgens mij is het belangrijkste om een partner te vinden die open staat voor de goede dingen in het leven, met een gezond stel hersens en een eigen mening.Volgens mij ben jij dat en ik weet zeker dat er ook onafhankelijk denkende verstandige mannen zijn die wel open staan voor een relatie met iemand die sekswerk doet.

    Waarom is sekswerk eigenlijk een issue?! In mijn boekje is dat allemaal niet zo belangrijk.

    Groet Clemens

    P.s. ik waardeer je blog ontzettend, jammer van de haters...

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wie wil er nu samen zijn met een vrouw die elke avond dat ze thuis komt naar andere mannen ruikt?

    En hoe kan je nu trots aan je vrienden je nieuwe vriendin tonen als ze er ook mee naar bed kunnen gaan als ze willen?

    Ik denk dat zo'n relatie alleen maar houdbaar is als je zelf polygaam bent anders is er geen evenwicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Tjonge wat een vreemde reacties hier...maar dat is niet zo vreemd...,mag niet...mag niet(opzij) kutjes maken weer dankbaar gebruik van het tonen van een stukje emotie door jou, om hun eigen gelijk te halen..*burp..kots*

    Dit stukje snap ik nou weer helemaal wel trouwens (en is ook heftig relevant)..

    Maar heb vervolgens totaal geen medelijden met je...

    Wel medeleven trouwens...want ik denk dat het voor een man ook niet makkelijk is om hier op een juiste manier mee om te gaan.....tis namelijk niet iets wat je ff uit je mouw schud denk ik.

    Als ik zelf na denk over een relatie met jou (tja waarom niet)...zou ik ineens over een boel dingen na moeten denken wat ik in een relatie met een vriendin niet uit de branche, ook moet doen...maar er zijn wel wat heftige verschillen denk ik zo...

    Ik zou er denk ik niet zo veel problemen mee hebben...maar denk wel dat ik af en toe wel zoiets heb van ...ja maar hoe moet ik dat verschil in sex met je liefie, en mn liefie die sex heeft met anderen nu goed plaatsen..

    Dat lijkt me best wel lastig, maar zeker geen mission impossible..

    Veel praten , elkaar respecteren en proberen te begrijpen... zal veel belangrijker zijn dan bij een normaal date/relatie verliefdheid dingesje.

    Elkaar volledig vertrouwen zal denk ik ook veel meer gewicht moeten hebben binnen zo'n aparte relatie.
    Want dat is het in mijn ogen...

    Overigens niet veel anders dan een rebelse man (uhhhhm heb ik het over mijzelf) die niet toegeeft aan opzij kudjes die vinden dat ze hun vooringenomen wensen en eisen kunnen opleggen aan een man...
    Daar pas ik namelijk voor...opzouten!!!! ik doe wat ik denk en ik denk wat ik denk dat goed is!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Lieve zondares,

    Als ik je zou kennen, zou ik je nu gewoon een warme knuf geven. Uit ervaring weet ik hoe het voelt en kreeg spontaan een brok in mn keel toen ik het hele stuk doorlas.

    Misschien kan ik met deze reactie je toch een beetje "een hart onder de riem steken."

    Laat de negatieve reacties je niet teveel raken. ok? Het ga je goed

    xx

    een collega

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik denk dat het lastig is, maar niet onmogelijk, om een man te vinden die kan leven met jouw werk. Toch zal hij jaloers zijn dat er andere mannen aan zijn vriendin komen. En zal hij zich altijd afvragen of het voor jou echt alleen werk is, of dat je ook wel eens fantaseert om ervandoor te gaan met zo'n klant. Of dat je een klant beter vindt sexen dan hem. Dat zit er nu eenmaal in.

    Of je van een man mag vragen dat hij verzwijgt wat jij doet, dat lijkt me een lastige. Als hij moet liegen tegen jouw familie en vrienden, en ook tegen zijn eigen familie en vrienden, kan dat hem wel eens op gaan breken.

    Hij moet er tegen kunnen dat hij jou meeneemt naar (zakelijke) feestjes en dat er dan misschien wel een klant van je rondloopt. Misschien voor die klant nog wel een lastigere situatie dan voor jullie.

    En afgezien daarvan moet hij ook nog eens een tijger zijn in bed.

    Mag hij ook buiten de deur seksen? Of is dat anders, omdat het geen werk is?

    Bij een relatie denken de meeste mannen toch nog steeds aan volledige trouw. En als er iemand ontrouw mag zijn, zijn zij dat.
    Zelfs stellen die naar een parenclub gaan, gaan toch weer samen naar huis. Zij hebben vaak als regel dat er niet gesekst wordt zonder dat de ander erbij is. Gevoelens zijn belangrijk.

    Een man die alleen van jou is, en het prima vindt dat je sex hebt met jan en alleman... dat lijkt me eigenlijk nogal een sukkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik begrijp hoe het moeten liegen een probleem kan vormen. Maar als ik nou eens het volgende neem zie ik een rede waarom hij zou willen liegen.

    "Een man die alleen van jou is, en het prima vindt dat je sex hebt met jan en alleman... dat lijkt me eigenlijk nogal een sukkel."

    Dat zal ongetwijfeld de mening/gedachte zijn van veel mensen als een man verteld dat zijn vriendin een prostitué is. Dus eigenlijk is het meer iets wat je voor beide in stand houd, en is het dus niet iets dat alleen voor zondares is (als je tenminste niet als sukkel gezien wilt worden door vele anderen).

    Daarnaast ben ik het er zelf niet helemaal mee eens dat je dan gelijk een sukkel bent. Dat is veel te generalistisch naar mijn mening.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Lieve zondares,

    Als vrouw vind ik het geweldig om je stukjes te lezen en erg leerzaam. En zoals eerder gezegd door iemand anders, ook als je een gelukkige relatie hebt kan je verdomd eenzaam zijn. Het gras is gewoon nooit groener ergens anders. Het is misschien een idee om gewoon je geld op te sparen, en dan uiteindelijk ergens naartoe verhuizen waar niemand je kent en gewoon niet over je verleden te praten. Overnieuw beginnen dus, want om heel eerlijk te zijn, ik denk dat grofweg de meeste mannen inderdaad het niet zo fijn zullen vinden om te weten dat hun geliefde met zoveel anderen naar bed is geweest. Het is beter als ze het niet weten.

    Ik heb de blog een tijdje niet kunnen volgen, dus ik weet niet of er al een stukje over is geplaatst, maar ik ben eigenlijk heel benieuwd wat jij nu vindt van deep throating. Mijn vriend waar ik zielsveel van hou heeft een iets gebogen pik waardoor het moeilijk is om hem helemaal achterin te krijgen. Nu vond ik het bij andere mannen heel leuk om te doen, maar bij hem is het moeilijk. Is dat iets wat ik kan oefenen of zal ik me maar op andere dingen concentreren...?

    Thanks!! En blijf schrijven pls!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Iedereen die vrijgezel is geweest of tussendoor dat was, begrijpt zo'n "off" day. Heel menselijk allemaal, lef dat je het opschrijft!

    Tja ik blijf je stukjes twee keer per week wel missen hoor, hopelijk ga ondanks alle negatieviteit door met schrijven en wordt het geen "zero" per week. Neem maar een "zero" cola en laat de wijn voor wat het is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. eigenlijk zouden wat meer vrouwen zich eens een jaartje moeten prostitueren want de meeste bakken er niets van in bed

    BeantwoordenVerwijderen
  35. In reactie op Lisa:

    In andere beroepsgroepen, zoals in de business-scène of advcaatuur, wordt soms over lijken gegaan. Vind je dat wél 'eerlijk' geld verdienen? Zondares is gewoon een ondernemer die op haar manier diensten verleent.

    Dat haar klanten door haar diensten hun gezin bedriegen is wel een héél eenzijdige kijk op de zaak. Denk je zo ook over uitbaters van horecagelegenheden die schenken aan alcoholisten of sportschoolhouders die huishoudelijk geweldplegers de mogelijkheid geven om hun spieren te trainen? Dat past namelijk perfect in jouw kortzichtigheid.

    Waar vraag is, ontstaat een markt. Misschien moet je wat beter op je man letten, ipv hier je gal te spuiten over iemand die enkel aangeeft dat ze niet met alle consequenties van haar werk even blij is. Wie ben jij dan om haar te veroordelen?

    Ieder zijn eigen keuze, je bent geen prostituee, maar je werkt als prostituee. Zoals dat voor elk beroep geldt.

    Ook de 'lady in red' zal ooit een geschikte man vinden, maar je moet er wél naar op zoek gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Het blijft hier terugkomen dat Zondares de verleidster is die mannen dwingt om seks te hebben zodat ze vreemdgaan. Dat is een hele veilige gedachte, want a. je vriend heeft op die manier geen verantwoordelijkheid en b. je kan je agressie op een ander richten in plaats van op diegene die is vreemdgegaan, maar waar je wel elke dag samen mee zit te eten. Tsja, het is je kop in het zand steken dus. Zoals gezegd, waar vraag is...is aanbod.

    Lieve zondares, ik vind je een geweldig mens. Het is al een keer eerder door iemand gezegd, maar wat lijkt het me geweldig om een goede vriendin van je te zijn. Ik heb vaak wat alternatieve ideeën die niet in de huidige maatschappij passen. Echt fijn dat ik ze af en toe hier langs zien komen. Ik mis de donderdag-stukjes stiekem wel, maar ben ook blij dat je meer aandacht aan je stukjes kan geven zo.

    Ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. @mike

    en als je zondares mag geloven de mannen ook niet.


    eikel.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Zondares,
    Ik heb met je te doen en hoop dat je iemand vindt.
    In ieder geval ben je niet meer zo piepjong, dus zul je wel niet in een slechte relatie terechtkomen. Je zult jezelf waarschijnlijk goed kunnen beschermen wat dat betreft.

    Je zegt "Ik wil tegen een man aanleunen als we voor de TV zitten, en dat hij van mij is." Dat lijkt me nou het allerlastigste. Ik vraag me af wat je bedoelt met 'dat hij van mij is'. Wat als hij een hoer wil bezoeken?

    Mijn partner is pas naar een hoer geweest, en ik ben pisnijdig, omdat hij het me niet had laten weten (ik kwam er bij toeval achter) en dus een risico (geslachtsziekten) genomen heeft waar ik niet vanaf wist. Mijn bezwaren zijn dus vooral praktisch.

    Verder heb ik het idee dat hij niet echt 'van jou' is als hij naar de hoeren gaat.

    Ja, je kan niet te lang wachten voor je een relatie aangaat, want de kans dat je iemand opsnuffelt die de moeite waard is wordt wel kleiner! Dus je zou ook kunnen kappen en een ander soort arbeidsverleden opbouwen, gewoon uit praktische overwegingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. De meeste mannen willen niet getrouwd zijn met een hoer.
    Niet met een vrouw die het geweest is en nog minder
    met een vrouw die het nog steeds is.
    Een enkele vent zal het geen probleem vinden
    maar dat zijn de absolute uitzonderingen.

    Mannen die zogenaamd ruimdenkend zijn moeten zich
    afvragen, is het ok als mijn vrouw dit werk gaat doen?
    Of mijn eigen dochter?
    Mijn inschatting is dat het leeuwedeel het niet ok vindt.

    Je kan dit hypocriet vinden,
    oneerlijk, het doet er allemaal niet toe.
    Het beroep prostituee is een enorme handicap bij
    het aangaan van relaties. Zowel liefdesrelaties als
    de 'normale' sociale contacten.

    Gaat je kind op school vertellen: mijn moeder is
    prostituee. Natuurlijk niet, dat gaat bergen gezeur opleveren.
    Precies de reden waarom je het nu ook niet aan vriendinnen
    vertelt. En terecht want grosso modo levert dat alleen maar gezeik op.

    Alles moet stiekum, dat gaat niet veranderen de komende 40 jaar.
    Dat is een enorm groot offer dat je bereid moet zijn om te brengen.

    Seks boeit me enorm en ik hier heb best wat geleerd over hoe het werkt.
    Zoals je zelf praat over wat jij zelf leuk vindt: het is nogal technisch.
    Je ventje moet het lang vol kunnen houden, goede techniek enz. enz.
    Zelf heb ik toen we heftig verliefd waren onwijze seks gehad,
    die achteraf gezien tamelijk onbeholpen was. Nog steeds ben ik
    geen super lover, maar het is altijd wel lekker.

    Wat me heel aantrekkelijk lijkt aan jouw beroep is het avontuur,
    je weet nooit wat er nu weer gaat gebeuren.
    En je verdient natuurlijk vrij aardig.
    Aan de andere kant in een 'normaal' beroep kun je ook zat verdienen.
    En ook in het bedrijfsleven kun je enorm veel dingen meemaken.
    Dikke 40ers en 50 ers die met je willen neuken...dat gaat je ook je neus uitkomen natuurlijk.
    Je meot je er toe zetten om je best te doen.

    Mij collega's werken als ICT ers. Die verdienen ruwweg tussen de 80 en 130 euro per uur.

    Niet zoveel al een prostituee denk ik, maar het is dan ook veel minder heftig en zwaar om te doen.
    Voor mij geldt in ieder geval dat het offer dat jij brengt gewoon te groot is.
    Volgens mij ben je op de lange duur met een 'duf' kantoorbaantje uiteindelijk beter af.
    Zou je hetzelfde zeggen als tegen mijn ddochter: lieve schat, houd er mee op.
    Dit is natuurlijk mijn strikt subjectieve tamelijk orthodoxe opvatting.
    Volgens mij is het uiteindelijk toch ook een enorm emotioneel offer dat je brengt.
    We kunnen wel doen of het gewoon werk is, maar het is veel heftiger denk ik dan welk
    'normaal' beroep ook.
    Wens je het allerbeste en zou je graag iemand gunnen om die je echt liefheeft
    om wie je bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Zondares,
    Een mooi eerlijk stukje was dit zeg. Ik denk dat ik als man er vrede mee kan hebben wat een vrouw in haar verleden gedaan heeft. Ik zou er geen vrede mee kunnen hebben dat ze in de prostitutie werkt terwijl ze met mij is. Maar er zijn vast wel mannen die dat geen probleem vinden.Alleen zullen daar er niet veel van zijn. Je lijkt me wel een erg toffe chick enzo, dus daar zal het niet aan liggen. Ik denk dat je op een of andere manier meer open kaart moet spelen met mannen, zodat je eerder in de gaten hebt of zij er een probleem mee hebben of niet. Dat is natuurlijk niet zonder risico, dat snap ik ook, maar ja, het leven is niet zonder risico. Succes en houd ons opd e hoogte!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Eenzaamheid is erg om te moeten voelen, maar ik denk dat er heel weinig mannen zijn die een vriendin of vrouw willen die hoer is, of is geweest, en het is al eerder gezegd, het levert enorm veel problemen op voor en bij kinderen. Een mama te hebben die hoer is, of is geweest vanuit eigen keus, is heel zwaar voor een kind. Als je man lekker seks wil en er steeds aan moet denken dat er die dag al een aantal mannen voor hem zijn geweest en de honderden uit het verleden, gaat dat niet volhouden. Je zou moeten stoppen zondares om een ander en nieuw leven te beginnen, maar dat neemt het verleden niet meer weg. Je leeft nu in 1 grote leugen tegenover je ouders, je familie, je vriendinnen ... hoe vreselijk is dit !!! Een leven te moeten leiden op deze manier zou ik niet kunnen en willen, en velen met mij ook niet. Ik begrijp je eenzaamheid, maar deze keus heb je ooit toch zelf gemaakt.

    @ Tara, ik ben het wat Mike betreft helemaal met je eens. Er zijn zat vrouwen die goed zijn in seks en ook behoorlijk ervaren, zonder dat ze hoer zijn en dat ook nooit hoeven worden om ervaring op te doen. Waarom ? om die smerige losers als Mike letterlijk over je heen te krijgen, getver ! Hij is zelf zo'n enorme lul dat hij geen normale vrouw kan krijgen en heel onzeker is.

    Zondares, succes en sterkte met je eenzame gevoel, maar blijf wel de feiten onder ogen zien en zeg niet steeds dat je hier zo goed in bent, want dat zou je in een ander beroep ook kunnen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. http://nos.nl/artikel/243644-helft-managers-wallen-was-crimineel.html

    BeantwoordenVerwijderen
  43. pas op wie jij beledigt want ik zou wel eens je eigen man kunnen zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Haha die Mike, mijn eigen man ? onmogelijk, die zou nooit hebben gezegd wat jij deed, en hij spreekt en schrijft sowieso alleen maar in het Engels. Sorry to disappoint you !
    Het is trouwens niet mijn bedoeling, en vast ook Tara's bedoeling niet, om wie dan ook te beledigen, maar wie begon daarmee? Jij beledigde de "meeste" vrouwen door te zeggen dat ze er niets van bakken. Goh, zou dat toevallig dan niet aan de man in kwestie liggen? Have a nice evening, and no hard feelings what soever.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Tara is grappig ! LOL !!! dat zou zomaar een vriendin van me kunnen zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. de tara van 14.02 is een hoax, dat was ik niet :(

    en ik ben sowieso (nog) niet getrouwd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  47. life is a bitch27 mei 2011 om 02:32

    Even off topic: Ik vind 1 keer per een stukkie best prima, kun je tenminste flink reaguren. Nou laters!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik weet echt niet wat ik nou van sommige reacties moet vinden. Is het nou echt zo onbegrijpelijk wat ik schrijf? Ik word er een beetje moedeloos van.

    Dankjewel voor de lieve reacties.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Zondares,

    Wat 'n lieve, eerlijke, charmante & menselijke posting schreef je Maandag jl.

    Ik als chronisch eenzame man kan me net ietsjes te goed indenken hoe je je voelt wanneer je thuis alleen zit & sippig wordt wanneer de avond op haar spreekwoordelijke einde loopt.

    Dan ga je inderdaad mijmeren over je eigen beslissingen, hoe de toekomst eruit kan zien, mannen (of vrouwen) waar je misschien té kritisch over was enzovoorts..

    Jammer dat anderen (helaas ook weer de standaard dames) vervelende sneren moeten uitdelen.
    Ach, zie maar zo; waarschijnlijk ter compensatie van hun eigen onzeker- & gevoeligheden.

    Alvast 'n lieve knuff charmante sexy schone & 'n natte zoen op je muffe doos. (slechte poging tot humor.)

    'De wandelende maagd'.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Het mooie aan de internetten is dat je oppervlakkige connecies kunt hebben met iedereen.


    Het lastige is dat die relaties ok oppervlakkig moeten blijven (ondanks je wil, soms).



    Dat is een metafoor die ook een deel uit maakt van je werk. Het zakelijke en het persoonlijke overlappen. De persoonlijke reacties in deze thread zijn een voorbeeld.


    Ik zou graag van je zien dat je je kennis en vakkunde van je af kan zetten en het directe werk van je af zou kunnen zetten in eeen soort van 'mater' functie binnen een bordeel. ik zou ook willen dat je je sexuele behoeften zo kwijt zou kunnen als je cliënten (maar ik denk dat je beroepsdeformatorisch redelijk aangedaan bent en net als iedereen op zoek bent naar een ware die een aantal contradictoire karactereigenschappen vertegenwoordigd.)


    Met andere woorden, Ik denk dat je in een exacte situatie bent als veel van je cliënten. Je wil hetgene dat je niet kan krijgen. Ik benijd je niet, maar ik haat je ook niet zoals een aantal viva vrouwen hier.


    Veel geluk, barman

    BeantwoordenVerwijderen
  51. zondares,
    kun je weer van die leuke stukjes posten over specifieke onderwerpen? iemand vroeg om deepthroaten, of anders kun je misschien weer gebeurtenissen gaan beschrijven die je zijn overkomen. dat vind ik het leukst.

    een stevige discussie is trouwens niks mis mee lijkt me, je blogs roepen allemaal dingen op bij mensen, mooi toch? overal waar mensen de mogelijkheid hebben om te reageren, reageren sommigen positief en sommigen negatief. het beste is als jouw blogs gewoon blijven komen en niet veranderen door de reacties.
    iemand scheldt negatieve reageerders uit voor viva-vrouwen... nou weet je, iedereen die reageert is wel op dit blog geweest, heeft iets gelezen en neemt de moeite om te reageren. zelfs een negatieve reactie is dus uiteindelijk een positieve draai aan de blog.

    ikzelf plaats soms een superpositieve reactie, en soms een negatieve. gewoon, omdat ik gewoon typ wat ik denk en omdat ik mijn mening nog niet helemaal dichtgetimmerd heb.

    Peace!!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat je van sommige reacties moet vinden ? Je schrijft je eigen verhaal over eenzaamheid, je weet dat je zowel positieve als negatieve reacties kunt krijgen, en dat gelul over "Viva vrouwen" slaat nergens op. Iedereen is vrij om zijn of haar eigen mening te uiten. Het is niet onbegrijpelijk wat je schrijft, maar wel wat je doet en wat je van een vaste relatie verwacht. Neem alles in je op en denk er gewoon over na. iedereen hier brengt wel een stukje waarheid en daar kun je iets mee, wat toch ook de bedoeling is van je verhalen ? Dus word niet moedeloos als de reacties anders zijn dan je hoopte, want al ben je eenzaam, wat erg genoeg is, je moet wel beseffen dat je in een beroep zit dat het voor je toekomst heel moeilijk maakt. Veel succes !

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hoi zondares,

    Ik ken je niet, maar ik ken je gevoel wel. Als je echte liefde wilt, zul je denk ik toch je houding in het leven moeten veranderen. Echte liefde is iets wat je met één persoon ervaart en binnen die relatie kom je, uit liefde, toe aan lekkere seks met elkaar. Ik kan me niet voorstellen dat ik mijn werk belangrijker zou vinden dan mijn vriend (= verloofde). En ik zou me verschrikkelijk voelen als ik zou neuken met een ander, want ik ben van hem. Die gedachte is zelfs goed voor ons seksleven.
    Ik denk dat je met je gedachten opgesloten zit in een verkeerd wereldje waar je uit moet breken. Pas dan kun je echte liefde vinden waar seks logisch uit voorkomt, maar waar seks niet de basis van is. Ik zie aan je stukje wel dat je een idee hebt van hoe een liefdevolle relatie zou werken.
    Veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Op een gegeven moment heb je een beslissing gemaakt over het leven dat je wilt leiden. Is het tijd om dat te heroverwegen ? Ben je toe aan verandering ? Of is de eenzaamheid een gevoel dat je weer achter je kan zetten en ga je door met je doelen ?
    Het is jouw keuze.
    Veel succes

    BeantwoordenVerwijderen
  55. @Anoniem 28 mei 2011 15:43

    Ik denk dat ze vooral bedoelde waarom sommige mensen zoveel haat tonen omdat ze er niet mee eens zijn of er anders over denken. En dat terwijl ze alleen verteld hoe ze zich soms voelt en wat ze zou willen. Je kan het er niet mee eens zijn en anders er over denken, maar niet iedereen brengt dat even tactvol/respectvol.

    Maar gelukkig is het maar het internet, ik hoop dat zondares het makkelijk kan negeren en zich er niet veel van aantrekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. @ Zondares

    Misschien helpt het, en misschien niet:

    Ik zie die liefde als volgt.
    Stel dat je alles wat je kent kwijt raakt, dus je hele wereld; je werk, je huis, je vrienden, je familie, je hele leven dus; alles behalve die persoon.
    Dat je dus alleen nog elkaar hebt en verder niets meer.
    Ik weet dat ik dan weer verder zou kunnen leven. (Verder leven zonder die persoon is volgens mij veel zwaarder, wie weet vind ik weer zo iemand...)

    Ik zou voor die persoon alles opgeven. Maar als het goed is hoeft dat niet...
    Hoe je die persoon tegen komt, of waar, of wanneer, ik weet het niet. Maar het zal gebeuren en dat moet je ervoor open staan en het zien...
    Misschien ken je die persoon al, en weet je het nog niet. Misschien moet jullie liefde groeien, en blijft hij groeien tot het oneindige. Misschien ben je er nu nog niet klaar voor...

    Besef wel dat jullie niet alleen op deze wereld zijn. Je moet leven in een wereld met vele anderen. En hoewel je kan zeggen het je niets interesseert wat anderen denken, dat is niet zo en zo werkt het ook niet.

    Bovendien doe jij werk wat normaal gesproken de lichamelijke symbolisering is, van die liefde. Jij deelt dit (wellicht niet zoals je het met die liefde zou doen), met anderen alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Maar ik denk dat als jij die liefde tegenkomt (en toelaat), je ook bereid zult zijn je werk op te geven.

    Persoonlijk vind ik dat mensen zich veelste vaak laten afleiden door randzaken. Of te snel gaan plussen en minnen. Je hoofd is belangrijk om beslissingen mee te maken. Maar je gevoel (je hart) is op dat gebied een veel betere graadmeter! Luister naar dat gevoel en je zult geen spijt krijgen....

    Ik wens je sterkte.
    En hoop dat je vindt wat je zoekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. de vrouwen met negatieve reacties zijn er waarschijnlijk die 10 keer per dag denken aan uitvluchten om geen sex te moeten hebben met hun man. Ze vinden dat een man zijn lul achterna loopt en dat hij 10 keer per dag aan sex denkt, maar daar een klein beetje rekening mee houden ... nee hoor, ik heb hoofdpijn. Reken maar dat ze slecht zijn in bed en ja... de meeste mannen (ik ook) hebben nog véél te leren, maar die staan daar misschien meer voor open. Het zijn ook die vrouwen die alleen sexen voor een REDEN en niet omdat het leuk is. Reden : een lief krijgen, een huwelijk krijgen en behouden, kinderen, promotie ... Het is tevens het type vrouw dat géén sex zou geven aan haar man moest ze 100% zeker zijn dat ze haar man niet zou kwijtspelen. Na vele jaren huwelijk weet ik dat AL de vriendinnen van mijn vrouw zo weinig mogelijk sex hebben en reken maar dat ze hoeren haten alsook mannen die ook maar iets over sex beginnen : hun wereldje is zoooo klein.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ik ben nog een reden vergeten waarom een vrouw sex geeft aan haar man : ze voelt zich schuldig omdat de frequentie zo laag ligt en dan geeft ze toch nog eens toe. Ze ligt dan op haar rug en soms op haar knieën. Mijn vrouw heeft een standje ontdekt dat voor haar nog makkelijkker is : op haar zij liggen, dan moet ze helemaal NIETS doen. Dat is wat de meeste (hier negatieve kritiek spiuennde) vrouwen doen : NIETS en dan maar zeggen dat mannen slecht zijn in bed. Die moet dan wel ALLES doen. Daaarom : luister eens naar wat Zondares te zeggen heeft, kan je nog iets leren.
    Al gemerkt dat ik gefrustreerd ben ? JA dat ben ik : nooit een lief gehad, honderden keren afgewezen. Een meisje moet op een fuif niet veel anders doen dan wachten tot een jongen weer eens avances maakt. Ik zou eens willen zien hoe het zelfvertrouwen van jullie vrouwen en zou uitzien na zoveel afwijzing. Dan ben ik toch getrouwd geraakt en dan weer de afwijzingen in bed : ja ik ben sexueel stervende. En dan verschieten die vrouwen dat hun man naar een hoer gaat. Ze wéten dat hun man sex wil en toch geven ze het niet : waarom ? Omdat vrouwen geen interesse hebben in sex. Veel lachen ove sex op feestjes maar in bed een dikke nul. Masturberen doen jullie niet, het is maar dat je het weet. Wel naar Upper-dare party's gaan en dan toch eens iets kopen en ooit eens proberen dat wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. @anoniem 26-05-2011 08:56
    Je leeft nu in 1 grote leugen tegenover je ouders, je familie, je vriendinnen ... hoe vreselijk is dit !!! Een leven te moeten leiden op deze manier zou ik niet kunnen en willen, en velen met mij ook niet. Ik begrijp je eenzaamheid, maar deze keus heb je ooit toch zelf gemaakt.

    Helaas wordt deze keuze ook opgelegd door de maatschappij. Generaliserend gezegd weigert de maatschappij prostitutie en de mannen en vrouwen die dit bedrijven of hebben bedreven te accepteren. Een sprekend voorbeeld is Roos Bachelier, een dame welke een nieuwe carriere als salesmanager had en een boek heeft geschreven over haar oude beroep. Doordat haar identiteit is uitgekomen ontslag heeft gekregen bij haar werkgever.

    Waarom kunnen de vriend(inn)en van Zondares met haar wel normale sociale relatie met haar onderhouden zolang ze niet weten dat ze een prostituee is, maar zodra ze zou vertellen dat ze een prostituee is behandelen ze haar als paria met een besmettelijke ziekte.

    Ergens hypocriet om een oordeel te vellen over Zondares haar vriend(inn)en, terwijl ik in mn posts oplet om geen herleidbare informatie naar mijn persoon neer te pennen. In zekere zin doe ik het zelfde als haar vriend(inn)en zorgen dat er geen associatie is tussen prostitutie en mij als persoon omdat ik bang bent dat dit mogelijk negatieve gevolgen kan hebben op mijn carriere. Dit is helaas wel de realiteit van de maatschappij dat een associatie met groep met een negatieve stempel voldoende is om die zelfde stempel opgedrukt te krijgen. Om te zorgen dat er brood op de plank blijft en ik mn rekeningen kan blijven betalen conformeer ik ook naar de maatschappelijk gewenste standaarden, altans daar waar nodig zoals een publiek medium als internet.

    Het geen wat je beschrijft Zondares is zeer zeker niet uniek en absoluut herkenbaar. Zeker als je graag een nieuwe liefde in je leven wil hebben en het niet wil lukken, maakt dat je je op dat moment even alleen op de wereld voelt of moedeloos waarom kan iedereen wel huisje, boompje, beestje hebben en ik niet. Een situatie waarin ik mn ex soms enorm miste is toen ik net de relatie had verbroken en ik 's avonds alleen in bed lag, dan verlangde ik dat ze weer naast me zou liggen niet voor een wip, maar haar zien slapen met dat zachte typische snurken van haar en vaak met een soort van glimlach op haar gezicht. Op die momenten wilde ik bijna mn ex bellen en haar smeken weer terug te komen, terwijl je de volgende ochtend ook weer realiseert waarom je de relatie hebt verbroken.

    Je bent mens net als iedereen met zn zwakke momentjes en zoals gezegd in de reacties op ieder potje past een deksel. Zelfs op vent als ik, dan moet er absoluut ook een voor jouw zijn.

    Ron

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Zondares, dit hebben we allemaal wel als we in het vak zitten. Ik heb er ook last van. Het lukt sommige vrouwen om een relatie te houden, maar daar heb je wel een speciale vent voor nodig. Ik hoop dat je er een vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Lieve Zondares.

    Trek je absoluut niets aan van alle negatieve reacties!
    Iedereen heeft behoefte aan liefde, dus mensen moet niet zo achterlijk reageren. Hij loopt vast ergens rond.
    En zo lang jij maar lekker in je vel zit en blij bent met wat je doet ,zijn wij heel blij dat je er bent.

    X
    P.S
    Ik vind je blogs heel leuk om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Toevallig heb ik afgelopen week over dit onderwerp nagedacht. En ben tot de conclusie gekomen dat ik dat zou kunnen. Sterker ik geloof dat dat de ultieme liefde is en grootste vorm van respect en acceptatie kan zijn van een man voor een vrouw. Waar emotie en sex voor een belangrijk deel ontkoppeld is. En waar het invullen van deze emotionele leegte een groot gebaar is voor de bijv. de zondares. Ik denk dat ik dat zou kunnen. Alhoewel ik dat bijkomende liegen nog niet de revue heb doen passeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. net goed. had je maar geen hoer moeten worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  64. "en mij gewoon begreep en me accepteerde": Mannen denken nu: jou wil ik en je mag prostituee blijven zo lang en intensief als je maar wil. (Dat zijn geen sukkels) (Dat handjevol mannen hier is niet representatief)
    Co.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Dit verhaal grijpt me erg aan, ik ben helemaal niet zo geintreseerd in prostitutie, maargoed ik ben ook nog maar 17 jaar, en ik heb nog nooit zonder liefde sex geha

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Eenzaamheid ja daar heb ik met periodes ook al last van gehad.

    Mijn ouders zijn gescheiden toen ik nog maar enkele jaren oud was en hoewel ik broers heb, ben ik als kind veel eenzaam geweest en was ik in mezelf gekeerd. Als prille tiener ben ik dan in contact gekomen met sigaretten, wiet, hasj en alcohol. Ik heb dit vaak als "medicijn" gebruikt. Het begon pas echt uit de hand te lopen toen ik begin 20 was. Ik heb vanaf toen 8 jaar lang een alcoholprobleem gehad met ernstige gevolgen. Ook ben ik een tijd aan slaappillen verslaafd geweest. Ik heb jaren lang last gehad van geen levenslust meer te hebben (Ik wou graag sterven en dacht hier vaak aan. Ik herinner me dat ik als tiener met familie op vakantie was in Tsjechië en op een gegeven moment alleen op een brug aan het wandelen was. Toen al kwamen gedachten in me op om van deze brug te springen.). Ik was zwaar depressief, had intensieve paniekaanvallen en stond vaak op met de gedachte: fuck ik heb geen zin om heel de dag activiteiten te doen en mijn deur uit te komen. Was het maar al terug avond, zodat ik kan gaan slapen.

    Nu dat ik 30 ben ben ik onlangs langs de dokter geweest en neem sinds 1,5 maand zware medicatie. Deze medicatie helpt. Ik voel me voor het eerst in lange tijd goed, ben opgewekt, wil niet meer sterven, enz. De medicatie heeft wel als neveneffect dat mijn libido zo goed als onbestaande is. Het lijkt wel of ik chemisch "gecastreerd" ben. Ik heb erectiepillen en nog een voorschrift voor meer, maar mijn libido is zo laag dat ik deze momenteel nog niet eens gebruikt heb.

    Ik sta sinds lang ook terug open voor een relatie, maar je kan pas gelukkig zijn in een relatie, als je gelukkig bent met jezelf. Ik denk niet dat ik een stabiele relatie aankan op lange termijn. Ben al te lang alleen en zou veel moeite hebben om me aan te passen aan iemand anders. Toch mis ik ook wel eens knuffelen, kussen, dicht tegen een vriendin aan slapen, enz.

    Doordat ik sinds kinds af aan al eenzaam ben kan ik er goed tegen. Ik ben nog steeds in mezelf gekeerd, ga niet vlug mijn emoties tegen iemand tonen en lucht mijn hart zo goed als nooit tegen niemand. Ik hoop ooit nog een leuke en lieve vriendin tegen te komen die van me zal houden en waaraan ik ook mijn liefde wil geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Alle hoeren hebben borderline

    BeantwoordenVerwijderen